Změny financování SCDOT od nového zákona o infrastruktuře +
Stát zvedl odvod z PHM do fondu infrastruktury
Nový federální zákon o investicích do infrastruktury a pracovních míst (IIJA), známý také jako dvoustranný zákon o infrastruktuře, je nyní zákonem. Sledovali jsme to s národními partnery a nyní sledujeme se SCDOT, jak postupují vpřed.
Revidovaný 10letý plán se začleněním nových federálních fondů
- 99a.JPG (45.75 KiB) Zobrazeno 1482 x
https://pccsc.net/scdot-funding-changes ... ture-bill/
A jak to jde v tomto roce
https://www.greenvillebusinessmag.com/2 ... ds-bridges
"Jižní Karolína má pochybné vyznamenání, že má nejhorší úmrtnost na venkovských silnicích v zemi, a my chceme přijmout opatření, aby bylo 5 procent venkovských silnic bezpečnější, kde dochází ke 30 procentům úmrtí," vysvětlil Hall.
Posledním zaměření je podle Halla provést vylepšení státních mezistátních dálnic, jako je nedávný Greenvilleův projekt Gateway Project, který měl za cíl zlepšit tok dopravy kolem křižovatky I-85/I-385, a také projekty na rozšíření mezistátních silnic v celé zemi.
Hall ocenil úspěchy DOT za pět let od založení plánu.
"Před investicemi do dopravy, které provedlo Valné shromáždění, měla SCDOT nevyřízené stavební smlouvy ve výši zhruba 1 miliardy dolarů," řekla. „
Dnes jsme tuto hodnotu ztrojnásobili na 3,4 miliardy dolarů a máme pracovní zóny ve všech 46 okresech. Realizovali jsme více než 5 500 mil projektů obnovy a počet chodníků hodnocených jako „dobré“ se od zavedení desetiletého plánu zdvojnásobil.
„Zahájili jsme stavbu 217 mostů a zvýšili jsme cíl ze 465 mostů na 500 mostů,“ pokračovala. „V oblasti bezpečnosti silničního provozu na venkově jsme zahájili výstavbu 713 mil vylepšení a zvýšili jsme cíl z 1 000 mil na 1 250 mil vylepšení. Máme za sebou 80 mil mezistátních vylepšení s velkými projekty, jako je (ukončení) I-85/I-385 (výstupní křižovatka) a přestavbou ‚Malfunction Junction' (koridor I-20/I-26/I-126) v Kolumbii. v plném proudu."
Kromě zvýšené daně na benzín Hall řekl, že stát bude těžit také ze zvýšených federálních peněz vyčleněných na zlepšení infrastruktury plynoucích do státní kasy.
„Zákon o infrastruktuře výrazně zvyšuje objem prostředků přicházejících do Jižní Karolíny z přibližně 700 milionů dolarů ročně na více než 1 miliardu dolarů ročně,“ řekl Hall.
„SCDOT aktualizoval svůj 10letý plán na začlenění finančních prostředků ze zákona o infrastruktuře se značným zaměřením na řešení růstu a doprovodných kongescí ovlivňujících náš stát a podporující přístup na venkov a ekonomický rozvoj a zároveň pokračoval a rozšiřoval náš stav dobrých opravárenských činností. na mostech, chodnících a bezpečnosti“.
Podle Halla navíc jednorázová investice ve výši 453 milionů dolarů z federálního amerického záchranného plánu, která byla schválena v březnu 2021, umožňuje SCDOT „urychlit několik klíčových projektů“.
První prioritou pro SCDOT bude urychlit rozšíření I-26 mezi Charlestonem a Kolumbií: „To bylo identifikováno jako naše priorita číslo jedna – zejména s novou kamionovou dopravou, která se očekává od otevření nového terminálu Leatherman v North Charleston,“ řekla. řekl. "Tato jednorázová investice nám pomůže urychlit tento projekt o šest let."