Modernizace D1 všeobecně
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Modernizace D1 všeobecně
V úterý naprostá bída, časová ztráta pro pouhá omezení prací které by se dali provádět i v noci zdržení na 2 místech činilo mezi Brnem a Prahou celkem 1h 15 min, 40 + 35 minut. A to tam nebyla žádná DN, jak tomu ještě někdy je zvykem. Objížďky zasekané rovněž. Ale co, člověk si pročte alespoň ty megaboardy k volbám. Jeden hlásá řiďme kraje jako firmu, další hlásají nenechte vést kraje jako firmu. Za lepší důchody a lepší cestování. Opravdu propaganda jak má být.
Mně by ani tak nepřekáželo, že se to modernizuje když už se to tolik desetiletí odkládalo, ale že není k dispozici nějaká paralelní 4-pruhovka. Všechno jen nepodstatné silnice, které nenavazují a jejich stav ...
Nu, co se dá dělat.
Mně by ani tak nepřekáželo, že se to modernizuje když už se to tolik desetiletí odkládalo, ale že není k dispozici nějaká paralelní 4-pruhovka. Všechno jen nepodstatné silnice, které nenavazují a jejich stav ...
Nu, co se dá dělat.
Re: Modernizace D1 všeobecně
Ted jsem se dival na mapku do fin. dalnic
Nevite kde je nejaka mapa hot. useku , roz. a plan useku s datumy
myslim Modernizaci D1 (pro jistotu)
Nevite kde je nejaka mapa hot. useku , roz. a plan useku s datumy
myslim Modernizaci D1 (pro jistotu)
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: Modernizace D1 všeobecně
Nejvíc toho je asi na NovaD1 zde:
http://www.novad1.cz/
přímý link na PDF zde:
http://novad1.cz/wp-content/uploads/201 ... ice_D1.pdf
http://www.novad1.cz/
přímý link na PDF zde:
http://novad1.cz/wp-content/uploads/201 ... ice_D1.pdf
Re: Modernizace D1 všeobecně
Třeba tady?
http://www.novad1.cz/
http://www.novad1.cz/
Re: Modernizace D1 všeobecně
Zdravím.
Teprve teď jsem si všiml, že v úsecích jsou vynechaná nějaká čísla (8,13,17 a 24).
Pročpak to?
Teprve teď jsem si všiml, že v úsecích jsou vynechaná nějaká čísla (8,13,17 a 24).
Pročpak to?
Re: Modernizace D1 všeobecně
úsek 7 Soutice - Loket je spojený s úsekem 8 (jako jedna stavba)
totéž 12 - 13 Humpolec - Větrný Jeníkov
totéž 16 - 17 Velký Beranov - Měřín
totéž 23 - 24 Devět křížů - Ostrovačice
totéž 12 - 13 Humpolec - Větrný Jeníkov
totéž 16 - 17 Velký Beranov - Měřín
totéž 23 - 24 Devět křížů - Ostrovačice
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: Modernizace D1 všeobecně
Je to proto, že před začátkem realizace modernizace bylo úseků 25 určených jako mezikřižovatkové úseky s tím, že vybrané úseky byly s ohledem na jejich délku ve vztahu k délce uzavírky pro řidiče ještě dále děleny. Toto v podstatě provozní dělení mezi křižovatkami ale bylo záhy zrušeno, čísla však s ohledem na pokročilou přípravu zůstala. Jedinou výjimkou z pravidla tak je samostatně vyčleněný úsek s mostem Šmejkalka.
Re: Modernizace D1 všeobecně
Děkuji, to dává smyslmapman píše:Je to proto, že před začátkem realizace modernizace bylo úseků 25 určených jako mezikřižovatkové úseky s tím, že vybrané úseky byly s ohledem na jejich délku ve vztahu k délce uzavírky pro řidiče ještě dále děleny. Toto v podstatě provozní dělení mezi křižovatkami ale bylo záhy zrušeno, čísla však s ohledem na pokročilou přípravu zůstala. Jedinou výjimkou z pravidla tak je samostatně vyčleněný úsek s mostem Šmejkalka.
Re: Modernizace D1 všeobecně
Malé rekapitulace .....
Hotovo:
úsek 03 – 29 Hvězdonice – 34 Ostředek
úsek 05 – 41 Šternov – 49 Psáře
úsek 09 – 66 Loket – 75 Hořice
úsek 14 – 104 Větrný Jeníkov – 112 Jihlava
úsek 21 – 153 Lhotka – 162 Velká Bíteš
úsek 25 – 178 Ostrovačice – 182 Kývalka
V realizaci:
úsek 06 – 49 Psáře – 56 Soutice – předpokládaný termín dokončení 10/2017
úsek 15 – 112 Jihlava – 119 Velký Beranov – předpokládaný termín dokončení 11/2017
úsek 18 – 134 Měřín – 141 Velké Meziříčí západ – předpokládaný termín dokončení 6/2017
úsek 22 – 162 Velká Bíteš – 168 Devět křížů – předpokládaný termín dokončení 11/2017
V přípravě pro rok 2017:
úsek 02 – 21 Mirošovice – 29 Hvězdonice
stavební řízení zahájeno dne 8. 1. 2016, dosud nerozhodnuto + zahájeno VŘ na zhotovitele s termínem pro podání přihlášky v 1. kole do 6. 1. 2017 + dosud nezahájeno výběrové řízení na TDI – předpokládané zahájení v 7/2017,
úsek 04 – 34 Ostředek – 41 Šternov
platné SP vydáno dne 13. 5. 2016 + zahájeno VŘ na zhotovitele s termínem pro podání přihlášky do 10. 11. 2016, zatím nezveřejněn přehled uchazečů o zakázku + výběrové řízení na uchazeče pro TDI s termínem do 11. 11. 2016 – předpokládané zahájení v 3/2017,
úsek 10 – 75 Hořice – 81 Koberovice
vydané SP v 1/2016, podán rozklad ekoteroristy, zatím nerozhodnuto + VŘ na zhotovitele ukončeno, zatím nebyl komisí MD určen výherce + vybrán uchazeč pro TDI – předpokládané zahájení v 3/2017,
úsek 12+13 – 90 Humpolec – 104 Větrný Jeníkov
platné SP vydáno dne 16. 11. 2016 + VŘ na zhotovitele ukončeno, zatím nebyl komisí MD určen výherce + vybrán uchazeč pro TDI – předpokládané zahájení v 3/2017,
úsek 20 – 146 Velké Meziříčí východ – 153 Lhotka
vydané SP v 4/2016, podán rozklad ekoteroristy, zatím nerozhodnuto + zahájeno VŘ na zhotovitele s termínem pro podání přihlášky do 14. 11. 2016, zatím nezveřejněn přehled uchazečů o zakázku + vybrán uchazeč pro TDI – předpokládané zahájení v 3/2017,
V přípravě pro rok 2018:
úsek 07+08 – 56 Soutice – 66 Loket – předpokládané zahájení v 9/2018,
úsek 16+17 – 119 Velký Beranov – 134 Měřín – předpokládané zahájení v 6/2018,
úsek 23+24 – 168 Devět Křížů – 178 Ostrovačice – předpokládané zahájení v 3/2018,
V přípravě pro rok 2019:
úsek 11 – 81 Koberovice – 90 Humpolec – vydané SP, v 1/2016 podán rozklad, zatím nerozhodnuto – předpokládané zahájení v 4/2019,
úsek 19 – 141 Velké Meziříčí západ – 146 Velké Meziříčí východ – předpokládané zahájení v 3/2019,
V přípravě pro rok 2020:
úsek 01 – most Šmejkalka – zahájení jako poslední úsek až v roce 2020,
Hotovo:
úsek 03 – 29 Hvězdonice – 34 Ostředek
úsek 05 – 41 Šternov – 49 Psáře
úsek 09 – 66 Loket – 75 Hořice
úsek 14 – 104 Větrný Jeníkov – 112 Jihlava
úsek 21 – 153 Lhotka – 162 Velká Bíteš
úsek 25 – 178 Ostrovačice – 182 Kývalka
V realizaci:
úsek 06 – 49 Psáře – 56 Soutice – předpokládaný termín dokončení 10/2017
úsek 15 – 112 Jihlava – 119 Velký Beranov – předpokládaný termín dokončení 11/2017
úsek 18 – 134 Měřín – 141 Velké Meziříčí západ – předpokládaný termín dokončení 6/2017
úsek 22 – 162 Velká Bíteš – 168 Devět křížů – předpokládaný termín dokončení 11/2017
V přípravě pro rok 2017:
úsek 02 – 21 Mirošovice – 29 Hvězdonice
stavební řízení zahájeno dne 8. 1. 2016, dosud nerozhodnuto + zahájeno VŘ na zhotovitele s termínem pro podání přihlášky v 1. kole do 6. 1. 2017 + dosud nezahájeno výběrové řízení na TDI – předpokládané zahájení v 7/2017,
úsek 04 – 34 Ostředek – 41 Šternov
platné SP vydáno dne 13. 5. 2016 + zahájeno VŘ na zhotovitele s termínem pro podání přihlášky do 10. 11. 2016, zatím nezveřejněn přehled uchazečů o zakázku + výběrové řízení na uchazeče pro TDI s termínem do 11. 11. 2016 – předpokládané zahájení v 3/2017,
úsek 10 – 75 Hořice – 81 Koberovice
vydané SP v 1/2016, podán rozklad ekoteroristy, zatím nerozhodnuto + VŘ na zhotovitele ukončeno, zatím nebyl komisí MD určen výherce + vybrán uchazeč pro TDI – předpokládané zahájení v 3/2017,
úsek 12+13 – 90 Humpolec – 104 Větrný Jeníkov
platné SP vydáno dne 16. 11. 2016 + VŘ na zhotovitele ukončeno, zatím nebyl komisí MD určen výherce + vybrán uchazeč pro TDI – předpokládané zahájení v 3/2017,
úsek 20 – 146 Velké Meziříčí východ – 153 Lhotka
vydané SP v 4/2016, podán rozklad ekoteroristy, zatím nerozhodnuto + zahájeno VŘ na zhotovitele s termínem pro podání přihlášky do 14. 11. 2016, zatím nezveřejněn přehled uchazečů o zakázku + vybrán uchazeč pro TDI – předpokládané zahájení v 3/2017,
V přípravě pro rok 2018:
úsek 07+08 – 56 Soutice – 66 Loket – předpokládané zahájení v 9/2018,
úsek 16+17 – 119 Velký Beranov – 134 Měřín – předpokládané zahájení v 6/2018,
úsek 23+24 – 168 Devět Křížů – 178 Ostrovačice – předpokládané zahájení v 3/2018,
V přípravě pro rok 2019:
úsek 11 – 81 Koberovice – 90 Humpolec – vydané SP, v 1/2016 podán rozklad, zatím nerozhodnuto – předpokládané zahájení v 4/2019,
úsek 19 – 141 Velké Meziříčí západ – 146 Velké Meziříčí východ – předpokládané zahájení v 3/2019,
V přípravě pro rok 2020:
úsek 01 – most Šmejkalka – zahájení jako poslední úsek až v roce 2020,
Re: Modernizace D1 všeobecně
D1 se bude opravovat až na devíti místech najednou, cíl je v roce 2020
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/pristi-rok-se ... oprava_rts
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/pristi-rok-se ... oprava_rts
Re: Modernizace D1 všeobecně
Nějak mi tam schází zmínka o úseku č. 2 ......
Re: Modernizace D1 všeobecně
taky jsem si toho všiml ...ada031 píše:Nějak mi tam schází zmínka o úseku č. 2 ......
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: Modernizace D1 všeobecně
to nastane skutecne peklo. odhaduji v souctu min 5km kolonu kazdy den a kazdy treti den komplet zavreno diky bouracce.vondr píše:D1 se bude opravovat až na devíti místech najednou
Re: Modernizace D1 všeobecně
Minulý týden nás nemile zaskočilo několik uzavřených odpočívek za sebou ve směru na Brno - málem došlo k počurání dětské sedačky. A to naštěstí byla jen mlha.
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: Modernizace D1 všeobecně
no stejně jako v prezentaci MD viz.
http://www.mdcr.cz/getattachment/Media/ ... 1.pdf.aspx
http://www.mdcr.cz/getattachment/Media/ ... 1.pdf.aspx
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: Modernizace D1 všeobecně
Podobně jako se psalo letos, že bude se opravovat najednou 9 úseků, tuším. A jaká byla realita? Jen 6 úseků. Stejné to bude i příští rok. Všechny se nezahájí a mezitím některé skončí.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modernizace D1 všeobecně
No a už letos mi přišlo zatížení D1 uzavírkami přes čáru a pokud jsem nemusel přímo do Brna tak jsem jezdil radši přes Hradec, protože zúžení na D1 je velmi únavné. 9 úseku je totální úlet, cesta Praha - Brno bude v lepším případě atakovat 3h v případě nehod i více. Ta dálnice zcela po tu dobu pozbude svého smyslu.
Jen to podle mě podtrhuje zoufalství, které na MD a ŘSD panuje, ač se pořád deklaruje současná stabilita.
Jen to podle mě podtrhuje zoufalství, které na MD a ŘSD panuje, ač se pořád deklaruje současná stabilita.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Modernizace D1 všeobecně
Martin z Ostravy:
http://www.szdc.cz/provozovani-drahy/kn ... /k270z.pdf
http://www.cd.cz/cs/vnitrostatni-cestov ... 211-01.pdf
http://www.szdc.cz/provozovani-drahy/kn ... /k270z.pdf
http://www.cd.cz/cs/vnitrostatni-cestov ... 211-01.pdf
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modernizace D1 všeobecně
Jak často jezdíš vlakem, Praha - Brno nebo Praha - Ostrava a zpět?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Modernizace D1 všeobecně
Tak vzhledem k tomu, kde bydlím a odkud pocházím, tak využívám těchto vlaků hlavně jen v relaci Praha - Pardubice (jednou za rok např. tedy i Tatry vlakem). A vždy jsou to tedy "jen" vlaky ČD (v Pce ještě přestupuji a kolo a lyže berou stejně jen ČD). Jezdím tak cca už minimálně 10 letech a vzhledem k celkové a bezstarostné pohodě při takovém cestování a dále např. k tomu co nějaké poslední 3-4 roky na tyto vlaky ČD nasazují za soupravy, bych už do auta nevlez ani kdyby mě k tomu někdo dával vždy 10l benzínu a navrch ještě 6 semtexů. Ale jinak už jen při pohledu na jízdní doby vlaků v relacích na které se ptáš a s přihlédnutím i na to jaké směšné ceny ukazuje e-shop za ty moderní a čisté soupravy, které tam jezdí, tak pak nechápu, jak někdo v dnešní době, může např. v Ostravě či v Brně ještě vlézt do auta a absolvovat tu samou štreku autem. Tedy pochopitelně, pokud to auto nechce v Praze prodat a zpět domů už se bude vracet vlakem.
A to vše tvrdím i přesto, že jsem musel v létě absolvovat 2x trasu Praha - Ostrava - Praha po D1 a nějakým zázrakem se stalo to, že jsem se dostal jen do cca celkem tří, max. 10 min zdržení při obou cestách. Ale je pravda, že jednu cestu, tedy jeden směr jsem psychicky už nevydržel a při cestě z Teplic jsem to v Praze střihnul na Hradec, respektive Pardubice, Olomouc a Ostravu (neděle odpoledne Grand Prix) a takové peklo, co jsem pak prožil okolo Mohelnice a pak po D35 směr Olomouc jsem dlouho nezažil. Ale to bude tím, že už fakt asi jezdím jen tím vlakem, tak jsem si už odvykl
A to vše tvrdím i přesto, že jsem musel v létě absolvovat 2x trasu Praha - Ostrava - Praha po D1 a nějakým zázrakem se stalo to, že jsem se dostal jen do cca celkem tří, max. 10 min zdržení při obou cestách. Ale je pravda, že jednu cestu, tedy jeden směr jsem psychicky už nevydržel a při cestě z Teplic jsem to v Praze střihnul na Hradec, respektive Pardubice, Olomouc a Ostravu (neděle odpoledne Grand Prix) a takové peklo, co jsem pak prožil okolo Mohelnice a pak po D35 směr Olomouc jsem dlouho nezažil. Ale to bude tím, že už fakt asi jezdím jen tím vlakem, tak jsem si už odvykl
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: Modernizace D1 všeobecně
Ano, je pravdou, že bylo původně pro rok 2016 v plánu pracovat na 9 úsecích.Lenny píše:Podobně jako se psalo letos, že bude se opravovat najednou 9 úseků, tuším. A jaká byla realita? Jen 6 úseků. Stejné to bude i příští rok. Všechny se nezahájí a mezitím některé skončí.
V realizaci již z roku 2015 byly úseky č. 3, 18 a 25.
V přípravě pro rok 2016 byly úseky č. 6, 10, 12+13, 15, 20 a 22.
Zahájeny byly jen úseky č. 6, 15 a 22.
Úsek č. 20 přeřadily do roku 2017 hned na začátku roku 2016, u úseků č. 10 a 12+13 se postupně posunovaly termíny zahájení, až se přesunuly na 3/2017.
Rok 2017 na tom však bude v přípravách lépe a proto si myslím, že 9 rozpracovaných úseků je dost reálný, pokud jich nebude 10....
Pokračování bude na rozestavěných úsecích č. 6, 15, 18 a 22.
Dále budou zahájeny v 3/2017 úseky:
č. 4 - platné SP, schází jen určit výherce VŘ na zhotovitele,
č. 10 - schází vydání SP, v rámci rozkladu byla potvrzena stanoviska, předpoklad vydání do konce roku 2016, schází určit výherce VŘ na zhotovitele,
č. 12+13 - platné SP, schází jen určit výherce VŘ na zhotovitele,
č. 20 - schází vydání SP, v rámci rozkladu byla potvrzena stanoviska, předpoklad vydání do konce roku 2016, schází určit výherce VŘ na zhotovitele,
V průběhu letních prázdnin by mohl být zahájen i úsek č. 2 - stavební řízení probíhá, taktéž VŘ na zhotovitele.
Nooo a jak bylo uvedeno v některých článcích, ještě je ve hře úsek č. 11, kde by mohly probíhat postupně některé pracovní činnosti, s náklady je počítáno i v návrhu rozpočtu SFDI na rok 2017.......
Re: Modernizace D1 všeobecně
Teď je na řadě otázka, kolik neúspěšných zhotovitelů se odvolá proti VŘ. S tím stojí a padá počet úseků v roce příštím. Takže moudřejší budeme výrazněji cca za měsíc...
Re: Modernizace D1 všeobecně
Poslední dobou se nikdo neodvolává, spíše chybí kapacity.
Re: Modernizace D1 všeobecně
Přesně tak, každopádně by mohli už zveřejnit výherce pro úseky 10 a 12+13, a také zveřejnit nabídky pro úseky 4 a 20 ...