Zanádražní komunikace ČB
Re: Zanádražní komunikace ČB
Díky moc nemohl jsem to najít. Našel jsem jenom informace stare skoro 10let s informací že už by se to mělo otvírat . Je to opravdu smutné, že se to stále táhne a vlastně je to opět na začátku. A dost pochybuji o tom roku 2028 spíš tak 2032. Myslel jsem, že vybudování téhle etapy bylo spojené s výstavbou D3.
Re: Zanádražní komunikace ČB
Tady 3. verze Tunelu by Martin Kuba (nevím, jestli je někde víc info/výkresů) JcK Podjezd pod nádražím
Jako jo, pokud to bude konečně realizováno, proč ne.
Ale napadlo mě, když bude západní vjezd/výjezd pouze z/do Mánesovky a východní nebude do Dobrovodský, nebyl by snazší/levnější prostě nadjezd z Mánesovky přes nákl. nádraží do Zanádražky někam na úroveň Kamarytovy nebo garáží? Mam dojem, že tyhle nadjezdy jsou u nás celkem běžná věc, navíc ty tunely v ďolíku nám nějak nejdou, že...
Pokud už bylo proprojektováno 10 mega, studie na nadjezd by se v tom ztratila. Nebo myslíte, že tohle už bylo na městě/kraji na stole?
Jako jo, pokud to bude konečně realizováno, proč ne.
Ale napadlo mě, když bude západní vjezd/výjezd pouze z/do Mánesovky a východní nebude do Dobrovodský, nebyl by snazší/levnější prostě nadjezd z Mánesovky přes nákl. nádraží do Zanádražky někam na úroveň Kamarytovy nebo garáží? Mam dojem, že tyhle nadjezdy jsou u nás celkem běžná věc, navíc ty tunely v ďolíku nám nějak nejdou, že...
Pokud už bylo proprojektováno 10 mega, studie na nadjezd by se v tom ztratila. Nebo myslíte, že tohle už bylo na městě/kraji na stole?
Re: Zanádražní komunikace ČB
na stránkách KÚ jsou lepší dvě fotky se zákresem
https://www.kraj-jihocesky.cz/podjezd-p ... dske-ulice
https://www.kraj-jihocesky.cz/podjezd-p ... dske-ulice
Re: Zanádražní komunikace ČB
No a co se tam vlastně změnilo v té Dobrovodské, takhle to je i na těch vizualizacích taky ne? Ta OK bude pod zemí nebo na povrchu?
Update:
Tady je k tomu článek
https://zdopravy.cz/kraj-predstavil-nov ... dy-112430/
Update:
Tady je k tomu článek
https://zdopravy.cz/kraj-predstavil-nov ... dy-112430/
Re: Zanádražní komunikace ČB
Změnilo se to, že se bude najíždět do obou příčných směrů a připojovat se k zanádražce, ale nebude přímé napojení na Dobrovodskou a tím pádem odpadá demolice domů.
Re: Zanádražní komunikace ČB
Já to pochopil tak, že budou 2 podzemní kruháče. Východní ústí do Dobrovodské sever a U Lávky jih, ale už ne Dobrovodská východ. Západní ústí tunelu zatím Mánesova jih, zřejmě s přípravou do Nádražní sever. Tak jsem zvědavej...
Re: Zanádražní komunikace ČB
Tak jsem se schválně koukal na tu vizualizaci a rozdíl tam nevidím https://youtu.be/BLxRxw9mQpk?t=626 je to teda už z roku 2013, takže je dost možné, že současný návrh je úplně jiný ale nic novějšího jsem neviděl.
Možná, že ta OK je jenom menší. A jestli to chápu dobře, tak jim z toho vypadla cyklostezka, která bude vedena po stávající lávce (nechápu proč mít podjezd a lávku a neudělat to v jednom). Takže vidím změnu světelné křižovatky na Nádržní a Průmyslové ze světelné na OK.
Možná, že ta OK je jenom menší. A jestli to chápu dobře, tak jim z toho vypadla cyklostezka, která bude vedena po stávající lávce (nechápu proč mít podjezd a lávku a neudělat to v jednom). Takže vidím změnu světelné křižovatky na Nádržní a Průmyslové ze světelné na OK.
Re: Zanádražní komunikace ČB
Ne, je to úplně jiný. Budou OK pod zemí + původní světelný křižovatky nad nima zůstanou. Až bude 3D vizualizace, bude to jasný. Ano, cyklo je fuč, lidi prej do tunelu nechtěj. No a stávající lávka se bude muset stejně zbourat a postavit jinak/jinde, protože její východní konec je přesně v místě stavby tunelu.
Re: Zanádražní komunikace ČB
Poptal jsem ještě KÚ, jestli byla zvažována varianta nadjezdu. Prý ano, ale a) v křiž. Dobrovodská/U Lávky není místo, b) SŽDC nesouhlasí s pilíři v kolejišti.
Nadhodil jsem, že a) most může ústit do ul. U Lávky jižněji, až někde u garáží za ulicí Kamarytova - tam už místo je, navíc terén je tam výš než kolejiště. A b) že v ČR umíme postavit krásné zavěšené mosty (Trójský, Mariánský, ale i Harfový v Táboře) bez spousty pilířů v kolejišti.
Další reakce už nula, jsme bohužel v ČB ujetý a za každou cenu chceme stavět tunely pod úrovní "agresivní" spodní vody...
Škoda, mosty jsou prostě hezčí než tunely, bylo by z něj i hezky vidět na město
Nadhodil jsem, že a) most může ústit do ul. U Lávky jižněji, až někde u garáží za ulicí Kamarytova - tam už místo je, navíc terén je tam výš než kolejiště. A b) že v ČR umíme postavit krásné zavěšené mosty (Trójský, Mariánský, ale i Harfový v Táboře) bez spousty pilířů v kolejišti.
Další reakce už nula, jsme bohužel v ČB ujetý a za každou cenu chceme stavět tunely pod úrovní "agresivní" spodní vody...
Škoda, mosty jsou prostě hezčí než tunely, bylo by z něj i hezky vidět na město
Re: Zanádražní komunikace ČB
No a v té původní jsou nad zemí taky cesty, ale jenom k těm domům které tou OK jsou odříznuté. Stále to nechápu. Takže změna je ta modrá čára a to že červená bude napojená na Dobrovodskou podél trati a U Lávky?skuby píše:Ne, je to úplně jiný. Budou OK pod zemí + původní světelný křižovatky nad nima zůstanou. Až bude 3D vizualizace, bude to jasný. Ano, cyklo je fuč, lidi prej do tunelu nechtěj. No a stávající lávka se bude muset stejně zbourat a postavit jinak/jinde, protože její východní konec je přesně v místě stavby tunelu.
Ta podzemní OK je tedy stejná jako v těch vizualizacích?
A to že lidi do tunelu nechtěj si někdo vymyslel aby se musela postavit i nová lávka ne. To je přece argument, jak ze školky. Takže budeme mít v jednom místě podjezd a lávku to mi opravdu nepřijde normální.
Re: Zanádražní komunikace ČB
Jak píšu, je to úplně jinak než původní návrh: OK pod zemí, z nich větve jen podél kolejí a výjezd na povrch středem ulice. Původní úrovňový křiž. se semafory zůstanou. Fotky z prezentace na webu zdopravy.cz jsou 2: podzemní a nadzemní část, ty výjezdy jsou červeně.
Podzemní OK tedy není stejná, nově chybí vždy výjezd kolmo na koleje (Dobrovodská směr východ, resp. Průmyslová).
Lidi pěšky/kolmo do tunelu neradi, je tam tma a jsme jedna z nejnebezpečnějších zemí světa (Achtung: ironie). Lávka bude zachována, jen ten východní nájezd podle nákresů koliduje se stavbou, uvidíme, jak si s tím poradí.
Zopakuju, že bych uvítal porovnání s nadjezdem, když už si tu malujeme, tak něco takovýho:
Podzemní OK tedy není stejná, nově chybí vždy výjezd kolmo na koleje (Dobrovodská směr východ, resp. Průmyslová).
Lidi pěšky/kolmo do tunelu neradi, je tam tma a jsme jedna z nejnebezpečnějších zemí světa (Achtung: ironie). Lávka bude zachována, jen ten východní nájezd podle nákresů koliduje se stavbou, uvidíme, jak si s tím poradí.
Zopakuju, že bych uvítal porovnání s nadjezdem, když už si tu malujeme, tak něco takovýho:
- Přílohy
-
- nadjezd.JPG (87.87 KiB) Zobrazeno 10752 x
Re: Zanádražní komunikace ČB
Asi to pořád nechápu. Takže nepůjde jet takto jak je ta žlutá čára a to v obou směrech?
Re: Zanádražní komunikace ČB
Ano, je to nyní logicky po letitém šlendriánu města stavba převzatá krajem a koncipovaná jako přímá cesta z Nádražní ulice na zanádražku k přivaděčům na D3 - Jedním směrem k přivaděči MÚK Úsilné a druhým směrem k přivaděči k MÚK Pohůrka, nikoliv spojnice pro obyvatele Suchého Vrbného a Dobré Vody, těch, co jedou nakupovat do Vrbenky a už vůbec těch, co řvali z kraje Dobrovodské, že to tam nechtějí
Re: Zanádražní komunikace ČB
Tak to je teda hustý. Takže mě konkrétně, když jezdím na Dobrou Vodu, tak odbočím na Zanádražku a objedu blok a napojím se na Dobrovodskou. Takže dopravou bude zacpaný i postranní ulice, ale to dává logiku ne. Ještě mě napadlo, že by mohli udělat OK na Plynárenská a Dobrovodská a pak by tam lidi mohli jezdit okruh. A čemu to má jako zabránit vždyť ty co potřebují do té Dobrovodské, tak se tam stejně nějak musí dostat a na dálnici se tam dostat nedá? Opačně z Dobrovodské do Nádražní to nechápu už vůbec. Doufám, že to bude řešeno tak aby to bylo možné v budoucnu dodělat.
Re: Zanádražní komunikace ČB
Ti co potřebují Dobrovodskou tam přijedou jako dosud pod viaduktem a ti, co jedou na dálnici, pojedou tunelem z Nádražní a tuhle cestu vám uvolní. Předpokládám, že se tak i označí směry na cedulích. Dodělat to není jak, protože to bude vyžadovat demolici krajních domů z prvního bloku na Dobrovodské na každé straně.
Re: Zanádražní komunikace ČB
No to ještě neni jistý, jestli půjde z tunelu odbočit doleva do Družtevní, z tý "Situace úrověn_0" (větší rozlišení na webu KÚ) to teda moc nevidim...Saljack píše:Tak to je teda hustý. Takže mě konkrétně, když jezdím na Dobrou Vodu, tak odbočím na Zanádražku a objedu blok a napojím se na Dobrovodskou...
Re: Zanádražní komunikace ČB
Včera na prvním dlouho uzavřeném výjezdu z druhého kruháče od Nových Hodějovic započaly nějaké práce, chlapi tam postavili "párty stany" asi aby do betonovacích prací nepražilo slunce. Je vidět i odhrnutá skrývka ornice směrem ke starému složišti. Předpokládám že přiváděč k MÚK Pohůrka bude až ze třetího kruháče a tento výjezd bude k plánovanému obchodnímu centru:
https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/z ... zpravy_khr
Na to už jsem slyšel hodně lidí nadávat, že se ničí příroda apod., ale za mě celá tahle oblast kolem složišť žádná přírodní paráda nikdy nebyla, hodit nám sem Terno / IKEA / Tamda tak jsem spokojen, už jen proto, že jezdit nakupovat přes celý Budějce je hovadina.
https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/z ... zpravy_khr
Na to už jsem slyšel hodně lidí nadávat, že se ničí příroda apod., ale za mě celá tahle oblast kolem složišť žádná přírodní paráda nikdy nebyla, hodit nám sem Terno / IKEA / Tamda tak jsem spokojen, už jen proto, že jezdit nakupovat přes celý Budějce je hovadina.
Re: Zanádražní komunikace ČB
Řidiči, kteří po zanádražní silnici jezdí, vědí, že přípravné práce začaly a na jedné z okružních křižovatek je už od začátku jejího fungování jedno slepé rameno.RedBaron píše:Včera na prvním dlouho uzavřeném výjezdu z druhého kruháče od Nových Hodějovic započaly nějaké práce, chlapi tam postavili "párty stany" asi aby do betonovacích prací nepražilo slunce.
Za deset měsíců tam bude přivaděč na „zanádražku“ napojený a hotový.
Zdroj: https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/z ... zpravy_khr
Nejsem Jihočech, mám to z dálky (z Prahy), tak mě prosím omluvte, pokud to přiřazuji chybně .... a případně prosím korigujte. Díky.
Re: Zanádražní komunikace ČB
Tunel pod nádražím má vizualizaci: https://dopravnistavby.kraj-jihocesky.c ... lizace.pdf
Re: Zanádražní komunikace ČB
Dostavba 4. a 5. etapy
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: Zanádražní komunikace ČB
When will this section be finished?
Re: Zanádražní komunikace ČB
Are Theresa any New Video of this section??
Re: Zanádražní komunikace ČB
Unfortunately no.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: Zanádražní komunikace ČB
To tak člověk jede po Zanádražní a chce odbočit vlevo
(4x zrcyhleno)
(4x zrcyhleno)
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...