Stránka 1 z 1

Úpravy a rekonstrukce na žel. koridorech

Napsal: 19.11.2019 16:47:52
od Likas
zesp píše:Jinak kdyby se chtěl někdo podívat, jak pokračuje přestavba pro změnu železničního koridoru v oblasti Přerova, konkrétně v Dluhonicích, mám t pár fotek. Snažím se zde v rámci možností sledovat všechny dopravní stavby, ale začíná toho být nějak moc:

https://dopravnizesp.rajce.idnes.cz/Rek ... 6.11.2019/
A napadlo mě, jestli s tím dotazem, to nejste vy. On vám kolega kecal J60-1:26,5-2500 PHS je do odbočky na 130 km/h. Ale zas myslím, že je to teprve druhá taková výhybka v ČR, tak v tom máme ještě hokej. Rovně je na 160. Je i delší typ (131m) J60-1:33-4000, která stihne mít v odbočné větvi i dvě klotoidy a tou se dá do odbočky 160 km/h.

Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou

Napsal: 19.11.2019 16:57:20
od Majkii
Tyhle výhybky stavebně na 130 byly u nás do teď po jedné v Poříčanech, ve Stéblové a od letoška i v Plzni. Dvě výhybky na 160 by se příští rok měly instalovat v Prosenicích.

Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou

Napsal: 19.11.2019 16:59:03
od Martin z Ostravy
Hoši jste OT. Odstraní ty vyhýbky propady v rychlosti a budou tak mít pozitivní dopad na čas jízdy?

Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou

Napsal: 19.11.2019 18:30:21
od Majkii
Tak to přesuň :)

Tak jasně, že rychlejší výhybky pomůžou. Konkrétně v těch Prosenicích to pomůže vlakům jedoucím od Hranic na Olomouc. Ale do příštích let se toho chystá na koridoru tolik, že z relativně fungující dálkové dopravy to nejspíš udělá kůlničku na dříví... Už nynější výluky v Dluhonicích tomu dávají pěkně zabrat.