Re: Budoucí rozvoj silnic II. třídy v JČ kraji
Napsal: 2.7.2019 9:03:29
Vydáno stavební povolení na stavbu - Přeložka silnice II/156 vobci Strážkovice - https://www.c-budejovice.cz/sites/defau ... kovice.pdf
fórum návštěvníků stránek
https://forum.ceskedalnice.cz/
Už ne.prof2 píše:V Křemži na českokrumlovsku je nyní dlouhodoběji zavřena havarovaná silnice II/143.
proč rok a čtvrt? do konce září se otevře první část, do konce listopadu zbytek.RedBaron píše:A může mi někdo říct, co na tomhle chtějí dělat další rok a čtvrt?
Můj návrh vychází do značné míry z intenzit. Jenomže pouhé obchvaty a silnice pochybné kvality mezi nimi taky nejsou trvalé řešení. Silnici II/141 mám v plánu zařazenou v celé délce, takže pokud by se plán takhle komplexně řešil, tak by kromě homogenizace do normy S7.5 (od MÚK Běleč do Prachatic bych to nejspíš viděl na střídavý trojpruh asi i s širšími pruhy) nepochybně zahrnoval i obchvaty Vodňan a Bavorova.
Podle nejnovějšího sčítání, které si město nechalo udělat v rámci zpracování generelu ty čísla jsou o dost větší. proto hovořím o obchvatu VOdňan.PetrN píše: ↑26.9.2023 16:09:16 ve Vodňanech vychází v běžný pracovní den v čase 6-18h tranzit západ-východ v trase II/141 v součtu obou směrů cca 1000 vozidel (z toho 10% N nad 3,5t). K tomu max. 600 tranzitujících vozidel mezi jedním z jižních výjezdů silnic III.tříd a východní či západní II/141. Suma sumárum na obchvatu nebude víc jak 1500 voz/6-18h -> za den 2000, do toho nikdo nepůjde... Silná doprava v centru je hlavně vnitřní či zdrojová/cílová
Žár není kvůli intenzitám, ale kvůli profilu (hráz s chráněnou alejí). Podobně třeba "obchvat" Horní Plané je kvůli ostré zatáčce a zúženému místu.prof2 píše: ↑25.9.2023 20:56:47 Tak jsem se, inspirován Páteřní silniční sítí kraje Vysočina, rozhodl udělat něco podobného i pro Jihočeský kraj. Jde o první jakž takž kompletní náčrt. Je tam spousta věcí, kterými si nejsem moc jistý, ale diskuzi se určitě nebráním.
Vysvětlivky: modrá = dálnice; fialová = silnice I. třídy; červená = krajská silnice S9.5; oranžová = krajská silnice S7.5
.
JCK.jpg
To je reakce na mě? Já ale nikde nedávám jednoznačnou souvislost mezi dopravním zatížením a realizací obchvatů, naopak o několik postů výš kladu důraz na komplexní řešení silnice podle vzoru toho, jak dělají páteřní síť na Vysočině.
Propojku II/154 na D3? Tohle je zjednodušený export do PNG (a dále do JPG) a ta propojka tam jednoduše zanikne. Klikněte na výše odkazovaný link, propojku tam najdete.
To není z mé hlavy, ale z těchto návrhů: textová část a grafická část.
By mě zajímaly ty čísla Protože jestli máte na mysli směrovy průzkum, který probíhal v rámci generelu dopravy v červnu 2023, tak data z něho nikde zveřejněná nejsou, protože ještě není finálně zpracován v rámci analytické části projektu...
ano mám na mysli čísla ze směrového průzkumu. Ano čísla nejsou volně k dispozici, jelikož stále se na generelu pracuje. Já je z pozice zadavatele průzkumu mám k dispozici
Chápu, v tom případě ale máte k dispozici maximálně profilové intenzity dopravy na jednotlivých měřicích profilech a křižovatkách, které ale neříkají nic o skutečných tranzitní vazbách. Jednoduše protože matice ze směrového průzkumu jsou teprve ve fázi zpracování a zatím neexistují počkejte na výsledky a uvidíte že budou ukazovat +/- to co jsem psal..