Standa píše:
Logicky, pokud za Řebíčka začalo hodně stavět, zvedlo to ceny trochu víc (navíc v té době ještě dojížděl stavební boom i u soukromých investorů, realitní bublina ještě nepraskla). Se situací o pár let později se to absolutně nedá srovnávat, čili argumenty typu "no když chtějí, tak to umějí postavit i levně" jsou poněkud mimo. Samozřejmě je otázka, jestli uzavřené smlouvy neměly s možností radikálního snížení tržních cen počítat, ale mám pocit, že tady se spálili i mnozí větší experti...
Kdo určí jaké snížení nastalo a pokud by smlouva nebyla pouze pro jednu stranu výhodná, tak by se tam muselo počítat i s případným zvýšením cen. A to by se nikomu nelíbilo. Je to stejné jako se Skanskou na D1, kde zpoždění výstavby dopadlo na stavební firmu.
Re: I/62 Vilsnice - Děčín
Napsal: 20.9.2016 11:35:05
od Standa
Honza1: TOP 09? To přeci jsou ti hodní hoši, co bojují proti zkorumpované ČSSD/ODS a zlému panu prezidentovi a proti podnikatelům lezoucím do politiky !
Že se nějaké to procento občas zatoulá, o tom asi nikdo nepochybuje, jenom si nedělejme iluze, že to tvoří podstatu rozdílu mezi cenami z dob Řebíčka a třeba Bárty . Při velkém převisu poptávky se samozřejmě tyhle nové (účelové ?) firmy dostaly k zakázkám snadněji, když ty zavedené měly všechny kapacity zaměstnané jinde.
Dneska průjezd po částečně dokončeném kruháči, bohužel nebyl čas na foto. :O( Jezdí se po něm ve směru ven z centra směr most přes Labe. O víkendu měnili další dopravní omezení, ale čeho se týkalo, netuším, ale asi dokončení napojení kruháče směr do centra.