Podle mých informací je zatím cesta v majetku Vojenských lesů a chystá se oprava nejzničenějších úseků. Cca za pět let se má rozhodnout, zda cestu převezme kraj a poté by proběhlo její rozšíření a zařazení mezi silnice III. třídy. V současnosti je šířka s bídou 6 m a místy tankodrom, úplně nejhorší je úsek hned za Obecnicí.Pavel Q píše:Silnice Zaječov-Obecnice je sice přímá, ale relativně úzká. Jezdí se tam docela hodně, přece jen je to nejkratší spojení z Příbrami na západ, čas od času tam chytají policajti, slyšel jsem od místních, že to stojí 3000. Po zrušení VVP má být zde režim zákaz vjezdu mot. vozidel kromě dopr. obsluhy, ale je otázka, jak se to bude vymáhat. Je stejně tak možné, že se bude chytat více než dneska, nebo i méně.
I/18
Re: I/18
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: I/18
Byla zadána vyhledávací studie pro stavbu nového mostu přes řeku Vltavu u obce Vestec u Hřiměždic. Ten starý z roku 1937. Použitelnost mostu je V - nepoužitelný, zatížitelnost mostu je 9 t, dle poslední HMP z 11/2016.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 710
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: I/18
Už tam jednou hledali optimální variantu Úředníci Zemského úřadu....
Tak hlavně ať to necpou ve směru od Příbrami na Sedlčany vlevo.....
Nebo ať si někde něco přečtou.....
Tak hlavně ať to necpou ve směru od Příbrami na Sedlčany vlevo.....
Nebo ať si někde něco přečtou.....
Re: I/18
Obchvat Příbrami:
https://pribramsky.denik.cz/zpravy_regi ... 80902.html
Leták k 1. etapě je zde:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/176 ... -1cast.pdf
https://pribramsky.denik.cz/zpravy_regi ... 80902.html
Leták k 1. etapě je zde:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/176 ... -1cast.pdf
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/18
Příbramský obchvat nesleduju, ale jsou vůbec nějaké letáky na 2. a 3. část? Nebo tyto části už nejsou akcemi ŘSD? Z článku jsem tak nějak pochopil, že i 2. část je už v pokročilém stadiu přípravy.
Re: I/18
Ještě jeden článek:
https://www.parlamentnilisty.cz/politik ... uto-549755
tady je hodně obecný nákres ze staršího článku:
Okružní křižovatka Dubno 3. etapa:
https://www.parlamentnilisty.cz/politik ... uto-549755
tady je hodně obecný nákres ze staršího článku:
Okružní křižovatka Dubno 3. etapa:
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/18
Výborně, díky moc!
Re: I/18
Stavební úřad vydal rozhodnutí o umístění části stavby Jihovýchodního obchvatu
https://www.pribram.cz/clanek/stavebni- ... atu/15369/
https://www.pribram.cz/clanek/stavebni- ... atu/15369/
Re: I/18
Reportáž k přípravě obchvatu Příbrami: https://www.ceskatelevize.cz/porady/101 ... deo/748175
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/18
Twitter ŘSD:
"Jihovýchodní obchvat Příbrami (2. část) má pravomocné územní rozhodnutí a příprava této důležité silniční stavby tedy může pokračovat. Její zahájení předpokládáme v roce 2022."
Z akt. letáku:
"Dne 23. 9. 2020 KÚ SČK zamítl odvolání proti vydanému ÚR, které je tak pravomocné. Proti
rozhodnutí o odvolání se již nelze dále odvolat. Nyní tak začne zpracování dokumentace pro stavební povolení."
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/464 ... _2cast.pdf
"Jihovýchodní obchvat Příbrami (2. část) má pravomocné územní rozhodnutí a příprava této důležité silniční stavby tedy může pokračovat. Její zahájení předpokládáme v roce 2022."
Z akt. letáku:
"Dne 23. 9. 2020 KÚ SČK zamítl odvolání proti vydanému ÚR, které je tak pravomocné. Proti
rozhodnutí o odvolání se již nelze dále odvolat. Nyní tak začne zpracování dokumentace pro stavební povolení."
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/464 ... _2cast.pdf
Re: I/18
je to fakt dost zajímavé, jak některé obchvaty jdou a jiné (dle mě mnoho důležité se vlečou – třeba na silnici I/20 mezi Plzní a Písek) a proč to nenapojí Brod-D4, toto navržené řešení je fakt mrhání půdou i penězi. Skoro to tipuji, že to někdo navrhoval dávno v době, když D4 končila na Skalce a prostě už to nepředělal…. jinak bydlím u Nepomuku a jezdím tudy třeba i 1x2x za měsíc, takže budoucí obchvat i využiji, ale když vidím kvalitu silniční sítě jinde, nechápu….
Re: I/18
Druhá část obchvatu má již odděleny všechny pozemky. Samotné výkupy ale ještě nezačaly.
plné rozlišení:
stav k 23.1.2022
stav k 10.1.2021
náhled:
plné rozlišení:
stav k 23.1.2022
stav k 10.1.2021
náhled:
Re: I/18
Obchvat bude fajn jen ta etapizace a 1. etapa. Jestli má být 2. etapa zprovozněna o 1 rok dřív než 1. tak bude úplně k ničemu ...
Jediné co se změní bude že se doprava z Březových Hor přesune do jiných částí Příbrami...... Snad jediné pozitivum bude že se již nebude jezdit přes to poddolované území. Jinak mi 2. etpa bez 1. přijde zbytečná
Jediné co se změní bude že se doprava z Březových Hor přesune do jiných částí Příbrami...... Snad jediné pozitivum bude že se již nebude jezdit přes to poddolované území. Jinak mi 2. etpa bez 1. přijde zbytečná
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/18
darwousek píše:Obchvat bude fajn jen ta etapizace a 1. etapa. Jestli má být 2. etapa zprovozněna o 1 rok dřív než 1. tak bude úplně k ničemu ...
Jediné co se změní bude že se doprava z Březových Hor přesune do jiných částí Příbrami...... Snad jediné pozitivum bude že se již nebude jezdit přes to poddolované území. Jinak mi 2. etpa bez 1. přijde zbytečná
a to jsem to tehdy počítal i nějakým softwarem a měl jsem matici dopravy mezi jednotlivými bloky zásatvby...Moje diplomka z roku 2003 píše:Úseky A + B – „Jižní obchvat“
Propojení I/18 a I/66 po hranici oblasti 5, obchvat Bohutína.
Hlavní dopad na tranzit přes Březové hory a Bohutín.
Využitelné pro vnější dopravu do oblasti Zdaboř (5), dále i pro vnitřní dopravu do těchto oblastí.
...
Kombinace dvou etap, z nichž jedna nemá žádný význam a druhá je sporná. Přinesla by určité odlehčení okolních obcí a pravděpodobně i Březových hor, naopak by se zvýšily zátěže na nábřeží.
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: I/18
Výkupy pro 2. část obchvatu se rozeběhly.
plné rozlišení:
stav k 11.2.2023
stav k 23.1.2022
stav k 10.1.2021
náhled:
plné rozlišení:
stav k 11.2.2023
stav k 23.1.2022
stav k 10.1.2021
náhled: