trojský most + malovanka
trojský most + malovanka
Nemá někdo info, kdy se začne konečně se stavbou TM. Dále pak jak bude postupně převedena doprava a jak se bude postupně zprovozňovat křižovatka malovanka. Vypadá to, že rampa směrem na vypich bude brzo hotová a bude se jezdit pod novým mostem.
Re: trojský most + malovanka
Malovanka by se pravděpodobně měla změnit do této podoby:
Takže asi žádné zásadní zlepšení ve smyslu kolon z Letné ke křižovatce
Takže asi žádné zásadní zlepšení ve smyslu kolon z Letné ke křižovatce
Re: trojský most + malovanka
Trojský most se začne stavět v létě.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: trojský most + malovanka
Nevíš v jaké podobě? Ten odklad výstavby byl způsoben především tím, že se zjistilo, že při realizaci návrhu, který byl vyhodnocen jako vítězný, se nelze vejít do financí, které má hl. m. Praha na tuto akci v rozpočtu.
Re: trojský most + malovanka
Na Malovance lze po přechodu do třetí etapy určité zlepšení očekávat, ale jen do doby, než začne výstavba hloubených tunelů mezi Malovankou a Myslbekovou.
Re: trojský most + malovanka
Jak to vypadá se začátkem stavby mostu? Od 18.července měla být výluka tram ale nebude. Opět se to posouvá? Víte někdo něco bližšího? Rovněž v Holešovicích se neděje vůbec nic
Re: trojský most + malovanka
Výluka tram zatím není z jiného důvodu - katastrofální stav Libeňského mostu (daleko horší, než se předpokládalo) a nutná aspoň základní reko tratě na něm (aby ho pak mohli rekonstruovat o něco později). A jelikož je požadavek na zachování spojů Tržnice, Maniny - Palmovka, tak omezili tonáže tram (cokoliv těžšího než T3 - ty starší zakulacené a jejich rekonstrukce - tam nesmí) a rychlosti (téměř permanentní 10km/h) a prý i měli zakázat autům jízdu přes Vltavu.
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14.3.2009 14:59:22
- Bydliště: Stěžery / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: trojský most + malovanka
Před pár dny jsem byl v informačním centru tunelu Blanka na Letné, jsou tam vystavené velké plány křižovatek, několik fotek a hlavně 2 odborníci, kteří byli opravdu informovaní. Doporučuji se tam zajít podívat, já tam byl snad hodinu a půl, bavili jsme se o postupu prací, technologii ražby tunelů (jak se vždy sejdou na milimetry) atd.
Trojský most by se měl stavět v původní navrhované variantě (ten bílý oblouk, ne sloup s lany). Otevření tunelů je naplánováno na (myslím) podzim 2011, most by se měl otevírat o něco později. Už letos v létě by se mělo začít s úpravou na Holešovické straně. Autobusy 112 do ZOO potom nepojedou po mostě Barikádníků, ale po novém Trojském, budou mít zastávku uprostřed silnice zároveň s tramvajemi, přibližně v místech mezi současnou zastávkou Nádraží Holešovice (edit: tou pro tramvaje 14/17) a téčkovou křižovatkou Partyzánská/Vrbenského. Další zastávka autobusů bude na úpatí mostu na Trojské straně, také pro autobusy zároveň s tramvajemi. Což mimochodem znamená, že se nejspíš posune/zruší pro lidi z kolejí 17. listopadu zastávka Pelc Tyrolka a budou chodit místo 300 metrů nějakých 600. Na Holešovické straně se bude vedle silnice dělat podchod pro pěší (pod nádražím). Na Trojské straně se půjde dostat novým podchodem docela pěkně na in-line stezku. Starý tramvajový most by se měl úplně zrušit. Na Trojské straně bylo nakresleno docela dost nových stromů, krátká silnice u vysokoškolských kolejí bude prodloužena směrem na silnici k zastávce Povltavská, pod názvem Nová Povltavská (takže už to asi nebude Pátkova).
O další informace jsem se už moc nezajímal, ale tunely pod stromovkou by měly být asi už vyražené, v nejbližší době se začne s odboucháváním (ražením) tunelů pod Letnou (asi z letenské strany). Tam mají být v celkem pevném podloží a až 25 metrů pod domy, i když i tak zde bydlící lidé to prý mohou slyšet jako bouřku. Bude se pokračovat s hloubením té části u Prašného mostu.
Trojský most by se měl stavět v původní navrhované variantě (ten bílý oblouk, ne sloup s lany). Otevření tunelů je naplánováno na (myslím) podzim 2011, most by se měl otevírat o něco později. Už letos v létě by se mělo začít s úpravou na Holešovické straně. Autobusy 112 do ZOO potom nepojedou po mostě Barikádníků, ale po novém Trojském, budou mít zastávku uprostřed silnice zároveň s tramvajemi, přibližně v místech mezi současnou zastávkou Nádraží Holešovice (edit: tou pro tramvaje 14/17) a téčkovou křižovatkou Partyzánská/Vrbenského. Další zastávka autobusů bude na úpatí mostu na Trojské straně, také pro autobusy zároveň s tramvajemi. Což mimochodem znamená, že se nejspíš posune/zruší pro lidi z kolejí 17. listopadu zastávka Pelc Tyrolka a budou chodit místo 300 metrů nějakých 600. Na Holešovické straně se bude vedle silnice dělat podchod pro pěší (pod nádražím). Na Trojské straně se půjde dostat novým podchodem docela pěkně na in-line stezku. Starý tramvajový most by se měl úplně zrušit. Na Trojské straně bylo nakresleno docela dost nových stromů, krátká silnice u vysokoškolských kolejí bude prodloužena směrem na silnici k zastávce Povltavská, pod názvem Nová Povltavská (takže už to asi nebude Pátkova).
O další informace jsem se už moc nezajímal, ale tunely pod stromovkou by měly být asi už vyražené, v nejbližší době se začne s odboucháváním (ražením) tunelů pod Letnou (asi z letenské strany). Tam mají být v celkem pevném podloží a až 25 metrů pod domy, i když i tak zde bydlící lidé to prý mohou slyšet jako bouřku. Bude se pokračovat s hloubením té části u Prašného mostu.