Právě je 1.10.2020 7:37:20




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 Ontario 
Autor Zpráva
VIP

Příspěvky: 14072
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
grandiózní oslavy z výhry klubu Raptors, když Toronto zvítězilo v NBA a na prohlídku hráčů se došlo podívat na 2 miliony lidí do centra Toronta a to vše v pondělí :) dopravně samozřejmě město "padlo" ale vědělo se to o víkendu, i když účast se počítala na 1/8 :D

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

starosta Toronta zahájil program Vision Zero 2.0 a na 249 km hlavních silnicích se snižuje MPR ze 60 km/h na 50 km/h

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


23.6.2019 16:33:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14072
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Hwy401 EB ramp to Islington - povodeň po silné průtrži mračen 17.7.:

Obrázek

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


19.7.2019 10:13:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14072
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
několik záběrů na tahy 407 a 418

https://www.skyscrapercity.com/showpost ... count=5131

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


15.9.2019 8:46:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14072
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Nepochybně je srdcem provincie metropole Toronta a extra Toronto. I když jsou tady rekordní peníze z hlediska HDP a příjmů na obyvatele a i masivní investice do MHD, metra a silnic, tak ono je i kde ty peníze neustále dávat. Infrastruktura stárne a vyžaduje si stále více peněz a tak se našlo ještě více peněz na radikální nové investice (veliké rekonstrukce a modernizace) přímo z rozpočtu města.

Klasifikace silniční sítě ve městě Toronto :arrow:

https://www.toronto.ca/wp-content/uploa ... cument.pdf

About the Gardiner Expressway
https://www.toronto.ca/services-payment ... xpressway/

Jak jsem již psal, tak Město Toronto letošním rokem našlo investice ve výši 1 mld. dolarů na silnice a vodní infrastrukturu pod nimi. Jde o rekordní částku v historii města, jde celkově o vícero let, kdy se investuje do zastaralé infrastruktury. Až 20% jde na samotnou Gardiner Expressway. Z hlediska výdajů na údržbu jdou pak další stovky mil. dolarů, které jdou hlavně na zimní údržbu, ale hned další položkou jsou malé opravy vozovek. a sice 100 mil. dolarů jde na opravy výtluků, město od začátku roku opravilo již 160.000 výtluků v nákladech 70 mil. dolarů; je na to tel. linka, občané nahlásí a 6 čat městských služeb to neustále opravuje. Než se tam za pár let komplexně obnoví celá vozovka. Silniční vozovky města trpí pro typické faktory: vysoké dopravní intenzity, snaha udržet je sjízdné a teplo/zima v zímním období.

Gardiner Expressway je o víkendech uzavírána a provádí se na ní znovu větší údržba:

Obrázek

Obrázek

Pracuje se ale i na částech pod ní, na které se 40 let nikdo nedostal ...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


17.10.2019 13:39:22
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14072
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
a co nechci dávat společně k výše uvedenému příspěvku je: Statisticky se na území Ontaria stalo v rámci provinčních silnic celkem více než 53.000 DN a zemřelo při nich 239 osob.

Včera se zhroutilo obložení stropní části v tunelu Thorold na Highway 28. Zasáhlo to část osobního vozidla a v protisměru nákladní vozidlo. Vede se vyšetřování příčiny této události.

Obrázek

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


17.10.2019 14:42:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14072
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
progres upgradu na dálnici 401 přes Mississauga

https://www.skyscrapercity.com/showpost ... count=5181

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


1.11.2019 21:14:16
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14072
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Toronto & zima

*město samotné se stará o 5600 km silnic pro 2,9 mil. residentů (silnice, chodníky, cyklochodníky)
*za pomoci meteo-stanic, předpovědí počasí si pronajímá i soukromé dodavatele, aby zajistilo při velkých nadílkách sněhu maximální sjízdnost
*letos má město flotilu vozidel ve více 1100 ks a dalších 1500 lidí s ručním dočištěním pro 24h 7d v týdnu
*rozpočet je stanověn na 90 mil. dolarů
*sypače se solí vyjedou hned jak začne padat sněh
*pluhy vyjedou, když se na dálnicích a hlavních silnicích akumuluje vrstva sněhu o hroubce 2,5 až 5cm
*letos se bude testovat i nová speciální malá technika určtená pro asi 150 km chodníků

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


16.11.2019 21:05:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14072
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
V rámci velkého Toronta se stále více investuje do jiných způsobů dopravy než tradičních aut (investuje se i do silnic a dálnic, ale zvyšuje se podíl modernizace). A tak jak se rozšiřují tramvaj a metro, tak i způsoby pro cyklisty. To vše se musí nakombinovat do původního provozu již i se systémem MHD. Jen pro zajímavost:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

no a na Gardiner Expressway se nepracuje jen o víkendech a svátcích, ale již i v noci; letos do ní město Toronto investuje 200 mil. dolarů:

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


19.11.2019 18:26:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14072
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
novinky: něco se stavět začalo, něco se do provozu odevzdalo

Construction Begins on Highway 401 Expansion from Mississauga to Milton :arrow:

The project will widen 18 kilometres of highway from the Credit River in Mississauga to Regional Road 25 in Milton and includes reconstruction of bridges as well as upgrades to support facilities and features. Construction is underway and drivers can expect to use the expanded highway by 2022. Widening the highway will reduce congestion and improve quality of life for workers, families and businesses in Ontario.

Quick Facts
* Once completed, the expanded highway will include:
* 12 lane core-collector system from the Credit River to Winston Churchill Boulevard.
* 10 lanes from Winston Churchill Boulevard to Highway 407 ETR/ Highway 401 interchange.
* 12 lane core-collector system from Highway 407 ETR/ Highway 401 interchange to James Snow Parkway.
* 10 lanes from James Snow Parkway to RR 25.
* Median High Occupancy Vehicle (HOV) lanes.
* New or improved support facilities and features, such as drainage, lighting, signage and carpool lots.
* The project is being delivered through Infrastructure Ontario’s design, build and finance Public-Private Partnership model, which transfers appropriate risks associated with design, construction and financing of the project to the private sector.
* West Corridor Constructors was awarded the contract to design, build and finance the Highway 401 Expansion project.
* Approximately 250,000 vehicles travel on Highway 401 in the Peel and Halton regions on a daily basis.

Zdroj: https://news.ontario.ca/mto/en/2019/11/ ... ilton.html

a dále ...

First Phase of Maley Drive Extension Opens Today :arrow:

Decades in the making, Phase One of the Maley Drive Extension Project will open to traffic at 2 p.m. on Friday, November 29, 2019.

Phase One connects LaSalle Boulevard West with Falconbridge Highway and includes:

* A new four-lane road, from LaSalle Boulevard West, near Collège Boréal, to Lansing Avenue.
* Access to the new four-lane road via a new interchange north of LaSalle Boulevard on Notre Dame Avenue (Municipal Road 80).
* To accommodate the new interchange, Notre Dame Avenue has been widened from four lanes to six lanes, north of the improvements that have already been made to the LaSalle/Notre Dame intersection and approaching lanes.
* Traffic control at the new intersections created by the construction of the four-lane Maley Drive Extension has been achieved with roundabouts at Collège Boréal, Barry Downe Road and Lansing Avenue.
* Reconstruction of Maley Drive, between Lansing Avenue and Falconbridge Highway.


Work scheduled for spring 2020, as part of Phase One, includes intersection improvements at Falconbridge Highway and Frood Road, concrete and islands at Lansing Avenue, surface asphalt in some sections, and general restoration.

The total project cost of Phase One of the Maley Drive Extension is $80.1 million, made possible by a three-way cost sharing partnership between the federal, provincial and municipal governments.

Zdroj: https://www.greatersudbury.ca/city-hall ... ens-today/

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


30.11.2019 18:33:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14072
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Cíle metropole Toronta v oblasti ochrany ŽP se výrazně začínají formovat. Město společně s regionem a federální vládou investuje miliardy do metra, cyklistiky, P+R parkovišť, upgradů Gardiner Expressway, ale věnuje se i zvýšení zazelenění betonových systémů chodníků v zástavbě atd. K tomu se modernizují vodovodní systémy pod povrchem s přepojením na jezerní oblasti a získání další vody pro zelené projekty ve městě. Přestavují se celé ulice a rozšiřuje se síť tramvají a cyklistických pruhů na úkor osobní dopravy. Atd. Dále se zásadním způsobem přistupuje ke svozu a recyklace odpadů, kde má Kanada resty naproti EU. Po Torontě to opakuje celá metropole GTA. Federální vláda pumpuje miliardy dolarů do eko- dopravy napřič celou Kanadu. Samozřejmě na širokých dálničních tazích se nic nezměnilo; naopak se upgradují i MÚK na nich a prodlužují jednotlivé větvy dál a nabírají dálniční podobu, protože logistika tohoto uzlu je pro Kanadu nejvýznamnější právě zde. Provincie, metropole, ale i federální vláda tyto roky tady investují do dopravy rekordní částky a začíná to být vidět. Cíle jsou pak zde:

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


25.12.2019 10:55:12
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14072
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Rozsah hlavních stavebních prací Toronta v roce 2019 v nákladech 1,3 mld. dolarů je hezky zpracován v tomto odkazu: https://twitter.com/TO_Transport/status ... 7928569859 .

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


18.1.2020 16:55:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14072
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Ontario’s Highway 407 East Phase 2B extension opens :arrow:

The 23km final extension phase of the provincially-owned tolled freeway Highway 407 East near Toronto, Canada has opened.

    Highway 407 East is part of the Ontario province’s Highway 407 project, a major Toronto bypass that includes the 108km 407 ETR – Express Toll Route – that is operated by concession to a private company, itself called 407 ETR Concession.

    The 407 ETR company is owned by subsidiaries of the Canada Pension Plan Investment Board (50.01%), Cintra Global, a wholly owned subsidiary of Ferrovial (43.23%) and by SNC-Lavalin (6.76%).

    Highway 407 East is connected to 407 ETR and allows drivers a speedy trip north of Toronto – Canada’s largest city and financial centre. The route runs through the Toronto suburb towns and cities of Burlington, Oakville, Mississauga, Brampton, Vaughan, Markham, Pickering, Whitby and Oshawa before ending in Clarington, north of Bowmanville.

    Phase 1 of 407 East opened in Oshawa in 2016. The 9.6km Phase 2A opened in January 2018. The 14km Phase 2B just opened and includes another tolled north-south link between Highways 401 and 407 known as Highway 418. The new stretch of Highway 407 and new Highway 418 is fully owned and operated by the province of Ontario.

    Last September, 407 ETR opened 14 new lane-kilometres on Highway 407 ETR between Markham Road and York-Durham Line. This marks the second year in a row that 407 ETR has opened new lanes on the highway. Since 407 ETR was given the concession, it has doubled the footprint of its section of Highway 407 - adding over 567km of roadway since 2001 at a cost of around US$1.2 billion.

    The company pays all costs of operating the 407 ETR, including the full cost of policing, snow removal, enforcement by the Ministry of Transportation and repairs and maintenance to the roadway.

    According to the concession operator, average daily workday trips on 407 ETR increased 75% from 237,000 in 1999 to more than 415,000 in 2018. Also, 407 ETR is fully electronic tolling - barrier free. Motorists receive only one invoice for the use of Highway 407, 412, 418 and/or 407 ETR. This includes transponder leases, monthly account charges and video toll charges.

https://torontostoreys.com/extension-hw ... commuters/

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


26.1.2020 19:14:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14072
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Ontario Moving Forward with Plans to Widen Highway 17 in Kenora

Province Signs Memorandum of Understanding with Niiwin Wendaanimok (Four Winds Group)

Today, Caroline Mulroney, Minister of Transportation, and Greg Rickford, Minister of Energy, Northern Development and Mines and Indigenous Affairs took further steps to deliver on the government's commitment to widen and twin Highway 17 between Kenora and the Manitoba border by signing a Memorandum of Understanding with Niiwin Wendaanimok, a partnership of four First Nations with interests in the project area. Widening Highway 17 will reduce travel times through highway corridors, critical trade links and international gateways, while promoting economic development and safety.

The twinning/widening of Highway 17 between Manitoba/Ontario border and Kenora will be carried out through three sections: Manitoba/Ontario border to Highway 673 (6.5 km); Highway 673 to Rush Bay Road (8.5 km); Rush Bay Road to Highway 17A (25 km).

https://news.ontario.ca/mto/en/2020/02/ ... enora.html

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


16.2.2020 14:40:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14072
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Ontario naprojektovalo rozpočet pro rok 2020/2021 s deficitem ve výši 38,5 mld. CAD. Tažní kůň Kanady naplňuje společně s dalšími hlavními provinciemi želání federální vlády. Původní výše deficitu byla plánovaná na úroveň 20 mld. CAD. Až 4 mld. CAD navíc se utrácí v systému zdravotnictví a 13 mld. CAD jde na vyšší výdaje v souvislosti s ekonomickými dopadmi boje s koronavirem. Stávající premiér přitom zahájil úsporní program, protože chtěl docílit vyrovnaný rozpočet. Dnes názor změnil: jednak je nevyhnutní zachraňovat lidské životy a jednak se musí podpořit ekonomika provincie, aby bylo z čeho dál prosperovat.

Město Toronto dostane 404 mil. CAD na restart fungování systému veřejné dopravy. Samotné město, které je zase motorem provincie bude mít deficit ve výši 1,35 mld. CAD. Starosta již vícekrát žádal o pomoc provinční i federální vládu. Ta nalije několik mld. CAD provinciím, ty zas mají pomoct i komunitám a městům. Zda dostane Toronto ještě jiné peníze než jen na veřejnou dopravu se ještě neví. Původní deficit byl původně plánovaný až ve výši 1,9 mld. CAD, ale díky mnoha opatřením se ho povedlo snížit o dalších 150 mil. CAD. Ta částka 1,35 mld. CAD ale odpovídá 11,6% rozpočtu na celý rok, což je enormní. Starosta města kritizuje, že federální vláda pomůže provinciím částkou 14 mld. CAD, ale jen Ontario potřebuje 23 mld. CAD, takže to pak nic neřeší. Ontario dostane z té sumy "jen" kolem 4 mld. CAD. I z toho 2 mld. jdou do speciálního fondu.

Město Toronto připravilo již další návrhy jak schodek v dalším roce snížit: prudce se zvýší daně a sníží přímá finanční podpora pro ubytovny pro bezdomovce, sníží se podpora aktivit pro mládež a omezí některé veřejné služby. Prozatím se nemluví o snížení jinak rekordních investicí do obnovy a výstavby infrastruktury. Tam je totižto spolufinancování a byl by to výpadek na rozvojových programech města.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


29.8.2020 23:32:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14072
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Ontario
Kanadské environmentální skupiny mají závěrečnou zprávu, dle které GTA West Corridor - nebo taky Highway 413 je prozatím zbytečná. Že jde o zbytečný projekt v propočtu za 6 mld. CAD. Stavba má vytvořit vnější orbitální obchvat kolem zastavaných území měst Brampton a Vaughan, čímž by se vytvořila alternativní trasa pro cestování mezi JZ Ontaria a chatovým charakterem Ontaria nebo Severního Ontária a přehustěnou přemávkou v Torontu samotném. Enviro skupiny tvrdě kritizují tyto záměry proto, že trasa vede přes další zelené pásy a podpoří se tak mj. další a další zástavba. Více :arrow:


    More roadblocks for Ontario Highway 413

    A report by environmental groups claims the 400-series motorway is not needed.

    Canadian environmental groups have released a report that they claim reveals the proposed GTA West Highway is a "poor use" of $6 billion (US$4.6 billion).

    The GTA West Corridor – also known as Highway 413 - is a proposed motorway near Toronto in the Canadian province of Ontario. It would be an outer orbital beltway around the built-up areas of the towns of Brampton and Vaughan that would permit traffic traveling between Southwestern Ontario and Ontario's cottage country or Northern Ontario to avoid Toronto-focused traffic.

    The Ministry of Transportation of Ontario has faced stiff criticism by environmental and other public groups over the years because the route would cut through farmland and greenbelt areas. The argument is that it would encourage more urban sprawl in an area that has seen major expansion of the city limits of Toronto and other towns in the past several decades.

    Specifically, the proposed highway would run from Highway 407 near the town of Milton to Highway 400 near the town of Kleinburg. It would be a four-to-six lane 400-series highway with separate infrastructure dedicated to transit and passenger stations, truck parking and incorporate intelligent transportation features. The provincial government said that by 2031, overall traffic on the route would likely exceed 300,000 daily vehicle trips.

    The town of Vaughan and the York Region area are reportedly in favour of 413. But in 2017, an investigative panel appointed by the Ontario government declared the highway unnecessary.

    In 2018 the Ontario government revived the shelved plan amid continued criticism by concerned groups, including Environmental Defence, Sustainable Vaughan and Transport Action Ontario.

    The local YorkRegion.com news website recently reported that Keith Brooks, programmes director with Environmental Defence, also dismissed the highway project as unnecessary. "Highway 413 was cancelled because the public didn’t want it and because experts determined that the social, environmental and economic costs of the highway outweighed the meager benefits that this project could deliver."

    Brooks said more people expected to work from home in future so the highway would be redundant.

    YorkRegion.com reported that there is concern that about 1,000 hectares of Greenbelt would be affected along with damage from road salt, air pollution and increased greenhouse gas emissions.

    Environmental and transportation groups want to see more planning and investment for public transit investment, including the regional GO Regional Express Rail on the Kitchener and Milton corridors, a new GO rail corridor to Bolton and increased bus rapid transit or light rail transit for the towns of Vaughan, Brampton and Mississauga.

Ministerstvo zřídilo extra web pro tento projekt: https://www.gta-west.com/

trasa: https://www.gta-west.com/wp-content/upl ... 60403e.jpg

Jde spíš o výhledový projekt, protože se ani nepočítá s jeho zahájením dříve než v této dekádě. Ovšem ministerstvo plánuje nový multimodální koridor a nehodlá moc ustupovat vůči této myšlence, že by se nikdy nemělo nic v této trase postavit v rámci silniční infrastruktury. Koridor má vyřešit všechno najednou. Do zajištění výstavby se ale z hlediska financí nehrnul ani ex liberální ministr dopravy, nato stávající vláda. Zůstává proto u zadání studií jak ekonomických propočtů tak těchto environmentálních.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


12.9.2020 13:29:14
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz