Ale není to tím, že ryba smrdí od hlavy ? Co takhle vyjádřit nespokojenost u voleb a vhodit svůj hlas nejnovějším slibotechnám...Krocan píše:Jel jsem po delší době z Prahy do Břeclavi. Kdyby nebylo mediální masáže, nevšiml bych si, že snad za ty dva roky oprav je něco spravený, páč je to tam stejnak svedený do jednoho pruhu, anebo je kvalita opravy diskutabilní. Celá dálniční síť je ostudou všech vlád. Když bych to shrnul, není v ČR vpodstatě sjízdná jediná dálnice. A ty povrchy, to je opravdu hnus. A nějakej pohyb, na opravách, projektech a výkupech pozemků je jen výsměch daňovému poplatníku. A tomu zbývá jen pocit na blití, zejména dopravci se statisícovým mýtem měsíčně... Na konci týdne zas pojedu z Prahy na Tábor, a možná v pondělí zpět, už tu zločinnou ŘSD s MD nemůžu proklít víc.... Je vidět, že D1 je matka všech dílnic. A pořádně zkujvená. Stát nás připravuje denně svojí lempláckostí o to nejcennější co máme: čas života. To je neodpustitelné.
Modernizace D1 všeobecně
Re: Modernizace D1 všeobecně
Re: Modernizace D1 všeobecně
Vypsáno výběrové řízení na zakázku - D1 modernizace - úsek 4,10,20 - podklady pro kácení (zjednodušené podlimitní, služby ) za 3,1 mil. s termínem do 29.9.2016.
Re: Modernizace D1 všeobecně
má někdo aktuální informace, jak to všude vypadá ?
myslel jsem, že zas až příští rok, ale dle všeho mě čeká brno v příštím nebo přespříštím týdnu
myslel jsem, že zas až příští rok, ale dle všeho mě čeká brno v příštím nebo přespříštím týdnu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Modernizace D1 všeobecně
Na EGordionu je pod zakázkou "Systém pro úsekové měření rychlosti na dálnicích" k dispozici pěkně provedený harmonogram Modernizace D1. Je to sice verze půl roku stará, ale určitě zajímavá.
Ke stažení: https://uloz.to/!LVHZ1qGVdT94/006-hmg-m ... e-d1-1-pdf
Ke stažení: https://uloz.to/!LVHZ1qGVdT94/006-hmg-m ... e-d1-1-pdf
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Modernizace D1 všeobecně
Majkii píše:Na EGordionu je pod zakázkou "Systém pro úsekové měření rychlosti na dálnicích" k dispozici pěkně provedený harmonogram Modernizace D1. Je to sice verze půl roku stará, ale určitě zajímavá.
Ke stažení: https://uloz.to/!LVHZ1qGVdT94/006-hmg-m ... e-d1-1-pdf
Dle harmonogramu uvedeném v odkaze výše je vysvětleno, proč by tento úsek měl být započat již v roce 2017. V tomto roce by měla proběhnout realizace snesení a nové výstavby nadjezdů, další činnost až v roce 2019 a 2020.
Re: Modernizace D1 všeobecně
Podle mě to vypadá všude celkem slušně, až na ten úsek 29-34, tam to naopak velmi často bývá totální masakr, který se navíc poměrně těžko objíždí, protože jediná rozumná objízdná trasa je přes Benešov, který má svých problémů dost. Ten masakr, až se kopne do 21-29 si ani nechci představovat.Mike píše:má někdo aktuální informace, jak to všude vypadá ?
myslel jsem, že zas až příští rok, ale dle všeho mě čeká brno v příštím nebo přespříštím týdnu
Re: Modernizace D1 všeobecně
a čím to je, že jsou potíže na km 29 - 34 ? je tam přece 2+2 ne ?
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: Modernizace D1 všeobecně
Je to už relativně blízko Prahy, takže je to ovlivněno dojížděči a o víkendu chalupáři.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modernizace D1 všeobecně
Vysoké intenzity + docela velké stoupání ve kterém kamiony jedou pomalu a už se to sbírá.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Modernizace D1 všeobecně
V zásadě je to pěkná ukázka toho, jak by to vypadalo, kdyby se opravdu brala nejvyšší povolená rychlost jako nejvyšší povolená a ne jediná možná.bumbik píše:a čím to je, že jsou potíže na km 29 - 34 ? je tam přece 2+2 ne ?
Re: Modernizace D1 všeobecně
Chtělo by to rozšířit dálnici o 1,00 m, ještě lépe o 1,25 m. Pak by byli širší pruhy a lépe by se předjíždělo. A navíc by mohl být takový úsek přeznačen na šestipruh bez odstavného.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Modernizace D1 všeobecně
Lenny: Jaky je soucasny stav? Myslel jsem ze modernizovane useky budou stacit na sestipruh bez odstavneho a v budoucnu se nekdy dodelaji akorat pripojovaci/odbocovaci pruhy plus odstavny. Jaky je sirkovy rozdil mezi modernizovanym usekem kde jsou 2 pruhy a usekem kde je navic i stoupaci?
Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk
Re: Modernizace D1 všeobecně
Úsek se stoupacím pruhem má 11,75 m, úsek s odbočovacím pruhem 12,0 m a úsek bez přidaného pruhu má 11,5 m šířku vozovky. Trošku nechápu, proč se to nesjednotilo na 12,0 m všude, Němci tohle pochopili a jejich nejběžnější Regelquerschnitt má přesně tuhle šířku vozovky...
Re: Modernizace D1 všeobecně
tak a stránky novad1.cz jsou totálně v novém - je tam nová interaktivní mapa, ale je možné opět najet na "starou" mapu v PDF, která je ke stažení, nicméně je nutné říct, že ta nová interaktivní mapa je fantastická s odkazy na letáky, u staveb, které letáky nemají, je po kliknutí info, kdy je reálný start modernizace apod. super!!!
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: Modernizace D1 všeobecně
Hmm, ale Aktuální denní omezení na D1 jsou aktuální někdy k jaru...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Modernizace D1 všeobecně
Dle Lidovek.cz je plánován start úseků 4, 10, 12+13 a 20 na jaro.
Re: Modernizace D1 všeobecně
Pokud by se na jaře začlo modernizovat na 5-6 novych úsecích + 4 co se dokončí nejdriv v létě, to potěš pánbůh jet z Prahy do Brna. Je hezký, že chtěji dokončit celkovou modernizaci v terminu, ale chybou byly první úseky, které se stavěly pouze po dvou najednou.
D3 nad zlato
Re: Modernizace D1 všeobecně
Jane91 máš prosím link na ty lidovky ? díky
Re: Modernizace D1 všeobecně
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Modernizace D1 všeobecně
Majkii,že ti to teda "trvalo" - 2 minuty 14 vteřin...
Re: Modernizace D1 všeobecně
Podle mých zkušeností je to tak, že je celkem jedno, kolik těch úseků je někde na Vysočině, kde se to dá celkem rozumně projet, pokud se tam zrovna někdo nevybourá. Příjemná jízda to sice není, ale dá se to vydržet. Problém je, jak se to přiblíží k Brnu nebo Praze a zejména ten úsek 21-29 bude totální killer, který tu dálnici v podstatě učiní neprůjezdnou a jakýkoli problém tam to navíc ucpe ještě široko daleko na všech myslitelných objízdných trasách.
Re: Modernizace D1 všeobecně
A plynule na něj naváže most Šmejkalka, takže bude D1 neprůjezdná v tomto místě 3 možná 4 stavební sezóny.