úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
kot: no mě upřímně než rozklad, se kterým si úředníci na MD hravě poradí ... víc trápí možná hrozba stínového ŘSD v podobě mediálních útoků, všimni si, že je nějakou dobu klid ze strany Jančurových bojovníků za alternativní "modernizaci D1" když nepočítám výzvu v médiích před týdnem za transparentnější přístup k dopravním stavbách a upřímně 7 respektive 9 velkých uzavírek na D1 je doslova dráždění hada bosou nohou ... nepochybuju, že se ta parta hic jistě dříve, či později ozve (při první koloně na D1, kde se Jančura bude péct v autobusu a dojde mu trpělivost)
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Ať jezdí vlakem !bumbik píše:...(při první koloně na D1, kde se Jančura bude péct v autobusu a dojde mu trpělivost)
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
bumbiku,obávám se, že máš pravdu. Dlouho byl klid. (doufejme že ne před bouří...)
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
... s ČDStanda píše:Ať jezdí vlakem !
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
S rozkladem si sice úředníci poradí, ale za jak dlouho...bumbik píše:kot: no mě upřímně než rozklad, se kterým si úředníci na MD hravě poradí ... víc trápí možná hrozba stínového ŘSD v podobě mediálních útoků, všimni si, že je nějakou dobu klid ze strany Jančurových bojovníků za alternativní "modernizaci D1" když nepočítám výzvu v médiích před týdnem za transparentnější přístup k dopravním stavbách a upřímně 7 respektive 9 velkých uzavírek na D1 je doslova dráždění hada bosou nohou ... nepochybuju, že se ta parta hic jistě dříve, či později ozve (při první koloně na D1, kde se Jančura bude péct v autobusu a dojde mu trpělivost)
Ono už asi dnes není moderniazce D1 tématem dne. Už probíhá tři roky, všichni už to znají, jsou zvyklí na omezení a úzké pruhy, není se čeho bát, kvalita hotových úseků je dobrá, peníze jsou, žádný velký průser se nestal... tak už asi nemá cenu v téhle fázi nějak brojit za jiné technické řešení.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
aktuálně se soutěží TDI i samotná výstavba úseku, počítám, že na podzim se mohou začít aspoň přípravné práce a plynule se může navázat po zimní pauze ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
A zase malé posunutí na termín dne 19.7.2016.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
A zase posunutí na 21.7.2016
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
A zase posunutí, včera na 22.7.2016, dnes zase pro změnu na 25.7.2016.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Takové pidi posunutí není problém, hlavně atˇ je již vysoutěžena konkretní firma.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
A zase posunutí na 2.8.2016
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
A zase posunutí na 4.8.2016
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Delka realizace 31 mesicu??
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Práce tam bude dost:siesa píše:Delka realizace 31 mesicu??
Během modernizace bude opraven povrch větví mimoúrovňové křižovatky Větrný Jeníkov. Upravena budou také výšková napojení v jednotlivých větvích a dopravní značení v rámci celé křižovatky. Dále se modernizace dotkne sedmi mostních objektů (z toho dva nadjezdy nad dálnicí), šesti propustků a odpočívky Mikulášov.
Návrh oprav mostů respektuje výsledky provedeného diagnostického průzkumu. Jedná se především o opravu vrchní stavby a sanaci nosné konstrukce při zachování stávajících technických parametrů, včetně jejich světlosti. Přesypané mosty ev. č. D1-134 a D1-136 budou opraveny dle diagnostiky. Dálniční mosty D1-135 a D1-137 budou zbourány včetně spodní stavby a vybudovány znovu v kategorii D 28/120. Dálniční most D1-133 budou rozšířen přidáním nosníků. Dálniční nadjezdy D1-132 a D1-138 budou zbourány a postaveny znovu. Nosné konstrukce budou vyhovovat pro výhledový šestipruh.
0. etapa - Realizace provizorního přejezdu SDP v km 91,09, 98,68, 99,27 a 100,22. Doprava vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 3 týdnů.
1. etapa - Demolice nadjezdů v km 92,021 a v km 103,991 při úplné uzavírce dálnice na 12 hodin. Realizace je plánována během 6 dnů.
2. etapa - Provizorní rozšíření levé poloviny vozovky o 0,75 m na vnější stranu a pravé poloviny v km 98,590-100,060 a 103,971-104,250, realizace obou opěr a středového pilíře nadjezdu v km 92,021 a ekoduktu, výstavba nadjezdu v km 103,991 a oprava kanalizace. Etapa je rozdělnena do 3 dílčích podetap. Doprava je vedena ve 2+1+1, resp. 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 9 měsíců.
3. etapa - rozdělena na 3A. etapu, ve které proběhne rekonstrukce pravé poloviny vozovky v km 91,240-98,590 a levé poloviny v km 98,770-104,820 a 3B. etapu, ve které proběhne rekonstrukce pravé poloviny vozovky v km 91,240-99,555 a levé poloviny v km 99,735-104,820. Výstavba pravé poloviny nadjezdu a ekoduktu. Doprava je vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 4 měsíců.
4. etapa - Rekonstrukce levé poloviny vozovky v km 91,240 - 98,770 a pravé poloviny v km 99,555-104,820, výstavba levé nadjezdu a ekoduktu. Doprava je vedena v 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 4 měsíců.
5. etapa - Dokončovací práce v SDP a dokočení nadjezdu a ekoduktu. Doprava vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 1,5 měsíce.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Diky za vysvetleni a popis. I tak se mi nicmene zdaji tri sezony jako prilis dlouha doba. Leckde jinde ve svete by se za tri roky postavila ta dalnice od nuly na zelene louce....
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Právě že novostavba je kolikrát rychlejší protože se nemusí řešit úprava stávajícího provozu.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Tak pokud by se to povedlo ještě letos vysoutěžit a zahájit tak se může udělat 0. etapa (případně i 1.), pak celá příští stavební sezóna při dobrých klimatických podmínkách celá etapa 2 a další sezóna etapy 3, 4 a 5... Mimochodem na uloz.to lze stáhnout PDPS.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
PDPS je také na stránkách ŘSD a to i pro jiné stavby:
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/rsd/R ... #collapse4
Jinak v zadání výběrového řízení na zhotovitele je doba realizace 22 měsíců, takže bych ty termíny v letáku nebral jako dogma.
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/rsd/R ... #collapse4
Jinak v zadání výběrového řízení na zhotovitele je doba realizace 22 měsíců, takže bych ty termíny v letáku nebral jako dogma.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Tak snad.... tri roky, to je vazne katastrofa!ada031 píše:Jinak v zadání výběrového řízení na zhotovitele je doba realizace 22 měsíců, takže bych ty termíny v letáku nebral jako dogma.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Dle PDPS je předpoklad zahájení v půlce října v 0. stavební sezoně. V I. stavební sezoně proběhnou 1. a 2. etapa, ve II. stavební sezoně pak 3., 4. a 5. etapa, a část 6. etapy a ve III. stavební sezoně pak dokončení 6. etapy, konec je půlka června. Délka realizace 31 měsíců. z toho 9 měsíců připadá na zimní přestávku, pak z toho vychází 22 měsíců čistá realizace.
Stav letáků vychází z DSP, dle PDPS je to následovně.
•0. etapa - Realizace provizorního přejezdu SDP v km 91,09 a provizorního rozšíření pravé poloviny na vnější stranu o 0,75 km v km 97,800-99,960 a 103,971-104,817. Doprava vedena ve 2+2, resp. 2+1+1 pruzích. Realizace je plánována během 1,25 měsíce.
•1. etapa - Demolice nadjezdů v km 92,021 a v km 103,991 při úplné uzavírce dálnice na 14 hodin. Realizace je plánována během 2 dnů.
•2. etapa je rozdělena do 3 podetap. Ve 2.A etapě bude provedeno provizorní rozšíření o 0,75 m na vnější stranu levé poloviny vozovky v km 91,240-95,303 a 95,620-95,787, oprava kanalizace v km 97,575-104,820 a realizace obou opěr a středového pilíře nadjezdů v km 92,021, 103,991 a ekoduktu. Doprava vedena ve 1+1+2, resp. 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 2,25 měsíce. Ve 2.B etapě pokračují práce na provizorním rozšíření levé poloviny, nadjezdech a opravě kanalizaci v km 96,685-97,575 a je zahájena rekonstrukce levé poloviny vozovky v km 98,000-104,817. Doprava vedena ve 1+1+2, resp. 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 1,5 měsíce. Ve 2.C etapě pokračují práce na rekonstrukci levé poloviny dálnice a nadjezdech, probíhá oprava kanalizace v km 91,240-97,575, osazení nosníků nadjezdů a výstavba PHS Skorkov. Doprava vedena ve 1+1+2, resp. 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 3,5 měsíce.
•3. etapa - Rekonstrukce pravé poloviny vozovky v km 91,240 - 104,817, výstavba pravé poloviny ekoduktu a PHS Slavíč. Doprava je vedena v 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 3,5 měsíců.
•4. etapa je rozdělena do 2 podetap. Ve 4.A etapě bude pokračovat rekonstrukce pravé poloviny v km 98,430-104,817 a PHS Slavíč. Bude zahájena rekonstrukce levé poloviny dálnice v km 91,240-98,000 a proběhne výstavba levé poloviny ekoduktu. Doprava vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 1,5 měsíce. Ve 4.B etapě pokračuje rekonstrukce levé poloviny a výstavba ekoduktu. V km 98,400-104,817 probíhají dokončovací práce v SPD. Doprava je vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 2 měsíců.
•4. etapa je rozdělena do 2 podetap. Ve 4.A etapě - Rekonstrukce pravé poloviny vozovky v km 91,240 - 104,817, výstavba pravé poloviny ekoduktu a PHS Slavíč. Doprava je vedena v 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 3,5 měsíců.
•5. etapa - Dokončovací práce v SDP v km 91,240-98,400. Doprava vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 1 měsíce.
•6. etapa - Dokončení ekoduktu. Doprava vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 3 měsíců.
Stav letáků vychází z DSP, dle PDPS je to následovně.
•0. etapa - Realizace provizorního přejezdu SDP v km 91,09 a provizorního rozšíření pravé poloviny na vnější stranu o 0,75 km v km 97,800-99,960 a 103,971-104,817. Doprava vedena ve 2+2, resp. 2+1+1 pruzích. Realizace je plánována během 1,25 měsíce.
•1. etapa - Demolice nadjezdů v km 92,021 a v km 103,991 při úplné uzavírce dálnice na 14 hodin. Realizace je plánována během 2 dnů.
•2. etapa je rozdělena do 3 podetap. Ve 2.A etapě bude provedeno provizorní rozšíření o 0,75 m na vnější stranu levé poloviny vozovky v km 91,240-95,303 a 95,620-95,787, oprava kanalizace v km 97,575-104,820 a realizace obou opěr a středového pilíře nadjezdů v km 92,021, 103,991 a ekoduktu. Doprava vedena ve 1+1+2, resp. 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 2,25 měsíce. Ve 2.B etapě pokračují práce na provizorním rozšíření levé poloviny, nadjezdech a opravě kanalizaci v km 96,685-97,575 a je zahájena rekonstrukce levé poloviny vozovky v km 98,000-104,817. Doprava vedena ve 1+1+2, resp. 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 1,5 měsíce. Ve 2.C etapě pokračují práce na rekonstrukci levé poloviny dálnice a nadjezdech, probíhá oprava kanalizace v km 91,240-97,575, osazení nosníků nadjezdů a výstavba PHS Skorkov. Doprava vedena ve 1+1+2, resp. 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 3,5 měsíce.
•3. etapa - Rekonstrukce pravé poloviny vozovky v km 91,240 - 104,817, výstavba pravé poloviny ekoduktu a PHS Slavíč. Doprava je vedena v 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 3,5 měsíců.
•4. etapa je rozdělena do 2 podetap. Ve 4.A etapě bude pokračovat rekonstrukce pravé poloviny v km 98,430-104,817 a PHS Slavíč. Bude zahájena rekonstrukce levé poloviny dálnice v km 91,240-98,000 a proběhne výstavba levé poloviny ekoduktu. Doprava vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 1,5 měsíce. Ve 4.B etapě pokračuje rekonstrukce levé poloviny a výstavba ekoduktu. V km 98,400-104,817 probíhají dokončovací práce v SPD. Doprava je vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 2 měsíců.
•4. etapa je rozdělena do 2 podetap. Ve 4.A etapě - Rekonstrukce pravé poloviny vozovky v km 91,240 - 104,817, výstavba pravé poloviny ekoduktu a PHS Slavíč. Doprava je vedena v 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 3,5 měsíců.
•5. etapa - Dokončovací práce v SDP v km 91,240-98,400. Doprava vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 1 měsíce.
•6. etapa - Dokončení ekoduktu. Doprava vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 3 měsíců.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Tak dnes by mělo proběhnout otevírání obálek na zhotovitele.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
ano, doufám, že ŘSD vydá zprávičku s přehledem podaných nabídek ještě dnes, nejpozději zítra, jsem zvědavý ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Na úseku 10 jsou odklady,ale tady už naší zvědavost může ŘSD ukojit.