I/55 Břeclav, obchvat
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Tráva roste rychle - to nekecal.
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Aktualizovaný stav vykoupených pozemků:
plné rozlišení:
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 15.3.2015
poloviční rozlišení:
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 15.3.2015
náhled:
přestože tahle stavba není na pořadu dne, bylo za poslední rok vykoupeno více než 200 pozemků
aktualizovaný leták
plné rozlišení:
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 15.3.2015
poloviční rozlišení:
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 15.3.2015
náhled:
přestože tahle stavba není na pořadu dne, bylo za poslední rok vykoupeno více než 200 pozemků
aktualizovaný leták
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Byl bych s těmi kompenzacemi v klidu. Jejich účinnost lze teoreticky ověřit už dříve, ale je to zase rizikové kvůli obstrukcím do stavebního řízení, každopádně, kroky činit lze - hlavně výkupy - a to je stěžejní, že se podařilo udržet územní rozhodnutí i EIA...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Možná budu za exota, ale zrovna tady se fakt divím, že se přeložky I/44 a I/55 nepotkávají v kruhovém objezdu. Sice je jasné, že intenzity tam budou menší než na stávající křižovatce, a obě přeložky jsou soudě podle záběru půdy na násypech, ale pro plynulost i bezpečnost dopravy by mi to přišlo vhodnější. Když už tedy není múk. Navíc na kruhový objezd o slušném průměru by místo bylo.
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Tak s tím ÚR a EIA je to jinak. Opět zaúřadoval ten Patrik.
http://breclavsky.denik.cz/zpravy_regio ... 70426.html
http://breclavsky.denik.cz/zpravy_regio ... 70426.html
Re: I/55 Břeclav, obchvat
jenom bych podotknul, že když se řešilo dálniční spojení Jižní Moravy s Rakouskem, tak zrovna Patrik a Děti země místo D52 přes Mikulov na hranici Pálavy vehementně prozasovali právě dálnici kolem Břeclavi. ŘSD namítalo, že by musela vést přes ptačí oblast a CHKO... Kdyžtak mne opravte, jestli si to pamatuju špatně. Jen pro ilustraci o co těm lidem jde - škodit a zdržovat za každou cenu..,
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Ano, samozřejmě. Cílem Patrika a spol je nestavět žádné dálnice.
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Tohle byla ale skolacka chyba, nemit velkou EIA v chranenem uzemi, na tom si Patrick smlsnul. Neschopnost nasich politiku i uredniku je opravdu bezbreha, ze nejsou schopni za 20 let prijmou opatreni, které by vystavbu podstatne urychlilo, o tom se diskutuje neustale a porad to je horsi. Modely na to mají jak v Nemecku, Polsku, takze nechapu,kde je problem. Napr. projednavany a schvaleny novy stavebni zákon tu výstavbu neurychli.
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Nový leták: https://www.rsd.cz/mapa/attachment/553e ... 188707.pdf
Krajský soud v Brně nařídil na konci dubna 2017 projednání dopadů stavby na životní prostředí (EIA). Vyhověl tak žalobě ekologické organizace Děti země.
Krajský soud v Brně nařídil na konci dubna 2017 projednání dopadů stavby na životní prostředí (EIA). Vyhověl tak žalobě ekologické organizace Děti země.
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Chudáci obyvatelé Břeclavi... Ale co naplat - s tou EIou Děti země pavdu mají. Co mě vrtá hlavou je jestli je to opomenutí, nebo záměrná chyba úřednictva. Kdyby se totiž pro břeclaváky tolik vytoužený obchvat měl otevírat v několika příštích letech, asi by hrozilo, že přes hraniční přechod Reinthal/Poštorná by postupně nakonec jezdila většina osobních aut v tranzitním směru PL/Ostrava/Brno - Vídeň/Jadran a nebyl by až takový tlak na dostavbu D52... Osobně si přeji co nejdřív jak D52, tak i obchvat Břeclavi. Jakkoli ta zapomenutá EIA může to být jen shoda náhod, ale přeci jen mi nejde z hlavy ten úmysl - přeci jen až takový šlendrián na ŘSD se mi nechce věřit...
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Stejně z toho nejsem moc moudrý. Na portalu Cenia visí závěr zjišťovacího řízení, ze kterého vyplynulo, že stavba nebude dále posuzována.
Píše se v něm: "Vyjádření Města Břeclavi ani veřejnosti Krajský úřad Jihomoravského kraje neobdržel."
A dále: "Ve vyjádření Obce Kostice, ČIŽP OI Brno, Ministerstva zdravotnictví, MěÚ Břeclav - odboru životního prostředí a Krajské hygienické stanice Jihomoravského kraje – územního pracoviště Břeclav se nepožaduje podrobit záměr dalšímu posuzování ve smyslu zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí."
Píše se v něm: "Vyjádření Města Břeclavi ani veřejnosti Krajský úřad Jihomoravského kraje neobdržel."
A dále: "Ve vyjádření Obce Kostice, ČIŽP OI Brno, Ministerstva zdravotnictví, MěÚ Břeclav - odboru životního prostředí a Krajské hygienické stanice Jihomoravského kraje – územního pracoviště Břeclav se nepožaduje podrobit záměr dalšímu posuzování ve smyslu zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí."
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Myslíte, že takové drobnosti soud zajímají. Prostě rozhodl. Sice to dle zákona není potřeba, nikdo to celkem ani nechce, ale nyní je to nutno udělat a stavbu zdržet.
Re: I/55 Břeclav, obchvat
tady je info a stanovisko Dětí země: http://detizeme.cz/zprava.shtml?x=2494918
zaujalo mne:
zaujalo mne:
akorát asi Patrik netuší, že když se v minulosti stát zavázal dohodou s Rakouskem o přivedení čtyřpruhu k Mikulovu, tak v civilizované Evropě se pokládá za vhodné mezistátní dohody dodržovat... Kor když rakušáci už k Mikulovu masivně staví...Nezávislé ekologické studie totiž prokazují, že je výhodnější kolem Břeclavi postavit dálnici D55, než stavět dálnici D52 na Mikulov a Vídeň a navíc ještě obchvat města se silnicí I/55.
Re: I/55 Břeclav, obchvat
mapa vykupů se po dnešku zase trochu zamodrá: http://breclavsky.denik.cz/zpravy_regio ... 70717.html
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Nedá mi to se nevyjádřit. Čím více se koukám do mapy, tak mám pocit, že v době kdy se dokončí D55 a napojí na D2, tak obchvat Břeclavi I/55 nebude stačit. Mělo se to celé již plánovat jako 4-pruh (chcete-li dálnice). Podle mého se právě zde budou křížit směry SV-JZ a SZ-JV významné části Evropy. Hlavně transfery ze SeveroVýchodu (půlka Moravy, půlka Polska) po dokončené D55 budou nějakým způsobem hledat nejkratší cestu na Vídeň a dál na Alpy a Jadran.
Potažmo i Rakušani budou muset udělat nějaké změny se svojí B47 když jim tím směrem naroste provoz.
Mám prostě pocit, že obchvat Břeclavi bude mít v budoucnu významnější roli, ne pouze místní význam. Bylo by dobré využít ochotu Dětí země stavět zde dálnici. Tak či onak, nějaký ten bypas mezi naší D2 a Vídní bude muset být realizován. Sjíždět to až k Brnu nebo Bratislavě to nebude mít moc smysl v momentě hotové D55. Co myslíte?
Potažmo i Rakušani budou muset udělat nějaké změny se svojí B47 když jim tím směrem naroste provoz.
Mám prostě pocit, že obchvat Břeclavi bude mít v budoucnu významnější roli, ne pouze místní význam. Bylo by dobré využít ochotu Dětí země stavět zde dálnici. Tak či onak, nějaký ten bypas mezi naší D2 a Vídní bude muset být realizován. Sjíždět to až k Brnu nebo Bratislavě to nebude mít moc smysl v momentě hotové D55. Co myslíte?
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Ochotu Dětí země ? Těm šlo jen o to zrušit dálnici přes Mikulov a začít prudit na trase přes Břeclav. Mají jeden jediný cíl, vše zdržovat ne li úplně zrušit.
A pokud by se I/55 začala stavět jako půlprofil budoucí dálnice nebo jen jako rezerva, hned by to utnuli. Prostě budeme rádi za obchvat a v budoucnu se bude muset třeba rozšířit.
A pokud by se I/55 začala stavět jako půlprofil budoucí dálnice nebo jen jako rezerva, hned by to utnuli. Prostě budeme rádi za obchvat a v budoucnu se bude muset třeba rozšířit.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Na Slovensku se plánuje D4 a D3. Je otázkou jestli skutečně bude potřeba stavět obchvat ve 4 pruhu. Různé kombinace nabízejí malé rozdíly ve vzdálenosti... Napřed si počkejme na dokončení plánované D55, která sotva vede do Otrokovic.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Aktualizovaný stav vykoupených pozemků:
plné rozlišení:
stav k 4.2.2018
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 15.3.2015
náhled:
plné rozlišení:
stav k 4.2.2018
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 15.3.2015
náhled:
Re: I/55 Břeclav, obchvat
https://twitter.com/UdalostiBrno/status ... 0162869248Ohlédnutí za částí návštěvy vlády v demisi na jihu Moravy. Při návštěvě Mikulova padla otázka na obchvat Břeclavi. Odpověď ředitele brněnské pobočky @RSD_oficialni premiér v demisi ale nečekal...
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Další 2 články, ale v podstatě jsou to jenom takové všeobecné kecy:
http://www.islovacko.cz/Zpravy/4751-bab ... ihu-moravy
https://www.denik.cz/z_domova/obchvat-b ... 80502.html
http://www.islovacko.cz/Zpravy/4751-bab ... ihu-moravy
https://www.denik.cz/z_domova/obchvat-b ... 80502.html
Re: I/55 Břeclav, obchvat
https://twitter.com/UdalostiBrno/status ... 3539213312Spolky Děti Země a Vody z Tetčic definitivně nepochodily se žalobou proti přípravě stavby obchvatu Břeclavi. Dožadovaly se přísnějšího posouzení vlivů stavby na chráněné území Natura. Podle včerejšího - už definitivního - rozhodnutí Krajského soudu v Brně to nebude potřeba.
Re: I/55 Břeclav, obchvat
Nové kroky, díky nimž by se příprava mohla posunout: https://brno.idnes.cz/doprava-obchvat-b ... pravy_mos1
Re: I/55 Břeclav, obchvat
tak princ Miroslav nehodlá podat další kasační stížnost k NSS, hodlají s ŘSD začít jednat o kompenzačních opatřeních pro Naturu 2000
http://detizeme.cz/zprava.shtml?x=2540834
http://detizeme.cz/zprava.shtml?x=2540834
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...