Elektromobilita
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Elektromobilita
Již to nelze upravit. Tak dokončím extra. Proto ti šikovnější a zdatnější ve vnímání procesů vývoje (jako třeba MzO atd.), kteří ví kam to spěje a nelíbí se jim to (když líbí, tak jásají) píší, že se na takovou budoucnost netěší. Protože s tou změnou jde další: jako je omezení samostatního řízení a další: celkové omezení jízdy pokud nejste min. 2 atd. To jednoduše nebude ani IAD v tom smyslu jako donedávna bylo. A velká část lidí ani nebude vlastnit vozidlo. Na tom není nic nesrozumitelné, že to tak bude, protože bude k tomu ta populace dotlačena. Zmizne z měst plocha pro parkování. A co dál?
Ale tohle všechno bude tady v prostoru V4 s opožděním ... tak jak i ten dosavadní rozvoj. Ale i ten kopíruje ten vývoj odjinud. Vy nic jiného nevymyslíte ani neufinancujete. Dálnice existují, ale síť nikoliv. Síť zkapacitněných silnic zaostala v plánech ze 2/3 realizace. A ta 1/3 se rozpadá. Jinde stojí z 80-90% a rozpadá se 1/3 taky. To je ten rozdíl, který nelze dohnat obzvlášť když ti jdou dál. Špatně se to vysvětluje, ale to nic nezmění na tom, že to tak je. Akorát to pandemie jako taková umožňuje celý jak to je, tak ještě zrychlit. Já vám řeknu i proč, protože byla obava, že se dost kroků nemůže povést tak udělat, ale ono je lze dělat i rychleji a masivněji. Lidí je sice víc, ale i těch názorových proudů a furt 3/4 až 2/3 jdou tam, kde kam jde "směr vývoje, jádro proměny". Zbytek zaostává ale to nestačí na společenskou změnu.
Jako že nějaký politik řekne "my budeme vyrábět spalovací motory". Jo? Ten stát ani nevlastní automobilku. Netěží ropu. Čerpá fondy nebo jiné půjčky a tyto instituce dotlačí do omezení těch motorů. No "ale ten politik byl na vaší straně". Tak to je tak jediný co se bude dělat proti tomu. Přitom by se mělo dělat ZA co nejvíce jde, protože se jináč to zaostávání prohloubí. Nebude ani IAD a ani adekvátní alternativy, o tom si pak můžete listovat v těchto letech do 2030.
Přesvědčit obyvatelstvo ve velmocích a vyspělých státech lze poměrně snadno taky. To jen k tomu diktátu. Dlouhodobě mají výhody konečných producentů a produktivity. Takže nejlépe rozumí tomu co to značí být pořád na vrcholu. A ty ekonomiky mají jiné možnosti pro dotace na ty nástroje pro uskutečňování těch změn. Takže když to DE zvládne ten proces a 1/3 států EU jim vyváží svoje hodnoty, tak co udělají ty státy závislé na DE? A tohle se taky děje systematicky od IIWW. To nevidí jen blbec, to říkám již od vaší revoluce. Tentp potenciál se jim vyčerpal, proto potřebují migranty, jen ne tak nekoordinovaně jak to bylo prvně. Na migrantech ty vyspělé ekonomiky stojí.
Já ale nejsem zastánce ani jednoho proudu. Dokonce nemám nic proti IAD. A chraň bůh proti nějaké národní linii, že jsou státy proti migraci. Životní úroveň není všechno, kvalita života se dá hodnotit opravdu na osobní bázi jináč. I na celonárodní. Zrovna vaše kvality života nic moc: nejlepší půda padla pro fabriky a malé haly pro ten Deutschland. Ale lepší, než kdyby ta práce nebyla žádná.
Kdo na tu vlnu nastoupí, tak získá bohaté dotace a taky výrobní program pro firmy. Jenom se nesmí tolik krást, protože pak to opravdu nebude znát.
Dalo by se říct, že na IAD se taky skládá planeta. Tím nemyslím to ujeté palivo a ropní šoky, ale ty materiály potřebné pro vozidla a ten odpad z toho vznikající, transport ojetin do koutů světa atp. Samozřejmě, že automobilové velmoci utrpí, proto se to ani nemůže líbit to co píšu. Akorát, že to nic nezmění na realitě existence dalších let. A je fakt, že míra provedení je jak uvedl kyk - nevíme co všechno se kde jak zavede. To ale neznamená, že ta linie směrování se změní, tak to by ale byla opravdová chyba. Ale to se nezmění, protože to je v rukou jiných skupin s lidmi, kteří to mají propracované. Je to diktát, ale pořád lepší, než válka, protože jen válka zajistila doposud změnu sídla kapitálu a urychlila celospolečenské změny díky produktům pro její vedení.
Ale tohle všechno bude tady v prostoru V4 s opožděním ... tak jak i ten dosavadní rozvoj. Ale i ten kopíruje ten vývoj odjinud. Vy nic jiného nevymyslíte ani neufinancujete. Dálnice existují, ale síť nikoliv. Síť zkapacitněných silnic zaostala v plánech ze 2/3 realizace. A ta 1/3 se rozpadá. Jinde stojí z 80-90% a rozpadá se 1/3 taky. To je ten rozdíl, který nelze dohnat obzvlášť když ti jdou dál. Špatně se to vysvětluje, ale to nic nezmění na tom, že to tak je. Akorát to pandemie jako taková umožňuje celý jak to je, tak ještě zrychlit. Já vám řeknu i proč, protože byla obava, že se dost kroků nemůže povést tak udělat, ale ono je lze dělat i rychleji a masivněji. Lidí je sice víc, ale i těch názorových proudů a furt 3/4 až 2/3 jdou tam, kde kam jde "směr vývoje, jádro proměny". Zbytek zaostává ale to nestačí na společenskou změnu.
Jako že nějaký politik řekne "my budeme vyrábět spalovací motory". Jo? Ten stát ani nevlastní automobilku. Netěží ropu. Čerpá fondy nebo jiné půjčky a tyto instituce dotlačí do omezení těch motorů. No "ale ten politik byl na vaší straně". Tak to je tak jediný co se bude dělat proti tomu. Přitom by se mělo dělat ZA co nejvíce jde, protože se jináč to zaostávání prohloubí. Nebude ani IAD a ani adekvátní alternativy, o tom si pak můžete listovat v těchto letech do 2030.
Přesvědčit obyvatelstvo ve velmocích a vyspělých státech lze poměrně snadno taky. To jen k tomu diktátu. Dlouhodobě mají výhody konečných producentů a produktivity. Takže nejlépe rozumí tomu co to značí být pořád na vrcholu. A ty ekonomiky mají jiné možnosti pro dotace na ty nástroje pro uskutečňování těch změn. Takže když to DE zvládne ten proces a 1/3 států EU jim vyváží svoje hodnoty, tak co udělají ty státy závislé na DE? A tohle se taky děje systematicky od IIWW. To nevidí jen blbec, to říkám již od vaší revoluce. Tentp potenciál se jim vyčerpal, proto potřebují migranty, jen ne tak nekoordinovaně jak to bylo prvně. Na migrantech ty vyspělé ekonomiky stojí.
Já ale nejsem zastánce ani jednoho proudu. Dokonce nemám nic proti IAD. A chraň bůh proti nějaké národní linii, že jsou státy proti migraci. Životní úroveň není všechno, kvalita života se dá hodnotit opravdu na osobní bázi jináč. I na celonárodní. Zrovna vaše kvality života nic moc: nejlepší půda padla pro fabriky a malé haly pro ten Deutschland. Ale lepší, než kdyby ta práce nebyla žádná.
Kdo na tu vlnu nastoupí, tak získá bohaté dotace a taky výrobní program pro firmy. Jenom se nesmí tolik krást, protože pak to opravdu nebude znát.
Dalo by se říct, že na IAD se taky skládá planeta. Tím nemyslím to ujeté palivo a ropní šoky, ale ty materiály potřebné pro vozidla a ten odpad z toho vznikající, transport ojetin do koutů světa atp. Samozřejmě, že automobilové velmoci utrpí, proto se to ani nemůže líbit to co píšu. Akorát, že to nic nezmění na realitě existence dalších let. A je fakt, že míra provedení je jak uvedl kyk - nevíme co všechno se kde jak zavede. To ale neznamená, že ta linie směrování se změní, tak to by ale byla opravdová chyba. Ale to se nezmění, protože to je v rukou jiných skupin s lidmi, kteří to mají propracované. Je to diktát, ale pořád lepší, než válka, protože jen válka zajistila doposud změnu sídla kapitálu a urychlila celospolečenské změny díky produktům pro její vedení.
Re: Elektromobilita
Kdyz mam doomsayingovou naladu, tak rikam, ze neni zadny nedostatek plastu, polovodicu, nebo cehekoliv co aktualne "chybi" neni. Ze jen Evropa uz neni tak bohata, aby si to mohla dovolit koupit nebo nechat dopravit.mstitek píše:To ano, zdroje samozřejmě docházejí. Bylo by něco velmi divného kdyby to bylo naopak. Ale je potřeba taky specifikovat na jaké časové škále se pohybujeme. Něco jiného je samozřejmě rozdíl mezi poptávkou a nabídkou, jak můžeme momentálně vidět na polovodičovém trhu. Ale to nemá na elektromobilitu nijak větší vliv než na jiné oblasti lidského života.
V automotive se to projevuje extremne pro to, ze automobilky nemely koule na to zdrazit (a pekne v letacku zakaznikovi napsat, za jake povinne nepostradatelne veci plati), ale misto toho "cuttovaly costy", tlacily na dodavatele a vsi silou drzely ceny pro zakaznika dole. (O tam snad psal i Dalniciar)
No a kdyz mam extremne doomsayingovou naladu, tak pokracuji tim, ze to uz lepsi nebude, protoze Evropa uz nema Cine, a cele te asijske oblasti s levnou pracovni silou, energiema, materialama, co nabidnout. V Africe se bicuje za kolonialismus. A u sebe doma je tak zelena, ze si mozna brzo na tu televizi fakt bude muset svitit svickou.
Chude obyvatelstvo Evropy, tak treba nakonec bude vitezstvim, a zaroven i koncem celeho zeleneho silenstvi.
Re: Elektromobilita
dnes jsem k tomu četl hezkou glosu
"bohatý číňan nakonec skončí v americe, ale zatím jsem neslyšel, že by bohatý američan končil v šanghaji"
takže ještě tak úplně v 3,14či nejsme, ale našlápnuto máme fakt dobře
"bohatý číňan nakonec skončí v americe, ale zatím jsem neslyšel, že by bohatý američan končil v šanghaji"
takže ještě tak úplně v 3,14či nejsme, ale našlápnuto máme fakt dobře
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Elektromobilita
Hele, já chápu, že doom 'n gloom je třeba držet při životě, ale chtělo by to se aspoň trošku držet reality. Ty problémy ve výrobě a dopravě opravdu jsou. Tohle není jen záležitost evropy, ale celého světa.Geo píše:Kdyz mam doomsayingovou naladu, tak rikam, ze neni zadny nedostatek plastu, polovodicu, nebo cehekoliv co aktualne "chybi" neni. Ze jen Evropa uz neni tak bohata, aby si to mohla dovolit koupit nebo nechat dopravit.
V automotive se to projevuje extremne pro to, ze automobilky nemely koule na to zdrazit (a pekne v letacku zakaznikovi napsat, za jake povinne nepostradatelne veci plati), ale misto toho "cuttovaly costy", tlacily na dodavatele a vsi silou drzely ceny pro zakaznika dole. (O tam snad psal i Dalniciar)
Re: Elektromobilita
k elektromobilite a nucenemu prechodu na vytapeni elektrinou ... https://www.autojournal.cz/elektrifikac ... elke-emise
Re: Elektromobilita
Co na tom, ze nesplni letosni cile. Reseni je proste. Cile zprisnime.
Re: Elektromobilita
tak domenou toho je jasny odkud vitr fouka
Re: Elektromobilita
Doména jen informuje o tom, co udělal , tedy rozhodnul německý Ústavní soud.
To mě na tom zaráží, že Ústavní soud v Německu rozhoduje o takových věcech, jako je míra snižování emisí. To je docela neuvěřitelné.
To mě na tom zaráží, že Ústavní soud v Německu rozhoduje o takových věcech, jako je míra snižování emisí. To je docela neuvěřitelné.
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita
Ústavní soud nerozhodoval o míře snižování emisí, ale o ústavnosti podání a příslušného zákona, který žalovala skupina aktivistů podporovaná spolky ve vztahu k právu na včasnou ochranu klimatu, které US svým rozhodnutím zařadil jako jedno ze základních práv.Lynx píše:Doména jen informuje o tom, co udělal , tedy rozhodnul německý Ústavní soud.
To mě na tom zaráží, že Ústavní soud v Německu rozhoduje o takových věcech, jako je míra snižování emisí. To je docela neuvěřitelné.
Ze své pozice nemůže stanovovat míry a kvoty.
To je práce vlády a jejího žalovaného zákona, který by měla upravit.
Re: Elektromobilita
Ne tak úplně. Soud sice nestanovil žádné míry a kvóty, ale jednoznačně se vyjádřil, že proces má být urychlen a tím vládě stanovil jakým směrem má ony míry a kvóty změnit. Pokud má být tento postup legitimní, může mít soud osobní názor na hodnotu oněch měr a kvót a dokud nebudou vládou nastaveny podle jeho přání (i když to přání explicitně nevyslovil), vydávat stále stejná rozhodnutí. neříkám, že to udělá a neříkám, že to je případ německého ústavního soudu, ale obávám se, že aktivisté jej k budou tlačit k tomu, aby více-méně jakékoli rozhodnutí vlády, které se jim nebude zdát dostatečně ambiciózní, tímto postupem odmítl.
Co, nebo kdo by jim v tom mohl v takovéto situaci zabránit?
Nebo snad rozhodl tak, že je možné od zákona úplně odstoupit a plánované omezení produkce CO2 zrušit?
Co, nebo kdo by jim v tom mohl v takovéto situaci zabránit?
Nebo snad rozhodl tak, že je možné od zákona úplně odstoupit a plánované omezení produkce CO2 zrušit?
Re: Elektromobilita
Podle mě právě o tomhle rozhodoval. A právě na základě toho rušil příslušné zákony. Na základě toho, že podle něj snižují emise nedostatečně.kyk píše:Ústavní soud nerozhodoval o míře snižování emisí
Já také nikde netvrdím, že by soud stanovoval výslovně kvóty, tedy stanovil nějákou konkrétní číselnou hodnotu. ÚS nemá zákonodárnou funkci. Nemůže zákony sám napsat. Jenže může rušením zákonů dávat najevo, jakým směrem se má vývoj ubírat. A to právě dělá.kyk píše:Ze své pozice nemůže stanovovat míry a kvoty. To je práce vlády a jejího žalovaného zákona, který by měla upravit.
Takže německý ÚS svým rozhodnutím defacto určuje, jestli jsou podle něj dané kvóty dostatečné nebo nikoliv. Jestli se mají podle něj ještě více snižovat nebo ne. Takže tohle moje tvrzení, které rozporujete, podle mě platí:
Lynx píše:To mě na tom zaráží, že Ústavní soud v Německu rozhoduje o takových věcech, jako je míra snižování emisí. To je docela neuvěřitelné.
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita
Záleží možná i také na tom, jaké má US v daném státě pravomoci dané mu zřízením. Můžeme srovnávat s naším US ale mohou to být jablka a hrušky. Máme tu někoho s hlubší znalostí německého práva?
Re: Elektromobilita
Poslušně hlásím, že právník nejsem. Znalosti nemám Ale myslím si, že oddělení moci soudní a moci zákonodárné bude asi všude v západní Evropě podobné. Takže pochybuji, že by mohl někde soud přímo stanovit zákon. Ale může to úspěšně dělat nepřímo, tím že ruší předložené zákony a naznačuje jaký chce výsledek. Takže k tomu vládu nepřímo dotlačí.
Re: Elektromobilita
Tak ona je ta Cina porad totalitni stat (ac se to mnozi snazi bagatalizovat). No pak mi neslo ani tak o bohatstvi jednotlivce, ale cele spolecnosti. Evropa uz nema (podotykam, ze to je doom teze) dost prostredku na nakupy v Cine, Asii, ..., protoze je investovala ciste do sveho blahobytu. Jinak receno, za 32 hodinovy pracovni tyden, zelenejsi energii, etc. si nic nekoupis. Ale mozna se ti bude zit lip. Otazka je, jak moc je to udrzitelne.Mike píše:dnes jsem k tomu četl hezkou glosu
"bohatý číňan nakonec skončí v americe, ale zatím jsem neslyšel, že by bohatý američan končil v šanghaji"
takže ještě tak úplně v 3,14či nejsme, ale našlápnuto máme fakt dobře
Ja ti nevim. Ja moc neverim tomu, ze kdyby Evropa (nebo zapadni svet) byl tak bohaty, jak si mysli, ze by jeden pripad Covidu zavral celej pristav. Navic, ciste anekdoticky, nasi firme uz taky meli pred mesicem dojit cipy. Jenze nedosli, a to meli specificky dojit pro nas obor. Tak bud nas Cinan zna jineho Cinana, ktery zna dalsiho Cinana. Nebo proste nejsme tak JIT jako automotive, a dojdou nam pozdeji. Pripadne tolik nedreme z kuze nase dodavatele.mstitek píše:Hele, já chápu, že doom 'n gloom je třeba držet při životě, ale chtělo by to se aspoň trošku držet reality. Ty problémy ve výrobě a dopravě opravdu jsou. Tohle není jen záležitost evropy, ale celého světa.
Ale mas pravdu, sjou to jen teze postavene na nahodnych clancich z novin, takze tezko se drzet reality.
Re: Elektromobilita
třeba se ty vaše čipy nehodily do vakcín
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Elektromobilita
Teď už vím proč se mí sousedi bojí vakcinace...
Re: Elektromobilita
To není zas tak o bohatství, ale o tom jak dobře a robustně je postavený dodavatelský řetezec. A automobilky vždycky jeli dost nadoraz. Nějaké problémy má většina oborů, akorát to asi není tak mediálně zajímavé, takže to není tak na očích.Geo píše:Ja ti nevim. Ja moc neverim tomu, ze kdyby Evropa (nebo zapadni svet) byl tak bohaty, jak si mysli, ze by jeden pripad Covidu zavral celej pristav. Navic, ciste anekdoticky, nasi firme uz taky meli pred mesicem dojit cipy. Jenze nedosli, a to meli specificky dojit pro nas obor. Tak bud nas Cinan zna jineho Cinana, ktery zna dalsiho Cinana. Nebo proste nejsme tak JIT jako automotive, a dojdou nam pozdeji. Pripadne tolik nedreme z kuze nase dodavatele.
Ale mas pravdu, sjou to jen teze postavene na nahodnych clancich z novin, takze tezko se drzet reality.
Re: Elektromobilita
Neverending HE3DA story
Pokud by se jeste nekdo chtel vsadit, jak pan Frolik, tak jsem naklonen nabidkam. Vydrzim i do IQ/22.
Jan Procházka postavil svůj skvělý vynález na nehořlavosti, extrémní mechanické odolnosti (dokonce proti střelbě), použití „levných“ materiálů (měď, hliník a grafit), robotizovatelné a automatizovatelné výrobě a potenciálních nízkých výrobních nákladech.
ZdrojOsobně si myslím, že sériová výroba se rozjede až v prvním kvartálu 2022, i když Radomír Prus tvrdí, že to bude už letos v říjnu. Vsadili jsme se o lahev rumu, tak uvidíme. Zase to pojedeme zkontrolovat.
Pokud by se jeste nekdo chtel vsadit, jak pan Frolik, tak jsem naklonen nabidkam. Vydrzim i do IQ/22.
Re: Elektromobilita
https://arstechnica.com/cars/2021/10/te ... -globally/
Tesla se chystá na přechod k LFP (lithium-železo-fosát) bateriím, kterým v roce 2022 vyprší většina patentů.
Velmi dobré porovnání NCA a LFP nabízí tohle video:
https://www.youtube.com/watch?v=FdZL8RF3thI
Krátký výcuc:
Mezi výhody LFP oproti NCA (lithium nikl kobalt hliník) patří kromě absence kobaltu a niklu zejména vyšší teplota vznícení (270°C vs 150°C), cca 4x pomalejší uvolňování energie v případě fatálního poškození (neexploduje, nehoří), nižší cena (cca 80$ za 1 kW/h), 3x až 4x delší životnost cca 750 000 mil (navíc kapacita zůstává na 90% po najetí 250 000 mil) a možnost nabíjet opakovaně do 100%.
Mezi nevýhody patří nižší kapacita na kg (i litr) - zhruba 70% NCA a mnohem horší paramtery při teplotách hluboko pod 0°C (dá se ale řešit předehřevem) a pomalejší nabíjení.
Horší kapacita samotného článku se ale kompenzuje na úrovni battery packu. LFP jsou mechanicky odolnější a nepotřebují tak robustní chlazení jako NCA, takže se jich při redukci podpůrných struktur do battery packu vejde víc. Pokles kapacity celé baterie je pak cca 12%.
V součastnosti se LFP používají ve velkém hlavně v Čině. Ta si vyjednala osvobození od licenčních poplatků, ale pouze pro baterie které se vyrobí a zůstanou v Číně. To by se teď mělo změnit. Poslední zásadní patent by měl vypršet v dubnu 2022.
Tesla se chystá na přechod k LFP (lithium-železo-fosát) bateriím, kterým v roce 2022 vyprší většina patentů.
Velmi dobré porovnání NCA a LFP nabízí tohle video:
https://www.youtube.com/watch?v=FdZL8RF3thI
Krátký výcuc:
Mezi výhody LFP oproti NCA (lithium nikl kobalt hliník) patří kromě absence kobaltu a niklu zejména vyšší teplota vznícení (270°C vs 150°C), cca 4x pomalejší uvolňování energie v případě fatálního poškození (neexploduje, nehoří), nižší cena (cca 80$ za 1 kW/h), 3x až 4x delší životnost cca 750 000 mil (navíc kapacita zůstává na 90% po najetí 250 000 mil) a možnost nabíjet opakovaně do 100%.
Mezi nevýhody patří nižší kapacita na kg (i litr) - zhruba 70% NCA a mnohem horší paramtery při teplotách hluboko pod 0°C (dá se ale řešit předehřevem) a pomalejší nabíjení.
Horší kapacita samotného článku se ale kompenzuje na úrovni battery packu. LFP jsou mechanicky odolnější a nepotřebují tak robustní chlazení jako NCA, takže se jich při redukci podpůrných struktur do battery packu vejde víc. Pokles kapacity celé baterie je pak cca 12%.
V součastnosti se LFP používají ve velkém hlavně v Čině. Ta si vyjednala osvobození od licenčních poplatků, ale pouze pro baterie které se vyrobí a zůstanou v Číně. To by se teď mělo změnit. Poslední zásadní patent by měl vypršet v dubnu 2022.
Re: Elektromobilita
Netusim, co kdo resi. V zari prece zacali Cinani prodavat auta s grafenovou baterii, takze konecna pro normalni auta. V lete toho byl plny net, ne?
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Elektromobilita
„Nevěřte všemu, co se vám k věření předkládá: Zkoumejte vše a přesvědčujte se o všem sami!“Lynx píše:To mě na tom zaráží, že Ústavní soud v Německu rozhoduje o takových věcech, jako je míra snižování emisí. To je docela neuvěřitelné.
Zdroj: https://citaty.net/citaty/16361-jan-amo ... ada-zkoum/
Ústava čl.2: Každý má právo na život a fyzickou integritu.
Ústava čl.20a: Stát je také odpovědný za ochranu přirozených základů života ...
Ústavní soud: A) Povinnost státu chránit podle čl. 2 odst. 2 bodu 1 základního zákona zahrnuje také povinnost chránit život a zdraví před nebezpečím změny klimatu. B) Článek 20a ukládá státu povinnost chránit klima. Cílem je také dosáhnout klimatické neutrality. C) Zákonodárce porušil základní práva, protože neučinil dostatečná opatření k tomu, aby se vyrovnal s (možná velmi vysokými) závazky snižování emisí v pozdějších obdobích kvůli emisím povoleným zákonem do roku 2030.
Re: Elektromobilita
Cili jste potvrdil to, co zelezny doktor napsal.
Mimochodem, touhle logikou se soud muze urcit jako kompetentni k cemukoliv.
Mimochodem, touhle logikou se soud muze urcit jako kompetentni k cemukoliv.
Re: Elektromobilita
A soudci si to taky nepochybně o sobě myslí Jožko...
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Elektromobilita
Byla to nedomyšlenost, zkusit vysvětlovat rozhodnutí Ústavního soudu na těchto stránkách, když se tu vede diskuze "černá kontra bílá". Resp. téma je subtilní jako hodinový strojek. Názor, že hodináři jsou blbci, je sice řízný, o pochopení problému však nesvědčí.
Pro ty, kteří mají větší ambice doplňuji, že Ústavní soud položil na jednu stranu vah závazky SRN a na stranu druhou přijaté zákonné normy. Zjistil, že odkládáním razantního snižování emisí za rok 2030 je v rozporu s právy mladých občanů.
Pro ty, kteří mají větší ambice doplňuji, že Ústavní soud položil na jednu stranu vah závazky SRN a na stranu druhou přijaté zákonné normy. Zjistil, že odkládáním razantního snižování emisí za rok 2030 je v rozporu s právy mladých občanů.
Re: Elektromobilita
Jenom bych vás rád upozornil, že jste mimo téma, a rozjíždět offtopic znovu po dvou měsících od posledního příspěvku je zbytečné (Ano theo, zase klasicky vytahuješ několik měsíců starý příspěvěk).
Čekal bych tady místo rozebírání Ústavních soudů diskuze třeba o tom, jak se daří akciím nejmenované firmy vyrábějícíc elektrická auta, nebo jak možná stejná firma dokáže vyřešit problémy s čipy.
Theo máš twitter nebo Facebook? Tam se dá debatovat o všem a nemusíš se to snažit vpasovat do místních témat. A třeba nebudou vadit ani tvoje zajeté metody, které jsi ukázal i tady ve 2 příspěvcích, všichni jsou blbci, tak je mohu urazit, jenom já jsem naštěstí letadlo
Čekal bych tady místo rozebírání Ústavních soudů diskuze třeba o tom, jak se daří akciím nejmenované firmy vyrábějícíc elektrická auta, nebo jak možná stejná firma dokáže vyřešit problémy s čipy.
Theo máš twitter nebo Facebook? Tam se dá debatovat o všem a nemusíš se to snažit vpasovat do místních témat. A třeba nebudou vadit ani tvoje zajeté metody, které jsi ukázal i tady ve 2 příspěvcích, všichni jsou blbci, tak je mohu urazit, jenom já jsem naštěstí letadlo