I/70
I/70
Existuje nějáký důvod za I/70 ? Přijde mi trošku zbytečná a to ačkoliv je vybudovaná ve slušných parametrech celá v režimu 2+1 a s múk. Jen trochu nechápu proč je to ještě I. třída a ne II. jako na druhé straně u Slováků, intenzity taky pouze 2 tis. vozidel denně z toho 25 kamionů což odpovídá na horší II. ale parametry jsou lepší než většina I. .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/70
Podívejte se na nejstarší fotomapu na mapy.cz. Je to obchvat Sudoměřic, který je z doby před Schengenem - tedy doby, kdy státní hranice znamenala poskakující menší či větší kolonu kamionů. A že tudy opravdu jezdily dokládá právě ta fotomapa. Z toho bych řekl vyplývá i to řešení 2 pruhy směrem k hranicím.
Re: I/70
Ano, dva pruhy před hraničním přechodem byly před vstupem do Schengenu například i v Mikulově od nájezdu současné benzinky MOL (viz. letecké snímky 2001-2003 a 2004-2007) a pamatuju i že se tam vždy poskakovalo v obou pruzích
Nerozumím ale těm 25 kamionům? ve výsledcích našeho CSD je na tom úseku v pracovní den 435x NSN (nákladních celkem 600 denně - bez LN), Slováci mají v novém sčítání 500 nákladních (bez LN), takže to +/- odpovídá.
Tady ta velkorysá I/70 mě netrápí, je to přecejen fakt kousíček... Ale pravda že zmíněnou I/71 také absolutně nechápu proč je vůbec silnicí I.třídy, vždyť je to hrůza https://mapy.cz/s/jegokazazo
Nerozumím ale těm 25 kamionům? ve výsledcích našeho CSD je na tom úseku v pracovní den 435x NSN (nákladních celkem 600 denně - bez LN), Slováci mají v novém sčítání 500 nákladních (bez LN), takže to +/- odpovídá.
Tady ta velkorysá I/70 mě netrápí, je to přecejen fakt kousíček... Ale pravda že zmíněnou I/71 také absolutně nechápu proč je vůbec silnicí I.třídy, vždyť je to hrůza https://mapy.cz/s/jegokazazo
Re: I/70
Je více jedniček, které by neměly být jedničkami buď svým významem, provozem, charakterem, nadbytečností (jiná vede kousek vedle) a někdy ani stavem. Ale předpokládám, že krajům se nechce jen tak přebírat nové silnice.
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/70
Mně na tom nejvíc fascinuje, že ŘSD ti s vážnou tváří řekne, že tohle: https://mapy.cz/letecka?l=0&x=18.157639 ... 94465&z=18 a zde uvedená I/71 jsou stejná kategorie. Jsou slepí, nebo jen předstírají, že tam není žádný rozdíl? To je přesně ten důvod, proč potřebujeme S a M kategorie. …a pak taky shodit některé I/__ na II/___.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/70
Jo, I/71 je horší jak průměrná III/__. Tu I/70 bych steně stáhl na II/__ i když je v dobré kvalitě. I/71 je na palici i intenzitami, u hranic 650/den .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.