Pokuty, BESIP a související
Re: Pokuty, BESIP a související
Uz jsme na to pred casem narazili v debate o autonomnim rizeni. Vse speje k tomu, ze IAD jak ji dnes zname skonci. A je jedno, co si koupime, protoze nam to proste zakazou. Jak muzeme videt v Nemecku, neni problem (zatim mistne) poslat do ofsajdu techniku, co ma na sobe pomalu jeste cenovku. A nejake volby tomu nepomuzou, tohle se pece tam, kde maji jakekoliv volby v pazi.
Re: Pokuty, BESIP a související
Volby v ČR asi ne, ale volby na úrovni EU určitou šanci dávají - nebo má někdo alternativu ?
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
Re: Pokuty, BESIP a související
Nedavaji... leda by se ho nekdy podarilo "prevolit" stranami, ktere se dnes oznacuji jako "protevropske" a to nevidim jako realne. Ostane priznejte si sami pro sebe, kdo z vas by byl ochoten listek nejake takove strany hodit do urny?
Re: Pokuty, BESIP a související
Není cesta přes protievropcké strany, to je v tuto chvíli mimo mísu (i když to tak nemusí být stále).
Cesta je přes proevropské strany, které s tím b.....em chtějí něco podstatného udělat. A defakto likvidace IAM je podle mě docela silné téma, které by každá kandidující strana měla jasně zodpovědět ...
Cesta je přes proevropské strany, které s tím b.....em chtějí něco podstatného udělat. A defakto likvidace IAM je podle mě docela silné téma, které by každá kandidující strana měla jasně zodpovědět ...
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
Re: Pokuty, BESIP a související
Takze vy chcete po nekom, kdo problem zpusobil, aby ho vyresil? Hodne stesti.
Re: Pokuty, BESIP a související
Ne, chci něco jiného .
Chci, aby ti kteří problémy vytvářejí (a není to jen o dopravě, podobná zv.....a dělají i v oblasti IT / osobní data a s největší pravděpodobností i jinde ) vypadli - tím myslím některé politické strany (jejich zástupce). Je třeba tam dostat strany, které jasně sdělí, že tu byrokracii ( a různé vymyšlenosti) začnou redukovat nové již nepřipustí - prostě kdo půjde cestou pragmatismu a racionality
Chci, aby ti kteří problémy vytvářejí (a není to jen o dopravě, podobná zv.....a dělají i v oblasti IT / osobní data a s největší pravděpodobností i jinde ) vypadli - tím myslím některé politické strany (jejich zástupce). Je třeba tam dostat strany, které jasně sdělí, že tu byrokracii ( a různé vymyšlenosti) začnou redukovat nové již nepřipustí - prostě kdo půjde cestou pragmatismu a racionality
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
Re: Pokuty, BESIP a související
To jste ale prave poprel svuj prechozi prispvek. Protoze tohle:
Cesta je přes proevropské strany, které s tím b.....em chtějí něco podstatného udělat.
je prazdna mnozina. Samozrejme pokud se bavime o zmene, nikoliv o verbalni deklaraci. Je to stejne, jako chtit zmenu po soudruzich z roku 1987. I ti se rozhoupal k "prestavbe" vicemene az pote, co pochopili, ze se to meni venku. Jak ta zmena byla ucinna si zajiste pamatujeme vsichni. Tady navic neexistuje zadny tlak zvenci a jakykoliv pokus cosi udelat u onech "proevropskych" narazi okamzite na obvineni z kacirstvi (dnes se tomu rika populismus, nacionalismus a podobne, princip je stejny).
Tohle ma jen dve verze budoucnosti. Zhrouti se to vlivem nejakeho vnejsiho zasahu nebo to vyhnije zevnitr.
Cesta je přes proevropské strany, které s tím b.....em chtějí něco podstatného udělat.
je prazdna mnozina. Samozrejme pokud se bavime o zmene, nikoliv o verbalni deklaraci. Je to stejne, jako chtit zmenu po soudruzich z roku 1987. I ti se rozhoupal k "prestavbe" vicemene az pote, co pochopili, ze se to meni venku. Jak ta zmena byla ucinna si zajiste pamatujeme vsichni. Tady navic neexistuje zadny tlak zvenci a jakykoliv pokus cosi udelat u onech "proevropskych" narazi okamzite na obvineni z kacirstvi (dnes se tomu rika populismus, nacionalismus a podobne, princip je stejny).
Tohle ma jen dve verze budoucnosti. Zhrouti se to vlivem nejakeho vnejsiho zasahu nebo to vyhnije zevnitr.
Re: Pokuty, BESIP a související
Jste pesimista ... tím neříkám, že nemáte pravdu s tím, jak to nakonec dopadne
Určitě neplatí Vaše teze o prázdné množině.
Na to, že to takhle dál nejde jsme nepřišli jen my dva.
Podstatné tedy bude, jak jednotlivé kandidující strany tuto věc pokryjí.
A musí se pochopitelně vyjadřovat konzistentně.
Nemusí to celkově zafungovat, ale jinou možnost nyní nemáme
Určitě neplatí Vaše teze o prázdné množině.
Na to, že to takhle dál nejde jsme nepřišli jen my dva.
Podstatné tedy bude, jak jednotlivé kandidující strany tuto věc pokryjí.
A musí se pochopitelně vyjadřovat konzistentně.
Nemusí to celkově zafungovat, ale jinou možnost nyní nemáme
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
Re: Pokuty, BESIP a související
Kez bych byl pesimista... bohuzel tyhle veci maji straslivou setrvacnost. Ostatne staci takovy maly priklad s kvoty na migranty. Nebudu ted resit jestli to bylo dobre nebo spatne. Jen se staci podivat na deni kolem nich. Nejdriv je navrhli, pak zjistili, ze to obvyklou cestou (konsezualni) neprojde, protlacili je vetsinovym hlasovanim (a to vubec neresim jaky mandat k prijmuti/odmitnuti ministri meli). Jenze ani tak to nefungovalo, protoze nejenom ti odmitajici, ale i ti co souhlasili nenaplnili to, co bylo odhlasovano. Takze se obcas tu a tam zacnou objevovat navrhy, pokusne balonky, ktere na obalu hovori o necem zdanlive jinem, (povetsinou jde o spolecny urad, vyvazany z narodnich pravomoci) ale ve skutecnosti jde o to same. Nahore urci pocty a vy dole makejte a calujte.
Stejne to funguje s predpisy k autum. Ze zacatku clkem rozumne pozadavky zacinaji prerustat pres hlavu, takze se zacinaji prvni stavet na zadni. A platne jim to bylo co? Prd...
Jak pisu, zapomente na nejake demakraticke mechanismy, tohle se pece uplne jinde, tam, kam volic nedosahne a evropske mechanismy moci jsou tak zamotane, ze cesticka se vzdycky najde. Sir Humphrey se jen vedoucne usmiva...
Stejne to funguje s predpisy k autum. Ze zacatku clkem rozumne pozadavky zacinaji prerustat pres hlavu, takze se zacinaji prvni stavet na zadni. A platne jim to bylo co? Prd...
Jak pisu, zapomente na nejake demakraticke mechanismy, tohle se pece uplne jinde, tam, kam volic nedosahne a evropske mechanismy moci jsou tak zamotane, ze cesticka se vzdycky najde. Sir Humphrey se jen vedoucne usmiva...
Re: Pokuty, BESIP a související
Příklad s migranty ukázal, že ne každá blbost z EU se prosadí. Takže naděje tu je ...
A nyní k autům.
V EU je dominantní Německo. Máme tu globalizaci, výroba aut je jejím symtomem (a není to jen o VW). Člověk by čekal, že rozhodnutí o limitech dopadne jinak.
Píšete, že se to peče úplně jinde. Kdo je tedy silnější než bohatá automobilová loby ?
Kde je v tomto konkrétním případě ten problém ?
A nyní k autům.
V EU je dominantní Německo. Máme tu globalizaci, výroba aut je jejím symtomem (a není to jen o VW). Člověk by čekal, že rozhodnutí o limitech dopadne jinak.
Píšete, že se to peče úplně jinde. Kdo je tedy silnější než bohatá automobilová loby ?
Kde je v tomto konkrétním případě ten problém ?
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
Re: Pokuty, BESIP a související
Priklad s migranty ukazal, ze nejaka rezistence mozna je. Ale taky, ze protistrana se nevzdava a hodla to zkouset tak dlouho a tak ruzne az se to povede.
Kde se to pece? To je to, co bych rad vedel. Protoze s tim Nemeckem je to presne. Oni si podrezavaji slepici, co snasi zlata vejce. Samozrejme mohu verit, ze jednaji v dobre vire, ze spasi svet. Ale to bych musel predpokladat, ze jsou (jejich vedeni) kompletne blbi a to je asi to posledni, co bych cekal. Nevim, kdo za tim je. Stejne jako nevim kdo si ochocil i tak divokou opozici jako je Syriza. Ale jedno po dlouhe dobe pozorovani vim jiste. Ve vladach ti lide nejsou.
Kde se to pece? To je to, co bych rad vedel. Protoze s tim Nemeckem je to presne. Oni si podrezavaji slepici, co snasi zlata vejce. Samozrejme mohu verit, ze jednaji v dobre vire, ze spasi svet. Ale to bych musel predpokladat, ze jsou (jejich vedeni) kompletne blbi a to je asi to posledni, co bych cekal. Nevim, kdo za tim je. Stejne jako nevim kdo si ochocil i tak divokou opozici jako je Syriza. Ale jedno po dlouhe dobe pozorovani vim jiste. Ve vladach ti lide nejsou.
Re: Pokuty, BESIP a související
Docela zajímavý blog a především diskuse k němu je na
https://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/ ... x?c=705213
https://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/ ... x?c=705213
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
Re: Pokuty, BESIP a související
No, clanek je hlavne o voze a diskuse o koze. Krome toho (protoze blogy idnes obcas ctu) je hlavne o nikoliv o tom co bloger psal, ale kdo to psal.
Re: Pokuty, BESIP a související
No já bych doporučoval si z toho vzít jen to podstatné (nikoli dost časté útoky na autora článku).
Článek podle mě popisuje v jednotlivých fázích jak se to peče (to jste zmiňoval výše) - sice ne komplet, ne všichni (důležití) hráči jsou tam uvedeni, ale mechanismy ano - v tom je alespoň pro mne článek přínosný.
Pak už to ale autor docela zmastil, a to především tím, že udělal z neziskové organizace bruselského byrokrata EU - asi aby podpořil i odstrašující sdělení v názvu jeho článku, obsahující mj. informaci o zamýšleném omezení na 60 mimo obce - proto to schytal
Článek podle mě popisuje v jednotlivých fázích jak se to peče (to jste zmiňoval výše) - sice ne komplet, ne všichni (důležití) hráči jsou tam uvedeni, ale mechanismy ano - v tom je alespoň pro mne článek přínosný.
Pak už to ale autor docela zmastil, a to především tím, že udělal z neziskové organizace bruselského byrokrata EU - asi aby podpořil i odstrašující sdělení v názvu jeho článku, obsahující mj. informaci o zamýšleném omezení na 60 mimo obce - proto to schytal
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
Re: Pokuty, BESIP a související
Jsme v pěkných sračkách:
Už za tři roky nám budou auta aktivně hlídat rychlost
https://www.garaz.cz/clanek/uz-za-tri-r ... &source=hp
Už za tři roky nám budou auta aktivně hlídat rychlost
https://www.garaz.cz/clanek/uz-za-tri-r ... &source=hp
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Pokuty, BESIP a související
Ale zpočátku se to bude dát vypnout. Mezitím se na to naprdnou lidi napříč Evropou. Alespoň doufám. /viz např ničení radarů žlutými vestami.../
Re: Pokuty, BESIP a související
Já teda nevím, ale článek, ve kterém v první větě píšou že zastupitelé EU rozhodli blablabla, není asi úplně směrodatný. Popravdě si myslím, že takováto věc (že by to byl opravdu omezovač, že by to víc opravdu nejelo) nemůže nikdy projít, protože kolikrát může zvýšení rychlosti zachránit život. A pokud se k tomu někdy dostaneme, tak to nebude v nových autech dřív jak za 10-20 let. Možná teď udělají nějakou takovou podobnou srajdu, ale půjde vypnout - což bych bral jako předvoj něčeho, k čemu nikdy nedojde, z důvodů jaké píšu výše.Lenny píše:Jsme v pěkných sračkách:
Už za tři roky nám budou auta aktivně hlídat rychlost
https://www.garaz.cz/clanek/uz-za-tri-r ... &source=hp
Re: Pokuty, BESIP a související
Neni nic jednoduzsiho nez si pri hadrkovani o cene vozidla stanovit jednu z podminek - pujdou vypnout asistenti ktere si nepreji. Pokud to protistrana vidi jako problem, pri upozorneni, ze si pujdu vuz koupit jinam, jsme se vzdy dohodli. Drive se museli delat hw upravy, dnes je to jen otazkou podpisu papiru a upravy software.
Re: Pokuty, BESIP a související
Ja ty jejich moderní krámy nechci, nepotřebuji asistenty na parkování, na hlídání čar, na hlídání vozidla vedle sebe, nepotřebuji ani imobilizér, nepotřebují velký displey na palubní desce, který mne v noci oslňuje, nepotřebuji start-stop, kameru na couvání, nepotřebuji ani tisíc airbagu, nepotřebují zkratka z toho vůbec nic. Tak proč mi někdo nařizuje, koho jsem vůbec nevolil, co mám chtít.
Stačí mi co auto umělo v roce 2000, tj. jet, točit volantem s posilovačem, pustit si rádio a okna ovládat na kliku.
Budu si muset nakoupit dnešní auta do zásoby.
Stačí mi co auto umělo v roce 2000, tj. jet, točit volantem s posilovačem, pustit si rádio a okna ovládat na kliku.
Budu si muset nakoupit dnešní auta do zásoby.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Pokuty, BESIP a související
A navíc můžeš dobře investovat...
Re: Pokuty, BESIP a související
tedy Lenny, kdysi jsem tvrdil, že když má auto klimu nepotřebuje posilovač
výrobci to ovšem drahně let dodávali obráceně...
parkovácí pípáky jsou pěkný, ale kdo zažil kameru, tak mu pípáky přijdou k smíchu
pytle mi nevadí, tomu bych funkčně i věřil
co mi vadí jsou 2tunová auta s 1,0turbo
1,0 turbo bývalo UNO, slušně to jelo, ale mělo to 900kg
výrobci to ovšem drahně let dodávali obráceně...
parkovácí pípáky jsou pěkný, ale kdo zažil kameru, tak mu pípáky přijdou k smíchu
pytle mi nevadí, tomu bych funkčně i věřil
co mi vadí jsou 2tunová auta s 1,0turbo
1,0 turbo bývalo UNO, slušně to jelo, ale mělo to 900kg
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Pokuty, BESIP a související
Kdyby to nebyl apríl... https://www.garaz.cz/clanek/trabant-se- ... &source=hp
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Pokuty, BESIP a související
Jak se díváte na malou toleranci alkoholu za volantem ? Koukám teď na některé argumenty např. ministerstva dopravy a to už snad více demagogické být nemůže.
V zahraničí mají tolerance -> nehodovost nižší. Převážná většina nehod -> nepozornost. Převážná většina tragických nehod -> nepozornost nebo porušení předpisů (přednost, špatné předjíždění atd.). Nehody, kde to bylo kvůli alkoholu -> od 1 do 3 promile - řidič víceméně vždycky na šrot
Jako absolutně nechápu ty kecy ministerstva. Kdyby přišlo alespoň s něčím smysluplným, tak neřeknu. Nejsem žádný bojovník za "chlast za volantem", spíš mi jde o to, abych se nemusel strachovat, když si dám k obědu malou 10 nebo 11 pivko, že přijdu na rok o papíry. A že si je dávám často, je to prokázaně zdraví prospěšná věc, navíc k určitým jídlům by byl hřích si je nedat A když po tom mám řídit, no bohužel ...
Navrhovala se 0,5. Na můj vkus klidně jen 0,2 nebo 0,3. Jde o to, aby to nebylo 0,000.Chceme zachovat nulovou toleranci alkoholu za volantem. Alkohol a řízení se k sobě zkrátka nehodí. Alkohol na našich silnicích má navíc tragické následky. Od letošního ledna do dubna se stalo 1144 nehod, při nichž hrál alkohol svou roli.
V zahraničí mají tolerance -> nehodovost nižší. Převážná většina nehod -> nepozornost. Převážná většina tragických nehod -> nepozornost nebo porušení předpisů (přednost, špatné předjíždění atd.). Nehody, kde to bylo kvůli alkoholu -> od 1 do 3 promile - řidič víceméně vždycky na šrot
Jako absolutně nechápu ty kecy ministerstva. Kdyby přišlo alespoň s něčím smysluplným, tak neřeknu. Nejsem žádný bojovník za "chlast za volantem", spíš mi jde o to, abych se nemusel strachovat, když si dám k obědu malou 10 nebo 11 pivko, že přijdu na rok o papíry. A že si je dávám často, je to prokázaně zdraví prospěšná věc, navíc k určitým jídlům by byl hřích si je nedat A když po tom mám řídit, no bohužel ...
Re: Pokuty, BESIP a související
V Čechách je problém v tom, že když Vám povolí jednu tak si dáte dvě. Takže za mě tolerance v provozu do 0,5, ale při nehodě 0 a zásadní spoluúčast na úhradě škody z povinného ručení.
Re: Pokuty, BESIP a související
Divám se na to stejně. V zákoně 0,0 a v reálu bych toleroval do 0,2 promile.