úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Mám pocit, že ten ekodukt nebude v místě vašeho zákresu do mapy, tj. východně od podjezdu ale na západ od něj. Je tam krátký ale celkem hluboký zářez, vidět je to i na vrstevnicích v mapě. Tam, kde jste to nakreslil, tak je dálnice na náspu.
Na úseku 23 by měly být tuším ekodukty dokonce 2.
Na úseku 23 by měly být tuším ekodukty dokonce 2.
Naposledy upravil(a) _jan91 dne 4.4.2018 17:16:38, celkem upraveno 1 x.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
na nejnovějším letáku už ekodukt zakreslený je
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/15/ ... enikov.pdf
a že na úseku 23 budou hned dva, je taky pravda
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/15/ ... enikov.pdf
a že na úseku 23 budou hned dva, je taky pravda
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Na úseku se stále hlavně pracuje na rozšíření pravé části vozovky v druhé části úseku, dne 21.4.2018 by mělo dojít k převedení na další etapu realizace ...
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
V celém úseku jsou poměrně časté vybouleniny na mobilních zábranách. Předpokládám, že při takovém výskytu (odhaduju to tak na 30 ks na těch 7 km, některé bych tipoval i na 30-40 cm mimo osu) to nebude od nehod, navíc jsou ve směru z Prahy do Brna ne moc poctivě, ale některé přecejen značeny nějakou nízkou (možná reflexní) deskou. Jediné vysvětlení, co mě napadlo, je teplotní roztažnost (přišlo mi, že je to jeden celistvý úsek, žádné výjezdy na staveniště tam nejsou třeba), ale nechce se mi věřit, že by na takové věci nikdo nepomyslel. Ale naprostá většina (možná i všechny, jak si tak matně vybavuju druhý směr) je jich vyboulená do směru Praha-Brno, tak se mi to nezdá, čekal bych to půl na půl. Tušíte někdo důvod?
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Důvodem je skutečně teplotní roztažnost a fakt, že firma osazující mobilní svodidla opomněla vložit v určitých intervalech dilatační díly.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Ano souhlasím, špatně jsem se zorientoval v mapě. Podstatná část dotazu ale zůstává nezodpovězena._jan91 píše:Mám pocit, že ten ekodukt nebude v místě vašeho zákresu do mapy, tj. východně od podjezdu ale na západ od něj. Je tam krátký ale celkem hluboký zářez, vidět je to i na vrstevnicích v mapě. Tam, kde jste to nakreslil, tak je dálnice na náspu.
Na úseku 23 by měly být tuším ekodukty dokonce 2.
Další otázkou je na co se čeká nyní v úseku od MÚK Humpolec zhruba ke "Slavníči". Prakticky se tam nyní nic neděje. Žádné rozšiřování na jedné polovině a t. d. Jsem si vědom, že původně to asi byly dva úseky, ale pak se to "legislativně" spojilo. Tak proč ne i fakticky?
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
V 0. etapě, bylo v plánu provizorní rozšíření v km 97 - 104 P a výstavba přejezdu SDP v km 91, proto nemohli být zahájeny práce na provizorním rozšíření.
Ve 2.A etapě je v plánu provizorní rozšížení v km 91- 97 L a práce v SDP v km 97-104. Tato etapa ještě nezačala.
Ve 2.A etapě je v plánu provizorní rozšížení v km 91- 97 L a práce v SDP v km 97-104. Tato etapa ještě nezačala.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Šlo by uvést všechny etapy (ideálně i s plánem)? DěkujiLenny píše:V 0. etapě, bylo v plánu provizorní rozšíření v km 97 - 104 P a výstavba přejezdu SDP v km 91, proto nemohli být zahájeny práce na provizorním rozšíření.
Ve 2.A etapě je v plánu provizorní rozšížení v km 91- 97 L a práce v SDP v km 97-104. Tato etapa ještě nezačala.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Dle PDPS:
0. etapa - Realizace provizorního přejezdu SDP v km 91,09 a provizorního rozšíření pravé poloviny na vnější stranu o 0,75 km v km 97,800-99,960 a 103,971-104,817. Doprava vedena ve 2+2, resp. 2+1+1 pruzích. Realizace je plánována během 1,25 měsíce v období 18. března až 21. dubna 2018.
1. etapa - Demolice nadjezdů v km 92,021 a v km 103,991 při úplné uzavírce dálnice na 14 hodin. Realizace proběhla v noci z 7. na 8. dubna 2018 během 14 hodin.
Ve 2.A etapě bude provedeno provizorní rozšíření o 0,75 m na vnější stranu levé poloviny vozovky v km 91,240-95,303 a 95,620-95,787, oprava kanalizace v km 97,575-104,820 a realizace obou opěr a středového pilíře nadjezdů v km 92,021, 103,991 a ekoduktu. Doprava vedena ve 1+1+2, resp. 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 2,25 měsíce.
Ve 2.B etapě pokračují práce na provizorním rozšíření levé poloviny, nadjezdech a opravě kanalizaci v km 96,685-97,575 a je zahájena rekonstrukce levé poloviny vozovky v km 98,000-104,817. Doprava vedena ve 1+1+2, resp. 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 1,5 měsíce.
Ve 2.C etapě pokračují práce na rekonstrukci levé poloviny dálnice a nadjezdech, probíhá oprava kanalizace v km 91,240-97,575, osazení nosníků nadjezdů a výstavba PHS Skorkov. Doprava vedena ve 1+1+2, resp. 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 3,5 měsíce.
3. etapa - Rekonstrukce pravé poloviny vozovky v km 91,240 - 104,817, výstavba pravé poloviny ekoduktu a PHS Slavíč. Doprava je vedena v 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 3,5 měsíců.
Ve 4.A etapě bude pokračovat rekonstrukce pravé poloviny v km 98,430-104,817 a PHS Slavíč. Bude zahájena rekonstrukce levé poloviny dálnice v km 91,240-98,000 a proběhne výstavba levé poloviny ekoduktu. Doprava vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 1,5 měsíce.
Ve 4.B etapě pokračuje rekonstrukce levé poloviny a výstavba ekoduktu. V km 98,400-104,817 probíhají dokončovací práce v SPD. Doprava je vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 2 měsíců.
5. etapa - Dokončovací práce v SDP v km 91,240-98,400. Doprava vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 1 měsíce.
6. etapa - Dokončení ekoduktu. Doprava vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 3 měsíců.
0. etapa - Realizace provizorního přejezdu SDP v km 91,09 a provizorního rozšíření pravé poloviny na vnější stranu o 0,75 km v km 97,800-99,960 a 103,971-104,817. Doprava vedena ve 2+2, resp. 2+1+1 pruzích. Realizace je plánována během 1,25 měsíce v období 18. března až 21. dubna 2018.
1. etapa - Demolice nadjezdů v km 92,021 a v km 103,991 při úplné uzavírce dálnice na 14 hodin. Realizace proběhla v noci z 7. na 8. dubna 2018 během 14 hodin.
Ve 2.A etapě bude provedeno provizorní rozšíření o 0,75 m na vnější stranu levé poloviny vozovky v km 91,240-95,303 a 95,620-95,787, oprava kanalizace v km 97,575-104,820 a realizace obou opěr a středového pilíře nadjezdů v km 92,021, 103,991 a ekoduktu. Doprava vedena ve 1+1+2, resp. 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 2,25 měsíce.
Ve 2.B etapě pokračují práce na provizorním rozšíření levé poloviny, nadjezdech a opravě kanalizaci v km 96,685-97,575 a je zahájena rekonstrukce levé poloviny vozovky v km 98,000-104,817. Doprava vedena ve 1+1+2, resp. 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 1,5 měsíce.
Ve 2.C etapě pokračují práce na rekonstrukci levé poloviny dálnice a nadjezdech, probíhá oprava kanalizace v km 91,240-97,575, osazení nosníků nadjezdů a výstavba PHS Skorkov. Doprava vedena ve 1+1+2, resp. 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 3,5 měsíce.
3. etapa - Rekonstrukce pravé poloviny vozovky v km 91,240 - 104,817, výstavba pravé poloviny ekoduktu a PHS Slavíč. Doprava je vedena v 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 3,5 měsíců.
Ve 4.A etapě bude pokračovat rekonstrukce pravé poloviny v km 98,430-104,817 a PHS Slavíč. Bude zahájena rekonstrukce levé poloviny dálnice v km 91,240-98,000 a proběhne výstavba levé poloviny ekoduktu. Doprava vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 1,5 měsíce.
Ve 4.B etapě pokračuje rekonstrukce levé poloviny a výstavba ekoduktu. V km 98,400-104,817 probíhají dokončovací práce v SPD. Doprava je vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 2 měsíců.
5. etapa - Dokončovací práce v SDP v km 91,240-98,400. Doprava vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 1 měsíce.
6. etapa - Dokončení ekoduktu. Doprava vedena ve 2+2 pruzích. Realizace je plánována během 3 měsíců.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
O. etapa měla být hotova k 21.4.2018, následně posunuto k termínu 26.4.2018. Bohužel ani dnes není hotovo, stále není hotov přejezd v SDP 91,09, dále není ani hotovo rozšíření některých částí vpravo ....
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Tak dle uzávěrky by měla být hotová 0. etapa 4.5.2018, což už je posunutí o 14 dní, a to hned na začátku výstavby. A stále se práce o moc neposunuly.....
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Protože na to "italové" totálně pečou.
Nedaří se jim sehnat lidi a zdupali už i tak banální věc jako je rozestavění mobilních svodidel viz výše.
Toto bude průšvih.
Nedaří se jim sehnat lidi a zdupali už i tak banální věc jako je rozestavění mobilních svodidel viz výše.
Toto bude průšvih.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Neznaj místní situaci a podcenili cenu. Tu bude ... A ten úsek tu rekonstrukci potřebuje jako sůl. Ach jo.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Italové kromě dozorování nic nedělají, stejně tak Kazaši, celé to leží na Geosanu, který si hodně najímá subdodavatele na práci. Je naivní si myslet, že tady budou fyzicky něco Italové a Kazaši dělat.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Aha, zase byli jen na reference. A Geosan těch lidí a strojů taky moc nemá.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Hmm, tak 0. etapa neskončí ani tento víkend. Začíná to vypadat opravdu vážně...
MDČR píše:p o v o l u j e
částečná uzavírka dálnice D1 v souvislosti s akcí „D1 – modernizace, úsek 12, EXIT 90 Humpolec
– EXIT 104 Větrný Jeníkov (2. prodloužení etapy 0)“, v rozsahu:
a) současně (1) část levého jízdního pruhu, pravý jízdní pruh a zpevněná krajnice v km
97,650–99,980 vpravo a (2) část levého jízdního pruhu, pravý jízdní pruh a zpevněná
krajnice, resp. přídatný jízdní pruh v km 103,950–104,700 vpravo; 4. 5. 2018,
07:00 hod.–25. 5. 2018, 07:00 hod. (prodloužení etapy 0.A); provoz bude veden v režimu
2+1/1 nebo 2/2,
b) současně (1) levý jízdní pruh v km 90,700–91,140 vpravo a (2) levý jízdní pruh v km
91,300–90,940 vlevo; 5. 5. 2018, 12:00 hod.–26. 5. 2018, 07:00 hod. (prodloužení etapy
0.B); provoz bude veden v režimu 2/2,
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Asi to tady skončí soudním sporem, kdy zhotovitel bude rozporovat všechno, co se dá.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Doufám že mají bankovní garanci na dokončení díla. Aby to ty firmy, co slibují nemožné už konečně bolelo.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Tak tady fakt neví co je to pracovní tempo, na jiných úsecích to je jak v mraveniště, tady mrtvo. Jediné práce na přejezdu v SPD na začátku úseku ....
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Po dvou tydnech co jsem tudy jel skoro zadna zmena. Na stavbe neni ani moc techniky - videl bych to na 1 rypadlo.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Tak tady pokračuje bída...... Na staveništi minimum techniky a minimum lidí, není vidět žádný výrazný pokrok, někde sice již montují zpět staré vnější svodidla, ale jinde zase vše na začátku, jediné co je konečně hotovo, je přejezd v SPD na začátku úseku....
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Došlo k významnému posunu, rozšíření vozovky okolo KM 98-100 se blíží k dokončení, pokládají se stabilizační vrstvy, na některých místech už je i obrusná vrstva a dokonce nalajnovaná žlutá čára na vnějším okraji vozovky, včetně nainstalovaných svodidel. U druhého místa rozšíření okolo KM 104 už schází jen obrusná vrstva. Patrně by do neděle mohlo být hotovo ….
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Tak nemožné se stalo skutečností, rozšíření pravé strany hotovo, ve směru na Brno jízda jen v odstavném pruhu, a pokládají v celém úseku mobilní svodidla ....
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
2.A etapa je povolena do 7. srpna, tak uvidíme, jestli se dočkáme dalších skluzů nebo dalších etap ještě letos...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
No letos se asi s novým povrchem na tomto úseku můžeme rozloučit.
2.A etapa - provizorní rozšíření v km 91-97 L (dokončeno ve 2.B etapě), rekonstrukce kanalizace 98 - 104.
Ve 2.B etapě má být zahájena rekonstrukce 98-104 L a ve 2.C má být dokončena.
Ve 2.C etapě bude provedena rekonstrukce kanalizace v km 91 - 97.
Ještě délky trvání 2.B - 1,5 měsíce a 2.C etapa - 3,5 měsíce.
2.A etapa - provizorní rozšíření v km 91-97 L (dokončeno ve 2.B etapě), rekonstrukce kanalizace 98 - 104.
Ve 2.B etapě má být zahájena rekonstrukce 98-104 L a ve 2.C má být dokončena.
Ve 2.C etapě bude provedena rekonstrukce kanalizace v km 91 - 97.
Ještě délky trvání 2.B - 1,5 měsíce a 2.C etapa - 3,5 měsíce.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)