Modernizace D1 všeobecně
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modernizace D1 všeobecně
<rýpnutí>Nečeká Ťok na vyjádření "pana vrchního", jestli je výsledek soutěže podle jeho představ?
Re: Modernizace D1 všeobecně
A zase rekapitulace pro rok 2017 ......:
V realizaci:
úsek 06 – 49 Psáře – 56 Soutice – předpokládaný termín dokončení 10/2017
úsek 15 – 112 Jihlava – 119 Velký Beranov – předpokládaný termín dokončení 11/2017
úsek 18 – 134 Měřín – 141 Velké Meziříčí západ – předpokládaný termín dokončení 10/2017
úsek 22 – 162 Velká Bíteš – 168 Devět křížů – předpokládaný termín dokončení 11/2017
V přípravě pro rok 2017:
úsek 02 – 21 Mirošovice – 29 Hvězdonice
– stavební řízení zahájeno dne 8. 1. 2016, dosud nerozhodnuto,
– zahájeno VŘ na zhotovitele s termínem pro podání přihlášky v 1. kole do 28. 3. 2017,
– dosud nezahájeno výběrové řízení na TDI,
– předpokládané zahájení v 7/2017,
úsek 04 – 34 Ostředek – 41 Šternov
– platné SP vydáno dne 13. 5. 2016,
– VŘ na zhotovitele - zatím nebyl komisí MD určen výherce,
– VŘ na uchazeče pro TDI s termínem do 11. 11. 2016, zatím výherce neurčen,
– předpokládané zahájení v 3/2017,
úsek 10 – 75 Hořice – 81 Koberovice
– platné SP – rozklad zamítnut dne 10. 1. 2017,
– vybrán zhotovitel – Eurovia a Colas,
– předpokládané zahájení v 3/2017,
úsek 12+13 – 90 Humpolec – 104 Větrný Jeníkov
– SP vydané dne 16. 11. 2016, podán rozklad ekoteroristy, zatím nerozhodnuto,
– VŘ na zhotovitele – zatím nebyl komisí MD určen výherce,
– vybrán uchazeč pro TDI,
– předpokládané zahájení v 3/2017,
úsek 20 – 146 Velké Meziříčí východ – 153 Lhotka
– SP vydané v 4/2016, podán rozklad ekoteroristy, zatím nerozhodnuto,
– VŘ na zhotovitele – zatím nebyl komisí MD určen výherce,
– vybrán uchazeč pro TDI,
– předpokládané zahájení v 3/2017,
V realizaci:
úsek 06 – 49 Psáře – 56 Soutice – předpokládaný termín dokončení 10/2017
úsek 15 – 112 Jihlava – 119 Velký Beranov – předpokládaný termín dokončení 11/2017
úsek 18 – 134 Měřín – 141 Velké Meziříčí západ – předpokládaný termín dokončení 10/2017
úsek 22 – 162 Velká Bíteš – 168 Devět křížů – předpokládaný termín dokončení 11/2017
V přípravě pro rok 2017:
úsek 02 – 21 Mirošovice – 29 Hvězdonice
– stavební řízení zahájeno dne 8. 1. 2016, dosud nerozhodnuto,
– zahájeno VŘ na zhotovitele s termínem pro podání přihlášky v 1. kole do 28. 3. 2017,
– dosud nezahájeno výběrové řízení na TDI,
– předpokládané zahájení v 7/2017,
úsek 04 – 34 Ostředek – 41 Šternov
– platné SP vydáno dne 13. 5. 2016,
– VŘ na zhotovitele - zatím nebyl komisí MD určen výherce,
– VŘ na uchazeče pro TDI s termínem do 11. 11. 2016, zatím výherce neurčen,
– předpokládané zahájení v 3/2017,
úsek 10 – 75 Hořice – 81 Koberovice
– platné SP – rozklad zamítnut dne 10. 1. 2017,
– vybrán zhotovitel – Eurovia a Colas,
– předpokládané zahájení v 3/2017,
úsek 12+13 – 90 Humpolec – 104 Větrný Jeníkov
– SP vydané dne 16. 11. 2016, podán rozklad ekoteroristy, zatím nerozhodnuto,
– VŘ na zhotovitele – zatím nebyl komisí MD určen výherce,
– vybrán uchazeč pro TDI,
– předpokládané zahájení v 3/2017,
úsek 20 – 146 Velké Meziříčí východ – 153 Lhotka
– SP vydané v 4/2016, podán rozklad ekoteroristy, zatím nerozhodnuto,
– VŘ na zhotovitele – zatím nebyl komisí MD určen výherce,
– vybrán uchazeč pro TDI,
– předpokládané zahájení v 3/2017,
Re: Modernizace D1 všeobecně
Dle informace z rozhovoru s členem představenstva Hochtiefu nabídli nejnižší cenu u .... Potom u rekonstrukce jednoho úseku D1 za necelých 900 milionů.
Zřejmě úsek 04 nebo 20?
Zřejmě úsek 04 nebo 20?
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Modernizace D1 všeobecně
Oprava D1 je zpomalená a dražší kvůli chybám při přípravě, tvrdí kontroloři
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=212&t=5780
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=212&t=5780
Re: Modernizace D1 všeobecně
Jedinej subjekt, kterej to zdržuje, jsou ekologové z Děti země.
Re: Modernizace D1 všeobecně
Ty se snaží zdržovat, ale nyní se jim to moc už nedaří, protože odvolání k jejich výtkám MD vydává v podstatě obratem jako přes kopírák (což je samozřejmě dobře).
V minulosti to zdržovaly odvolání neúspěšných firem k Úřadu pro hospodářskou soutěž, ale to už je naštěstí taky pasé.
Tak snad už to teď půjde dobře, bez větších zdržení.
V minulosti to zdržovaly odvolání neúspěšných firem k Úřadu pro hospodářskou soutěž, ale to už je naštěstí taky pasé.
Tak snad už to teď půjde dobře, bez větších zdržení.
Re: Modernizace D1 všeobecně
Lynx: odkdy MD vydává obratem jak přes kopírák zamítnutí odvolání? pokud se podívám na odvolávky ve stav. řízení k úsekům 4 10 a 20 pak trvalo vydání zamítnutí rozkladu cca rok a u úseku 12 byl rozklad podáno poměrně nedávno, takže to taktéž cca rok potrvá, takže jak píše mbmat - Děti Země opravdu velmi zdržují
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Modernizace D1 všeobecně
http://www.novad1.cz/wp-content/uploads ... 1-mapa.pdf
Je tam toho vybarveno v tuto chvili vic ale o to vic to vypadá lépe
Je tam toho vybarveno v tuto chvili vic ale o to vic to vypadá lépe
D3 nad zlato
Re: Modernizace D1 všeobecně
reportáž stojí za to, hlavně ta poslední od Jana Beránka včetně rozhovoru s Miroslavem Patrikem ...
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci ... ici-cekaji
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci ... ici-cekaji
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: Modernizace D1 všeobecně
Hlavně tam matou šířkou pruhů.
Správně je to 3,15 m a 2,5 m.V úsecích, kde probíhá komplexní modernizace dálnice a jezdí se obousměrně v jednom jízdním pásu, mají řidiči v pravém pruhu k dispozici šířku 3,5 metru, v levém potom 2,8 metru, ale do levého pruhu nesmějí vjíždět vozidla širší než 2,2 metru.
Ještě jsem neviděl v omezení předjíždět kamion, neboť do levého pruhu nemůžu, viz výše zmíněné omezení na 2,2 m.Policie proto chce prosadit zákaz předjíždění kamionů nejen ve zúžených úsecích, ale i v úsecích před nimi a za nimi, aby nevytvářely kolony, když se nákladní auta na poslední chvíli řadí doprava.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Modernizace D1 všeobecně
Lenny píše:Hlavně tam matou šířkou pruhů.Správně je to 3,15 m a 2,5 m.V úsecích, kde probíhá komplexní modernizace dálnice a jezdí se obousměrně v jednom jízdním pásu, mají řidiči v pravém pruhu k dispozici šířku 3,5 metru, v levém potom 2,8 metru, ale do levého pruhu nesmějí vjíždět vozidla širší než 2,2 metru.
Ještě jsem neviděl v omezení předjíždět kamion, neboť do levého pruhu nemůžu, viz výše zmíněné omezení na 2,2 m.Policie proto chce prosadit zákaz předjíždění kamionů nejen ve zúžených úsecích, ale i v úsecích před nimi a za nimi, aby nevytvářely kolony, když se nákladní auta na poslední chvíli řadí doprava.
Já už osobně viděl, stalo se to mě osobně, když jsem jel tachometrových 90 km/hod (realně 80-83) vpravo a začal mě předjíždět ve zúžení kamion zákaz, nezákaz (byl rozhodně širší než 2,2 m). Pokud ale policie nebude vymáhat zákazy vjezdu kamionů do levého pruhu, tak je to na nic, viz D8 (jedna z mála dálnic, kde se hojně využívá zákaz vjezdu kamionu do levého pruhu), kde pravidelně kamiony vjíždí do zákazu
Re: Modernizace D1 všeobecně
Kamion se po predjeti aspon poctive zaradi do praveho...
Re: Modernizace D1 všeobecně
videl jsem bus studen agency v levem ve zuzeni. tak jsem jim aspon zavolal, at ridici domluvi.
Re: Modernizace D1 všeobecně
měl jsem tu čest se v pondělí projet tam a v úterý zpátky
kolony vždy v protisměru, měl jsem kliku
jsou tam myslím 2 úseky, kde jsou jízdní pruhy širší, zde by si to zasloužilo 100kmh
a nejblběji je značený úsek před exitem (myslím) 41 a 34
čili jsem musel až na Naháč a do Soběhrd "spodem"
bohužel se tam to měření chystá, čáry již namalovány a patrně půjde na mýtné brány
zatím to šlo v zúžení 100, mimo 160 (jel jsem ještě na zimních /protože značka/ a při těch 21°C mi to rvalo srdce )
a někde jsem viděl v chodu tu fragmentační gilotinu
rány jsou to pěkné, byly citít i ve vedlejším pásu
kolony vždy v protisměru, měl jsem kliku
jsou tam myslím 2 úseky, kde jsou jízdní pruhy širší, zde by si to zasloužilo 100kmh
a nejblběji je značený úsek před exitem (myslím) 41 a 34
čili jsem musel až na Naháč a do Soběhrd "spodem"
bohužel se tam to měření chystá, čáry již namalovány a patrně půjde na mýtné brány
zatím to šlo v zúžení 100, mimo 160 (jel jsem ještě na zimních /protože značka/ a při těch 21°C mi to rvalo srdce )
a někde jsem viděl v chodu tu fragmentační gilotinu
rány jsou to pěkné, byly citít i ve vedlejším pásu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Modernizace D1 všeobecně
U Rohlenky už se začalo.
https://www.youtube.com/watch?v=_exuhmJMi6s
https://www.youtube.com/watch?v=_exuhmJMi6s
Re: Modernizace D1 všeobecně
Ten bagr je schopen to sám urvat tedy rozpojovat ? Nebo je to před tím něják navrtané ?
Re: Modernizace D1 všeobecně
CB je předem rozsekán gilotinou: https://youtu.be/TJHHkpMmkxE
Re: Modernizace D1 všeobecně
tak info od mluvčího
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci ... pres-tabor
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci ... pres-tabor
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: Modernizace D1 všeobecně
Demolice mostů se blíží, což jen potvrzuje, že práce na modernizaci D1 intenzívně pokračují, 7 úseků je rozpracováno, dle plánu ještě schází po vypořádání všech problémů zahájit úseky č. 2 a 12+13, ale co další roky .....
V roce 2018 by měly být zahájeny 3 tzv. spojené úseky č. 7+8, 16+17 a 23+24, akorát mi u těchto úseků nějak schází zahájení přípravy. Konkrétně zahájení stavebního řízení, vzhledem k problémům s ekoteroristy a zahájení výběrového řízení na zhotovitele.
V roce 2018 by měly být zahájeny 3 tzv. spojené úseky č. 7+8, 16+17 a 23+24, akorát mi u těchto úseků nějak schází zahájení přípravy. Konkrétně zahájení stavebního řízení, vzhledem k problémům s ekoteroristy a zahájení výběrového řízení na zhotovitele.
Re: Modernizace D1 všeobecně
ada031: osobně vidím rok 2018 jako pokračování modernizace D1:
4, 10, 15, 20 a k tomu nově:
2, 7, 12, 23 a v létě po dokončení úseku 20 se započne úsek 19 a po dokončení úseku 15 i zahájení úseku 16 - tzn. celý příští rok 8 úseků
4, 10, 15, 20 a k tomu nově:
2, 7, 12, 23 a v létě po dokončení úseku 20 se započne úsek 19 a po dokončení úseku 15 i zahájení úseku 16 - tzn. celý příští rok 8 úseků
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: Modernizace D1 všeobecně
Ale to já taky, jen již nyní vidím problémy, které mohou nastat. Stačí se podívat na stavební řízení na jiné úseky. Např. úsek č. 2 - řízení zahájeno 8. 1. 2016, dosud nebylo ukončeno a kde je celkem jistý rozklad ekoteroristů a následné zdlouhavé řízení úředníků MD, úsek č. 11 - stavební povolení vydáno 3. 11. 2015, rozklad ekoteroristů byl z 11. 1. 2016, žádost o potvrzení stanovisek byl podán až 12. 9. 2016 a potvrzení stanovisek byl zveřejněno až 31. 3. 2017 ...... !!!!
Proto si myslím, že je nejvyšší čas se zahájením stavebního řízení pro úseky, které mají být zahájeny zhruba v polovině roku 2018 .....
Jinak souhlasím, že příští rok se bude pokračovat na modernizaci úseku č. 4, 10 a 20. U úseku č. 15 to vidím celkem reálně na zprovoznění obou směrů ještě v tomto roce. První týden v květnu se začne modernizovat levé strana, lhůta 14 týdnů, pak pravá strana - 14 týdnů a pak dokončovací práce v SDP - 4 týdny, což reálně vychází na začátek prosince ....
A rok 2018 nově zahájeny jen úseky č. 12+13, 16+17 a 23+24, úsek č. 19 je plánu až 3/2019.
Proto si myslím, že je nejvyšší čas se zahájením stavebního řízení pro úseky, které mají být zahájeny zhruba v polovině roku 2018 .....
Jinak souhlasím, že příští rok se bude pokračovat na modernizaci úseku č. 4, 10 a 20. U úseku č. 15 to vidím celkem reálně na zprovoznění obou směrů ještě v tomto roce. První týden v květnu se začne modernizovat levé strana, lhůta 14 týdnů, pak pravá strana - 14 týdnů a pak dokončovací práce v SDP - 4 týdny, což reálně vychází na začátek prosince ....
A rok 2018 nově zahájeny jen úseky č. 12+13, 16+17 a 23+24, úsek č. 19 je plánu až 3/2019.
Re: Modernizace D1 všeobecně
kámoš poslal fotky, ale nevím, kde to je
- Přílohy
-
- a.jpg (96.18 KiB) Zobrazeno 9830 x
-
- b.jpg (116.59 KiB) Zobrazeno 9830 x
Re: Modernizace D1 všeobecně
Lenny píše:Trochu to shrnu
Na tyto úseky ještě není DSP:
01 - 03/2016
07 - 08/2016
19 - 08/2016
23 - 08/2016
Na tyto kromě výše uvedených bez DSP ještě není PDPS:
02 - 07/2016
16 - Projektant nebyl ještě vyzván
Chtěl bych se Lennyho zeptat, jak to vypadá aktuálně s těmito úseky .....
Re: Modernizace D1 všeobecně
Na úseky 07, 19, 23 by měly být zpracovány koncepty, možná i čistopisy, nevím přesně. Úsek 01 se ještě řeší kvůli změně koncepce. Na úsek 02 je už PDPS zpracována.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)