A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
No sakra, nechtěl bych tedy vidět tu původní trasu, protože provoz tedy řádný.
Jinak z toho videa to spíše vypadá na závody kamionů
Zdá se mi to nebo je to CB?
Jinak z toho videa to spíše vypadá na závody kamionů
Zdá se mi to nebo je to CB?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
tak me zmatlo to datum na mem odkazu. nicmene jeste doplnim pro ty co si nevsimli, tak na obrazku se schematem mate moznost klikat dal na fotky. z nekterych fotek pochopite rozlehlost polska a tez odvodite duvod, proc u nas je sjezd v kazde horni dolni a tez rozdil v cene, kdy se stavi v rovine a v kopcich. Pro znale ovsem jasna vec.
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
je to CB, v polsku spis vyjimecnost.Martin z Ostravy píše:No sakra, nechtěl bych tedy vidět tu původní trasu, protože provoz tedy řádný.
Jinak z toho videa to spíše vypadá na závody kamionů
Zdá se mi to nebo je to CB?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
Vzhledem k tomu vysokému počtu TIR to považuji za rozumný krok
R48 -> D48 se podařilo!
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY) - 106km op
106km jednou ranou. Ok Polaci.
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
Ta protihluková stěna na tom videu, se na první pohled zdá trochu nelogicky postavená, vždyť je za ní železniční trať a ta vysokánská stěna bude odrážet hluk těch vlaků na domy vpravo.
Každopádně je to úctyhodný výkon dostavět v dnešní době přes 100km v kuse. Navíc pro poláky v důležitém směru do Německa.
Jen ten mýtní systém na tom odkazu píšou, že nový úsek má uzavřený systém, ale dřívější pokračování má otevřený se 3mi zastávkami, a stavět pětkrát ne 300km to je celkem opruz.
Každopádně je to úctyhodný výkon dostavět v dnešní době přes 100km v kuse. Navíc pro poláky v důležitém směru do Německa.
Jen ten mýtní systém na tom odkazu píšou, že nový úsek má uzavřený systém, ale dřívější pokračování má otevřený se 3mi zastávkami, a stavět pětkrát ne 300km to je celkem opruz.
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
pěkné video o výstavbě A2 Świecko - Nowy Tomyśl - různé vrstvy konstrukce vozovky
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st86637899
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st86637899
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
V mediich jsem si vsiml zpravy, ze Polaci jsou radi za cast useku A2 u Warszawy, kterou dokuncuji po cinanech Cesi, kteri prislibili, ze usek "C" bude 6.6.2012 prujezdny. Takze de facto bude mozne projet mezi Berlinem a Varsavou po dalnicnim "telese". Po ukonceni mistrovstvi ovsem silnici uzavrou a dokonci.
- Přílohy
-
- a2.JPG (50.69 KiB) Zobrazeno 30006 x
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
To není jisté, podle posledních infomikeyb píše:Po ukonceni mistrovstvi ovsem silnici uzavrou a dokonci.
- celý úsek A2 by měl být zprůjezdněn jen pro <3,5t
- po ukončení mistrovství (nebo částečně i během) bude provoz obousměrně veden po polovině (pokládka obrusné AB) nebo bude v každém směru omezen na 1 pruh (montáž protihlukových stěn atd.)
AB obrusná chybí hlavně na úseku A, kde Eurovia to nemá ve smlouvě do zahájení Euro
na úseku C, který dělá český BÖGL a KRÝSL, se snad stihne položit AB na celém úseku (s pomocí 11m finisheru od německého Max Bögl) (pokud ty bouřky ode dneška nebudou moc silné)
více informaci v tomto vlákně (>100 příspevků za 24h)
v tomto přípěvku je mapa, kde byla obrusná vrstva dnes ráno (v 17:03 měli hotovo 20m za MA285 )
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st91920194
http://www.a2strykow-konotopa.pl
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 17.10.2021 9:18:31, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odkaz je neplatný, ale jeho odstranění by narušilo smysl debaty
Důvod: odkaz je neplatný, ale jeho odstranění by narušilo smysl debaty
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
Zdá se mi to, nebo na té fotce je AB přetažen na kraji až na hlínu?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
Aktualni stav:
useky D a E v plnem provozu (od Varsavy do vyjezdu Grodzisk na II/579)
useky A a B v provozu - 70 km/h a jen pro <3,5 tuny + autobusy, upravy po mistrostvi do rijna (provoz 1+1) (od krizovatky A1xA2 u Lodzi - Strykow az k vyjezdu Lowicz-Skierniewice na I/50)
usek C mezi I/50 a II/579 tj Lowicz-Grodzisk mel by byt v provozu pristi tyden za podminek jako A a B
samozrejme zatim jedeme zdarma, nejsou pumpy etc, nevim jak je to z odpocivkama
vlakno na SkyScraperCity je vyviji tak rychle ze to nelze stihnout, 100 stran za 10 dnu
useky D a E v plnem provozu (od Varsavy do vyjezdu Grodzisk na II/579)
useky A a B v provozu - 70 km/h a jen pro <3,5 tuny + autobusy, upravy po mistrostvi do rijna (provoz 1+1) (od krizovatky A1xA2 u Lodzi - Strykow az k vyjezdu Lowicz-Skierniewice na I/50)
usek C mezi I/50 a II/579 tj Lowicz-Grodzisk mel by byt v provozu pristi tyden za podminek jako A a B
samozrejme zatim jedeme zdarma, nejsou pumpy etc, nevim jak je to z odpocivkama
vlakno na SkyScraperCity je vyviji tak rychle ze to nelze stihnout, 100 stran za 10 dnu
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
pro nástin co se děje na skyscrapercity - dnešní relace o finisherech obrusné AB na úseku C - jely naproti sobě - ráno chybělo asi 8km z 40km
(zkopíroval jsem některé příspěvky asi z 5 stránek http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 7&page=831)
21:08
(zkopíroval jsem některé příspěvky asi z 5 stránek http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 7&page=831)
21:08
- Berta (11m finisher - foto s českou vlajkou) sie spsula. Naprawiajom. Wszystko stoi. Tylko walce jezdzom.
Nie widac stad swiatel malych rozscielaczy.
- Gremium sie zjechalo. Podlubali, podlubali. RUSZYLA.
- Calkiem sporo tu fur jezdzi. Sa niemieckie, czeskie, polskie. Na bercie pracuja niemcy. Na walcach polacy.
- Kolega polishbastard też czuwa. Właśnie dzwonił, że Berciki (2 menší finishery) są koło WD282
- Według nowego info moje wyliczenia na teraz:
Dziś Berciki zrobiły:
idac => od 421:800 do 422:700 (WD 281)
przejechały na MA 283 ok. 425:500
Idąc <= zrobiły od 425:500 do 423:000
Natomaist Berta
idac <= od 429:300 do 426:700 (W 284)
Zostało do położenia:
Bercikom: od 422:700 do 423:000 Zostało 300 m
Bercie: od pomiędzy 425:500/426:000 do 426:700 zostało 700-1200m
Więc skończa szybciej niż myślałem
- Z twgo wynika, ze dzus w nocy chca skonczyc, a od jutro i nastepny dzien zostawic na wykonczenia i malowanie drogi...
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
Skončili ve 2-3 ráno s pokládkou, na zítra je nachystáno otevření.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
Krátce po 23. hodině byl spuštěn provoz i na zbývajícím úseku A2, což znamená že Varšava je konečně napojena na evropskou dálniční síť Historické datum 6.6.2012.
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
a zároveň byla překročena hranice 2000 km provozovaných silnic dálničního typu
A2 - čekaly na ni pokolení ...
Konečně existuje. První dálniční spojení hlavního města Polska s jinými evropskými hlavními městy. Jedna z nejdůležitějších investic do dopravní infrastruktury naší země je již celá průjezdná.
...
Po zprovoznění úseku C dálnice A2 a dalších km úseku B, je nyní k dispozici celkem 2018,2 km silnic dálničního typu - (1193,9 km dálnice, 824,3 km rychlostních silnic)
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 17.10.2021 9:19:00, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
A pak že to nejde. Klobouk dolů, splnit takhle krásně termíny.
A ta cena mýtného? Kdyby se už dávno zavedlo na D1(tím myslím opravenou) tak máme dalniční síť za dalších pár let hotovu raz dva, jen z toho tranzitu po ní. Akorát že u nás se vymýšlejí kraviny...ostuda pro nás všechny.
Samořejmě bych se přikláněl k formě kdy pro místní, by cena musela být trochu jinde.
Nedokážu si představit, že tam někdo jezdí denně třeba i 1/4 úsek a platí pak 4tis měsíčně jen na mýtném
A ta cena mýtného? Kdyby se už dávno zavedlo na D1(tím myslím opravenou) tak máme dalniční síť za dalších pár let hotovu raz dva, jen z toho tranzitu po ní. Akorát že u nás se vymýšlejí kraviny...ostuda pro nás všechny.
Samořejmě bych se přikláněl k formě kdy pro místní, by cena musela být trochu jinde.
Nedokážu si představit, že tam někdo jezdí denně třeba i 1/4 úsek a platí pak 4tis měsíčně jen na mýtném
BMW E61 530d
Ex. Ford Mondeo 2.0 TDCI
Život je bahno a jen svině v něm umí chodit.
Ex. Ford Mondeo 2.0 TDCI
Život je bahno a jen svině v něm umí chodit.
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
ta je teď od května 0,1 PLZ (tam kde vybírá stát), což je 20 PLZ za 200km, tj. vzdálenost Praha - Brno by byla přibližne 120Kčharmonica píše:A ta cena mýtného?
zde je kompletní ceník
http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-lekkie ... ?showall=1
velký problém jsou fronty na mýtnicích
http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-lekkie ... -czerwca-2
6.6.2012 Godz.18:45
PPO Karwiany: wyjazd z autostrady: korek 200m; wjazd na autostradę: korek 600m
PPO Żernica: wyjazd z autostrady: korek 1000m; wjazd na autostradę: przejazd płynny
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 17.10.2021 9:19:14, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odkaz je neplatný, ale jeho odstranění by narušilo smysl debaty
Důvod: odkaz je neplatný, ale jeho odstranění by narušilo smysl debaty
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
Kontrolní otázka: Zkusil jste si vzít kalkulačku, dohledat si intenzity tranzitní dopravy u nás, vypočítat kolik toho najede, vynásobit si to předpokládanou cenou za 1km * třeba 15 let?harmonica píše:...Kdyby se už dávno zavedlo na D1(tím myslím opravenou) tak máme dalniční síť za dalších pár let hotovu raz dva, jen z toho tranzitu po ní. Akorát že u nás se vymýšlejí kraviny...ostuda pro nás všechny.
A vyšlo vám, že za dané penízky by se dala dostavět a udržovat kompletní síť D a R v ČR?
Fakt?
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
Přečti si to ještě jednou než napíšeš takový zbytečný post. Nehledě na to nebylo to myšleno, že celých x let se budou brát peníze jen z toho jednoho úseku. Ale tak, že se dostaví jedná (D, R) s dalším mýtem a přísun se zase zvedne(pro rejpaly samořejmě po alespň částečné návratonosti). Je to pořád lepší systém než tohle čekání x let na nic. Nebo seš spokojen?
To hiob: to byla řečnická otázka, tu cenu jsem četl v článku předtím. Asi špatně formulováno.
To hiob: to byla řečnická otázka, tu cenu jsem četl v článku předtím. Asi špatně formulováno.
BMW E61 530d
Ex. Ford Mondeo 2.0 TDCI
Život je bahno a jen svině v něm umí chodit.
Ex. Ford Mondeo 2.0 TDCI
Život je bahno a jen svině v něm umí chodit.
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
Harmonica: Ono už se to tu kdysi počítalo, jediná dálniční stavba, jejíž vybudování by se spolu s následnou údržbou u nás dalo alespoň hypoteticky ufinancovat pouze z mýta, by mohlo být rozšíření D1 na 3+3. V Polsku se staví většinou levněji (převažuje rovina), v Chorvatsku mají zase obrovský tranzit turistů (a stejně mají velké problémy), další země přešly z mýta na známky (Slovinsko, Maďarsko).
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
Dne 29.8. se zde dalo do provozu cca. 21 km dálnice, stavba bypass Minsk Mazowiecki.
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
Pokud se polská vláda rychle nerozhodne pokračovat ve stavbě dálnice A2 z Varšavy na východ, tak se dálnice může na dlouhé roky zastavit tam kde je teď.
Problém totiž spočívá v tom, že 2. února 2016 vyprší platnost rozhodnutí o vlivu na životní prostředí (v Polsku se tomu říká Decyzja środowiskowa, předpokládám že to odpovídá naší EIA). Pokud ovšem GDDKiA (polské ŘSD) zažádá o stavební povolení alespoň na krátký úsek dálnice, pak je možné prodloužit platnost tohoto rozhodnutí o dva roky. K tomu všemu je ale potřeba potvrzení od vlády, že na stavbu vyčlení finance. Bez toho nemůže GDDKiA nic dělat. Jinak samotná GDDKiA zatím mluví o eventuální stavbě po město Siedlce (cca 75 tisíc obyvatel), které leží zhruba na půl cesty od Varšavy k běloruské hranici, tak aby dálnice nebyla přerušená ve Varšavě a oddělená od dalšího už existující úseku (obchvatu města Mińsk Mazowiecki) dál na východ.
zdroj: http://zielonagora.gazeta.pl/zielonagor ... ie_na.html
Problém totiž spočívá v tom, že 2. února 2016 vyprší platnost rozhodnutí o vlivu na životní prostředí (v Polsku se tomu říká Decyzja środowiskowa, předpokládám že to odpovídá naší EIA). Pokud ovšem GDDKiA (polské ŘSD) zažádá o stavební povolení alespoň na krátký úsek dálnice, pak je možné prodloužit platnost tohoto rozhodnutí o dva roky. K tomu všemu je ale potřeba potvrzení od vlády, že na stavbu vyčlení finance. Bez toho nemůže GDDKiA nic dělat. Jinak samotná GDDKiA zatím mluví o eventuální stavbě po město Siedlce (cca 75 tisíc obyvatel), které leží zhruba na půl cesty od Varšavy k běloruské hranici, tak aby dálnice nebyla přerušená ve Varšavě a oddělená od dalšího už existující úseku (obchvatu města Mińsk Mazowiecki) dál na východ.
zdroj: http://zielonagora.gazeta.pl/zielonagor ... ie_na.html
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
Tak je rozhodnuto, že dálnice A2 bude pokračovat na východ od Varšavy. Prozatím byl vyhlášen tendr na úsek od konce jižního obchvatu Varšavy k již existujícímu obchvatu města Mińsk Mazowiecki. Jde o 14,6km dálnice v profilu 2x2, ale již od začátku se počítá s rezervou pro eventuální rozšíření na 2x3. Termín ukončení stavby by měl být nejpozději v roce 2020.
zdroj: http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/20173/Prz ... -ogloszony
zdroj: http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/20173/Prz ... -ogloszony
Re: A2 A12(D) – Poznań – Łódż – Warszawa – M1(BY)
Včera byla podepsána smlouva na stavbu necelých 15 km dálnice A2 od konce jižního obchvatu Varšavy (MÚK Lubelska) až po již existující obchvat města Mińsk Mazowiecki. Celý úsek bude stát zhruba 500 milionů złotých a podle smlouvy by měl být v provozu do června 2020.
Zároveň s tím byla podepsána smlouva na stavbu MÚK Lubelska, kterým končí jižní obchvat Varšavy. V budoucnu se tu bude napojovat i východní obchvat Varšavy a rychlostní silnice S17 směrem na Lublin.
Zároveň s tím byla podepsána smlouva na stavbu MÚK Lubelska, kterým končí jižní obchvat Varšavy. V budoucnu se tu bude napojovat i východní obchvat Varšavy a rychlostní silnice S17 směrem na Lublin.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 17.10.2021 9:19:33, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu