Stránka 1 z 1

Tennessee

Napsal: 13.3.2016 18:43:33
od Diaľničiar
Snímka1.PNG
Snímka1.PNG (2.55 KiB) Zobrazeno 9991 x
Snímka2.PNG
Snímka2.PNG (24.67 KiB) Zobrazeno 9991 x
Rozloha: cca. 109 000 km2
Počet obyvatel: cca. 7 mil.
Hlavní a největší město: Nashville (cca. 0,7 mil. obyv., metropole cca. 2 mil. obyv.)
Další město: Memphis (cca. 0,6 mil. obyv., metropole cca. 1,3 mil. obyv.)

Web: http://www.tennessee.gov/

Re: Tennessee

Napsal: 14.3.2016 16:45:08
od Diaľničiar
Tennessee Department of Transportation :arrow:

http://www.tn.gov/tdot

Re: Tennessee

Napsal: 21.3.2017 18:00:52
od Diaľničiar

Re: Tennessee

Napsal: 12.7.2017 21:57:41
od Diaľničiar
Dnes 12.7. se dostal do provozu most na U.S. Highway 321 pod přehradou Fort Loudoun Dam. Most má 4-pruhy, stál 71 mil. USD. Následně se uzavírá most J. Carmichael Greer Bridge ponad přehradu, který je v provozu od roku 1963. Více informací: http://www.knoxnews.com/story/news/traf ... 469485001/ .

Obrázek

Re: Tennessee

Napsal: 13.10.2021 9:50:10
od Diaľničiar
Aktualizoval jsem údaje k tomuto státu. Doplnil jsem počet obyvatel v hlavním a 2. největším městě a prošel vlákno.

Rozsah obyvatelstva tohoto státu se od roku 2000 zvětšil o asi 1,3 mil. aneb o 23%. Zajímavé je, že město Memphis již není největším.

Rozsah sítě dálnic Interstate zde měří cca. 3155 km.

Hlavní silniční síť státu:
TN.JPG
TN.JPG (72.87 KiB) Zobrazeno 3612 x
Na veřejné silniční síti se zde nachází celkem 20 235 mostů, z nichž má 881 aneb 4,4% tzv. strukturální vadu. Je to zlepšení proti roku 2016, kdy to bylo 924 mostů. Přitom 40 takových mostů nalezneme na dálnicích Interstate. Pokud vezmeme do úvah celou primární silniční síť státu (včetně dálnic), tak se na nich nachází takovýchto mostů asi 14%.

Stát nyní eviduje v potřebách pro opravy různého druhu celkem 7428 mostů a předpokládá na to vynaložit ještě 3,7 mld. USD. Je to zhoršení stavu proti r. 2016, kdy opravy potřebovalo 7348 mostů.

několik zajímavých videí z jízdy po dálnicích:






Re: Tennessee

Napsal: 13.10.2021 9:53:50
od Diaľničiar
v návaznosti na výše uvedené ještě jeden připravovaný a jeden letos dokončený projekt v rámci Fáze I ...

Interstate 75 Interchange at Interstate 24 :arrow:

https://www.tn.gov/tdot/projects/region ... -i-24.html




a jeden dokončený projekt v 08/2021: Interstate 24 Bridge Replacement :arrow:

https://www.tn.gov/tdot/projects/region ... nooga.html


Re: Tennessee

Napsal: 7.12.2022 8:15:55
od Diaľničiar
:arrow: Guvernér Lee a komisař TDOT oznamují nový návrh dopravy: Stavějte s námi

https://www.tn.gov/tdot/build-with-us.html

Návrh upřednostňuje silnice a mosty, Choice Lanes pro Tennesseany

Pátek 02. prosince 2022 | 16:38

Nashville, Tennessee – Guvernér státu Tennessee Bill Lee oznámil svůj návrh infrastruktury „Budujte s námi“, aby řešil kritické dopravní potřeby v celém státě. Navrhovaná legislativa zajistí, aby ministerstvo dopravy státu Tennessee (TDOT) pod vedením komisaře Butche Eleyho splnilo současné i budoucí dopravní výzvy – městské i venkovské –, aby se připravilo na zvýšené ekonomické výhody.

„Vzhledem k tomu, že Tennessee nadále zažívá nebývalý růst, je důležité, abychom investovali do silnic a mostů, abychom plně využili úspěch našeho státu,“ řekl guvernér Bill Lee. „Požádal jsem komisařku Eley, aby se podívala na osvědčené postupy v celé zemi a zjistila, co funguje a co ne. Plán Build With Us poskytne kvalitní infrastrukturu ve venkovských i městských komunitách a omezí dopravní zácpy bez zvýšení daně z plynu nebo zadlužení.“

Růst Tennessee daleko předčí investice do kapacity silnic. 26 miliard dolarů je potřeba nad rámec zákona IMPROVE z roku 2017, aby se řešily městské i venkovské kongesce v Tennessee. To zahrnuje téměř 14 miliard dolarů ve čtyřech hlavních městských oblastech – Nashville, Memphis, Chattanooga a Knoxville. Pro řešení dopravních potřeb státu vyvíjí Leeova administrativa moderní přístup k řešení kongescí ve městech při zachování finančních prostředků na řešení problémů venkovské dopravy, poskytuje rozšířenou sadu nástrojů pro realizaci projektů a vytváří nové paradigma pro řízení vysoce výkonného oddělení přeprava.

Návrh usiluje o využití partnerství veřejného a soukromého sektoru (P3), která umožňují soukromé investice do nové silniční infrastruktury. Tennessee je jediný stát na jihovýchodě, který taková partnerství pro rozvoj silnic a mostů neumožňuje. Na základě těchto ujednání uzavírá partner ze soukromého sektoru smlouvu s TDOT na návrh, výstavbu, financování, provoz a údržbu Choice Lanes. Volitelné pruhy dávají řidičům možnost zaplatit uživatelský poplatek za přístup do dalšího pruhu se spolehlivějšími časy jízdy, přičemž si ponechávají možnost používat tradiční dálniční pruhy.

https://www.tn.gov/tdot/news/2022/12/2/ ... h-us-.html

:arrow: TDOT Awards Phase II of the I-75 at I-24 Interchange Modification in Hamilton County

Friday, December 02, 2022 | 11:29am

CHATTANOOGA, Tenn. – The Tennessee Department of Transportation has awarded the contract for Phase II of the I‑75 at I‑24 interchange modification in Chattanooga to Wright Brothers Construction Company, Inc. of Charleston, Tennessee for $160,954,545.00.

The project will extend from Spring Creek Road to Germantown Road on I-24 and from the bridge over the railroad to the East Brainerd Road exit on I-75. This project will continue the widening of I-24 from the interchange to Germantown Road, replace the bridges at Moore Road and McBrien Road over I-24, improve exit ramps to North and South Terrace along I-24, continue the widening of I-75 from the interchange to the East Brainerd Road exit, and replace both bridges over the railroad on I-75. Perhaps most importantly, Phase II will widen each interchange ramp to at least three lanes, which will alleviate remaining traffic congestion now being experienced.

The project will be constructed using the design-build alternative delivery method. Design-build is an alternative project delivery method that combines all or some portions of the design and construction phases of a project into a single contract. Phase I of the I-75 at I-24 interchange modification was a successful example of design-build and TDOT plans to increase its use of the method to expedite delivery and streamline the design process. The winning design-build proposal will complete design and construction of this project in less than three years.

“By using the design-build delivery method for this complex project, we were able to explore every available option to deliver it in the most timely and cost-efficient way,” Assistant Chief Engineer/Region 2 Director Joe Deering said. “The process resulted in several innovative concepts, and the winning proposal will save an entire year of expected construction time when compared to traditional methods.”

Over the next several months, the design-builder for Phase II of the I-75 at I-24 interchange modification will complete the design of the project and acquire necessary permits. Construction is scheduled to begin in the Spring of 2023. Once construction begins, every effort will be made to minimize impacts to drivers.

Re: Tennessee

Napsal: 12.12.2022 19:52:57
od Diaľničiar
Tennessee Started 837 Transportation Projects in Year-One of Infrastructure Law, New Report Shows

WASHINGTON, Nov. 18, 2022 /PRNewswire/ -- Tennessee leveraged $1.1 billion in federal highway and bridge formula funds in FY 2022 to help jumpstart 837 new improvement projects in communities across the state during the first year of the Infrastructure Investment and Jobs Act (IIJA), a review of U.S. Treasury Department data through September 30 shows.

"A key takeaway from the Treasury data is that the bipartisan infrastructure law is working in year-one as intended, with state transportation departments disbursing funds and projects breaking ground," said American Road & Transportation Builders Association (ARTBA) Chief Economist Dr. Alison Premo Black, who prepared the report.

"The economic and quality of life benefits of the infrastructure law will become even more apparent as funding continues in coming years," adds ARTBA Chair Paula Hammond, a WSP USA senior vice president. "The beneficiaries of these long-term investments will be the American traveling public in their communities."

President Joe Biden signed the IIJA into law Nov. 15, 2021. Nearly 90 percent of IIJA's highway funds are dispersed by existing formula to states, with the remainder distributed through discretionary grant awards and other allocated programs.

Nationally, over 29,000 IIJA projects were launched through the end of September. The five largest projects supported by formula funds in Tennessee are:

Interchange Modification on I-55 at Crump Boulevard in Memphis - $99.6 million

Interchange Modifications and IMprovements on I-75, Interchange at I-24, Phase 2 - $91.2 million

Interchange Modifications and Reconfiguration on I-40, Donelson Pike Interchange - $70.7 million

Widening of I-40 from West of SR 20 (US-412, Hollywood Drive) to West of SR 186 (US-45 Bypass) - $33.8 million

Widening SR-63 from 2 to 5 Lanes, from Campbell County Line to Hall Lane - $28.7 million

https://www.prnewswire.com/news-release ... 82919.html