Právě je 19.11.2018 4:37:56




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Ontario 
Autor Zpráva
VIP

Příspěvky: 11325
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
z historie:

Toronto v roce 1954 zasáhl hurikán Hazel (kategorie 4), způsobil devastační škody (více než 4.000 domů), zabil 81 lidí, celkové škody kolem 130 mil. dolarů, na dnešní hodnotu 1,3 mld. dolarů. Vítr o síle 200-250 km/h, srážky za 24h 200, za 48h až 285mm. Předtím v USA zabil 90 lidí. Oko hurikánu o půlnoci dorazilo i na Downtown. Kanalizace a suché nádrže před hurikánem jsou z 90% plné pro vydatné srážky a tak i tento systém ochrany skolaboval. Žádné krizové řízení, žádné složky vytvořené, takže nakonec zasahovala až armáda. Mnoho hlavních silnic zaplaveno včetně dálnice č. 400, která se teprve budovala byla relativně nová, odneslo z ní most. Celkem strhlo více než 50 mostů, mnoho tratí bylo podplavených.

Zde je historie z dálnice 400 , kde naleznete dobové fotografie i z těchto povodní: http://www.thekingshighway.ca/PHOTOS/Hwy400photos.htm .

Právě proto byla zřízená instituce, která ma za cíl zesouladit zastavanost území, jejich osídlení s přírodním rázem krajiny: https://trca.ca/ a na dlouhé období se tak povedlo snížit riziko povodní. Společně s lepší meteorologii se daří tento cíl naplňovat i po roce 2000. Blesková povodeň se škodama ve výšce 850 mil. dolarů pak byla relativně nedávno, v roce 2013.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


9.2.2018 19:17:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11325
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Ontario Widening Highway 401 in Mississauga and Milton :arrow:

    Ontario is widening 18km of Highway 401 in Mississauga and Milton, to improve traffic flow and keep people and goods moving.

    Kathryn McGarry, Minister of Transportation and Indira Naidoo-Harris, MPP for Halton, were in Mississauga to announce that the province has issued a request for proposals to design and build the highway.

    The project will widen 18 kilometres of highway, from the Credit River in Mississauga to Regional Road 25 in Milton. Widening the highway will relieve congestion, allow for more efficient transportation and flow of goods, and help accommodate continued population and employment growth in the region.

Více informací: https://news.ontario.ca/mto/en/2018/03/ ... ilton.html .

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


11.3.2018 18:38:43
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11325
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
viewtopic.php?p=160386#p160386

Federální a provinční vlády dávají příslib městu Toronto ohledně financování několika tratí lehkého metra v celkové výši investicí 9 mld. dolarů na dalších 10 let pro konkrétní projekty :arrow:

http://urbantoronto.ca/news/2018/03/fed ... t-projects

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


1.4.2018 20:29:14
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11325
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
začátkem 06/2018 se konal pochod/bike akce i po Gardiner Expressway (Toronto, GTA), o nic nešlo v tom smyslu, že by se dálnice zrušila, spíš jen pro zajímavost jiný pohled než bývá zvykem:
Příloha:
DevrlctXcAE71uQ.jpg
DevrlctXcAE71uQ.jpg [ 110.92 KiB | Zobrazeno 2153 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


16.6.2018 19:50:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11325
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Southern and Northern Highways Programs :arrow:

http://www.mto.gov.on.ca/english/highwa ... rams.shtml

GREATER GOLDEN HORSESHOE TRANSPORTATION PLAN :arrow:

https://www.gghtransport2051.ca/

z historie: Urban Infrastructure and Urban Growth in the Toronto Region, 1950s to the 1990s :arrow:

    The modern history of infrastructure in the Toronto region begins with the creation of Metropolitan Toronto in 1953. The new metropolitan corporation (‘Metro’), faced with a growing population and expanding settlement area, but an inadequate system of roads and water/sewer services, undertook a huge program of public infrastructure expansion from about 1955 to 1970.

    Working from plans developed by the venerable Toronto engineering firm Gore & Storrie, Metro built a new network of trunk sewer and water pipes throughout the metropolitan area, as well as several new treatment plants. The metropolitan corporation also widened and extended a number of arterial roads, in both the old and new urban areas, and began a program of expressway construction by building the F.G. Gardiner Expressway (1956-64) and the Don Valley Parkway (beginning 1964).

    This massive public infrastructure expansion cost Metro nearly half a billion dollars from 1955 to 1970, most of which was raised by selling bonds in New York money markets. Upper level government subsidies were few, and small, until the very end of this period of growth. The province of Ontario did partially subsidize road construction, and played an important role on its own by building the Highway 401 by-pass expressway across what were then the northern reaches of Metropolitan Toronto in the 1950s, but until 1970 made little contribution to piped services.

    The decision to construct this infrastructure – which effectively opened up the entire land area of Metropolitan Toronto to development – appears to have prompted very little opposition at first. By the mid-1960s, however, the expressway network was being opposed by many in the city of Toronto, and by the end of the decade expressways within Metropolitan Toronto had been effectively halted by public opposition. Piped services met with little opposition, and were fully implemented as planned.

    The fringe areas beyond Metropolitan Toronto were adequately served by county roads and local water and sewer systems in the 1950s, so had no need for large-scale services. By the 1960s, however, both Peel County to the west of Toronto and York County to the north were feeling strong development pressures, and municipalities there began to call for piped service expansions that would relieve constraints on development. Lacking the capacity to pay for such services, either by taxing or borrowing, they could not take on the responsibility as Metro had in the 1950s. Instead they were aided by the provincial government’s Ontario Water Resources Commission, which built a large network of piped water and sewer services in southern Peel County beginning in the late 1960s (the South Peel Scheme) and an extended trunk sewer system from Lake Ontario north and west into York County (the York-Durham Sewer System) through the mid to late 1970s. York County (York Region as of 1974) obtained its water from Metropolitan Toronto (the southern townships) and from wells (in the north).

    By the mid-1970s, the age of public infrastructure construction was over. No major projects have been undertaken from that day to this. Some northward expansions of lake-based piped services were carried out, and some new expressways were built outside Metropolitan Toronto (all of which had been planned since the 1950s), but nothing approaching the great public undertakings of the 1950s was even attempted. The reasons for this are many – new demands on public revenues, environmentalism, localism, professionals’ loss of authority, a backlash against ‘tax-and-spend’ governments, among others – and the consequences are not yet clear. But the Toronto region, for better or worse, is still living on public infrastructure built between 1955 and 1975.

    The historical record does not, strictly speaking, support the notion that piped services have caused or determined urban expansion, or that, in contemporary parlance, ‘development follows the pipe’. In all cases in the Toronto region over the last fifty years, pipes have been built into areas already slated for development. The decision to service, in other words, followed the decision to develop. Nor has restricting the provision of piped services, on its own, always been an effective way of controlling urban expansion. In times and places where piped services were in shortest supply, some development has usually still occurred, and not always as or where the public authorities wanted it to occur.

Obrázek

Silnice a mosty, včetně dálnic v rámci města Toronto :arrow:

https://www.toronto.ca/services-payment ... pressways/

*i jejich stav, opravy atd.
*informačně rozsáhlé

Dále, k přestavbě a úpravám Gardiner Expressway ještě dopisuji odkazy:
Příloha:
Snímka.JPG
Snímka.JPG [ 48.44 KiB | Zobrazeno 1232 krát ]

Council endorses $1-billion Gardiner East rebuild, advances new transit plan
https://www.thestar.com/news/city_hall/ ... -plan.html

kritika: https://www.cbc.ca/news/canada/toronto/ ... -1.4509147

A ještě, Construction Begins On Highway 427 Expansion in Vaughan :arrow:

    Province Keeping People Moving, Creating Jobs and Growing the Economy

    May 1, 2018 9:30 A.M.Ministry of Transportation

    Ontario has begun construction on the expansion of Highway 427 through York Region, to help improve traffic flow, create jobs and support economic growth.

    Kathryn McGarry, Minister of Transportation, and Steven Del Duca, MPP for Vaughan, were in Vaughan today to break ground on the Highway 427 expansion. The highway will be extended by 6.6 kilometres from Highway 7 to Major Mackenzie Drive, and widened to 8 lanes from Finch Avenue to Highway 7.

    Once completed in 2021, High Occupancy Toll (HOT) lanes with electronic tolling will also be installed on Highway 427 in both directions from south of Highway 409 to north of Rutherford Road—approximately 15.5 kilometres. No existing general purpose lanes will be removed to accommodate HOT lanes.

    Improving highways to keep traffic moving is part of the government's plan to support care, create opportunity and make life more affordable during this period of rapid economic change. The plan includes free prescription drugs for everyone under 25, and 65 or over, through the biggest expansion of medicare in a generation, free tuition for hundreds of thousands of students, a higher minimum wage and better working conditions, and free preschool child care from 2 ½ to kindergarten.

    Quick Facts

    *Ontario is investing $616 million in the expansion of Highway 427 in Vaughan.
    *HOT lanes encourage people to carpool, help manage congestion and provide more options to travellers.
    *The average daily traffic on Highway 427 between Finch Avenue and Highway 407 ETR is expected to grow from approximately 115,000 vehicles per day to more than 137,000 by 2021.
    *In 2017-18, Ontario is committing more than $2.5 billion to repair and expand provincial highways and bridges across the province.
    *Ontario is making the largest infrastructure investment in hospitals, schools, public transit, roads and bridges in the province’s history.

Mezičasem se v provincii vyměnila vláda. Nejen, že je nová vláda, ale i druhé strany.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


16.9.2018 17:59:19
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11325
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Diaľničiar píše:
Na margo informací z 1.4.2014 a 7.5.2014 doplňuji, že projekt již nese nové jméno, nikoliv Detroit River International Crossing ale Gordie Howe International Bridge a sformoval se úřad WDBA: Windsor-Detroit Bridge Authority :arrow:

https://www.wdbridge.com/en/windsor-det ... -authority

*podléhá vládě, ale je řízen nezávisle jako firma
*bude mít dohled nad přípravou a vytvořením koncesní smlouvy s cílem vybrat koncesionáře pro stavbu
*stavba se zrealizuje formou PPP
*po současném mostě Ambassador Bridge prochází tovar (USA - CA a naopak) za více jak 100 mld. CAD ročně
*projekt má být od výběr dodavatele hotov za 18 měsíců a uveden do provozu v roce 2020
*nový most bude mít délku 2,5 km se 6-pruhy
*je to celková investice v nákladech 4,8 mld. CAD
psané začátkem 2017 a nyní aktualizuji: je známý tvar/typ mostu

Obrázek

Více informací: http://www.cbc.ca/news/canada/windsor/w ... -1.4734671

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


20.9.2018 19:09:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11325
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Před víkendem byla oblast Ottawa - Gatineau zasažená silným tornádem. Došlo k výpadkům elektrické energie pro 180.000 odběrných míst, tedy více než 600.000 obyvatel. Ještě nyní chybí energie u 80.000 domácností. Vypadlo v řádu několik stovek signalizacií a dalších systémů. Tornádo ohlo vysoké ocelové stožáry jako zápalky, murované domy jsou poškozené, všechno z méně odolných materiálů je na trase tronáda rozmetané. Od včera dodnes se mapuje rozsah škod, protože kromě tornáda tady spadl ledovec a vysoké objemy srážek. Tornádo způsobilo pád mnoha stromů a poškození stovek střech. Těžce poškozené jsou i některé větší objekty jako třeba paralympijský stadion.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


23.9.2018 15:41:52
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11325
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Eglinton Crosstown LRT :arrow:

http://www.metrolinx.com/en/greaterregi ... stown.aspx

nebo 5. linka metra: https://en.wikipedia.org/wiki/Line_5_Eglinton

Celková investice je bezmála 10 mld. dolarů, stavební náklady téměř 6 mld. dolarů. Jde o 19 km trasu metra, z čeho 10 km jde pod zemí srdcem Toronta. Na trase bude 15 stanic a 10 go-stop míst. Trasa protíná 3 stanice metra jiných linek a 54 linek busů. Zrychlení oproti stávající pozemní bus dopravě je o 60%. Projekt se realizuje jako PPP a dokončit se má v roce 2021.

Je to největší investice do veřejné dopravy v rámci Severní Ameriky v současné době.

Zásadně pak odlehčí také IDA.

Toronto buduje také mnoho bike- staveb. Nejen malování pruhů na silnice, ale staví se nové cyklo-cesty i cyklo-chodníky. K tomu veškerá navazující infrastruktura. Kompletní a opravdu detailní informace jsou zde: https://www.toronto.ca/services-payment ... n-toronto/ . I toto napomáhá k odlehčení silniční dopravy a zesílení té veřejné.

Aktuálně běží 10-roční investiční plán 2016 - 2025: https://www.toronto.ca/services-payment ... year-plan/


Ovšem samozřejmě ve výstavbě jsou i nové úseky dálnic jak je v tématu vidět jakožto jejich prodloužení a mnoho úseků hlavních dálničních tepen se neustále rozšiřuje. Kromě toho se poslední roky investuje do moderních technologií. Preference investicí je ale nyní v zaostalejším segmentu veřejné hromadní dopravy a tento jev pravděpodobně vytrvá i vzhledem k novým investicím do tohoto segmentu v rámci celé Kanady do velikých měst z federálních zdrojů.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


15.10.2018 15:41:18
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11325
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Přestavba Trans-kanadské dálnice v úseku Red Rock - Nipigon (SZ provincie) na 4-pruh:

https://asphaltplanet.dot5hosting.com/O ... _forum.jpg
https://asphaltplanet.dot5hosting.com/O ... _forum.jpg
https://asphaltplanet.dot5hosting.com/O ... _forum.jpg
https://asphaltplanet.dot5hosting.com/O ... _forum.jpg

Je to součást projektu v dokončení dualizace po Thunder Bay a financuje to provincie, méně pak i federální vláda.

V roce 2019 budou pokračovat sekce:

Coughlin Road westerly to Highway 582
Coughlin Road easterly to Red Rock Road 9

Dokument kolem tahu: http://lakehead.peo.on.ca/wordpress/wp- ... 1-17-1.pdf

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


22.10.2018 13:29:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11325
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Dokument týkající se rozšíření dálnice 407 ETR v úseku Markham - Pickering: https://www.407etr.com/documents/presen ... 202018.pdf .

O tom jak vznikla tato zpoplatněná dálnice se dá dočíst zde: viewtopic.php?p=136117#p136117 .

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


28.10.2018 11:38:32
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11325
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Toronto opravilo v období od 1.1. do 31.10. celkem 225.472 výtluků.

a ještě unikátní záběry na práce v centru:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


3.11.2018 20:41:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11325
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
k výše zmíněnému to takhle vypadalo před pár dny před otevřením do provozu:

Obrázek

Jinak do Gardiner Expressway směruje během 10 let celkem téměř 1,5 miliardy dolarů na její postupnou renovaci. Vícero částí má za sebou svojí životnost, pilíře jsou ohlodané až ke skeletu, odvodňovací systém neplnil svůj účel, některé nájezdy jsou zbourané a bude se postupně zase budovat nové napojení. Mezičasem se debatovalo o koncesním způsobu, kdy by radnice získala peníze a dálnice by byla opravená, ale motoristé by platili a tento nepopulární krok se prozatím odložil. Debata vedla i k tomu, že by se část úseku zrušila a to konkrétně v takové formě, aby se snížil rozsah MÚK a tedy plocha silnic v samotném centru a nábřeží, ale ani toto se zatím neschválilo. Stávající veliká podzimní oprava přinesla jak souvislé opravy vozovky tak i lokální menší opravy vozovky (výřezy), renovace bariér (včetně plechových svodidel), výměna, ale i doplnění sloupů veřejného osvětlení a to vše do uvedeného termínu 4 dnů začátkem tohoto měsíce s úplným vyloučením dopravy. Tyto investice přinesou prodloužení životnosti viaduktu pro menší otřesy a zvýšení bezpečnosti provozu.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


10.11.2018 14:13:11
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11325
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
pro zajímavost jak je to s údržbou v zimě ve městě Toronto (plus samozřejmě jsou k dispozici najaté společnosti, když je tu nevyhnutní)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


16.11.2018 18:59:53
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz