ČD x jiní dopravci

Odpovědět

Jak byste chtěli zvýšit kvalitu cestování v českých vlacích?

Restrukturalizace ČD a zachování monopolu
7
9%
Privatizace ČD
8
10%
Vpuštění konkurence
61
76%
Jiným způsobem (uveďte)
4
5%
 
Celkem hlasů: 80

monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od monin »

JirkaS píše:
Standa píše:A zapomněl jsem zdůraznit, že do Brna byla kupátka v 2. třídě po šesti a ne po osmi sedátkách - i když na téhle trati už se asi jiná ani nepoužívají (na rozdíl třeba od vlaků do Ústí).
Naopak, na té trati ještě jezdí "rychlíky", které staví v každém větším městě. Tam dráhy nasazují ten nejhorší odpad, co z dob socíku zbyl. Přišel mi i horší, než to co jezdí do Ústí a určitě horší než to, co posílají do Brna přes Havl.Brod.
Letos se zatím nejvíce zlepšuje stav rychlíkových souprav, které patřily dlouhodobě k tomu nejhoršímu v síti drah. Dráhy chtějí letos uvést do provozu modernizované kombinované vozy první a druhé třídy od polské Pesy, z Krnovských opraven a strojíren mají dostat vylepšené vozy druhé třídy. Nové multifunkční vozy s klimatizací se už objevily například na rychlících Plzeň – Brno nebo Praha - Plzeň - Cheb. Navíc v průběhu roku na rychlíky nasadí vozy z vlaků IC/EC, které nahradí přebírané jednotky railjet.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/drahy-opravi- ... prava.aspx?
c=A140502_161124_eko-doprava_suj
Takže to už opravdu není pravda, to s tím nejhorším odpadem. A už vůbec ne, na trati Praha - Č.Třebová.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od JirkaS »

monin píše:Takže to už opravdu není pravda, to s tím nejhorším odpadem. A už vůbec ne, na trati Praha - Č.Třebová.
Podle novin to možná pravda není, ale není to tak dávno, co jsem tím jel :-)
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od monin »

Tak ono je to relativní, listopadová revoluce mi taky přijde, že byla nedávno - a přitom už je to taky vlastně neuvěřitelných 25 let.. :)
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
kik
Příspěvky: 1009
Registrován: 18.5.2009 15:27:52
Bydliště: Hradec Králové - Labská II

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od kik »

Trosku je rozdil v kvalite cestovani na trati Pha - CT - Brno/Ostrava kde vsichni dopravci nasazuji to nejlepsi co maji proti trati napr. Pha - CB, Pha - Plzen, Pha - HK ci na nejakych regionalnich tratich kde maji monopol CD. I kdyz i tam se situace postupne meni diky novym RegioPantherum, RegioSharkum, Stadlerum apod. ktere prece jenom prinesly podstatne vyssi komfort cestovani.
Loni jsem nekolikrat vyuzil k ceste do Prahy do prace sluzeb CD na trati z HK pres Podebrady a musim priznat, ze snad az na jednu vyjimku vlak jel vzdy na cas. Chovani pruvodcich bylo na velice vysoke urovni a i vagony byly ciste. Cena je srovnatelna s busem (100 Kc), sice SA je s jejich kartou levnejsi ale na druhou stranu to casove vychazi vicemene stejne protoze vlak konci na Hlavnim nadrazi, kdezto SA na Cernem Moste...
Kamioňák
Příspěvky: 30
Registrován: 27.8.2013 11:56:16

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od Kamioňák »

Kvalita spojů na regionálních a rychlíkových tratí ale není moc věcí ČD, jako spíše objednavatele spojů (kraje/MD). ČD prostě jezdí s tím, co si kdo objedná a zaplatí.
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od monin »

Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od monin »

JirkaS píše:
Standa píše:A zapomněl jsem zdůraznit, že do Brna byla kupátka v 2. třídě po šesti a ne po osmi sedátkách - i když na téhle trati už se asi jiná ani nepoužívají (na rozdíl třeba od vlaků do Ústí).
Naopak, na té trati ještě jezdí "rychlíky", které staví v každém větším městě. Tam dráhy nasazují ten nejhorší odpad, co z dob socíku zbyl. Přišel mi i horší, než to co jezdí do Ústí a určitě horší než to, co posílají do Brna přes Havl.Brod.
Co už také jezdí na těchto "rychlíkách", které staví v každém větší městě a ČD na ně nasazují ten největší odpad jak píšeš.. :D

Railjet Viaggio Comfort na vnitrostátní spojích:
R866 Viktor Kaplan: Brno 4:31, Česká Třebová 5:40, Pardubice 6:17, s příjezdem do Prahy v 7:21
R867 Viktor Kaplan: Praha 21:03, Pardubice 22:08, Česká Třebová 22:48, s příjezdem do Brna ve 23:55
Od červnové změny jízdních řádů začne Railjet jezdit až do Vídně na dvou párech spojů. Od prosince pak každé dvě hodiny.
http://magazin.firenet.cz/magaziny/rail ... ch-vlacich
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
evilcleaner
Příspěvky: 1073
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od evilcleaner »

2 monin: tady je někdo velkým fanouškem unitární železnice:-))) akorát je to poněkud okaté. jinak jak zde bylo řečeno, dálkovka - rychlíky je největší humus u čd. na naprosté většině jezdí Bčka, tam kde mají největší štěstí tak Bee272/273 (reko B staré 20 let, bez klimy, vakuového záchodu, velmi hlučné vevnitř, sedadla dobrý) výjmečně nějaký reko hytlak.
že railjety nasadí na R v nějakém zkušebním provozu, to fakt je o ničem, za pár měsíců z toho bude pochopitelně nějaké SC. každopádně railjety uvolní cca 50 vagonů co jezdily zatím ec/ic, které by snad měly jít na ty humus rychlíky. na železnici se nacestuji poměrně dost, mám pocit že Vy zas tak moc ne;)
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od monin »

Nejsem žádným fanouškem ČD, ale nemám rád když se na někoho, či na něco, hází špína a přitom už to dávno není pravda. Nehledě na to, že už pocházím z minulého století, takže si ještě i dobře pamatuji, jak se cestovalo dříve a jak se jezdí vlakem nyní. A takový člověk to dokáže pak i ocenit a vážit si i toho. Tím nechci říci, že je u ČD vše ok, ale ten rozdíl mezi ČD 2009 a ČD 2014 je naprosto markantní a jen ten kdo nechce vidět, to samozřejmě nevidí. A když zároveň s tím i vidím, jak se např. z majitele těch žlutých zázraků, stává skoro polobůh v osobní přepravě osob, mimochodem s 30 let starým vozovým parkem (viz. např. i ty letní žluté infrasauny) a přitom on sám ani není schopen, důstojně přepravit ve svých vlacích člověka na invalidním vozíku, nebo člověka s obyčejným jízdním kolem, tak to se mi pak z toho trochu protáčí panenky, kdyby takový polobůh v přepravě osob, za kterého se vydává a za kterého ho spousta lidí má, měl mít pak monopol na hlavních koridorových tratích. Toť vše. Nechápu, co na tom může být okatého.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od Standa »

Tak včera jsem jel z Pardubic do Prahy tím obyčejným rychlíkem (jak psal Jirka S) a opravdu to nic moc nebylo... Tam jsem jel EC směřujícím do Rakous a to bylo dost dobré, i když sedadla byla v uspořádání 2+2 (čili bych spíš preferoval Pendolino nebo alespoň Regiojet s 2+1). Obyčejné R bylo repasované jen minimálně (sedadla po 8 měla textil místo koženky), navíc měl vagón (kombinovaný s poštovním) už asi hodně jetý podvozek, protože po kolejích slušně "poskakoval" (jel jsem po té trati poslední dobou třikrát, jiné vlaky takhle nevyváděly). Ale bylo to alespoň relativně čisté a mohl jsem vystoupit už v Libni. Takže nějaký pokrok určitě, ale pro jistotu jenom mírný, asi jsou ČD kontrolovány touto politickou stranou ;) .
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od monin »

Ne Stando, víš že já si nějaké servítky neberu, ale v tomto případě se toho státního molochu musím fakt zastávat. Ten pokrok je daleko větší, než mírný. Tím, ale nechci samozřejmě říci, že by nemohl být ještě větší. Jinak ty rychlíky co píšeš, ty jezdí přes den, á 1h, takže zatím ještě není úplná garance, že na každém "obyčejném" rychlíku, budou všechny fungl nové renovované vagóny, to zcela určitě ne. Ale je jich už opravdu většina, kde to tak je a když náhodou opravdu ne, tak je ta souprava zase řazena tak, že ten horší vagón je tam max. jeden, nebo dva. Takže to chce i trochu vybírat očima, ale chápu, že to zase každý neodhadne. A co se týče EC vlaků, tak tam samozřejmě na některých jezdí i Maďaři a na některých Rakušáci. Ale co se týče standardu, tak ten u ČD, které tam na EC jezdí v převážné většině, tak ten u nich suveréně vede. A to se nebavím ani designu, který máme z těch tří přepravců zase nejpodařenější. Jinak v Libni zastavují i slušné EC vlaky z trasy Praha - Žilina, taky á 1h po celý den.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od Standa »

To je možné, že se mi podařilo vlézt do nejhoršího vagónu celého vlaku, to by mi bylo podobné :) ! Tuším, že to byla "Punkva" z Brna. Ranní EC byl opravdu vagón ČD a maďarské vagóny mi už nedoporučilo víc lidí (sám tuto zkušenost nemám). Každopádně ještě mají dráhy hodně práce!
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od JirkaS »

Standa píše:... navíc měl vagón (kombinovaný s poštovním) už asi hodně jetý podvozek, protože po kolejích slušně "poskakoval" (jel jsem po té trati poslední dobou třikrát, jiné vlaky takhle nevyváděly).
Paradoxně nejvíc jsem na té trati poskakoval před 1/2 rokem v D1 expresu. Jel asi 140km/h a hlavně v části Kolín - Přelouč to byla občas docela divočina. To i ten starý rychlík si tam vedl líp, ale ten určitě nejede víc než 120km/h.
evilcleaner
Příspěvky: 1073
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od evilcleaner »

monie přestaň nám tady vykládat pohádky, jak na rychlících jezdí většinou už reko vozy (bokud teda jako reko nebereš humanizaci Bčka). naprostá většina rychlíků v konfiguraci loko+vagony má nejklimatizované vagony, výjimku tvoří nově hytláky (multifunkční vozy pro cyklisty/postižené/rodiny) vždy řazen v počtu max 1ks a stále spíše výjmečně, občas nějaká jednička a potom sysly (řídící vozy). jinak jezdí B, Bee272/273 (když hodně dobře), občas Bp, první třída - A, AB. Toto vše jsou neklimatizované vozy, velmi hlučné, s otevřeným wc (!), které zde jezdí přibližně 40 let. toto je dnešní realita vozového parku ČD. netvrdím, že regio se nezlepšilo, netvrdím že EC, IC se nezlepšilo. mluvím pouze o rychlících, které jsou jedním slovem ubohé. určité zlepšení přijde až v polsku dodělají reko z Bt na ABpee a až se uvolní vagony z vídně kde bude jezdit railjet.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od monin »

Kdo chce, tak tu velkou změnu k lepšímu u ČD vidí, kdo nechce, tak ji samozřejmě nevidí. Jinak se tu bavíme nyní konkrétně o trati Pha-Č.Třebová. A nikdo tě nenutí, aby jsi s tím ubohým vozovým parkem, jak ty píšeš jezdil. Máš tam i ty klima/infra žluté zázraky a černé tramvaje.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
jannnn
Příspěvky: 752
Registrován: 16.3.2009 22:12:01

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od jannnn »

To by mě zajímalo, kde mám tu změnu vidět - i když bych sám moc chtěl a tak nějak podvědomě ČD fandím. Fakta jsou ale fakta. V zimě jsem jel z HK rychlíkem s úplně těmi samými 40 let starými koženkovými B, jako jsem před 10 lety jezdil na té samé trase do školy...

Ale jo, jedna změna byla, zvenku na ně napatlali Najbrta :)
evilcleaner
Příspěvky: 1073
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od evilcleaner »

Na rozdíl od Tebe, jsem přesně jmenoval co jezdí. Můžeš mi prosím říct, které tebou zmiňované změny k lepšímu máš na mysli? Přispěj prosím do této diskuze nějakými pádnými argumenty, tzn konkrétními fakty. Prohlašovat, že kdo chce, tu změnu vidí není argument.
Nebo snad ty dikutuješ pouze o trati Pha - MuN? Já mluvím o celé síti. Jančuru nebo Leoše do toho prosím tě netahej, o těch tu řeč není.
Takže když si to shrneme. Ty tvrdíš, že se něco změnilo k lepšímu (ale ani jednou jsi neřekl co - že jezdí hezčí vagón je naprosto nicneříkající). Já jsem popsal co vídám při cestách po síti já.

abych doložil svá tvrzení:
náhodně vybrané rychlíky, které mají podle mě nějakou důležitost
excelsior: http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php? ... 0&rok=2014
pha-čb http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php? ... 9&rok=2014
bohumín-brno http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php? ... 0&rok=2014
brno-olm-šumperk http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php? ... 9&rok=2014
pha-cheb: http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php? ... 5&rok=2014

Tak a teď ty prosím dej nějaká fakta do diskuze. Děkuji.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Mike
Příspěvky: 4994
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od Mike »

opět předesílám, že vlakem už nějaký ten pátek nejezdím, ale protože jsme na dálničním forů, tak si dovolím jednoduché srovnání
kolik takových škoda105-120 dnes potkáte na dálnici ?
jak byste přijali, že autobus přijede třeba ŠM nebo ŠL ?
a 40let starý vagon je tu vydáván za standard...
právě na tomhle je krásně vidět, jak funguje soukromník a něco řízeno státem
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
evilcleaner
Příspěvky: 1073
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od evilcleaner »

no vagon má jinou životnost než zmiňované prostředky. třeba ty co kupuje jančura od öbb mají taky přes 30let, jenže na začátku to byl velmi dobrý vagon a od té doby prošel dvěmi velkými modernizacemi, proto splňuje i dnešní nároky. většina rychlíkových vagonu od čd prošla přinejlepším humanizací, mnoho však jezdí v prakticky původním stavu.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od monin »

evilcleaner: tebe potkat na Hlaváku a říct ti, že jedu s ČD, tak mi dáš palicí po hlavě, že? :lol: Je to fakt něco tak děsivého, když někdo něco v této zemi i pochválí? Dovolil jsme si toho tolik? Fakt paradox. Pokud sis nevšiml, zmiňoval jsem vždy jen denní vlaky a to na hlavním koridoru Praha - Morava, tak nevím proč tu předhazuješ noční Execelsior, nebo rychlíky na úplně jiných tratích. Ale když už jsi ty odkazy sem dal, tak to využiji: protože mně nepřijde, na rozdíl od tebe, že např. cestovat ze Šumperka do Brna, něčím takovým: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_B.php je něco tak děsivého, že by k něčemu takovému měl mít člověk odpor, bál se do toho nastoupit a štítil si do toho sednout, natož v tom cestovat. Nehledě na to, že pokud by někdo něco takového opravdu neskousl, tak takovým vlakem může jet jen pouhých 14 min - do Zábřehu okamžitě z něj vyskočit a jet dál takto:
R 912
Šumperk Odj. 8:09
Zábřeh na Moravě Příj. 8:23 (Brno hl.n.)
-----------------------------------------------------------------
IC 560 Šohaj
Zábřeh na Moravě Odj. 8:43
Česká Třebová Příj. 9:04 (Praha hl.n.)
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bee240.php
-----------------------------------------------------------------
EC 275 Jaroslav Hašek
Česká Třebová Odj. 9:18
Brno hl.n. Příj. 10:19 (Budapest-Keleti pu)
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bee238.php
Což také snad není nic děsivého. No a zde na ukázku, jak taky vypadá ještě jeden ubohý a "obyčejný" rychlík v trase Praha - Č.Třebová - Brno: http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php? ... 014#v10785
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_ARmpee.php
Ale uznávám, že cestovat zrovna něčím takovým, tak to musí být jen pro opravdu silné žaludky a tvrdé povahy. Nehledě na to, když ještě ke všemu nyní, místo těchto předpotopních vagónů, co na tomto páru rychlíku jezdí, tam prozatím nasadily novou soupravu Railjet. http://youtu.be/hfDEAX6Bj4g zde už v origo barvách: http://youtu.be/ZrSDAZyOphM
Takže asi tak nějak. Nikdo netvrdí, že to tak je úplně všude, ale kdo chce, tak to zlepšení, které je opravdu hodně velké, tak ho opravdu vidí, kdo to nechce vidět, tak to nevidí a nikdy ani vidět nebude. A co se týče toho Jančury a toho, abych ho sem netahal - tak ono to moc dobře nejde - oni totiž existují i jiní cestující, než jen takoví, které on vozí. Tedy nejenom ti, kteří mají zdravé nohy a mají u sebe max. jen tašku a laptop. Ale to se těžko vysvětluje někomu, kdo nevidí ani za roh svého domu. :)
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
evilcleaner
Příspěvky: 1073
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od evilcleaner »

no vidím, že tady budeš omílat jenom dokola tu svoji mantru o trati praha - koridor na východ kde čd nasazují i něco slušného na rychlíky (protože tady nejezdí samy). vykládat mi, že nevidím za roh svého domu je přinejmenším sprosté od člověka, který se neumí podívat na zbytek sítě.
potkat tě na nádraží, tak to znamená, že jedu vlakem taky (tj. s největší pravděpodobností s čd, vyjma ova-pha), tak nevím proč bych tě měl něčím praštit.
tvůj problém evidentně bude, že jsi vyhlásil svatou válku za čd a evidentně se na to neumíš podívat střízlivým pohledem. nevím jestli sis toho všiml, ale já nepopírám zlepšení stavu u čd (vozy - regio, ec, ic), služby (eshop, zdarma místenka pokud přes něj nakupuješ atd), výrazně lepší chování u průvodčích během posledních let (stále ale člověk občas potká arogantního blbce), bohužel pokladní pořád mnohdy nestojí za nic.
já jsem psal, že současný stav dotované dálkovky co jezdí jako R nestojí za nic - na celé síti. a ty oponuješ, že na dvou trasách jezdí něco lepšího (které se s velkou částí překrývají s tím kde jezdí soukromníci). tomu se říká konkurenčí boj.
kde konkurenční boj není, tomu se říká monopol a jezdí tam přinejlepším přečalouněná koženka (jestli si takhle představuješ slušný standard tak se vše vysvětluje).
jinak jančura kdyby jezdil v ZDO tak musí taky splňovat požadavky kraje/státu, takže by vozil taky (pokud by to bylo ve smlouvě) cyklisty, invalidy atd - stejně jako to mají čd ve smlouvě teď.
ale jo, pokud jezdíš třeba z prahy do třebové, věřím, že můžeš být spokojen, proč ne. každopádně doporučuji ti se podívat za roh svého domu na zbytek sítě;)
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Kubajsu
Příspěvky: 1309
Registrován: 18.8.2010 8:42:13
Bydliště: Praha

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od Kubajsu »

Musím říct, že mě loni ČD velmi příjemně překvapily. Na trati Praha - Žilina.
A překvapily mě právě proto, že jsem zvyklý na stav na "obyčejných" vlacích na zbytku sítě. Ano, určitý pokrok je i tam, ale spíš jen ve smyslu, že sedačky mají nový potah, protože stará koženka už jednoduše dosloužila a na oknech jsou záclonky... Prakticky nefunkční regulace topení, vaklající okna a poblikávající zářivky běžně zažívám stále...
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od monin »

evilcleaner: A každému sem na této točně říkal: je to marný, je to marný :oops: je to marný.. :D O co ti vlastně jde? Sám osobně, jsi jsem vložil odkazy, jaká hrůza jezdí podle tebe u ČD mimo konkurenční koridor Pha-Ova. A přitom už jen z těch tvých odkazů a těch fotek, je jasně patrno, že žádný degeš, to v žádném případě není. Tedy pokud je člověk soudný, tak to musí vidět. Jakkoliv to samozřejmě není žádná business class a občas se tam také ještě objeví i vagón, který vypadá skoro stejně jako ten, kterým jsem jel první den na vojnu, když jsem rukoval. Ale když už to tak někdy je, tak je to max. jeden, dva, ale ne celé takové řazení vlaku. A přece ČD nemůže během 5 let, úplně totálně obměnit celý vozový park, to je přece nereálné. Už jen tato obměna, je neskutečný úspěch, moc dobře si pamatuji co jezdilo ještě v letech 2008/9 právě např. na spojích Praha - Žilina a co tam jezdí nyní, jak psal právě Kubajsu.
Zde máš něco, ať máš lepší náladu. Je to vcelku zajímavé, je tam dobrá muzika a už to dokonce jezdí i mimo ten konkurenční úsek Č.Třebová - Ostrava, kde jezdí, kromě ČD i ty tvé luxusní černé tramvaje a žluté reno business zázraky, kterými jezdíš ty - ale do kterých se důstojně nedostane ani člověk na invalidním vozíku a nějaké tvé KDYBY (kdyby jezdil Jančura na objednávku) je takovým lidem samozřejmě k ničemu - ale já ti je, samozřejmě z celého srdce přeji.
http://youtu.be/uT-i5BBDYHo
Kdyby si chtěl, můžeme se něčím takovým někdy společně projet, dokud to jezdí jen na tom obyčejném degeš ČD rychlíku, dáme na baru pivo, panáka (zvu tě), pokecáme a hned taky zjistíme, jak je to s tím díváním se za roh svého domu. Hezký den. :)
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
evilcleaner
Příspěvky: 1073
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od evilcleaner »

monine ty seš fakt pacient, když nerozumíš psanému textu tak mi aspoň nepřisuzuj něco co jsem nepsal. mohl bych ti tu zase napsat odpověď, kde bych používal ověřitelné argumenty (na rozdíl od tvých výkřiků), ale proč, ty si stejně budeš mlít tu svou o tom jak je super sedět v osmisedačkovém kupé na kožence, nebo tu o tom, že ve zkušebním provozu jezdí railjet jako R - jako by to byl denní chleba na kolejích.
vlastně jsi určitě šťastný, přeju ti to, nám co se na svět nedíváme skrze modro-růžové čd brýle bohužel takové štěstí dopřáno není.
končím, hezký den i tobě
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: ČD x jiní dopravci

Příspěvek od monin »

Tak to, že je minimálně polovina tohoto národa pernamentně nasr*ná a otrávená, ještě neznamená, že musím být takový ještě i já. :D Jinak ty děláš, jako kdyby jsi v tom osmisedačkovém kupé a na té kožence, musel sedět každý den, a to minimálně 7 hodin a to včetně dalších sedmi, stejně otrávených lidí. A kde ti co podsouvám? Já se jen několikrát zeptal, kde je z toho, co jsi zde prezentoval v odkazech, vidět, že to je opravdu ten poslední degeš, co na železnici jezdí. A na rozdíl od tebe, já tě pacientem nenazývám. Toť vše.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Odpovědět

Zpět na „Železniční doprava“