Jižní tangenta České Budějovice
Re: Jižní tangenta České Budějovice
Včera jsem jel na kole z Boršova do Rožnova. Trasa v terénu již jasně zřetelná, zkratka z Boršova do Rožnova autem už totálně neprůjezdná. Viz foto.
- Přílohy
-
- Křížení s Lidickou (5.května)
- 20210428_1659.jpg (75.29 KiB) Zobrazeno 20837 x
Re: Jižní tangenta České Budějovice
Já taky včera na kole ČB - Boršov... Všude skrejvka + se rýsuje zářez + vrty (hrabal jsem se na kopec hlíny).
Vlak na ČK výluka - jede až z Boršova. Ale kvuli rekonstrukci přejezdu v Rožnově, ne kvuli stavbě...
Projet se dá po louce okolo, popř. kolem řeky na bajku.
Vlak na ČK výluka - jede až z Boršova. Ale kvuli rekonstrukci přejezdu v Rožnově, ne kvuli stavbě...
Projet se dá po louce okolo, popř. kolem řeky na bajku.
- Přílohy
-
- Tangenta 3.jpg (239.89 KiB) Zobrazeno 20770 x
-
- Tangenta 2.jpg (241.46 KiB) Zobrazeno 20770 x
-
- Tangenta 1.jpg (218.67 KiB) Zobrazeno 20770 x
Re: Jižní tangenta České Budějovice
Uzavírka III/0354 Lidické - úplná vč. BUS a výluka žel. tratí na Kájov a Dvořiště je v plánu na 28.9. až 8.10.2021. Při ní má dojít k napojení provizorní železniční přeložky a přeložky III. třídy pro OA a BUS.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Jak to vůbec vypadá s jižní tangentou? Je tam nějaký pokrok ve stavbě? Pokud to stihnou dokončit s 0310/2, tak vzhledem k vývoji na 0310/1 a 0311 bude nejspíš nějakou dobu sjízdný jen úsek Roudné - Dolní Třebonín.
Re: Jižní tangenta České Budějovice
Včera večer hotová provizorní objížďka staveniště, už maj i nalajnováno. Od Včelný i z ČB jsou už teď značky zákaz vjezdu nad 3,5t.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Podle toho co je vidět ze silnice když jedu kolem tak na Jižní tangentě panuje celkem čilý stavební ruch.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
TO Paul1: nevim jestli to patri do tohoto vlakna, ale na jizni tangente se pomerne slusne pracuje. Laicky pohled. MUK Roudne - podjezd pod zeleznici = kazdy den mrady tahacu s navesem a sterkem. Z dalky se zda, jako ze delaji vedle stavajici zeleznice jeste jeden pruh - docasna prelozka? Zmena polomeru? Pod Vcelnou se nyni bude otevirat provizorni silnice pro auta do 6tun a autobusy. Mela by tam byt i prelozka zeleznice - provizorni. Cedule na to upozornujici jsou v CB jiz osazeny. Mezi E55 a Vcelnou se postupne navazi a valcuje podklad. Technicky je tu asi dost orisku - zeleznice, ten hluboky rondel, podkop pod zeleznici, ... ale pocitove to stihaji s prehledem.
Re: Jižní tangenta České Budějovice
Jen skromný dotaz: podle těch fotek ze stavby to vypadá na čtyřproudovku (21,5??? nebo S20,5???), což by mezi dálnicí a důležitou jedničkou významem odpovídalo. Ví to někdo?
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Jasně, že to patří do tohoto vlákna (když má název Jižní tangenta )Cajkowski píše:TO Paul1: nevim jestli to patri do tohoto vlakna, ale na jizni tangente se pomerne slusne pracuje. Laicky pohled. MUK Roudne - podjezd pod zeleznici = kazdy den mrady tahacu s navesem a sterkem. Z dalky se zda, jako ze delaji vedle stavajici zeleznice jeste jeden pruh - docasna prelozka? Zmena polomeru? Pod Vcelnou se nyni bude otevirat provizorni silnice pro auta do 6tun a autobusy. Mela by tam byt i prelozka zeleznice - provizorni. Cedule na to upozornujici jsou v CB jiz osazeny. Mezi E55 a Vcelnou se postupne navazi a valcuje podklad. Technicky je tu asi dost orisku - zeleznice, ten hluboky rondel, podkop pod zeleznici, ... ale pocitove to stihaji s prehledem.
Budou tam dočasný přeložky tratí na Kájov i Dvořiště.
Provizorní přeložka silnice už je v provozu.
Jsou to makáči, věřím že všechno zvládnou.
Jen si myslím, že bude jen dvoupruh, ale už si to nepamatuju přesně. Někde to tu snad i bude, ale nechce se mi to hledat Každopádně by si to ten čtyřpruh zasloužilo...
Re: Jižní tangenta České Budějovice
já myslím, že má být pouze dvouproudá viz.Honzl píše:Jen skromný dotaz: podle těch fotek ze stavby to vypadá na čtyřproudovku (21,5??? nebo S20,5???), což by mezi dálnicí a důležitou jedničkou významem odpovídalo. Ví to někdo?
https://www.arcgis.com/apps/MapJournal/ ... bb443eefb8
Re: Jižní tangenta České Budějovice
OK ArnyVa, díky za podrobné info. Já myslel, že Budějice myslí dopředu a chtějí mít plný okruh města. Možná se bude stavět někde jinde a pak je tenhle projekt OK. Ona vlastně taky pražská 511ka by se dala postavit jako dvouproudá, ale nedokážu si představit ten obrovský celostátní průšvih. V případě Budějic se tahle tangenta (navíc s řadou kruháčů) po ucpání ve špičce ještě dá objet jinudy, i když tam budou místní zuřit. Nebudou to spojení D3 a I/3 a tedy část plnohodnotného okruhu, stavět ještě někde jinde????
Re: Jižní tangenta České Budějovice
Honzl: tahle tangenta bude splňovat okruh města tak za 50 let, protože je hodně daleko za Budějcemi. To spíš bude sbírat lidi z Boršova, Homol, Křemže a maximálně z Kameňáku atd. na D3.
Protože Budějčáci najedou na D3 na některém sjezdu v ČB. Ty, co pojedou od Písku najedou spíš na severní spojce nebo aktuálně v Úsilném a ty co jedou od Kameňáku na jih, tak najedou na Krasejovce, kde se I/3 přímo potkává s D3.
Protože Budějčáci najedou na D3 na některém sjezdu v ČB. Ty, co pojedou od Písku najedou spíš na severní spojce nebo aktuálně v Úsilném a ty co jedou od Kameňáku na jih, tak najedou na Krasejovce, kde se I/3 přímo potkává s D3.
Re: Jižní tangenta České Budějovice
Nemohl by mi někdo z více znalých vysvětlit, k čemu přesně je nutná úplná uzavírka provizorní objížďky staveniště pod Včelnou na 10 dní (29.8.-8.10), když přeložka kolejí už v prostoru silnice dávno leží?
Vono to totiž nebude na h.vno jen pro Včelňáky a Boršováky - zamáváme si na kruháči v Litvínovicích....
Vono to totiž nebude na h.vno jen pro Včelňáky a Boršováky - zamáváme si na kruháči v Litvínovicích....
Re: Jižní tangenta České Budějovice
taky by mě to zajímalo. Připravuji se na totální kolaps na příjezdu od ČK. Dnes ráno se táhla kolona už od Shellky u Boršova, takže to bude celkem zajímavé.skuby píše:Nemohl by mi někdo z více znalých vysvětlit, k čemu přesně je nutná úplná uzavírka provizorní objížďky staveniště pod Včelnou na 10 dní (29.8.-8.10), když přeložka kolejí už v prostoru silnice dávno leží?
Vono to totiž nebude na h.vno jen pro Včelňáky a Boršováky - zamáváme si na kruháči v Litvínovicích....
Re: Jižní tangenta České Budějovice
Kruháč v Litvínovicích se bude dočasně upravovat, vjezd do něj od Litvínovic bude zavřenej, pouze sjezd od ČB bude možný. Výjezd bude směr Planá, tam přes MÚK a do kolony směr ČB. Střed se upraví pro směr přímo. JT je dvoupruh snad v kategorii S 11,5.
Re: Jižní tangenta České Budějovice
"Kruháč v Litvínovicích se bude dočasně upravovat, vjezd do něj od Litvínovic bude zavřenej, pouze sjezd od ČB bude možný." To jako fakt? Proč? Kdy? Nevím teda jestli správně chápu to, co jsi napsal, ale trošku se bojím, že při takovém řešení se budou v Litvínovicích trochu cimrmanovksy hromadit lidi, kteří nebudou mít jak se dostat ven......(jako vím, že alternativy existujou, ale reálně nejsou teda nic moc )
Re: Jižní tangenta České Budějovice
Tak tohle je solidně na palici. Jak se z Litvínovic dostanou do ČB. To budou muset jet přes Švábák zadem po té úzké cestičce? Ještě štěstí, že už existuje napojení na Milady Horákové. Jo vlastně neexistuje. Jako kdyby ten kruháč udělali jako MÚK rovnou, tak když započtu kolikrát se to už předělávalo, tak by to vyšlo levněji. OK na silnici I. třídy nemá co dělat, hlavně na I/3, která supluje chybějící dálnici.
Re: Jižní tangenta České Budějovice
No tak zanedlouho nám přibude na I/3 další OK mezi Planou a Boršovem, právě pro napojení JT.
Ale ten už snad díky rozměrům nebude takovej špunt jak ten pidi litvínovickej...
Ale ten už snad díky rozměrům nebude takovej špunt jak ten pidi litvínovickej...
Re: Jižní tangenta České Budějovice
Kruhák není špunt kvůli rozměru, kruhák je špunt kvůli tomu, že 2/3 lidí, co na něj přijedou, u něj zastaví a počkaj až jim přijede zleva auto Na státovce naprosto nemá co dělat
Re: Jižní tangenta České Budějovice
Na doprovodné komunikaci pro dálnici máš na mysli, že ?
Re: Jižní tangenta České Budějovice
Sudr: snažil jsem se to popsat - značená objízdná trasa bude směr Planá, MÚK a zpět. Jen bus bude moci na jihu Litvínovic vlevo, ostatní jen vpravo. Papír snese všechno.... Já věděl, že Vás to pobaví Ale je to jen na deset dní uzavírky Lidické od 28.9.
Na silnicích I. třídy (státovce - co to je proboha za výraz, to máte i krajovku? když byly okresky...) máme kruháčů mraky, ale musí být kapacitní.
Na silnicích I. třídy (státovce - co to je proboha za výraz, to máte i krajovku? když byly okresky...) máme kruháčů mraky, ale musí být kapacitní.
Re: Jižní tangenta České Budějovice
Ale to, že tam jsou neznamená, že je to správně a že tam mají být. Ikdyž jsou kapacitní, tak tu dopravu vždy zpomalují viz ty dvě OK u Benešova.
Jako, že najedou na OK z Litvínovic směrem na Planou a tam se přes MÚK otočí. Nebo je myšleno, že najedou u Normy a že tam bude zákaz odbočení vlevo? Takže defacto se to nikomu, kdo jede do Budějovic z Litvínovic, nemůže vyplatit a pojede přes Švábák.
Jako, že najedou na OK z Litvínovic směrem na Planou a tam se přes MÚK otočí. Nebo je myšleno, že najedou u Normy a že tam bude zákaz odbočení vlevo? Takže defacto se to nikomu, kdo jede do Budějovic z Litvínovic, nemůže vyplatit a pojede přes Švábák.
Re: Jižní tangenta České Budějovice
No tak samozřejmě, že malej kruhák zbrzdí dopravu mnohem víc, než větší, kapacitní, s bypassy...
Ten novej bude mít bypass JT (od dálnice) => I/3 směr ČB. Ale taky dva výjezdy navíc (budoucí obchodní/průmyslový zóny?)...
Ten novej bude mít bypass JT (od dálnice) => I/3 směr ČB. Ale taky dva výjezdy navíc (budoucí obchodní/průmyslový zóny?)...
- Přílohy
-
- JT OK na I-3.JPG (284.01 KiB) Zobrazeno 16912 x
Re: Jižní tangenta České Budějovice
Tak jsem se dostal k popisu od Kraje, kt. mají dostupné obce. Viz příloha v úschovně.
Jestli dobře čtu, tak je to skutečně 9 dnů jen kvůli přejezdu - "krátká výšková úprava provizorní komunikace"
Osobáky a busy tudy jezdí 1 měsíc i bez výškový úpravy, proč nemůžou dalších 7?
Závory + signalizaci lze jistě postavit i bez úplný uzavírky...
A až postaví žel. mosty (7 měsíců), dalších 9 dnů uzavírka - převod zpět na původní trať.
Jestli dobře čtu, tak je to skutečně 9 dnů jen kvůli přejezdu - "krátká výšková úprava provizorní komunikace"
Osobáky a busy tudy jezdí 1 měsíc i bez výškový úpravy, proč nemůžou dalších 7?
Závory + signalizaci lze jistě postavit i bez úplný uzavírky...
A až postaví žel. mosty (7 měsíců), dalších 9 dnů uzavírka - převod zpět na původní trať.
Re: Jižní tangenta České Budějovice
Hejtman Kuba to hezky vysvětluje ve videu na Facebooku. Snad bude pro vás viditelné
https://fb.watch/8dTGF0WQPY/
https://fb.watch/8dTGF0WQPY/