České dálnice > Diskusní fórum http://forum.ceskedalnice.cz/ |
|
Stavby na železnici http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=192&t=3745 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | martas [ 30.10.2012 13:22:02 ] |
Předmět příspěvku: | Stavby na železnici |
již jsem to tady před několika lety zjišťoval, ale za boha to nemohu najít. Existují podobně zaměřené stránky i o českých železnicích? Nemyslím teď oficiální weby jako SŽDC. Něco, kde by byly aktuální informace, názory ostatních, termíny a fotografie z realizovaných projektů. Předem díky za tipy ![]() |
Autor: | adamos [ 30.10.2012 13:29:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: stavby na železnici |
Zelpage.cz ![]() |
Autor: | Jura_Favorit [ 30.10.2012 13:36:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: stavby na železnici |
No Želpage určitě ne. To spíš fórum na K-reportu nebo vlaky.net. |
Autor: | kasme [ 30.10.2012 13:37:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: stavby na železnici |
http://www.k-report.net/ http://www.k-report.net/discus/messages ... 1351600590 http://www.4koridor.cz/ |
Autor: | Lenny [ 30.10.2012 18:23:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: stavby na železnici |
Kdysi nejlepší stránky o koridorech, bohužel 6 let neaktualizované. http://www.k-report.net/koridory/ |
Autor: | P_V [ 31.10.2012 17:10:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: stavby na železnici |
http://82.117.129.14/forum/forum.asp?DF=DFCD2 oficiální (nebo spíš že ho zapomněli zrušit) fórum ČD |
Autor: | jonáš [ 1.11.2012 13:31:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: stavby na železnici |
Spíš nechtěj těch pár zbylejch endemitů zbytečně stresovat ![]() Pro přehled a volnou diskusi asi ten K/rep, Želpage je spíš populárně-společenskej magazín. Pak jsou různý menší servery, asi nejlíp k vyhledání gůglem. |
Autor: | Domis [ 30.12.2013 11:45:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: stavby na železnici |
Našel jsem podrobnou mapu variant nové VRT Praha - Brno. Tedy nově se to jmenuje RS1, neboli "rychlé spojení 1" ![]() http://www.vysokorychlostni-zeleznice.c ... P_2010.pdf (má to několik MB) Jsou tam 2 varianty, jedna jižnější vede mezi Humpolcem a Pelhřimovem, ta severnější vede přes Havlíčkův Brod. Můžete se kochat. ![]() Kdyby někoho zajímala česká vysokorychlostní železnice víc, v aktuálním čísle časopisu SŽDC Moderní železnice je o tom docela podrobnej článek (od strany 30). |
Autor: | kot [ 30.12.2013 16:13:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: stavby na železnici |
Obávám se ,že je to dobré jako sci-fi...Bohužel. |
Autor: | Mišda [ 30.4.2015 20:28:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: stavby na železnici |
Po dlouhé době fotky ze stavby 3. koridoru u Plzně. Zahájení prací u Doubravky https://plus.google.com/photos/11185661 ... 1679688513 |
Autor: | kasme [ 1.6.2016 9:44:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: stavby na železnici |
Citace: Prorážka Viktorie Chcete vidět při práci na tunelu Ejpovice největší tunelovací stroj Viktorie u nás? Přijďte v sobotu 11. června 2016 do plzeňské čtvrti Doubravka! Den otevřených dveří se koná od 10 do 16 hod. Více na http://www.facebook.com/Metrostav http://www.metrostav.cz/cz/projekt_ejpovice hmmm, v ksichtoknize nic nevidím, asi je to jen pro někoho smile při DOD bude vidět jak se prochroustává lavicí, ze štítu bude vidět jen kousek vršku první prorážka bude dřív a jak to na místě vypadalo před měsícem... http://www.koridory.cz/archives/36417/ |
Autor: | Vitapb [ 1.6.2016 17:32:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stavby na železnici |
Neví tu náhodou někdo, jestli se neuvažuje o elektrifikaci trati č. 200 z Protivína do Zdic? |
Autor: | mts [ 7.6.2016 13:43:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stavby na železnici |
Existuji nejake webovky, kde by clovek nasel nejakou mapu 4. koridoru s vyznacenim které casti uz jsou modernizovane. Po pulhodinovem hledani na webu jsem se proklikal k aktualitam z roku 2006, informacim o oplechovani pristresku v Kolovratech apod... |
Autor: | vodouch2000 [ 7.6.2016 14:17:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stavby na železnici |
Nějaké textové info je zde: http://www.taborcz.eu/informace-o-stavb ... ru/d-32664 |
Autor: | kot [ 8.6.2016 11:49:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stavby na železnici |
vodouchu díky za odkaz . Článek je opravdu komplexní ![]() |
Autor: | mts [ 8.6.2016 15:05:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stavby na železnici |
Je priznacne, ze kvalitni informace clovek najde na strankach města, kterym ta zeleznice prochazi, a ne na strankach ministerstva nebo SZDC nebo nejakeho jiného statniho organu. Proste organi... |
Autor: | vodouch2000 [ 6.2.2017 16:06:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stavby na železnici |
Na iDnes se objevil zajímavý článek (Martas?) ohledně modernizace železničního koridoru v úseku Choceň - Ústí nad Orlicí. Měl jsem za to, že průchozí bude nové trasování v tzv. variantě střed (subvarianty 1 a 2) se třemi kratšími tunely a zachováním co největšího počtu stanic a zastávek. V článku se ale uvádí, že maximálně narovnaná varianta (tzv. zelená) se dvěma dlouhými tunely je teď paradoxně ta nejpravděpodobnější. Článek zde: http://pardubice.idnes.cz/stat-naprimi- ... zpravy_jah Vizualizace z roku 2014 se všemi zvažovanými variantami zde: https://www.youtube.com/watch?v=KPNEwBFkHTc |
Autor: | Lynx [ 6.2.2017 19:16:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stavby na železnici |
Díky za článek. Pro mě je to dobrá zpráva, já jsem pro pořádné řešení s výhledem na desetiletí dopředu než pro řešení sice levnější, ale polovičaté. |
Autor: | P_V [ 6.2.2017 19:24:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stavby na železnici |
S výhledem na desetiletí to opravdu je, aspoň co se týče realizace. To už je po 10 letech třetí koncepce, ještě náročnější než ta první, která kvůli ceně neprošla. |
Autor: | xhj [ 6.2.2017 20:56:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stavby na železnici |
Pokud je mně známo, tak varianta Střed 2 neprošla EIA. Viz http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3690543 |
Autor: | P_V [ 7.2.2017 9:57:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stavby na železnici |
V systému EIA je hodnocení jen pro varianty z roku 2007, takže to bude jen předběžná neoficiální zpráva. Ví se jen, že předchůdce varianty Střed 2 nevyhrál v místním referendu kvůli NIMBY, jelikož tam byla varianta zelená, která železnici z Brandýsa odstraňuje úplně. EIA doporučuje taky zelenou variantu, ale z poněkud specifických důvodů. Hluk z nějakého důvodu posuzovali bez protihlukových opatření a vyšlo jim, že hluk bude (jaký to objev), z toho napsali do závěru o negativním vlivu a měli jasno. Také by mě zajímalo, jak by ve srovnání s ostatními variantami vyšlo hodnocení staré trati, posuzované jako kdyby se měla stavět teď. Ale současný návrh jaksi kombinuje negativa obojího, cenu dlouhého tunelu a hluk od nákladní dopravy ve městě Brandýs. |
Autor: | Sudr [ 31.3.2017 9:37:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stavby na železnici |
Tak to, že nebude varianta s tunelem mi přijde škoda...... i když je fakt, že těch miliard je už v odhadu za to moc a moc a jenom kvůli tomu, že třeba já jedu vlakem do Prahy tak jednou ročně to nemá cenu stavět... http://budejovice.idnes.cz/tunel-zelezn ... zpravy_khr |
Autor: | MickeyMouse [ 3.4.2017 19:28:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stavby na železnici |
Sudr píše: Tak to, že nebude varianta s tunelem mi přijde škoda...... i když je fakt, že těch miliard je už v odhadu za to moc a moc a jenom kvůli tomu, že třeba já jedu vlakem do Prahy tak jednou ročně to nemá cenu stavět... http://budejovice.idnes.cz/tunel-zelezn ... zpravy_khr Vubec jsem z clanku ale nepochopil, kudy by to melo byt vedene... Vygooglil jsem jen tohle (http://www.k-report.net/koridory/soucasn13.htm), ale prijde mi, ze se v clanku pise jeste o nejake dalsi variante. Osobne jsem tipoval, ze nakonec bude jednokolejny tunel + stara trat. Tunel pro Ex a R, stara trat pro Os a cargo. Druhy tunel by se jakoze postavil casem. Takove pekne typicke reseni dopravnich staveb v Czechii... Zajimava by byla i ta varianta, ktera by vedla nivou Vltavy. Na Hluboke by tak mohl vzniknot primy prestup na lode ![]() |
Autor: | outdoor [ 4.4.2017 7:31:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stavby na železnici |
Vitapb píše: Neví tu náhodou někdo, jestli se neuvažuje o elektrifikaci trati č. 200 z Protivína do Zdic? myslím, že neuvažuje dalších 100let, v nedávné minulosti proběhla lehká "modernizace" této trati. Elektrifikace je dost drahá záležitost a trať není a nebude na seznamu evropských tratí, aby si zasloužila takovou investici v tak málo osídleném kraji... Přednost je jinde... jelikož se uvažuje přepnutí (sjednocení) ze stejnosměru 3kv na střídavinu 25kv, což sežere dost peněz (mld), tak nové projekty moc peněz nezbude |
Autor: | vodouch2000 [ 2.5.2017 12:35:55 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Stavby na železnici | ||
V regionálním plátku Chrudimské noviny se objevil krátký článek o stavu přípravy tzv. Ostřešanské spojky na trati č. 238 (v rámci modernizace žel. uzlu Pardubice). Citují se ale materiály společnosti Foxconn, tak nevím, jakou informační váhu to má. http://chrudimskenoviny.cz/kategorie/zp ... pojku-jsou
|
Stránka 1 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |