Psal jem 33kW na jedno místo tj. 11 kW na jedno auto. To mi přijde jako rozumné na noční nabíjení nebo pro někoho kdo do Prahy přijede na půl dne a potřebuje dobít částečně vybité auto.Kubajsu píše:Vím co jsem psal. A myslím, že dávat ke každé lampě platební terminál je krapet zbytečné. Kromě toho jsem myslel, že mají výbojky mnohem větší odběr než 120W...
Na druhou stranu, myslím že 33kW na jedno místo je moc - měl jsem představu opravdu pomalého dobíjení (tj. levného). Kdo by měl potřebu většího příkonu, musel by jí řešit jinde. Pro vyšší příkony vychází zřejmě líp nabíjecí sloupky (zřejmě krapet bytelnější, než jsem odkazoval ) - z důvodu menších vzdáleností mezi přípojnými body a tudíž menší délky kabelů...
Dle mého názoru nemá příliš velký smysl dělat 230V * 16A jednofázově. Tj 3,7 kW. Vybité auto s větší baterií by člověk nedobil ani za celý den. 100 km dojezdu by trvalo dobít zhruba 6 hodin. Nicméně alespoň něco.
Obecně se na doma dělají tyto nabíječky:
3,7 kW ... 1 fáze 16A
7 kW ... 1 fáze 32A
11 kW ... 3 fáze 16A
22 kW ... 3 fáze 32A
Považuji je všechny za pomalé.
Rychlé nabíječky má třeba Tesla Supercharger a to 150 kW a více.