I/62 Ústí nad Labem
I/62 Ústí nad Labem
V souvislosti s možným rozšířením silnice Ústí nad Labem - Děčín se začíná v ÚL diskutovat nad zlepšením dopravy ve městě. Nehledě na situaci v Děčíně.
https://sever.rozhlas.cz/trasa-decinske ... DBzVNRi8Vo
Je třeba najít nějaké proveditelné řešení dopravy, které i z hlediska urbanismu, kvality života, přírody, by bylo přijatelné.
Územní plán ÚL obsahoval projekty na dva mosty a hooodně km tunelů. To ale asi nikdo nezaplatí. Pak se objevil návrh na dlouhý tunel pod centrem. I ten však vzbuzuje kontroverze. Hledají se další nápady. --- Pokud Ústí nad Labem znáte, nebo naopak myslíte, že je výhoda "neznalosti - nadhledu" a máte chuť se nad dopravní situací zamyslet. Slibuji, že každý Váš návrh předám kompetentním a třeba projde odborným posouzením.
https://sever.rozhlas.cz/trasa-decinske ... DBzVNRi8Vo
Je třeba najít nějaké proveditelné řešení dopravy, které i z hlediska urbanismu, kvality života, přírody, by bylo přijatelné.
Územní plán ÚL obsahoval projekty na dva mosty a hooodně km tunelů. To ale asi nikdo nezaplatí. Pak se objevil návrh na dlouhý tunel pod centrem. I ten však vzbuzuje kontroverze. Hledají se další nápady. --- Pokud Ústí nad Labem znáte, nebo naopak myslíte, že je výhoda "neznalosti - nadhledu" a máte chuť se nad dopravní situací zamyslet. Slibuji, že každý Váš návrh předám kompetentním a třeba projde odborným posouzením.
Re: I/62 Ústí nad Labem
Dám první výkop.
1) přesypaná galerie u hl. nádraží (tu "vanu" nějak skrýt)
2) a v Neštěmicích podél vody https://mapy.cz/zakladni?vlastni-body&x ... e7c6d83fbf(vykoupit domy v ul. Veslařská resp. postavit na jiném místě nové)
3) Ulici Opletalovu "zklidnit" alejí stromů a mít ji jako zálohu pro případ povodní
1) přesypaná galerie u hl. nádraží (tu "vanu" nějak skrýt)
2) a v Neštěmicích podél vody https://mapy.cz/zakladni?vlastni-body&x ... e7c6d83fbf(vykoupit domy v ul. Veslařská resp. postavit na jiném místě nové)
3) Ulici Opletalovu "zklidnit" alejí stromů a mít ji jako zálohu pro případ povodní
Re: I/62 Ústí nad Labem
Diky za zahajeni zajimave diskuze. Jako mistni rodak se rad zapojim.
Navrh na zlepseni v Nestemicich a mojziri se mi libi. Dava to smysl, myslim.
Za me bych navrhoval celkove zlepseni prujezdnosti svetelne krizovatky na Predmosti (to je pomerne nestastny spunt. Myslim si, ze by se to dalo resit nejakym 1+1 nadjezdem, nebo podjezdem (vanou).
Dale se mi jako nestastna jevi svetelne krizovatka Predmost/Prazska a nasledny podjezd pod zeleznici a kruhovy objezd na zacatku Zizkovy ulice. Kratky tunel pod Vetrusi by asi pomohl, ackoliv jsem si vedom, ze to tam je hodne stisnene...
Celkove se mi zda, ze by stalo za to nejak se popasovat s urovnovymi krizenimi na Zizkove ulici, vcetne svetelne krizovatky u Makra.
No a kruhovy objezd na MUK 69 blize Globusu by, myslim, snesl take nejakou optimalizaci, minimalne v podobe primeho odboceni ve smeru do mesta, popr. primy prujezd ve smeru Zizkova-D8.
Nebo-li, libil by se mi cely prujezd mestem po E442 v mimourovnovem usporadani. Jestli to je realizovatelne, to uz je vec dalsi...
Navrh na zlepseni v Nestemicich a mojziri se mi libi. Dava to smysl, myslim.
Za me bych navrhoval celkove zlepseni prujezdnosti svetelne krizovatky na Predmosti (to je pomerne nestastny spunt. Myslim si, ze by se to dalo resit nejakym 1+1 nadjezdem, nebo podjezdem (vanou).
Dale se mi jako nestastna jevi svetelne krizovatka Predmost/Prazska a nasledny podjezd pod zeleznici a kruhovy objezd na zacatku Zizkovy ulice. Kratky tunel pod Vetrusi by asi pomohl, ackoliv jsem si vedom, ze to tam je hodne stisnene...
Celkove se mi zda, ze by stalo za to nejak se popasovat s urovnovymi krizenimi na Zizkove ulici, vcetne svetelne krizovatky u Makra.
No a kruhovy objezd na MUK 69 blize Globusu by, myslim, snesl take nejakou optimalizaci, minimalne v podobe primeho odboceni ve smeru do mesta, popr. primy prujezd ve smeru Zizkova-D8.
Nebo-li, libil by se mi cely prujezd mestem po E442 v mimourovnovem usporadani. Jestli to je realizovatelne, to uz je vec dalsi...
Re: I/62 Ústí nad Labem
Díky... Jinak zrovna jsem viděl podobnou úvahu s tím krátkým tunelem pod Větruší.... pak nějakou estakádovou propojku k ul. Panská.
A ještě k té křižovatce pod Větruší: https://sever.rozhlas.cz/ridice-cekaji- ... em-7953542
A ještě k té křižovatce pod Větruší: https://sever.rozhlas.cz/ridice-cekaji- ... em-7953542
Re: I/62 Ústí nad Labem
Jednání primátora ÚL s ŘSD Chomutov https://www.rsd.cz/wps/portal/web/domu/ ... 63074a3c93
Re: I/62 Ústí nad Labem
"Primátora Petra Nedvědického nejvíce zajímala úprava okružní křižovatky Krásné Březno na silnici I/62. Připravovaná úprava spočívá ve výstavbě pětiramenné okružní křižovatky, která umožní vzájemné propojení všech směrů v dopravním uzlu."
Nějak nemůžu vymyslet, co tím myslí. Poraďte mi, prosím.
Nějak nemůžu vymyslet, co tím myslí. Poraďte mi, prosím.
Re: I/62 Ústí nad Labem
zhruba něco takovéto:
https://mapy.cz/s/kofuzohege
https://mapy.cz/s/kofuzohege
Re: I/62 Ústí nad Labem
Tak tak, naprostá šílenost. Zájem na této stavbě má akorát tak developer vlastnící přilehlé pozemky. Proč je to i to, co nejvíce zajímá i primátora, radši nechtějme vědět.
Re: I/62 Ústí nad Labem
Proto jsem na to nemohl přijít, protože tam je úplně zbytečná!
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/62 Ústí nad Labem
Vizualizace OK Krásné Březno
Re: I/62 Ústí nad Labem
OK Krásné Březno - leták
stav pozemků k 11.4.2021 (stejné rozlišení zobrazeno níže)
koordinační situace DUSP 11/2019 ©4roads s.r.o.
legenda: U všech vlastníků je zobrazeno celé LV.
stav pozemků k 11.4.2021 (stejné rozlišení zobrazeno níže)
koordinační situace DUSP 11/2019 ©4roads s.r.o.
legenda: U všech vlastníků je zobrazeno celé LV.
Re: I/62 Ústí nad Labem
Příprava další investice Děčín - Ústí nad Labem
Na silnici I/62, která je součástí mezinárodní E442 je dlouhodobě připravováno řešení hluku tzv. Staré hlukové zátěže. V minulosti někde byly měněny okna, jinde byla snížena rychlost. Nyní je v přípravě budování protihlukových stěn. ( Studie opatření zde:https://drive.google.com/file/d/1tpeX52 ... sp=sharing )
zdroj: FCB DF https://www.facebook.com/decinskeforum/ ... 8461553531
Na silnici I/62, která je součástí mezinárodní E442 je dlouhodobě připravováno řešení hluku tzv. Staré hlukové zátěže. V minulosti někde byly měněny okna, jinde byla snížena rychlost. Nyní je v přípravě budování protihlukových stěn. ( Studie opatření zde:https://drive.google.com/file/d/1tpeX52 ... sp=sharing )
zdroj: FCB DF https://www.facebook.com/decinskeforum/ ... 8461553531
Re: I/62 Ústí nad Labem
OK Krásné Březno: Proběhl převod pozemků Severočeské vodárenské, ale zbytek ještě není oddělen.
stav k 20.3.2022 (stejné rozlišení zobrazeno níže)
stav k 11.4.2021
koordinační situace DUSP 11/2019 ©4roads s.r.o.
legenda: U všech vlastníků je zobrazeno celé LV.[/quote]
stav k 20.3.2022 (stejné rozlišení zobrazeno níže)
stav k 11.4.2021
koordinační situace DUSP 11/2019 ©4roads s.r.o.
legenda: U všech vlastníků je zobrazeno celé LV.[/quote]
Re: I/62 Ústí nad Labem
DF: Obchvat Ústí nad Labem 2022? „CENTRUM“ nebo „STŘEKOV“ Záleží na Děčínu.
http://www.decinskeforum.cz/2022/04/25/ ... na-decinu/
http://www.decinskeforum.cz/2022/04/25/ ... na-decinu/
Re: I/62 Ústí nad Labem
Jsem zvědav, zda se doopravdy je schopné dohodnout Ústí s Děčínem na SPOLEČNÉM POSTUPU. Trochu to zavání sci-fi. Co ty na to Honzo ?
Re: I/62 Ústí nad Labem
Myslím, že ta situace musí ještě trochu "uzrát". V ÚL je vedení opatrně pro, proto i nechalo zadat tuto studii. Ale vedení je nestabilní a nechce se dostat pod palbu opozice, případně občanů, kteří by to mohli vnímat i záporně ... také nechce jít proti spolustraníkům z vedení Děčína. Tak zlehka našlapuje....
Paradoxně mnohem větší mentální problém má právě Děčín. Prvně podnikatelským kruhům se ježí vlasy, že miliardy by byly utraceny jinde. Druhý mentální důvod je ten, že Děčín by ztrácel na své důležitosti. Již tak přijde o mezinárodní rychlíky i jez nikde. Ubývá obyvatel. Zvláště současný náměstek si prosazení konkrétní varianty vytýčil jako "životní cíl před důchodem" a dělá pro to naprosto všechno, co si umí představit. - Nová generace politiků by byla asi již smířlivější, tedy ta část mimo "průmyslové" struktury.
ŘSD také není z této varianty nadšené, ale už jsou tam dost zoufalí, tak pokud by vyšla nějak tragicky EIA v DC a byla na tomto shoda, tak by nakonec si i oddechli. Třebaže i pro ŘSD to představuje "politické" riziko. Přece jen ustoupit z příprav co trvají desetiletí a stály tolik milionů.
Paradoxně mnohem větší mentální problém má právě Děčín. Prvně podnikatelským kruhům se ježí vlasy, že miliardy by byly utraceny jinde. Druhý mentální důvod je ten, že Děčín by ztrácel na své důležitosti. Již tak přijde o mezinárodní rychlíky i jez nikde. Ubývá obyvatel. Zvláště současný náměstek si prosazení konkrétní varianty vytýčil jako "životní cíl před důchodem" a dělá pro to naprosto všechno, co si umí představit. - Nová generace politiků by byla asi již smířlivější, tedy ta část mimo "průmyslové" struktury.
ŘSD také není z této varianty nadšené, ale už jsou tam dost zoufalí, tak pokud by vyšla nějak tragicky EIA v DC a byla na tomto shoda, tak by nakonec si i oddechli. Třebaže i pro ŘSD to představuje "politické" riziko. Přece jen ustoupit z příprav co trvají desetiletí a stály tolik milionů.
Re: I/62 Ústí nad Labem
Honzo díky za objasnění ! Říkal jsem si, že dohoda nebude úplně jednoduchá.
Re: I/62 Ústí nad Labem
OK Krásné Březno: pozemky pro stavbu kompletně vykoupeny. Jen město musí ještě dořešit návaznost na ul. Karolíny Světlé.
stav k 9.4.2023 (stejné rozlišení zobrazeno níže)
stav k 20.3.2022
stav k 11.4.2021
koordinační situace DUSP 11/2019 ©4roads s.r.o.
legenda: U všech vlastníků je zobrazeno celé LV.
stav k 9.4.2023 (stejné rozlišení zobrazeno níže)
stav k 20.3.2022
stav k 11.4.2021
koordinační situace DUSP 11/2019 ©4roads s.r.o.
legenda: U všech vlastníků je zobrazeno celé LV.
-
- VIP
- Příspěvky: 22552
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: I/62 Ústí nad Labem
k výše uvedenému:
Od 3. dubna 2023 bude probíhat přestavba okružní křižovatky Krásné Březno v Ústeckém kraji. Práce provede EUROVIA CS, člen Skupiny VINCI Construction CS, pro ŘSD ČR a Statutární město Ústí nad Labem.
Součástí přestavby okružní křižovatky Krásné Březno jsou také přeložky trakce MHD a sdělovacích sítí, výstavba podchodu pro pěší a výstavba veřejného osvětlení.
„Stavební práce budou probíhat za provozu, proto byly naplánovány do několika etap. Dojde k dílčímu zásahu do režimu jízdy v místě. Bude omezen provoz na větvích křižovatky z Krásného Března a do Krásného Března pro veškerou dopravu mimo MHD. Na hlavním tahu Ústí-Děčín bude zachován provoz s omezením rychlosti. Současně zde bude provoz řízen semafory,“ sdělila Iveta Štočková, tisková mluvčí EUROVIA CS, člen Skupiny VINCI Construction CS.
Hlavní práce jsou naplánovány na 40 týdnů, poté budou probíhat ještě dokončovací práce.
Základní informace:
Název: I/62 Ústí nad Labem, okružní křižovatka Krásné Březno
Investor: ŘSD ČR a Statutární město Ústí nad Labem
Zhotovitel: EUROVIA CS
Doba realizace: 40 týdnů (zprovoznění) – 48 týdnů (dokončení)
https://www.vinci-construction.cz/blog/ ... na-ustecku
Od 3. dubna 2023 bude probíhat přestavba okružní křižovatky Krásné Březno v Ústeckém kraji. Práce provede EUROVIA CS, člen Skupiny VINCI Construction CS, pro ŘSD ČR a Statutární město Ústí nad Labem.
Součástí přestavby okružní křižovatky Krásné Březno jsou také přeložky trakce MHD a sdělovacích sítí, výstavba podchodu pro pěší a výstavba veřejného osvětlení.
„Stavební práce budou probíhat za provozu, proto byly naplánovány do několika etap. Dojde k dílčímu zásahu do režimu jízdy v místě. Bude omezen provoz na větvích křižovatky z Krásného Března a do Krásného Března pro veškerou dopravu mimo MHD. Na hlavním tahu Ústí-Děčín bude zachován provoz s omezením rychlosti. Současně zde bude provoz řízen semafory,“ sdělila Iveta Štočková, tisková mluvčí EUROVIA CS, člen Skupiny VINCI Construction CS.
Hlavní práce jsou naplánovány na 40 týdnů, poté budou probíhat ještě dokončovací práce.
Základní informace:
Název: I/62 Ústí nad Labem, okružní křižovatka Krásné Březno
Investor: ŘSD ČR a Statutární město Ústí nad Labem
Zhotovitel: EUROVIA CS
Doba realizace: 40 týdnů (zprovoznění) – 48 týdnů (dokončení)
https://www.vinci-construction.cz/blog/ ... na-ustecku
Re: I/62 Ústí nad Labem
Tak už do toho hrábli: https://kraje.rsd.cz/ustecky/zahajili-j ... nici-i-62/
Re: I/62 Ústí nad Labem
Proč přestavují polo múk na OK ? Z té křižovatky by se v poho dala udělat plnohodnotná múk . Třeba přidáním téhle rampy https://mapy.cz/s/bojafeguho .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/62 Ústí nad Labem
To by nevyšlo poloměrově a nikam by se nevešel připojovací pruh. Ten kruhák bude celkem snadno průjezdný.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/62 Ústí nad Labem
Jinak díky této nově vznikající okružní křižovatce pravděpodobně odpadne ten nesmysl s přetrasováním I/13 přes vnitřní měto Ústí nad Labem, což tu ostatně prosazuje hlavně Honza1. A tak se obloukem dostáváme k dálničnímu přivaděči D8 - Děčín - (a dále na Liberec). Ostatně vedení města UL a stejně tak i kraje moc nechce řešit neochotu děčínských zahrádkářů k dálničnímu přivaděči, díky níž by veškerá doprava jezdila přes město Ústí, proto nakonec ten souhlas.
Re: I/62 Ústí nad Labem
Nerozumím jazyku tvého kmene... Jaký má vztah okružní kžižovatka, která se staví hlavně z důvodu napojení nového developerského projektu s přivaděčem v Děčíně?Michal R píše: ↑14.4.2023 18:17:41 Jinak díky této nově vznikající okružní křižovatce pravděpodobně odpadne ten nesmysl s přetrasováním I/13 přes vnitřní měto Ústí nad Labem, což tu ostatně prosazuje hlavně Honza1. A tak se obloukem dostáváme k dálničnímu přivaděči D8 - Děčín - (a dále na Liberec). Ostatně vedení města UL a stejně tak i kraje moc nechce řešit neochotu děčínských zahrádkářů k dálničnímu přivaděči, díky níž by veškerá doprava jezdila přes město Ústí, proto nakonec ten souhlas.
Jinak pokud jde o celkou modernizaci této silnice v průtahu tunely pod centrem Ústí nad Labem tak studii zadalo ŘSD na žádost vedení města Ústí nad Labem a nyní se prověřuje v územním plánu.