Dotaz
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 17.12.2009 19:40:16
Dotaz
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jaký Dálniční kupon si mám zakoupit, když potřebuji vyjet na dovolenou 31.12.2009 a vracím se 2.1.2010?
Předem děkuji za odpověď.
chtěl bych se zeptat, jaký Dálniční kupon si mám zakoupit, když potřebuji vyjet na dovolenou 31.12.2009 a vracím se 2.1.2010?
Předem děkuji za odpověď.
Re: Dotaz
Na rok 2010 protože ten platí od 1.12.2009
a nebo kratší pokud je to ojediněla jízda...
a nebo kratší pokud je to ojediněla jízda...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz
tak si koupí starou tydení a vycvaknou tam datum a bude platit tyden... nechapu v čem je problem...
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 17.12.2009 19:40:16
Re: Dotaz
Jedná se právě jen o tu jednu jízdu, takže mě zajímá jestli si koupit Sedmidenní kupón 2009 a bude mi platit i na přelomu roku a nebo si koupit Desetidenní 2010, jesli je vubec možné ho použít když vyjedu už 31.12.2009 brzy ráno?
Re: Dotaz
Můžete si dle mého názoru koupit jak 2009 týdenní, tak 2010 desetidenní a obě budou platné i přes ten přelom roku. Případně si nemyslím, že zrovna za tohle by Vás policajti pokutovali, kdyby to nebyla pravda. S kupónem 2009 týdenním je to dle mého více na jistotu, neboť se vyráží počáteční datum...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Dotaz
Ideální řešení je koupit si týdenní 2009, nicméně sehnat ji bude mnohem tvrdší oříšek, protože už ke konci roku po většinou nejsou. Zkuste napsat na Českou poštu, ti známky distibuují...zanekpolak píše:Jedná se právě jen o tu jednu jízdu, takže mě zajímá jestli si koupit Sedmidenní kupón 2009 a bude mi platit i na přelomu roku a nebo si koupit Desetidenní 2010, jesli je vubec možné ho použít když vyjedu už 31.12.2009 brzy ráno?
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 17.12.2009 19:40:16
Re: Dotaz
Všem moc děkuji za odpovědi.
Re: Dotaz
Možná mne ostatní upřesní, ale primárnícm východiskem je dle normy tzv. rychlost návrhového vozidla (nákladní vozidlo konkrétních parametrů) a když jeho rychlost ve stoupání by na silnici I. třídy klesla pod 55 km/h, tak už se musí přidávat pruh... Těma 55 si ale právě nejsem jist...Mišda píše:Chtěl bych se zeptat, od kolika stupňů podélného sklonu jsou povinné stoupací pruhy na rychlostních silnicích, dálnicích a silnicích I.třídy.
Více viz. např. http://fast10.vsb.cz/svoc/svoc2005/prac ... avelka.pdf
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Dotaz
Nějaké údaje ke stavbě Žalmanov
Přeložka sil. I/6 mimo Žalmanov
je projektována v kategorii S 11,5/100 jako polovina čtyřpruhu S 22/100 a měří 6,8 km. Stavba vylučuje průjezd obcí Žalmanov a odstraňuje prudká stoupání na původní silnici I/6. Součástí přeložky bylo 6 mostů v trase, 2 nadjezdy postavené s rezervou pro průchod čtyřpruhu. Investorem byl KIO Plzeň, projektoval Pragoprojekt a dodavatel Uranové doly n. p. Náklady na stavbu byly 50,2 milionů Kčs a realizace proběhla v letech 1972 až 1976.
Přeložka sil. I/6 mimo Žalmanov
je projektována v kategorii S 11,5/100 jako polovina čtyřpruhu S 22/100 a měří 6,8 km. Stavba vylučuje průjezd obcí Žalmanov a odstraňuje prudká stoupání na původní silnici I/6. Součástí přeložky bylo 6 mostů v trase, 2 nadjezdy postavené s rezervou pro průchod čtyřpruhu. Investorem byl KIO Plzeň, projektoval Pragoprojekt a dodavatel Uranové doly n. p. Náklady na stavbu byly 50,2 milionů Kčs a realizace proběhla v letech 1972 až 1976.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)