Právě je 18.10.2017 15:36:44




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Ontario 
Autor Zpráva
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Dne 5.8. se odevzdal do provozu 11 km úsek rychlostního tahu Highway 69 v severním Ontariu. Úsek jde od French River po Alban. Je to pokračování do Sudbury.

Video: http://northernontario.ctvnews.ca/video?clipId=925407

Detailní mapa: http://i.imgur.com/BWu1E3w.png

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


6.8.2016 21:37:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Rozšíření dálnice 401 ze 6 pruhu na 10 pruh:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


22.8.2016 9:34:16
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Argyle Bridge :arrow:

http://argylebridge.ca/

*jedná se o výstavbu nového na místě starého
*nový most bude kapacitnější
*v Caledonia žije asi 10.000 obyvatel

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


2.9.2016 10:15:29
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Canada's First High Occupancy Toll Lanes Open September 15
Příloha:
Snímka.PNG
Snímka.PNG [ 36.6 KiB | Zobrazeno 3703 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


15.9.2016 20:54:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Napříč celé vlákno počínajíc 2. a 3. příspěvkem píši mj. i o zpoplatněné dálnici 407. Jak se to stalo, že je zpoplatněná? A mnoho dalších otázek kolem. Nadále se rozvíjí. Jaká je její historie atd.

několik informací z wikipedie: https://en.wikipedia.org/wiki/Ontario_Highway_407

Hlavní sídlo 407 ETR Concession Company je nízká budova vedle exitu 59, severně od Toronta, kanadského ekonomického obra. Budova je sice menšího vzhledu, ale ve vnitřku plně moderní a schopna řídit mj. celý provoz na dálnici. Koncem 90. let 20. století v roce 1999 vznikla tato společnost, která ovládla 69 km betonové dálnice, respektive tolik km měla dálnice v roce 1997. V roce 1999 se ocitla provinční vláda v ekonomických problémech a tlak na investice do dopravy stoupal. Vláda vyhlásila mezinárodní tendr, jeden z prvních ve světě s globálním dosahem a v roce 1999 province sprivatizovala dálnici 407, za co zinkasovala 3,1 mld. dolarů. Za 69 km betonové dálnice s dalšími asfaltovými komunikacemi. S tím, že koncesionář dálnici zpoplatní, ale prodlouží a zmodernizuje. Od roku 2001 do 2016 přibudlo 220 km jízdních pruhů, náklady dosáhli dalších 1,6 mld. dolarů, celkem o 40 km. Rozšiřování o další pruhy se děje pak na základě dopravních intenzit. Je to tedy neustávající práce.
Příloha:
Snímka.PNG
Snímka.PNG [ 1.01 MiB | Zobrazeno 3588 krát ]

Již od začátku byla obrovská kritika celého projektu. Jednak celá trasa dálnice je součástí základních tras do USA, jedna z důležitých dálnice ze série 400-, navíc mýto smí stanovit koncesionář a nikoliv provincie. Navíc lidi mají najednou platit, když do té doby to tak nebylo. Obchod se neprovedl jako standardní odprodej, ale jako koncese, ovšem koncese až na 99 let. Smlouva zavazuje společnost k mnohým povinnostem, investicím, ale provincie a centrální vláda ztrácí vliv na samotnou infrastrukturu na jedno století.

Obavy jsou vedené i k naplnění intenzit a k mnoha dalším záležitostem. Ve výsledku po uplynutí mnoha let koncesionář každoročně zveřejňuje výsledky za provoz na více jak 70 stranách. Intenzity provozu se zvedli z roku 1999 z 237.000 vozidel za 24h na téměr 400.000 v roce 2015. Rozdíl mezi 2014 a 2015 je +2,6%. Celá oblast je domovem pro 36 mil. lidí, oblast se rozvíjí, takže roste i údaj vozidlo-km, který se dostal již nad 2,5 mil. km. Daří se to provádět i díky obrovské modernizaci celé dálnice (nové elektronické prvky), také díky opravám během noci, kdy je menší provoz. Zároveň ale klesla i cena PHM, což způsobuje rekordní roky provozu.

Z hlediska obratu v roce 2015 první krát přesáhl příjem 1 mld. dolarů. V roce 2014 to bylo 888 mil., takže meziroční nárůst dosáhl až +13%. Společnost vykázala v roce 2015 čistý zisk na úrovni 311 mil. dolarů, v roce 2014 to bylo 223 mil., takže tady se jedná o nárůst až o +40%. ETR je ve správný čas na správním místě. Toronto je 8. největší metropolitní oblast v Severní Americe s přímím domovem pro 2,7 mil. lidí. Řidiči zde průměrně jedou cca. 21 km. Dá se jezdit se zařízením i bez něj pod kamerovým snímačem. Dá se platit předem, dají se získat km zdarma v rozsahu do 50 km. Společnost nemá problém se žádným způsobem plateb.
Příloha:
Snímka1.PNG
Snímka1.PNG [ 275.03 KiB | Zobrazeno 3588 krát ]

Výběr mýta je nyní jednotkami přes KAPSCH na dalších 5 let. Předtím to byla společnost MARK IV IVHS, největší v Severní Americe. Dodavatelem skenerového prohlížení vozidel je společnost OSI Optoelectronics. Detekční jednotky jsou jak nad tělesem dálnice, tak i po stranách na speciálních prvcích. Vozidlo tedy může kamkoliv vybočit, ale i tak je pod neustálým dohledem. Kromě snímačů tato zařízení disponují i kamerami a dalšími bezpečnostními prvkami. Všechny technické prvky jsou vysoce odolní vůči vlivům počasí včetně teplotních rozdílů od -30 do +30 s možnými dalšími vychytávkami ve skříních s výhřevem nebo naopak chlazením.
Příloha:
Snímka2.PNG
Snímka2.PNG [ 250.53 KiB | Zobrazeno 3588 krát ]

Příloha:
Snímka3.PNG
Snímka3.PNG [ 73.4 KiB | Zobrazeno 3588 krát ]

Společnost 407 ETR je neustále oceňována pro pokroky, v roce 2008 Kanadou za poskytování služeb, v roce 2009 společností IBTTA - International Bridge, Tunnel and Turnpike Association za nejlepší systém zachycení vozidel a vyhodnocení ŠPZ i když část chybí na základě dalších údajů z provozu, čímž neustále klesá nutnost komplikované manuální kontroly systému výběru. Ročně navíc využívá služeb call centra společnosti více jak 600.000 uživatelů ohledně placení a průjezdnosti.
Příloha:
Snímka4.PNG
Snímka4.PNG [ 17.47 KiB | Zobrazeno 3588 krát ]

Historie zpoplatnění dálnice 407

Kanadská provincie Ontario budovala a provozovala dálnici 407 jako první. V roce 1994 to převzala společnost Canadian Highways International Corporation (CHIC) formou kontraktu navrhni - postav. Mýtní dálnice jak by se to dalo nazvat byla krytá půjčkou od Ontario Financing Authority. Tohle je jinak důležitá agentura vlády Ontaria: http://www.ofina.on.ca/main.html , která spravuje dluhy provincie. Ale to bych odběhl zcela jinam. Dohled nad novým projektem dostala korporace Ontario Transportation Capital Corporation.

CHIC založená v roce 1993 se skláda ze 4 částí: AGRA Monenco, Armbro Construction, BFC Construction Corporation a Dufferin Construction, divize St. Lawrence Cement. Financování dálnice bylo navrženo na 35 let, poté by se vrátilo zpátky pod provincii. Z finančních důvodů, ze zátěže provincie a dalších problémů se ale ohlásila privatizace.

Dálnici získávají Cintra Concesiones de Infraestructuras de Transporte a kanadská společnost SNC-Lavalin. Společnost, 407 International, která provozuje dálnici je vlastněná následovně: Cintra (43,23%), společnosti zastřešené penzijními fondy Canada Pension Plan Investment Board (40%), SNC-Lavalin (16,77%). Tedy nejen stavební firmy. 407 ETR Concession provozuje na 99 let s bezlimitními pravomocemi silnice a mýto. Prodejní cena jak jsem již zmínil byla 3,1 mld. dolarů, což byl v tom čase vůbec největší prodej veřejného majetku v Kanadě. V propočtu na USD to bylo s tehdejším kurzem na úrovni 2,2 mld. USD.

Společnost je odpovědná za prodloužení o 40 km, za starostlivost o původních 69 km, za údržbu a dle intenzit musí dálnici po komunikaci s provincii rozšiřovat, takže se musí starat i o koridor kolem dálnice, aby nebyl omezen prostor kolem trasy. Stará se o 4 až 6 jízdních pruhů, exity, spojovací silnice, údržbu, zajišťuje spolupráci s policii a to vše na 99 let. Dle smlouvy došlo v roce 2001 prodloužení: 24 km na západ a 15 km na východ, což činí 108 km zpoplatněné dálnice.


Dále, 15.2.2016 jsem informoval o záměrech 407 EAST, o co jde :?:

Provinční vláda se poučila v několika věcech. Jednak dávat koncesi na 99 let bylo nedobré rozhodnutí stejně jako to, že na výšku mýta nemá dosah i provincie. Ontario pozoruje, že se dá na tomto typu infrastruktury vydělat, takže pro budoucnost se neuzavře podobná smlouva. Ve výsledku je 407 ETR obrovský přínos, což si dnes uvědomuje každý včetně řidičů. Vláda chce na jeho základě jít i cestou 407 East :arrow:

Zadání došlo v roce 2012, dělí se na 2 fázy. Důvodem je neutichající dopravní boom kolem Toronta. Připravuje se mýtní systém na projekt, ale pod jiným typem smlouvy. Provincie bude dálnice vlastnit a bude mluvit i do cen mýta. O délke koncese se nemluví, ale bude rozhodně kratší než 99 let.

Infrastructure Ontario a Ministry of Transportation určili 407 EAST Development Group General Partnership (407 EDG) jako konsorcium, které navrhne, postaví, vyfinancuje a bude udržovat 407 East Phase 1 Project. Fáze 1 generuje rozšíření dílnice ze 4 na 6 pruhů a vytvoří tak 148 km nových jízdních pruhů. Bude zde 11 MÚK a desítky dalších přechodů pro další infrastrukturu. Členmi jsou: Ferrovial-Agroman Canada a SNC-Lavalin Construction.

Fáze 2 má na starost Blackbird Infrastructure 407 (Holcim Canada, Cintra Infraestructuras, stavitelé Dufferin Construction a Ferrovial Agroman Canada, projektant Urban Systems, AIA Engineers a Louis Berger Group, o údržbu se postarají Holcim a Cintra).

První fáze se odevzdala do provozu letos, to jsem již informoval. Druhá fáze se dostane do provozu v roce 2020.

Co má 407 ETR a 407 East společného? Rozdíl je ve formě smlouvy a dosahu na infrastrukturu a výšku mýta. Společné mají to, že vzhledem k úspěšnosti ETR má East stejný systém placení formou stejných jednotek.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


5.10.2016 9:49:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Torontská dálnice č.401 východním směrem u Bowmanville zažila řetězovou srážku cca. 100 vozidel. V délce 10 km se uzavřela. Kanadu již měsíc sužují silné mrazy, v severních částech jižních provincií jsou denní mrazy -20, noční -30, v horních provinciích je stav nouze. I v jižních částech jižních provincií je neobyvkle silná zima a vydatné sněhové bouře. Již dlouho se nestalo, aby na obou koncích Atlantiku byla silná zima najednou.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


8.1.2017 13:54:25
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Na margo informací z 1.4.2014 a 7.5.2014 doplňuji, že projekt již nese nové jméno, nikoliv Detroit River International Crossing ale Gordie Howe International Bridge a sformoval se úřad WDBA: Windsor-Detroit Bridge Authority :arrow:

https://www.wdbridge.com/en/windsor-det ... -authority

*podléhá vládě, ale je řízen nezávisle jako firma
*bude mít dohled nad přípravou a vytvořením koncesní smlouvy s cílem vybrat koncesionáře pro stavbu
*stavba se zrealizuje formou PPP
*po současném mostě Ambassador Bridge prochází tovar (USA - CA a naopak) za více jak 100 mld. CAD ročně
*projekt má být od výběr dodavatele hotov za 18 měsíců a uveden do provozu v roce 2020
*nový most bude mít délku 2,5 km se 6-pruhy
*je to celková investice v nákladech 4,8 mld. CAD

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


13.1.2017 19:53:56
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
100 let ministerstva dopravy


_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


19.2.2017 22:37:18
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
LINK 427 signs highway contract in Canada :arrow:

http://www.worldconstructionnetwork.com ... -in-canada
Příloha:
Snímka.PNG
Snímka.PNG [ 51.68 KiB | Zobrazeno 2552 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


24.3.2017 14:07:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Ramp demolition in downtown Toronto
Obrázek

Více tady: http://urbantoronto.ca/forum/threads/to ... 86/page-16

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


2.5.2017 23:07:37
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Hyperlapse video of the route between Downtown Toronto on the Gardiner Expressway to Mississauga on the 403, via the Gardiner, 427, 401 and 403

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


13.5.2017 20:21:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
upgrade 2+2 na 2x2 na Highway 69: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=4208

další postup: http://www.highway69.ca/highway69/index.html

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


23.5.2017 8:52:37
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Kanadské provincii Ontario se mimořádně daří. Nejen provincii, ale i Torontu a i prostoru kolem v rámci GTA tedy metropole Toronta a okolí. Jednak je zde nejnižší nezaměstnanost za dlouhé období a to někde pod 6%. I kanadská nezaměstnanost je prvně za dlouhé roky pod 7%. Ontario jde k 5,5%, na celonárodní úrovni to jde k 6,5%. Ontario se rozhodlo, že zásadně zvýší minimální mzdu :arrow:
Příloha:
1.PNG
1.PNG [ 138.87 KiB | Zobrazeno 1834 krát ]

*ze stávající úrovně 11,4 CAD stoupne na 15 CAD za 1h práce od 01/2019
*z ostatních provincií bude mít Alberta 15 CAD od roku 2018
*nyní je průměrná hodinová mzda na celokanadské úrovni kolem 28 CAD za 1h práce
*za min. mzdu pracuje v provincii 9% lidí, tedy asi 540.000

Zvýší se tak tlak na celkové navyšování platů v provincii. V propočtu k € to je dle současného kurzu a s platností od 2019 na úrovni kolem 1650€ měsíčně. Nyní je to kolem 1250€ po srovnání na 7,5h režim v EU.

Samozřejmostí je ostrá kritika malých zaměstnavatelů, kteří avizují propouštění; tak jak všude jinde v rámci planety.

Hospodaření provincie: od roku 2003 se zdvojnásobil rozpočet ze 70 na 140 miliard. Nyní je 1. krát po dekádě dosaženo vyrovnané hospodaření. Zadlužení se ale strojnásobilo ze 110 na 312 mld. a obsluha dluhu je 4. největší položka provincie. Provincie ale zároveň letošním rokem prvníkrát v historii podpořila samotné Toronto do oblasti dopravy uvědumujíc si faktu, že na Toronto je navázaná jižní polovina provincie a o všechnu dopravu se stará metropolitní oblast a samotné Toronto. To je krok, který významně pomáhá finančně i městu Toronto. Čisté zadlužení provincie je kolem 37,5% HDP což je pokles 2,5% oproti minulému roku. V rozsahu 2029/2030 je plán poměru k HDP na úrovni 27%. Vláda plánuje osekat zadlužení o 35% ze současné hodnoty do 2023/2024 v poměru k HDP provincie. Zadlužování v absolutním vyjádření ale bude do roku 2020 stoupat, kdy má dosáhnout 335 mld. Na dluhy směruje letos 12 mld.

Toronto jako takové vynakládá obrovské peníze na několik hlavních programů: bezpečnost (hasiči a policie), veřejné komunikace (silnice, zeleň atd.) a doprava (nejen veřejná, ale i dopravní investice). O dopravě se dá dočíst zde, v jakých finančních obtížích celý ten kolos funguje řadu let: http://torontoist.com/2016/12/the-yawni ... t-funding/ . Federální vláda přislíbila 660 mil. dolarů na projekt Scarborough subway extension, ale celkové investice jsou stále v rozsahu asi 7 mld., přičemž jsou to projekty veřejné dopravy. I se zaváděním nových linek do předměstí Toronta. Federální vláda pumpuje peníze do dopravy Toronta řadu let, ale stále se nenašel mechanizmus fungování. Provincie přispěla také, ale tyto částky jsou zlomkem toho co Toronto potřebuje. Doposud se to vždy nakonec vyřešilo úvěry. Ty se ale zas musejí splácet a pokud se má město a region více přeorientovat z aut na MHD, tak se nedá zásadněji navyšovat jízdné. Projekty na jízdenky v řádu desítek mil. přinášejí desítky dalších milionů, ale problémy za miliardy zůstávají.

Toronto mj. zavedlo před 3 lety nový orgán, něco mezi jednotlivými oblastemi a radnicí se spoluprací metropolitní oblasti a přerozděluje se zde několik desítek mil. dolarů na obnovu místní infrastruktury. Ve spolupráci s provincií a federální vládou jde ale o miliardy v rámci dekády a obnovy zastaralé infrastruktury. Tento orgán se snaží urputně propojit jednotlivé celky města se zainteresovaním obyvatel a příslušných úřadů. Jeho kompetence směrují až k radnici. Ostatně tak jak se neustále formuje území Toronta tak se formuje i jeho administrace. Kromě dopravy se Toronto věnuje i rozvoji sociálního bydlení v návaznosti na federální program za 11 mld. Řeší se otázka bezdomovectví atd.

Ontario je nejdůležitější kanadská provincie z hlediska tvorby ekonomiky. Na celkovém HDP se podílí 38%. Na druhém místě Quebec má 20% podíl. Tento stav se za uplynulou dekádu v zásadě nezměnil. HDP Ontaria je kolem 830 miliard. Toronto se podílí na HDP Kanady asi 20% a tedy má 1/2 podíl z celé produkce v provincii. Toronto se vyznačuje jednou z nejlepších infrastruktur takto zastavěných měst v rámci světa, kde navíc je nejrozsáhlejší systém podzemních prostorů (PATH) a také tvoří asi 9% města zeleň a trávnaté plochy. Na rozdíl od mnoha kanadských měst ani netrpí pro velké záplavy díky důmyslnému systému odvodnění veškerých ploch a zase díky dalšímu zázemí dokáže tuto vodu dostat zpátky na povrch pro zalévání.

Aby tady bylo i něco jiné než jen ze širokých dálnic, kolektorových systémů a obřích křižovatek. Ovšem tento důmyslný systém včetně navržení a rozložení ulic do bloků zajišťují bezproblémovou dopravu. Z hlediska politického federace - provincie - metropole - město není momentálně shoda na investicích, ale to je tak již dlouho. Nyní to zpomaluje provincie, která docílila vyrovnání rozpočtu a chce ho udržet. Toronto vzhledem k té infrastruktuře zase vynakládá cyklicky velké částky do neustálých oprav a udržování všech systémů v chodu. Kapitálové do dopravy jsou tak často závislé jen od úvěrů. Ten nový balík v hodnotě 7 mld. na další dekádu začíná v roce 2018. Celkové investice do městské infrastruktury plánuje Toronto za 33 miliard. Zvýší se nepřímé daně jakožto příjmy kasy. Za flašku vína 1c, za paket 24ks piva 5c atd. Ale dál do hloubky to vysvětlovat nejdu, jsou to zcela odlišné systémy fungování než na jaké je zvyknutá EU a odlišné jsou i čísla hospodářské výkonnosti oproti státům V4 a velmi odlišný je i způsob dopravy a životní úrovně a zvyklostí. Samotné Toronto má dluh ve výši 4,5 mld. a má se držet do roku 2025 na úrovni do 5 mld., tedy do 15% příjmů z daní majetku. Jak se často umí vyjádřit hodnota infrastruktury (za kolik vlastní města a státy silnice, přehrady atd.) tak Toronto vlastní infrastrukturu (silniční, veřejnou dopravní, vodohospodářskou, parkování atd.) v hodnotách kolem 80 mld. Nás tady zajímají nejvíce silnice, takže třeba zrovna síť silnic, která vznikla nejvíce v 50.-60.-tých letech 20. století potřebuje systematické částky na jejich opravy a modernizaci. Na roky 2016-2025 se nasměruje až 84% kapitálových výdajů právě na dopravu, tedy na opravy silnic, dálnic a výstavbu nových projektů veřejné dopravy. Vodovodní potrubí je průměrně 60 let staré a pokud se má udržet kvalita života (klimatické změny atd.), tak se musí také zahájit masivní investice a nestačí opravy, ale musí se začít měnit. Až 10% je starší jak 80 let a s tím souvisí i úniky vody. Toronto má jednu z nejnižších daní v Kanadě, takže se daně o trochu zvednou. Nízké daně jsou pro udržení nákladů na život, protože Toronto a jeho nejbližší předměstí mají vysoké náklady na život. Samotné území Toronta je značně územně limitované. Od jezera jde dálnice a finanční centrum, pak jednotlivé čtvrtě, ale na severu je znovu dálnice. Prostor mezi tím je v podstatě plný. Když se někde něco staví, tak se nejdříve musí zbourat. Podíl opuštěných halových prostorů klesá, takže stoupá tlak na rozvoj blízkých lokalit.
Příloha:
Snímka.PNG
Snímka.PNG [ 70.28 KiB | Zobrazeno 1834 krát ]

Kromě dálnic s napojením na hlavní tahy až po jednotlivé silnice v blocích, přičemž tato soustava je vysoce moderní je přidána a v posledních letech rozvíjená (plánována a již i ve výstavbě i s další dekádou dopředu preferována) realizace trans-tahů v železniční formě s navazujícími 150 bus linkami a 50 dalšími do jednotlivých průmyslových areálů. Tohle doplňují 2 letiště a tohle všechno vytváří z Toronta navíc i cíl cest pro mnoho biznispracovníků vzhledem na mnohopočetné zastoupení národních a nadnárodních firem. O všechno pohodlí kolem cestování se nakonec ale musí postarat Toronto. Obrovské peníze z kapitoly údržba silnic jsou odčerpané během zimního období, kdy se sníh musí odpratávat zcela ven z města, tedy se systematicky shrnuje z menších uliček na širší, tam se provádí val podél silnice, poté jde fréza a plní se to do nákladních vozidel a následně vyváží ven. Z celé té plochy to při silných sněhových bouřích odčerpává neskutečné zdroje, ale zase se zajišťuje bezproblémová sjízdnost této nejlidnatější oblasti Kanady. V celém Ontariu žije asi 36% obyvatel Kanady.

Tento text spíš jen jak si žijí jinde. 8-)

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


31.5.2017 11:25:11
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Hyperlapse video of Ontario's Highway 410 from the 401 at Mavis Road to Hwy 10 in Orangeville

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


7.6.2017 16:59:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
ohledně napsaných informací k pracím na etapě 2 na Highway 407, zde je fotogalerie prací: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=4290

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


8.8.2017 7:55:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Ontario Southern and Northern Highways program for 2017-2021 :arrow:

http://www.mto.gov.on.ca/english/highwa ... rams.shtml

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


11.8.2017 17:09:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


18.8.2017 21:09:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
viewtopic.php?p=136117#p136117 :arrow:

zpoplatněná dálnice 407 ETR investovala a rozšířila se o dalších 21 km jízdních pruhů:

*na 10,5 km úseku má 2x5 jízdních pruhů a to mezi Highway 427 a Highway 410
*denní cestování tady vzrostlo z intenzit 237.000 vozidel v roce 1999 na 408.000 v roce 2016
*roční cestování pak ze 71,9 mil. (1999) na 124 mil. (2016)
*počet jednotek v oběhu vzrostl z 346.371 (1999) na 1.342.000 v roce 2016
*počet naježděných km vzrostl z 1,275 mld. (1999) na 2,64 mld. (2016)

Celá zpráva: http://www.newswire.ca/news-releases/40 ... 96203.html . Nejedná se tedy o nový úsek, ale o jeho zkapacitnění a je to takhle rozpočítané.

Obrázek

takhle to pak vypadá v pátek v odpolední špičce:

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


25.9.2017 8:02:18
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 10100
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
letecké záběry na výstavbu Highway 407 a Highway 418 východně u Oshawa :arrow:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

podrobnosti kolem akce 401 expansion between Mississauga and Milton :arrow:

http://www.infrastructureontario.ca/Hwy-401-Expansion/

Highway 401 expansion project through Mavis Road in Mississauga :arrow:

Obrázek

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


14.10.2017 18:03:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz