I/29

I/x, I/xx
Odpovědět
kik
Příspěvky: 1006
Registrován: 18.5.2009 15:27:52
Bydliště: Hradec Králové - Labská II

I/29

Příspěvek od kik »

Silnice I/29 zacina na krizovatce s I/19 v Oltyni a konci v Pisku na MUK s I/20. V minulosti tato cast byla soucasti silnice I/33, ktera ale byla v useku HK - Tabor prevedena (s vyjimkou useku Prelouc - Kutna Hora) na komunikaci 2. tridy. Udolni nadrz Orlik prekonava po betonovem moste v Podolsku ktery se dokoncoval po okupaci na prelomu 30. a 40. let.
kik
Příspěvky: 1006
Registrován: 18.5.2009 15:27:52
Bydliště: Hradec Králové - Labská II

Re: I/29

Příspěvek od kik »

Jeste bych doplnil ze jeden cas byla Jizni spojka od Barrandovskeho mostu ke sjezdu na Hostivar pred lanovym mostem znacena take jako I/29... Coz bylo celkem zajimave protoze pak myslim par let jsme meli dve komunikace znacene stejnym cislem... Pokud jsem na omylu tak me prosim opravte.
Houdini
Příspěvky: 277
Registrován: 10.2.2011 9:42:32

Re: I/29

Příspěvek od Houdini »

Dle řsd http://www.rsd.cz/mapy/webova-mapova-aplikace nebo dle mostů http://bms.vars.cz/ je Jižní spojka silnice první třídy 29 ve správě Prahy. Ve stejné kategorii je i Magistrála jako I/8 a Milady Horákové jako I/6. (asi nějaký právní bordel - možná je z bezpečnostního hlediska nutno legislativně zajistit minimální průjezdnost Prahou na státní úrovni)
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: I/29

Příspěvek od mapman »

No, je to trochu jinak. Čísla uvedená v mapovém portálu jsou pozůstatky předchozího číslování a slouží ŘSD pro jiné účely - na základě usnesení vlády si vybrané průjezdní úseky silnic na území hlavního města převzala Praha po roce 1997 do svého vlastnictví a jsou vedeny jako místní komunikace. Nicméně stát se zavázal, že bude na komunikace plnící funkci Pražského okruhu do doby jeho dostavby finančně přispívat (na jejich údržbu. opravu i přestavbu).Všechny výše uvedené komunikace plní na základě příslušných usnesení tuto funkci a jsou takto evidovány nikoliv jako silnice I. třídy nýbrž jako místní komunikace plnící jejich funkci ...
FlakY`
Příspěvky: 1489
Registrován: 14.3.2009 21:34:15
Bydliště: F-M - Praha

Re: I/29

Příspěvek od FlakY` »

Pro aktualizaci této sekce doplním 2 letáky ŘSD. Silnice nově bude dotažena blíže ke Strakonicím, takže se její délka zvětší cca +10 km.
Zajímavé je, že od křížení se silnicí I/19 povede k Táboru silnice kategorie S22,5/100.

https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/237 ... -tabor.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/238 ... elnice.pdf
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Honey72
Příspěvky: 5259
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: I/29

Příspěvek od Honey72 »

Pro upřesnění, S22,5 bude jen v "peážním" úseku silnice 19. Tedy od dálnice D3 ke křižovatce s I/29 u Oltyně.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
darwousek
Příspěvky: 929
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: I/29

Příspěvek od darwousek »

Řsd s tím napojením na I/4 asi seklo že. Nejnovější zprávu o tom jsem našel z roku 2007 https://pisecky.denik.cz/zpravy_region/ ... chvat.html
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
darwousek
Příspěvky: 929
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: I/29

Příspěvek od darwousek »

Tak by mě zajímalo co se bude dít se zatáčkami u Srlína po dvou tragických nehodách za týden. Teď je tam 30km/h hlavně kvůli tomu že u mostu jsou totálně zdemolovaná svodidla. Ve stavbě Písek-Tábor si matně pamatuji napřímení těch zatáček jenže bůhví kdy se téhle stavby dočkáme.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Odpovědět

Zpět na „Silnice I. třídy“