Stránka 1 z 4

úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 1.6.2013 23:56:04
od Martin z Ostravy
Diskuze k tomuto úseku.

Základní informace k úseku:
Bude doplněno!

úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 2.6.2013 22:20:13
od Lenny
Úsek 09 Loket - Hořice, km 66,320 - 75,920
Je dlouhý 9,600 km.
Součástí stavby je 5 dalničních mostů, 3 nadjezdy, úprava silnice III/11232 (180 m), polní (80 m) a lesní cesta (56 m), dálniční kanalizace a SOS systém. Stávající AB vozovka bude odfrézována a nahrazena novou CB vozovkou tl. 27 cm.
Rozšíření vozovky je provedeno na vnější strany. Rovněž budou upraveny připojovací a odbočovací pruhy odpočívek Dunice, Studený a křižovatky Hořice, kde bude nově vybudován připojovací pruh ve směru na Prahu.
Dálniční most v km 72,142 bude upraven na kategorii D 28/120. Přesýpané dálniční mosty v km 67,679, 68,510, 70,590 a 74,280 budou jen sanovány dle diagnostiky.
Nadjezdy kromě nadjezdu v MÚK Hořice budou postaveny znova pro výhledové vedení šestipruhu.
Úsek začíná za MÚK Loket a končí za přejezdem středního dělícího pásu za MÚK Hořice v km 75,920.
Stavbu realizuje "Sdružení CPI pro D1" ve složení Colas CZ a Porr. Realizace je plánována v období květen 2013 až říjen 2014.

Informační leták ke stavbě http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/BDAC ... horice.pdf

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 4.6.2013 12:45:56
od _jan91
Kdy se začne stavět? Když vidím to pracovní tempo u Jihlavy a Velké Bíteše tak by se to podle mě pořád dalo stihnout letos i s jednou polovinou nového povrchu? Stejná otázka i pro úsek 5, i když tam to bude asi složitější kvůli těm mostům...

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 4.6.2013 13:54:11
od mapman
Začne se možná už 10.6., průběžně sledujeme stav ;) nicméně MD je v včera i dnes zavřené a pracuje pouze vedení a krizový štáb, takže řízení o povolení uzavírek neběží ...

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 4.6.2013 16:09:11
od kot
Jako kdyby těch úředníků bylo málo. Je vidět, že ta D1 je "fakt priorita". :twisted:

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 4.6.2013 16:22:23
od Lenny
To je zcela zbytečné řešit , jestli to bude 10. či 13. června, těch pár dnů už nikoho nevytrhne.

Z 3 mostů, 1 propustku a 1 najdezdu dokončených v letech 1940-41, zbydou jen 3 mosty a 1 propustek. Nadjezd nevyhovuje ani dnešnímu vedení v 26,5 a byla na něj výjimka. Zajímavý je osud původního mostu u odpočívky Dunice. V letech 1973-7 byl rozšířen na obě strany, cca před 10 lety byl rozšířen vlevo kvůli připojovacímu pruhu odpočívky Dunice, teď bude rozšířen vpravo a nakonec bude někdy rozšířen pro šestipruh. :)

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 4.6.2013 19:14:44
od JirkaS
Lenny píše:To je zcela zbytečné řešit , jestli to bude 10. či 13. června, těch pár dnů už nikoho nevytrhne.

Z 3 mostů, 1 propustku a 1 najdezdu dokončených v letech 1940-41, zbydou jen 3 mosty a 1 propustek. Nadjezd nevyhovuje ani dnešnímu vedení v 26,5 a byla na něj výjimka. Zajímavý je osud původního mostu u odpočívky Dunice. V letech 1973-7 byl rozšířen na obě strany, cca před 10 lety byl rozšířen vlevo kvůli připojovacímu pruhu odpočívky Dunice, teď bude rozšířen vpravo a nakonec bude někdy rozšířen pro šestipruh. :)
To je stále rozšiřována původní stavba, čili střed je z roku 1941?

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 4.6.2013 19:27:53
od Lenny
Střed opěr je z roku 1941 a postupně se rozšiřuje na obě strany.

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 5.6.2013 12:32:54
od kot
Tak to je fakt rarita. Hodně dobrý...

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 7.6.2013 18:33:56
od Mišda
V pondělí se začne na D1 modernizovat další úsek, dálnice bude užší.
http://ekonomika.idnes.cz/modernizace-d ... oprava_neh

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 13.6.2013 10:41:47
od _jan91
Demontují se svodidla a asi na třech místech se vybagrovávají betonové žlaby (směr na Prahu). Jezdí se 2+1+1. V prostoru mezi větvemi křižovatky Loket je zřízena provizorní skládka stavebního materiálu. Pracovní tempo minimální.

EDIT: Během dne přibyla dvě mobilní ZPI, jedna u Melikany (směr PHA) a druhá cca naproti Shellce na 58. km (směr B).

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 2.7.2013 13:44:09
od kasme
uzavírka dálnice D1, za účelem prováděné akce "D1 Modernizace – úsek 09, EXIT 66 Loket –
EXIT 75 Hořice" a to:
I. Částečná uzavírka dálnice D1, levého jízdního pásu v km 72,540 – 66,360, a to v termínu od
4. 7. 2013 od 19:00 hod. do 5. 7. 2013 do 21:00 hod.
z důvodu provádění prací v rámci etapy 1 – přípravné práce pro snášení mostů ev.č. D1-066,
D1-069 a D1-071
II. Úplná uzavírka dálnice D1, pravého pásu v úseku exit 66 Loket – exit 81 Koberovice, levého
pásu v úseku exit 81 Koberovice – exit 66 Loket, a to v termínu od 5. 7. 2013 od 21:00 hod.
do 6. 7. 2013 do 11:00 hod.,
z důvodu provádění prací v rámci etapy 1 – bourání mostů ev.č. D1-066, D1-069 a D1-071
III. Částečná uzavírka dálnice D1, levého jízdního pásu v km 72,540 – 66,480, a to v termínu od
6. 7. 2013 od 11:00 hod. do 9. 7. 2013 do 24:00 hod.
z důvodu provádění prací v rámci etapy 1 – dokončovací práce pro snášení mostu ev.č. D1-
066, D1-069 a D1-071

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 6.7.2013 12:06:30
od kasme
hmmm, maj nějaké zpoždění :)

Na D1 se bouraly mosty, provoz na Vysočině částečně obnoven

6. 7. 2013 08:40, autor: aha
aktualizováno 6. 7. 2013 11:26
Velká Bíteš (Žďársko) - Provoz na dálnici D1 mezi Velkou Bíteší a Lhotkou byl dnes v 09:30 ve směru na Brno obnoven. Na Prahu auta začala jezdit o půl hodiny později. Uzavírka úseku trvala 13,5 hodiny kvůli demolici tří mostů v rámci rekonstrukce dálnice. Doprava je omezena do tří zúžených pruhů. Na Benešovsku, kde se také bourala trojice mostů, se práce proti původním plánům zpozdily. Dálnice tam měla být průjezdná v 11:00, nakonec to ale bude až ve 13:30.

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/dalnic ... e-obnoven/

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 9.7.2013 19:17:09
od Sdsd
Sobotní fotky od Lokte:
Polní cesta u Lokte.
Obrázek
Lesní cesta u Lhoty Bubeneč.
Obrázek

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 14.7.2013 18:54:58
od Lenny
Původní most na 70. km hodně podcenili. Nůžky ho jen tak poškrábkávali. Jedině kladiva se dokázala z 80 cm tlustou deskou trochu poprat. Špatné složení techniky...

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 28.7.2013 22:40:35
od hh
Foto z rozšiřování krajnice na úseku 9, již položen asfalt.

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 29.7.2013 11:55:14
od balik
rozšiřovaní krajnice na úseku 9 již položen asfalt
A včera se po něm i jezdilo, předjížděcí pruh ve směru do Prahy převeden z protisměru zpět na levou polovinu.

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 21.8.2013 19:13:47
od Lenny
Pár fotek z demolice. Jen pro srovnání s demolicemi na ostatních úsecích.

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 22.8.2013 0:29:05
od Dr.Fe1
Mám jeden všeobecný dotaz k tomuhle hromadnému bourání mostů na D1. Nejsa mostař nevím jestli je opravdu nutné tyto mosty po pár desítkách let existence bourat ? Přijde mi divné, že železobetonová stavba nevydrží déle. Je to zanedbanou údržbou nebo čím ?

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 22.8.2013 5:47:35
od mapman
Ty mosty se nebourají kvůli jejich stavu ale kvůli tomu, že pod nimi není dostatečně široký průjezdní profil pro dálnici kategorie D28,0 (tzn. pro vedení dopravy 2+2 na jedné polovině). Mosty jsou navíc nově stavěny tak, aby umožnily vedení dálnice v plné šestipruhové kategorii a při rozšiřování dálnice se tedy nebudou muset již znovu bourat.

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 22.8.2013 7:31:48
od Sosa
mapman píše:Ty mosty se nebourají kvůli jejich stavu ale kvůli tomu, že pod nimi není dostatečně široký průjezdní profil pro dálnici kategorie D28,0 (tzn. pro vedení dopravy 2+2 na jedné polovině). Mosty jsou navíc nově stavěny tak, aby umožnily vedení dálnice v plné šestipruhové kategorii a při rozšiřování dálnice se tedy nebudou muset již znovu bourat.
Za pár let dojde k rozšíření dálnice na 6 pruhů a pak by všechny mosty musely dolů Proto je to lepší a levnější udělat dne, místo sanace platíme sice novou výstavbu, ale jsou to v podstatě ušetřené peníze. Jen se divím, že to Bárta nezarazil.

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 22.8.2013 8:00:13
od medvid
Sosa píše:
mapman píše:Ty mosty se nebourají kvůli jejich stavu ale kvůli tomu, že pod nimi není dostatečně široký průjezdní profil pro dálnici kategorie D28,0 (tzn. pro vedení dopravy 2+2 na jedné polovině). Mosty jsou navíc nově stavěny tak, aby umožnily vedení dálnice v plné šestipruhové kategorii a při rozšiřování dálnice se tedy nebudou muset již znovu bourat.
Za pár let dojde k rozšíření dálnice na 6 pruhů a pak by všechny mosty musely dolů Proto je to lepší a levnější udělat dne, místo sanace platíme sice novou výstavbu, ale jsou to v podstatě ušetřené peníze. Jen se divím, že to Bárta nezarazil.
To už se nerozšíří, pokud to nerozšířili teď, tak už to nebude ani v dalších 30ti letech. Právě proto je podle mě tento způsob opravy vyhozenými penězi.

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 22.8.2013 8:47:35
od adamos
Mě spíš překvapuje, že se nové mosty začnou stavět až příští rok. Proč na to neskočej hned? Dnešní situace, kdy ještě není doprava svedená do jednoho jízdního pasu, mě přijde víc než vhodná. Minimálně založení + pilíře už by mohly směle růst...

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 22.8.2013 9:27:59
od mapman
Jo jo, založení a pilíře se dělat mají, ale pokládání nosníků bude až příští rok po polovinách.

Jedinou výjimkou má být most u Děkanovic, který prý chtějí postavit ještě letos komplet.

Re: úsek 09, MÚK 66 Loket – MÚK 75 Hořice

Napsal: 22.8.2013 12:48:29
od Toxy
Medvid: Ty mosty se nepředělávají kvůili budoucímu 6pruhu, jen se s ním počítá když už se musí tak jako tak přestavět. Při současné rekonstrukci se dálnice rozšiřuje skoro o metr na každou stranu aby šel udělat provoz 2+2 na jedné polovině a to už by se pod staré mosty nevešlo.