Blikající zelená na semaforech
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
Prostě jsou země, kde to zbytečně nekomplikujou, a potom Evropa a Eltodo
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
Za tohle Eltodo nemůže, řekl bych, že nějakou optimalizaci semaforů, pokud možno spočívající v umístění dalších za křižovatkou by spíš uvítalo !jonáš píše:Prostě jsou země, kde to zbytečně nekomplikujou, a potom Evropa a Eltodo
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
Tím si nejsem tak jistý. Podle všech zpráv je Eltodo placeno za křižovatku paušálně nezávisle na její složitosti, takže pro něj ideální jsou semafory pro chodce - minimální náklady a stejná platba. Proto tyto blbiny rostou jak houby po dešti.Standa píše:Za tohle Eltodo nemůže, řekl bych, že nějakou optimalizaci semaforů, pokud možno spočívající v umístění dalších za křižovatkou by spíš uvítalo !
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
já vím, jenže někde se při rekonstrukci obrusu "ztratí" ale fungují dálMartin_L píše:Indukční smyčky se často dají poznat podle takových černých obdélníků v asfaltu kus před stopčárou...Mike píše:taky bych uvítal nějaké označení na vozovce, pak nemusím "první v lajně" stát na prvním místě a mít vykloubený krk, ale klidně o kus od křižovatky
spíš si nalepím zrcátko na palubku
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
To je snad jediná věc na co používám panoramatické okno
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
Dotaz na nekoho z oboru, bylo by podle soucasnych norem mozne nahradit svisle znacky zakaz zastaveni vodorovnou znackou zluta cara? Co jsem si vsiml, tak se zluta cara pouziva spise lokalne u ruznych vyjezdu ci v krizovatkach, pritom by se jejim pouzivanim dost prokacel ten les znacek co kolem silnic ve mestech roste a ridici by se venovali tem opravdu dulezitym cedulim - jeenosmerky, prednosti.
-
- Příspěvky: 35
- Registrován: 23.8.2009 6:32:56
- Bydliště: Brno; taky Pravčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
No jo, to by šlo, ale vím jaký to dělá problém v zimě, když je napadaný sníh. To kolikrát toto vodorovné značení nejde vidět. Hlavně tyto žluté čáry, protože leží u krajnice vozovky. To by je museli lajnovat více uprostřed silnice. Ale jak by to vypadalo?
Fabia Combi I, 1.4
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
V pátek jsem jel po delší době z Prahy do Salcburku. A jen jsem nevěříceně koukal.
Na to, že ještě nemáme dálniční spojení s jihem - kolona aut od D1 až po Votice a dále klasicky Tábor - Soběslav. K hranicím pořád uzoučká silnička jako před železnou oponou, jen s tím rozdílem, že za Kaplicí na ní stojí dvě tři prostitutky. Úsek okolo Tábora ve směru na Budějovice je ukončen svedením do jednoho pruhu bez jakékoli světelné výstrahy, takže pro ty co to neznají to musí být lahůdka v nočních hodinách ubrzdit.
Hned za naší hranicí naprosto jednoduché, jasné a velké značení o dovolené rychlosti v Rakousku - na rozdíl od našeho miniaturního značení s několika rychlostmi, které si nikdo ani při 50km/h nemůže pořádně přečíst a zapama tovat. U konce současné A7 jsou vyditelné znaky o jejím budovaní a pokračovaní směrem k naším hranícím. U před A7/A1 je již značeno D + SLO.
A1 od Lince do Salcburku je skoro komplet nová, až asi na 10km úsek, kde právě probíhá rekonstrukce.
Na všech častech kde je třípruh, jsou velké značky upozorňující jednoduše a logicky na nutnost po předjetí na zařazení se do prostředního/pravého jízdního pruhu a na povinnost jízdy vpravo.
Hned se mi při tom vybavila naše D1 kde od Prahy do Mirošovic či opačně, kdy v pravém pruhu jede max. jen TIR, v prostředním se jezdí max.tak 105km/h a ten zbytek aut zabere levý jízdní pruh. Takže, třípruh je tam v podstatě zbytečný.
Dále, žádné reklamy, jen vkusné a pěkné upoutávky na turistické cíle, či tabule s doporučeními na bezpečnou jízdu.
V Salcburku, jednoduché a jasné navedení do centra a co hlavně - jednoduché a stručné navedení zpoět na A1.
Cesta zpět - již 30km před Lincem, ještě před křížením A1/A7 - je jasně značená PRAHA(CZ) - samozřejmě je tam už i značení na (SK) +( H ).
V Praze, musí cizinci bez navigace vědět, že na Linz a na Wien se jezdí podle názvu Pankrác, či městský okruh.
Máme toho ještě moc a moc dohánět - 22let po revoluci.
Na to, že ještě nemáme dálniční spojení s jihem - kolona aut od D1 až po Votice a dále klasicky Tábor - Soběslav. K hranicím pořád uzoučká silnička jako před železnou oponou, jen s tím rozdílem, že za Kaplicí na ní stojí dvě tři prostitutky. Úsek okolo Tábora ve směru na Budějovice je ukončen svedením do jednoho pruhu bez jakékoli světelné výstrahy, takže pro ty co to neznají to musí být lahůdka v nočních hodinách ubrzdit.
Hned za naší hranicí naprosto jednoduché, jasné a velké značení o dovolené rychlosti v Rakousku - na rozdíl od našeho miniaturního značení s několika rychlostmi, které si nikdo ani při 50km/h nemůže pořádně přečíst a zapama tovat. U konce současné A7 jsou vyditelné znaky o jejím budovaní a pokračovaní směrem k naším hranícím. U před A7/A1 je již značeno D + SLO.
A1 od Lince do Salcburku je skoro komplet nová, až asi na 10km úsek, kde právě probíhá rekonstrukce.
Na všech častech kde je třípruh, jsou velké značky upozorňující jednoduše a logicky na nutnost po předjetí na zařazení se do prostředního/pravého jízdního pruhu a na povinnost jízdy vpravo.
Hned se mi při tom vybavila naše D1 kde od Prahy do Mirošovic či opačně, kdy v pravém pruhu jede max. jen TIR, v prostředním se jezdí max.tak 105km/h a ten zbytek aut zabere levý jízdní pruh. Takže, třípruh je tam v podstatě zbytečný.
Dále, žádné reklamy, jen vkusné a pěkné upoutávky na turistické cíle, či tabule s doporučeními na bezpečnou jízdu.
V Salcburku, jednoduché a jasné navedení do centra a co hlavně - jednoduché a stručné navedení zpoět na A1.
Cesta zpět - již 30km před Lincem, ještě před křížením A1/A7 - je jasně značená PRAHA(CZ) - samozřejmě je tam už i značení na (SK) +( H ).
V Praze, musí cizinci bez navigace vědět, že na Linz a na Wien se jezdí podle názvu Pankrác, či městský okruh.
Máme toho ještě moc a moc dohánět - 22let po revoluci.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
to monin:
na 100% souhlasím - já ale fakt nechápu, proč si toho nevšimnou lidé, kteří rozhodují o stavu našich silnic/dálnic (zákonodárci, dopravní inženýři, atd. - snad také občas projíždějí sousedními státy.
já, když uznám, že někdo něco dělá lépe, tak se snažím to buď okopírovat nebo udělat lépe.
je fakt smutné, že 22 let po revoluci je stále obrovský rozdíl mezi západem a ČR - řidič hned pozná, že přejel hranice do/z ČR - a není to jen o penězích - chápu, že nemužeme mít silniční síť jako např. němci (ti mají 40 let náskok), ale to co je nově postavené by snad mělo odpovídat dnešní době, bohužel tomu stále tak není ;-(
považuji např. naše silniční a dálnični značení za jedno z nejhorších ve střední evropě (např. na okružních křižovatkách absolutně nelogické), VDZ nekvalitní, semafory na křižovatkách nelogicky umístěné, atd. mohl bych pokračovat ...
na 100% souhlasím - já ale fakt nechápu, proč si toho nevšimnou lidé, kteří rozhodují o stavu našich silnic/dálnic (zákonodárci, dopravní inženýři, atd. - snad také občas projíždějí sousedními státy.
já, když uznám, že někdo něco dělá lépe, tak se snažím to buď okopírovat nebo udělat lépe.
je fakt smutné, že 22 let po revoluci je stále obrovský rozdíl mezi západem a ČR - řidič hned pozná, že přejel hranice do/z ČR - a není to jen o penězích - chápu, že nemužeme mít silniční síť jako např. němci (ti mají 40 let náskok), ale to co je nově postavené by snad mělo odpovídat dnešní době, bohužel tomu stále tak není ;-(
považuji např. naše silniční a dálnični značení za jedno z nejhorších ve střední evropě (např. na okružních křižovatkách absolutně nelogické), VDZ nekvalitní, semafory na křižovatkách nelogicky umístěné, atd. mohl bych pokračovat ...
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
Tak já souhlasím tak na 75 % . Nedávno jsem se vracel z Burgenlandu do Prahy a vzal jsem to trochu zajížďkou přes Melk a Linz, takže jsem se hezky projel po A1. Tam jsem několikrát musel konstatovat, že ani Rakušani a další národové si s ježděním vpravo příliš velkou hlavu nedělají a na 3+3 se drží povětšinou uprostřed. Cedule brojící proti ježdění vlevo jsem neregistroval, což ovšem neznamená, že tam nejsou. Mimochodem ta A1 Linec - Vídeň stále ještě není celá 3+3, byť nám to tady onehdá Dobronín tvrdil, kousek od Melku se na rozšíření teprve pracuje (bylo tam spoustu techniky firmy Švestka, tak asi české firmy až tak zle nestaví ). Stejně tak ty známky aktivity na konci A7 mi připadaly, že se týkají pouze napojení dálnice na B310, což sice potěší, ale moc toho neřeší (to u nás protažení D3 u Tábora pomůže výrazně víc). Co se značení týče, konkrétně ve Vídni se podle něj prakticky jezdit nedá, při odbočování z A2 od jihu na A21 (chtěl jsem si ji projet, i když jsem si zajel) jsem viděl skupinu Středočechů, jak podle značení na Prahu sjíždějí z A2 na nedokončený okruh (S1 ?), aby se, jak předpokládám, se zajížďkou cca 8 km následně po A4 vraceli na A2 (nebo její pokračování A23, nevím přesně, kde se to přejmenovává).
Jinak souhlas, zejména D3 Praha - Tábor je strategická nutnost a nedojde-li k plošné úpravě zákonů, aby se daly normálně stavět dálnice, bude se muset asi řešit samostatným zákonem, jako D5 u Plzně. Pamatujme na to při volbách!
Jinak souhlas, zejména D3 Praha - Tábor je strategická nutnost a nedojde-li k plošné úpravě zákonů, aby se daly normálně stavět dálnice, bude se muset asi řešit samostatným zákonem, jako D5 u Plzně. Pamatujme na to při volbách!
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
A nebyla to rakouská firma Svestka?
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
Ne, byly to naše Švestky ! (jako ta, co se převrátila u D8)jonáš píše:A nebyla to rakouská firma Svestka?
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
Tak ale zrovna tohle značení (Praha z A2 po S1 + A4) je podle mě správné, A23 je na tom podobně jako v Praze Městský okruh, vede téměř kolem centra, slouží především místní dopravě a je skoro pořád zacpaná, takže se Vídeňákům nelze divit, že když už postavili ten kousek okruhu S1, tak se snaží na něj převést veškerou tranzitní dopravu. To je jako kdybyste si stěžoval (až bude jednou dokončen Pražský okruh), že Pasov není z konce D11 značený nejkratší cestou po MO tudy, ale po Pražském okruhu tudy.Standa píše:Co se značení týče, konkrétně ve Vídni se podle něj prakticky jezdit nedá, při odbočování z A2 od jihu na A21 (chtěl jsem si ji projet, i když jsem si zajel) jsem viděl skupinu Středočechů, jak podle značení na Prahu sjíždějí z A2 na nedokončený okruh (S1 ?), aby se, jak předpokládám, se zajížďkou cca 8 km následně po A4 vraceli na A2 (nebo její pokračování A23, nevím přesně, kde se to přejmenovává).
Sám jsem sice nikdy z A2 na Prahu nejel, ale troufám si říct, že to bude o něco rychlejší po S1 + A4 než po A23.
Jinak souhlasím, že je to k vzteku, když nově postavená dálnice drncá jako 20 let stará - hlavně D1 - stavba 4705 je pěkná ostuda. A překvapuje mě, že třeba i na 4704 musel být povrch na několika místech zbroušen a zarovnán...
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
Já z toho zase tak vyplesklej nejsem. Na dálnici v Brenneru je les značek a jak jsem se psal už v jiném fóru, nebylo mi jasné, kolik se tam vlastně má jet. Když jedu přes Seefeld od Mnichova, tak si musím sakra davát pozor, abych zase neskončil na dálnici, protože Innsbruck značej jenom po dálnici a Béčku nic. Ta šaškaráda S3 od Stockerau na Hollabrunn je taky sranda, ale zpoplatnit to je drzost. Když přijedu z Rakouska do Česka na Mikulov, Znojmo nebo Třeboň, v kvalitě silnic a značení to žádný šok není. Ta I/3 trochu vyčnívá, to je bohužel pravda. Zkrátka ano, leze mi u nás mnoho věcí na nervy, ale není to o tom, abych v Rakousku nebo kdekoli jinde chodil v předklonu. To opravdu ne.monin píše:V pátek jsem jel po delší době z Prahy do Salcburku. A jen jsem nevěříceně koukal.
Na to, že ještě nemáme dálniční spojení s jihem - kolona aut od D1 až po Votice a dále klasicky Tábor - Soběslav. K hranicím pořád uzoučká silnička jako před železnou oponou, jen s tím rozdílem, že za Kaplicí na ní stojí dvě tři prostitutky. Úsek okolo Tábora ve směru na Budějovice je ukončen svedením do jednoho pruhu bez jakékoli světelné výstrahy, takže pro ty co to neznají to musí být lahůdka v nočních hodinách ubrzdit.
Hned za naší hranicí naprosto jednoduché, jasné a velké značení o dovolené rychlosti v Rakousku - na rozdíl od našeho miniaturního značení s několika rychlostmi, které si nikdo ani při 50km/h nemůže pořádně přečíst a zapama tovat. U konce současné A7 jsou vyditelné znaky o jejím budovaní a pokračovaní směrem k naším hranícím. U před A7/A1 je již značeno D + SLO.
A1 od Lince do Salcburku je skoro komplet nová, až asi na 10km úsek, kde právě probíhá rekonstrukce.
Na všech častech kde je třípruh, jsou velké značky upozorňující jednoduše a logicky na nutnost po předjetí na zařazení se do prostředního/pravého jízdního pruhu a na povinnost jízdy vpravo.
Hned se mi při tom vybavila naše D1 kde od Prahy do Mirošovic či opačně, kdy v pravém pruhu jede max. jen TIR, v prostředním se jezdí max.tak 105km/h a ten zbytek aut zabere levý jízdní pruh. Takže, třípruh je tam v podstatě zbytečný.
Dále, žádné reklamy, jen vkusné a pěkné upoutávky na turistické cíle, či tabule s doporučeními na bezpečnou jízdu.
V Salcburku, jednoduché a jasné navedení do centra a co hlavně - jednoduché a stručné navedení zpoět na A1.
Cesta zpět - již 30km před Lincem, ještě před křížením A1/A7 - je jasně značená PRAHA(CZ) - samozřejmě je tam už i značení na (SK) +( H ).
V Praze, musí cizinci bez navigace vědět, že na Linz a na Wien se jezdí podle názvu Pankrác, či městský okruh.
Máme toho ještě moc a moc dohánět - 22let po revoluci.
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
to martin..
vůbec jsem to nemyslel tak..že někdo má být vyplesklej z toho, že přejel hranice do Rakouska!!
jsem hrdej na to, kde jsem se narodil a hájím to tu jen jak to do poslední chvíle..tedy před cizincema..tedy jen do té chvíle, než na vlastní oči vidí a zjistí , že to není tak jak jim to barvitě líčím..
ale to je přesně ono...místo toho vzít si dobrý příklad z dobrých a funkčních věcí..které fungují jinde jednoduše a dobře...hned vidíme jen to špatné a myslíme si, že my jsme pupek světa a u nás je to vše nej a nej a vše ok a ať si každej říká co chce....hlavně že tu máme teploučko..a ten smrádek tu nikomu až tak nevadí.. a ostatní ať nám polibí a hlavěn a´t nám do toho nekecají..
Já podnikat někde na Lipně .. to každý týden nahlašuji bombu v sídle ŘSD...taková rekreační lokalita.. a značení od Budějic je OO od rakouska je OO jen holé LIPNO...kdyby tam byl alespoň symbol vlnek..o info hnědých značkách ani nemluvě...
kdekoliv jinde..poznám, že mě někdo předjíždí v autě se značkou Lince..Villachu..Bregenzu.. jen u nás se jen dá poznat, že to je nějaký šílenec někde ze středních čech..s uplacenými čtyřmi pětkami na značce, místo toho, aby za ně legálně zacvakal alespoň 7000,-Kč..
dálniční známky máme designově někde na úrovni roku 1982..
když má někdo menší auto..přes pražskou parkovací kartu ani neuvidí málem z auta ven jak je velká..ta vídeňská je poloviční a ještě se tam vejde znak Vídně..
stavíme dálnice za miliardy..a my k ní pak ani nedokážeme vyznačit trasu alespoň 20km před nájezdem k dálnici..
jsem tranzitní země..a na Pražském okruhu není ani jeden symbol sousedního státu...SK,A,D..
z centra Prahy se na Vídeň jezdí podle názvu Pankrác a městský okruh..
atd. atd..atd..
co se týče toho Rakouska...určitě tam vše není Ok....ale na rozdíl od nás, když už něco není v pořádku, tak se s tím snaží něco dělat..a ne jak u nás..že se o tom jen kecá a remcá u uslintaného a zaplivaného hospodského stolu...a přitom rovnou před tou hospodou je už rok zohejbaná a skoro na upadnutí značka ukazují směr na Český krumlov..a nikdo si toho za celý rok nevšimne...
takový jsme milý národ..
vůbec jsem to nemyslel tak..že někdo má být vyplesklej z toho, že přejel hranice do Rakouska!!
jsem hrdej na to, kde jsem se narodil a hájím to tu jen jak to do poslední chvíle..tedy před cizincema..tedy jen do té chvíle, než na vlastní oči vidí a zjistí , že to není tak jak jim to barvitě líčím..
ale to je přesně ono...místo toho vzít si dobrý příklad z dobrých a funkčních věcí..které fungují jinde jednoduše a dobře...hned vidíme jen to špatné a myslíme si, že my jsme pupek světa a u nás je to vše nej a nej a vše ok a ať si každej říká co chce....hlavně že tu máme teploučko..a ten smrádek tu nikomu až tak nevadí.. a ostatní ať nám polibí a hlavěn a´t nám do toho nekecají..
Já podnikat někde na Lipně .. to každý týden nahlašuji bombu v sídle ŘSD...taková rekreační lokalita.. a značení od Budějic je OO od rakouska je OO jen holé LIPNO...kdyby tam byl alespoň symbol vlnek..o info hnědých značkách ani nemluvě...
kdekoliv jinde..poznám, že mě někdo předjíždí v autě se značkou Lince..Villachu..Bregenzu.. jen u nás se jen dá poznat, že to je nějaký šílenec někde ze středních čech..s uplacenými čtyřmi pětkami na značce, místo toho, aby za ně legálně zacvakal alespoň 7000,-Kč..
dálniční známky máme designově někde na úrovni roku 1982..
když má někdo menší auto..přes pražskou parkovací kartu ani neuvidí málem z auta ven jak je velká..ta vídeňská je poloviční a ještě se tam vejde znak Vídně..
stavíme dálnice za miliardy..a my k ní pak ani nedokážeme vyznačit trasu alespoň 20km před nájezdem k dálnici..
jsem tranzitní země..a na Pražském okruhu není ani jeden symbol sousedního státu...SK,A,D..
z centra Prahy se na Vídeň jezdí podle názvu Pankrác a městský okruh..
atd. atd..atd..
co se týče toho Rakouska...určitě tam vše není Ok....ale na rozdíl od nás, když už něco není v pořádku, tak se s tím snaží něco dělat..a ne jak u nás..že se o tom jen kecá a remcá u uslintaného a zaplivaného hospodského stolu...a přitom rovnou před tou hospodou je už rok zohejbaná a skoro na upadnutí značka ukazují směr na Český krumlov..a nikdo si toho za celý rok nevšimne...
takový jsme milý národ..
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
Správně. Taky si řikám, jestli by si češi neměli udělat mezi svejma soukmenovcema pořádek, ještě než začnou to samý požadovat od cikánů ..
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
Však jo, souhlasím. Jenom jsem ale nechtěl, aby se tady šířila mantra, jak je to za hranicema super a tady na něco. Taky mi leze plno věcí na nervy, ať už jsou to maličkosti nebo zcela zásadní věci, ale celkem se to dá.
Já třeba po týdnu stráveném na Korsice nechápu ty hysterie okolo rychlosti v půlce Evropy včetně u nás. Leckde je úzus, je tam blbá zatáčka, prásk šedesátka, je tam hrbol prásk čtyřicet, je tady vesnice resp. jenom pole a prásk padesátka. Je tady čtyřpruh skoro jako dálnice, prásk devadesát, že je to nebezbečné, nezkolaudované apod. Na Korsice to bylo tak, jak to má být. Na čtyřpruhu bez MÚK (max. tří kilometrové úseky) s kruhovými objezdy 110! (jako co to je, v Itálii na lepší silnici mezi Florencií a Livornem byla 90). U vesnic žádná křeč, padesátka byla jenom opravdu u zástavby a třicítkové zóny byly jenom při průjezdu středy obcí, ale tam žádná, bylo to opravdu úzké. Jinak nikde nic, žádná buzerace jako u nás nebo hlavně v Chorvatsku, kde je před každou otázkou omezení. Pěkně standardních 90 a jeď jak umíš. Nutno říct, že třeba i přes půl hodiny jsem se nemohl rozjet víc než na sedmdesát a dát tam šestku, pche Žádná dvojitá plná nebo jenom plná, prostě je to na každém šoférovi, na svoje triko. Nejvíc jsem se smál u prací na silnici, omezení pěkně na 70, pak 50. Vyjímečně třicet. Bylo to zvlášť úsměvné, když se ani tou padesátkou skoro nedalo jet (ale už vidim pana Dobrenze, ten by zase jančil, co to je za buzeraci a jel by tam sto dvacet ). Celé toto je pak k zešílení, když v Itálii na dálnici práce na silnici a 60, u nás práce na silnici a zase 60. Tak do pr*** kde to jsme? Když, jak je vidět, to jde. Není to spíš tím, že opravdu neumíme
1) řídit,
2) myslet?
Já jsem si za těch 1200 km naježděných po Korsice tak natrénoval řízení, že nějakej dobrenz jezdící 180 po dálnici je u mě přizdisráč, já jezdím 50 na horských S3/20 (znalci vědí)
Já třeba po týdnu stráveném na Korsice nechápu ty hysterie okolo rychlosti v půlce Evropy včetně u nás. Leckde je úzus, je tam blbá zatáčka, prásk šedesátka, je tam hrbol prásk čtyřicet, je tady vesnice resp. jenom pole a prásk padesátka. Je tady čtyřpruh skoro jako dálnice, prásk devadesát, že je to nebezbečné, nezkolaudované apod. Na Korsice to bylo tak, jak to má být. Na čtyřpruhu bez MÚK (max. tří kilometrové úseky) s kruhovými objezdy 110! (jako co to je, v Itálii na lepší silnici mezi Florencií a Livornem byla 90). U vesnic žádná křeč, padesátka byla jenom opravdu u zástavby a třicítkové zóny byly jenom při průjezdu středy obcí, ale tam žádná, bylo to opravdu úzké. Jinak nikde nic, žádná buzerace jako u nás nebo hlavně v Chorvatsku, kde je před každou otázkou omezení. Pěkně standardních 90 a jeď jak umíš. Nutno říct, že třeba i přes půl hodiny jsem se nemohl rozjet víc než na sedmdesát a dát tam šestku, pche Žádná dvojitá plná nebo jenom plná, prostě je to na každém šoférovi, na svoje triko. Nejvíc jsem se smál u prací na silnici, omezení pěkně na 70, pak 50. Vyjímečně třicet. Bylo to zvlášť úsměvné, když se ani tou padesátkou skoro nedalo jet (ale už vidim pana Dobrenze, ten by zase jančil, co to je za buzeraci a jel by tam sto dvacet ). Celé toto je pak k zešílení, když v Itálii na dálnici práce na silnici a 60, u nás práce na silnici a zase 60. Tak do pr*** kde to jsme? Když, jak je vidět, to jde. Není to spíš tím, že opravdu neumíme
1) řídit,
2) myslet?
Já jsem si za těch 1200 km naježděných po Korsice tak natrénoval řízení, že nějakej dobrenz jezdící 180 po dálnici je u mě přizdisráč, já jezdím 50 na horských S3/20 (znalci vědí)
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
jenže heslem jemartin píše:... Tak do pr*** kde to jsme? Když, jak je vidět, to jde. Není to spíš tím, že opravdu neumíme
1) řídit,
2) myslet?
Já jsem si za těch 1200 km naježděných po Korsice tak natrénoval řízení, že nějakej dobrenz jezdící 180 po dálnici je u mě přizdisráč, já jezdím 50 na horských S3/20 (znalci vědí)
"i kdyby to zachránilo jediný život...."
viz krásný článek na d-fensovi o dopravní situaci, urbanismu a kocourkově na jižním městě
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
Neni to oxymoron, krásný článek na d-fensovi
Voni si hošani asi nevšimli, že kolem toho čtyřpruhu bydlí nějakých nejmíň 50 tisíc lidí včetně mimin a důchodců. Už vidim podobnej průtah středem Jihlavy nebo Boleslavi .. abych vybral podobně lidnatý města, v MB maj z jedný strany jen fabriku, ale taky šikany a semafory na každym rohu.
Voni si hošani asi nevšimli, že kolem toho čtyřpruhu bydlí nějakých nejmíň 50 tisíc lidí včetně mimin a důchodců. Už vidim podobnej průtah středem Jihlavy nebo Boleslavi .. abych vybral podobně lidnatý města, v MB maj z jedný strany jen fabriku, ale taky šikany a semafory na každym rohu.
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
Kde ten článek najdu?
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
jonáš píše:Voni si hošani asi nevšimli, že kolem toho čtyřpruhu bydlí nějakých nejmíň 50 tisíc lidí včetně mimin a důchodců.
Tak zrovna s tímhle názorem se plně stotožňuji (bydlím 200m od Švehlovky). Jediné alespoň trochu smysluplné semafory jsou ty u Parku Hostivař, kde se přeci jen významnější ulice napojuje. Oba ostatní jsou neuvěřitelný opruz a zdržují úplně všechny směry neuvěřitelným způsobem.Defens píše:Jinak stupidita pochopitelně nekvete jen na radnici Jižního města, bují i jinde, kdo zná ulici Švehlova v Záběhlicích a Hostivaři (Praha 10 resp. 15), zajisté mi dá za pravdu, že antidopravní fašismus kvete i tam, zejména v souvislosti s jejím letošním zúžením za dopravně zcela bezproblémovou křižovatkou s ulicí Jahodovou, kde byly vybudovány i naprosto zbytečné semafory. Podobná situace platí ostatně i u semaforů, které byly postaveny vedle hostivařského Lidlu (zde) a které sice mají na vedlejší komunikaci detekční smyčku, ale také občas svůj cyklus protočí na pár vteřin jen tak bezdůvodně, asi aby nevyšly ze cviku. A semafory na křižovatce s ulicí Práčskou, které byly vybudovány při příležitosti výstavby Shopping Park Hostivař, jsou mimochodem také pěkný opruz.
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
tak neblabolte u pc, nepausalizujte a nejezdete pak natruc jako paka... ale o konkretnich problemech jednejte s urady. jde to.
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
Koukám dobrá rada nad zlato. Ne, na jednání s úřadama rozhodně nemám žaludek a hlavně čas (ale pravda je, že mě to zrovna v případě těchto 2 semaforů a pěšocyklistických pochodů/přechodů na MÚK Rybníčky mě to už taky napadlo...).vaclav píše:tak neblabolte u pc, nepausalizujte a nejezdete pak natruc jako paka... ale o konkretnich problemech jednejte s urady. jde to.
Re: blikající semafory..a to ostatní...typicky české
Nejde to, už jsem vám to jednou psal. Poslali mě do p.....
Pro ilustraci, takto vypadá komunikace s úřadem na Praze 6. Oni si melou svojí a melou. Punkt. Typický příklad arogance úřední moci. Kdo to tam zná, ví, že to je hovadina, co pan zastupitel píše. Už se těším, až si změním trvalé bydliště a tyhle kokoty nebudu volit.
Pro ilustraci, takto vypadá komunikace s úřadem na Praze 6. Oni si melou svojí a melou. Punkt. Typický příklad arogance úřední moci. Kdo to tam zná, ví, že to je hovadina, co pan zastupitel píše. Už se těším, až si změním trvalé bydliště a tyhle kokoty nebudu volit.
Dobrý den,
v ulici V Průhledu ihned při vjezdu z křižovatky od ulice Střešovice se objevil zpomalovací pás. Mohla bych poprosit o zdůvodnění, proč byl tento pás instalován právě v těchto místech?
Mnoho aut jedoucích z Petřin ulicí Střešovická odbočuje doleva přes koleje právě do této ulice V Průhledu a samozřejmě se snaží přejet koleje a zmizet z „křižovatky“ co nejrychleji. Tento pás to ale ztěžuje, jelikož řidič je nucen přibrdit ještě před výjezdem z „křižovatky. Nebylo by lepší, kdyby se tento zpomalovací pás posunul o pár metrů níže, aby auta mohla rychle z ulice Střešovická zmizet (záleží tedy na důvodu, kvůli kterému byl zpomalovací pás instalován).
Děkuji.
S pozdravem
L. Martínková
[19.04.2011] nová otázka Lenka Martínková
Vážená paní Martínková,
děkuji Vám za zaslání Vašeho dotazu. Instalovaný práh výrazným způsobem snižuje rychlost jízdy vozidel odbočujících do ulice V Průhledu z ul. Na Petřinách, což má dozajista kladný vliv na bezpečnost chodců na blízkém přechodu, ale hlavně zásadním způsobem zvyšuje bezpečnost uživatele vyhrazeného parkovacího místa pro osobní vozidlo osoby těžce tělesně postižené, které je zřízeno pod tímto přechodem. Stávající lokaci retardéru považujeme za vhodnou, s minimálním dopadem na průjezdnost ulice Střešovická.
S úctou
Jan Záruba