Váš názor
Váš názor
jsem člověk který se hodně zajíma o dopravu a vůbec o dopravní infrastrukturu.
rád bych popsal moje myšlenky a poslechl (přečetl) si váš názor.
já prostě nemohu pochopit, že ani po dvaceti letech od revoluce se situace v dopravni infrastruktuře o moc nezlepšila. je spousta věcí nad kterými prostě musím kroutit hlavou.
např. minulý týden jsem jel z brna do prahy a zpět. na dálnici často omezení kvůlu opravě - sice řsd se vždy omlouvá (musí se to opravit) - dokonce jsem tam viděl cedule s nápisem "pracovní doba od po-ne 7:00-18:00". často jsem na staveništi vůbec nikoho neviděl a když tak 2 maníci dělali a ostatních pět se dívalo jestli ti dva opravdu makají (jel jsem ve středu dopoledne, vracel jsem se ve čtvrtek odpoledne kolem 16:00). na některých uzavírkách nebylo vidět vůbec nikoho. o zabezpečení stavby ani nemluvím. hrůza - proč se nikdo z odpovědných nepodíva do německa nebo rakouska jak se to dělá???
dále nechápu dopravní značení - pořád se chvalí německo jak je to super udělané, tak proč to od nich nepřevezmeme??? proč se montují obrovské tabule a je tam pouze jeden cíl??? proč se používají nějaké názvy (např. u brna
výstaviště, centrum nebo autodrom - místo piktogramu kterému by snad každý rozuměl) a přitom ty dopravní značky se měnily nedávno. opravdu nechápu.
proč se používá takový materiál, který během krátké doby je zvlněný a zdevastovaný. to jsou podle mého názoru vyhozené peníze daňových poplatníků.
test adac. odpočívky v čr hrůza - to má adac pravdu. řsd to sice okomentovala, že se postupně ruší, ale když máme na dálnici tolik benzinek tak proč tyto odpočívky prostě nezruší ihned??? jednoduché, rychlé a hlavně laciné řešení.
dokud budou sedět na řsd a mdčr pouze starší lidé kteří se učili za komančů tak se vůbec nic nezmění.
chce to změnu - mladé lidi, kteří mají zkušenost ze zahraniči a vědí jak se to dělá. tolik věcí se po revoluci změnilo k lepšímu ale v dopravní infrastruktuře
bohužel máme stále co dohánět západní evropu.
za svým názorem si stojím a rád vysvětlím a zdokumenuji.
minulý týden jsem jel z prahy do brna a zpátky. nestačil jsem se často divit.
rád bych popsal moje myšlenky a poslechl (přečetl) si váš názor.
já prostě nemohu pochopit, že ani po dvaceti letech od revoluce se situace v dopravni infrastruktuře o moc nezlepšila. je spousta věcí nad kterými prostě musím kroutit hlavou.
např. minulý týden jsem jel z brna do prahy a zpět. na dálnici často omezení kvůlu opravě - sice řsd se vždy omlouvá (musí se to opravit) - dokonce jsem tam viděl cedule s nápisem "pracovní doba od po-ne 7:00-18:00". často jsem na staveništi vůbec nikoho neviděl a když tak 2 maníci dělali a ostatních pět se dívalo jestli ti dva opravdu makají (jel jsem ve středu dopoledne, vracel jsem se ve čtvrtek odpoledne kolem 16:00). na některých uzavírkách nebylo vidět vůbec nikoho. o zabezpečení stavby ani nemluvím. hrůza - proč se nikdo z odpovědných nepodíva do německa nebo rakouska jak se to dělá???
dále nechápu dopravní značení - pořád se chvalí německo jak je to super udělané, tak proč to od nich nepřevezmeme??? proč se montují obrovské tabule a je tam pouze jeden cíl??? proč se používají nějaké názvy (např. u brna
výstaviště, centrum nebo autodrom - místo piktogramu kterému by snad každý rozuměl) a přitom ty dopravní značky se měnily nedávno. opravdu nechápu.
proč se používá takový materiál, který během krátké doby je zvlněný a zdevastovaný. to jsou podle mého názoru vyhozené peníze daňových poplatníků.
test adac. odpočívky v čr hrůza - to má adac pravdu. řsd to sice okomentovala, že se postupně ruší, ale když máme na dálnici tolik benzinek tak proč tyto odpočívky prostě nezruší ihned??? jednoduché, rychlé a hlavně laciné řešení.
dokud budou sedět na řsd a mdčr pouze starší lidé kteří se učili za komančů tak se vůbec nic nezmění.
chce to změnu - mladé lidi, kteří mají zkušenost ze zahraniči a vědí jak se to dělá. tolik věcí se po revoluci změnilo k lepšímu ale v dopravní infrastruktuře
bohužel máme stále co dohánět západní evropu.
za svým názorem si stojím a rád vysvětlím a zdokumenuji.
minulý týden jsem jel z prahy do brna a zpátky. nestačil jsem se často divit.
Re: váš náz2or
Třeba za nás, autory, značení občas taky nechápeme. Začali jsme bojovat o jeho zlepšení či spíše by bylo lepší říct o standardizaci na evropskou úroveň a dopadá to viz vlákno dopisu na MD v sousedním fóru. Ono to zkrátka občas není jednoduché. Buď se nechce, není dostatečná lobby nebo to ty lidé nezajímá, neviděli to, jak se to normálně dělá v Evropě atd. Je to běh na dlouhou trať...
Re: váš náz2or
Add pracovní morálka: Ja bych to takhle tragicky neviděl;) Existuje spousta důvodů pro vysvětlení toho, proč tam stáli: pauza, technologická přestávka, čekaní na materiál, rozdělování práce atd.
Raději si sami zamyslete, jestli v práci celou dobu opravdu pracujete?
Raději si sami zamyslete, jestli v práci celou dobu opravdu pracujete?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: váš náz2or
ono to tak ale vetsinou dnes byva.. 2 delaji.. a dalsich 8 lidi opirajicich se o lopaty a krumpace stoji kolem nich a zrejme je nejak pravdepodobne moralne podporuje.. nvm.. :]Lenny píše:Add pracovní morálka: Ja bych to takhle tragicky neviděl;) Existuje spousta důvodů pro vysvětlení toho, proč tam stáli: pauza, technologická přestávka, čekaní na materiál, rozdělování práce atd.
Raději si sami zamyslete, jestli v práci celou dobu opravdu pracujete?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: váš náz2or
A na úřadu co?! Dva makají a zbytek surfuje po erotických stránkách zalezlí v kanclu, he!
Je to věcí zhotovitele, jestli se mu taková práce vyplatí a je schopen dodržet termíny.
Je to věcí zhotovitele, jestli se mu taková práce vyplatí a je schopen dodržet termíny.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: váš náz2or
Veronss píše:ono to tak ale vetsinou dnes byva.. 2 delaji.. a dalsich 8 lidi opirajicich se o lopaty a krumpace stoji kolem nich a zrejme je nejak pravdepodobne moralne podporuje.. nvm.. :]Lenny píše:Add pracovní morálka: Ja bych to takhle tragicky neviděl;) Existuje spousta důvodů pro vysvětlení toho, proč tam stáli: pauza, technologická přestávka, čekaní na materiál, rozdělování práce atd.
Raději si sami zamyslete, jestli v práci celou dobu opravdu pracujete?
Takové chování právě hodně popuzuje a hlavně lidi,kteří kritizují vysokou cenu dálnic.Ve většině dobře fungujících soukromých firem si nikdo lelkovat nedovolí.Martin z Ostravy píše:To máte jako v hokeji, taky nehraji všichni hráči najednou
Tak ať si alespoň flákači zalezou za násep,ať je není vidět!
Re: Váš názor
Ze servru "dopravní informace": uzavírka D1, ve směru Brno, mezi 59,04 km a 61,95 km 01.09.2009 12:15 - 28.09.2009 18:00 omezení počítejte se zdržením ; Z důvodu uzavírky levého jízdního pásu (směr Praha), bude provoz převeden do pravého jízdního pásu (směr Brno) atd ...
Malý příklad mrháním peněz daňových poplatníků ...
Asfalt na opravu výše zmiňovaného úseku dálnice se nevozí, jak by si každý domníval, z nedaléké obalovny v Souticích od fy Colas CZ,a.s., která je vzdálená od opravovaného úseku 2 až 5 km, ale dokonce až z obalovny za Kolínem od fy EUROVIA CS, a.s. což je asi 52 km. Ptáte se proč? Protože fa Colas CZ,a.s dodává asfalt fy STRABAG a.s. a ta na této opravě dálnice nepracuje a firma Silnice Hejda, která zajišťuje dopravu asfaltu je zase zpřízněná s jinými a všem to dobře na penězích vychází. Jenom stát platí ...
Malý příklad mrháním peněz daňových poplatníků ...
Asfalt na opravu výše zmiňovaného úseku dálnice se nevozí, jak by si každý domníval, z nedaléké obalovny v Souticích od fy Colas CZ,a.s., která je vzdálená od opravovaného úseku 2 až 5 km, ale dokonce až z obalovny za Kolínem od fy EUROVIA CS, a.s. což je asi 52 km. Ptáte se proč? Protože fa Colas CZ,a.s dodává asfalt fy STRABAG a.s. a ta na této opravě dálnice nepracuje a firma Silnice Hejda, která zajišťuje dopravu asfaltu je zase zpřízněná s jinými a všem to dobře na penězích vychází. Jenom stát platí ...
Re: Váš názor
Predpokladam, ze se vysoutezila pevna cena, takze z jake obalovny to vozi je veci dodavatele.
Ruzne obalovny maji ruzne ceny pro ruzne odberatele. Neni nerealne, ze se dodavateli vyplati vozit smes z vice vzdalene obalovny.
Ruzne obalovny maji ruzne ceny pro ruzne odberatele. Neni nerealne, ze se dodavateli vyplati vozit smes z vice vzdalene obalovny.
Re: Váš názor
Hele a mají tam vůbec volnou kapacitu pro tuto akci? Nějaká blízkost atd, může být jedno, pokud tam nic nedostanu z důvodů nedostatku volné kapacity.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Váš názor
To sice ano, ale ta doprva byla jistě v té "vysoutěžené" ceně již zahrnuta. Fakt, že se vozí zbytečně daleko to nijak nezmenšuje.balance píše:Predpokladam, ze se vysoutezila pevna cena, takze z jake obalovny to vozi je veci dodavatele.
Ruzne obalovny maji ruzne ceny pro ruzne odberatele. Neni nerealne, ze se dodavateli vyplati vozit smes z vice vzdalene obalovny.
Re: Váš názor
To jiste ano. Ciste teoreticky by mel zakazku vyhrat Colas CZ, pokud se prihlasil. Bud se neprihlasil nebo dal cenu vyssi.MPMP píše:To sice ano, ale ta doprva byla jistě v té "vysoutěžené" ceně již zahrnuta. Fakt, že se vozí zbytečně daleko to nijak nezmenšuje.balance píše:Predpokladam, ze se vysoutezila pevna cena, takze z jake obalovny to vozi je veci dodavatele.
Ruzne obalovny maji ruzne ceny pro ruzne odberatele. Neni nerealne, ze se dodavateli vyplati vozit smes z vice vzdalene obalovny.
Nepochopil jsem z puvodniho prispevku, kdo vlastne stavbu provadi, ale pokud stavbu dela Eurovia CS, tak je logicke, ze si vozi smes z vlastni obalovny. Vyroba ve vlastni obalovne + doprava muze byt levnejsi nez nakup v cizi obalovne.
Re: Váš názor
Dneska me doslova nadzvedly opravene praskle desky na D1 kousek za E201 Brno-Slatina v pravem pruhu ve smeru na Kromeriz (3 nebo 4 vybourana a znovu zalita mista o velikosti 3 x 3 m). Praskliny byly nahrazeny poradnymi HUPy.
Neznam presne technologii oprav, ale mam pocit, ze i snad amater s obycejnou drevenou lati by to vyrovnal lepe. Je to na kompletni prebrouseni ne-li na znovuvybourani.
Vazne nechapu, jak to muze nekdo z RSD prevzit.
Po delsi dobe jsem jel i po I/53 Znojmo-Pohorelice a temer jsem "zvracel", kdyz jsem videl, jakym stylem jsou provadeny opravy relativne nedavno polozeneho AB. Zkratka rozpadajici povrch prikryjeme poradnym "kolacem", at to neco vydrzi ... a tam kde nepomuze maly "kolac", pomuze jeste vetsi a vyssi, at to skace poradne!!
Jojo, bezna oprava ve stylu SUS JMK
Neznam presne technologii oprav, ale mam pocit, ze i snad amater s obycejnou drevenou lati by to vyrovnal lepe. Je to na kompletni prebrouseni ne-li na znovuvybourani.
Vazne nechapu, jak to muze nekdo z RSD prevzit.
Po delsi dobe jsem jel i po I/53 Znojmo-Pohorelice a temer jsem "zvracel", kdyz jsem videl, jakym stylem jsou provadeny opravy relativne nedavno polozeneho AB. Zkratka rozpadajici povrch prikryjeme poradnym "kolacem", at to neco vydrzi ... a tam kde nepomuze maly "kolac", pomuze jeste vetsi a vyssi, at to skace poradne!!
Jojo, bezna oprava ve stylu SUS JMK
Re: Váš názor
Jojo, když jedu okolo Lukte D1 na Prahu, tak pravej pruh (je tak takovej dlooouhej padáček) taky stojí za to. Proč asi většina po D1 jede v levým pruhu?? Protože pravej je v dezolátním stavu a opravy to ještě zhorší, to místo o kterým píšu je ukázka umění čekých silničních výtvarníků. Něco je špatně.
Re: Váš názor
Myslel jsem před exitem Loket na D1 sorry