úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Odpovědět
vaclav
Příspěvky: 1831
Registrován: 7.4.2010 11:29:27

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od vaclav »

tak prispevek vyse pise o podpisu smlouvy v srpnu. rsd v listopadu pise o probihajicim hodnoceni...
to ma rsd tech akci tolik, ze nevi, co se na ktere deje?
mbmat
Příspěvky: 1381
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od mbmat »

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/3701908

podepsaná smlouva s Geosanem a italama.
vondr
Příspěvky: 2916
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od vondr »

rozklad Děti Země se ZAMÍTÁ!!

Rozhodnutí ministra dopravy o rozkladu spolku Děti Země - Klub za udržitelnou dopravu proti rozhodnutí MD, odboru infrastruktury a územního plánu, ze dne 16.11.2016, č. j. 179/2016-910-IPK/11 (D1 Modernizace - úsek 12 a 13, Humpolec – Větrný Jeníkov)
http://www.mdcr.cz/Ministerstvo/Uredni- ... edni-deska
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od Lenny »

Dobrá zpráva, povrch v tomto úseku patří dlouhodobě k nejhorším.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
1975
Příspěvky: 4233
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od 1975 »

Dobrá určitě je, ale proč to rozhodnutí trvalo více než rok?
S_M_Lomoz
Příspěvky: 197
Registrován: 15.3.2009 23:02:26

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od S_M_Lomoz »

Ten několikakolový pingpong je v dokumentu docela slušně popsaný, včetně impozantního seznamu stanovisek, o kterých se muselo říct "ano, je to v pořádku". Nevypadá to, že by seděli v křesle a točili palcema.

http://www.mdcr.cz/getattachment/Ministerstvo/Uredni-deska/Rozhodnuti-ministra-dopravy-o-rozkladu-spolku-(6)/c-j-10-2017-510-RK-52,-verejna-vyhlaska.pdf.aspx
hovi
Příspěvky: 1185
Registrován: 19.11.2010 10:41:31
Bydliště: Liberec

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od hovi »

Tak dnes zahájena rekonstrukce!
Škoda, že jim nestačí dvě stavební sezóny a neotevřou koncem 2019, ale až v půlce 2020:
https://jihlava.idnes.cz/dalnice-d1-hum ... -zpravy_mv
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od Sosa »

Konečně, ten úsek byl už skoro děsivý.
ku8a
Příspěvky: 316
Registrován: 7.10.2016 22:29:38

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od ku8a »

Jak je to s harmonogramem stavby? Co lze stihnout do zimy?
D3 nad zlato
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od Lenny »

Letos jsou v plánu etapy: 0., 1., 2.A, 2.B a 2.C.
Podstatné je, že v plánu je rekonstrukce LJP km 98,000-104,817. Příští rok by měl být hotov povrch v celé délce. V roce 2020 se bude dokončovat pouze ekodukt.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2961
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od Majkii »

Koukal jsem do stanovení přechodné úpravy provozu pro tento úsek a dle toho vznikly v současné etapě zhruba v km 100 - 103 ve směru na Brno 4 jízdní pruhy :)
wazer.cz
Pište česky, prosím!
mapman
Autor
Příspěvky: 5763
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od mapman »

Jo, to je pravda :) I při projednávání dopravního opatření to u některých účastníků vzbudilo úsměvné reakce ;) Uzavírka, která namísto snížení počtu průběžných pruhů přinese jejich zvýšení :)
makr
Příspěvky: 132
Registrován: 19.3.2013 8:25:26

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od makr »

mapman píše:Jo, to je pravda :) I při projednávání dopravního opatření to u některých účastníků vzbudilo úsměvné reakce ;) Uzavírka, která namísto snížení počtu průběžných pruhů přinese jejich zvýšení :)
Tak by to ale mělo být vždy. Aby nedošlo ke koloně, je třeba v případě snížení rychlosti zvýšit počet pruhů. Pak zůstane kapacita komunikace zachována.
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od balance »

I kolem výstavby přejezdu SDP u MÚK 90 je v rámci DIO zcela nezřetelné VDZ (ve směru na Prahu)
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od ada031 »

Na úseku se pracuje hlavně na rozšíření části pravé strany vozovky ...
ElWapp
Příspěvky: 1641
Registrován: 14.3.2009 11:42:45
Bydliště: Praha 4

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od ElWapp »

ad makr: naopak při snížení rychlosti se kapacita zvyšuje, protože auta nemusí mít tak velké rozestupy... teda samozřejmě teoreticky, pokud jinak ty rozestupy dodržují.
makr
Příspěvky: 132
Registrován: 19.3.2013 8:25:26

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od makr »

ElWapp píše:ad makr: naopak při snížení rychlosti se kapacita zvyšuje, protože auta nemusí mít tak velké rozestupy... teda samozřejmě teoreticky, pokud jinak ty rozestupy dodržují.
Dovolím si nesouhlasit. Touhle logikou by byla kapacita při 60km vyšší než při 80, při 40 ještě víc a při 20km by stačil snad i jeden pruh pro přívod do Prahy.

Abych nerozpoutal flame, víte někdo o nějaké studii, výpočtu či simulátoru kapacit komunikací?
mapman
Autor
Příspěvky: 5763
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od mapman »

Dopravní inženýři tvrdí (s tím že je to i modelově prokázáno), že největší kapacita komunikace je zhruba kolem 80 km/h, kdy je provoz dostatečně homogenní a dobře reaguje na změny v dopravním proudu. Při vyšších rychlostech průměrný řidič udržuje větší rozestup a při velmi hustém provozu má tendenci zpomalovat a navíc se v něm vyskytují i vozidla, která nesmí tuto rychlost překročit. Záleží ale na vícero faktorech. Před lety jsem na německé A3 Frankfurt - Bonn zažil naprosto natřískanou dálnici plnou osobních aut (byla neděle - zákaz jízdy kamionů) a proud aut byl velmi homogenní a pohybující se rychlostí 100-140 km/h...
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od Jarda Š. »

Nejlepší využití kapacity silnice je při 70 - 80 km/h, vyšší i nižší rychlost kapacitu snižuje.
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od siesa »

Lenny píše:Letos jsou v plánu etapy: 0., 1., 2.A, 2.B a 2.C.
Podstatné je, že v plánu je rekonstrukce LJP km 98,000-104,817. Příští rok by měl být hotov povrch v celé délce. V roce 2020 se bude dokončovat pouze ekodukt.
S tim ekoduktem to je dobra zprava. Myslim, ze ekoduktu by D1 snesla mnohem vice... Budou jeste na jinych usecich (treba i tech jiz zrekonstrukovanych) budovany dalsi prechody/podchody pro zver? Nektere useky se k tomuto ucelu primo nabizeji...
mapman
Autor
Příspěvky: 5763
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od mapman »

Ekodukt bude i na úseku 23 za Domašovem.
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od siesa »

mapman píše:Ekodukt bude i na úseku 23 za Domašovem.
No to je jedine dobre...ale D1 by jich snesla mnohem vic...tak snad se v brzkem budoucnu dockame ;)
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od Lenny »

Ještě bude u Řehořova na úseku 16.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od siesa »

Lenny píše:Ještě bude u Řehořova na úseku 16.
To jsou vyborne zpravy :ok:
apimen
Příspěvky: 130
Registrován: 14.3.2009 22:45:13
Bydliště: u Humpolce

Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov

Příspěvek od apimen »

Přechody pro zvěř jsou jistě chválihodné. Jen v případě toho zde diskutovaného u Slavníče https://mapy.cz/turisticka?vlastni-body ... 31.998%22E mi prostě nejde do hlavy, k čemu je zde navržen přechod, když kousíček od něj již je podchod.
Za mne jsou to vyhozené peníze. 100 nebo možná 200 mil. Kč? Nevím. Každopádně hodně.
Zabýval se například někdo otázkou kolik zvířat například za rok přešlo přes každý ze dvou ekoduktů na stavbě 512 D0?
Odpovědět

Zpět na „D1 Modernizace“