Ustál- neustál. Neříkal Ťok o nějakých posledních výstrahách s uvedeným daty? Neříkal Rýdl cosi o kavernách? Nerozpadlo se konsorcium? Určitě by vyletěl, vždyť nakonec odejít chtěl. Jen si nepřál tolik kamer a novinářů.pohrabáč píše: Kdyby nenapadlo trochu sněhu asi by to v klidu GEOSAN ustál........
úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Co je zase tohle za teorii spiknutí ? ! To jim tam někdo úmyslně nasněžil, protože se mu to hodilo ?pohrabáč píše:Nějak to tam po velké medializaci jezdí. Cena byla cca 2,8 mil - přesun svodidel +0 ,85 mil DIO - dle smluv ŘSD. Viník není dopaden a nezůčastněný bude potrestán. Uvidíme jaké změny vytvoří během ledna ŘSD. Předpokládám vychladnutí hlav během Vánoc a nic se nebude měnit. Kdyby nenapadlo trochu sněhu asi by to v klidu GEOSAN ustál, tak to odnese SSUD a body získali politici. Takový malý chaos do předvánočního šílenství se někomu moc hodil.
Viník nákladů na sanaci je naprosto jasný - a to sice zhotovitel. Na něm by ŘSD mělo veškeré peníze vymáhat. Geosan na to tak ostentativně kálel, že by nesmělo sněžit celou zimu, aby nenastaly komplikace. Jejich pracovním tempem by to ani do března nedodělali. Takže Geosan to neustál hned od začátku. Vůbec neměli s tou stavbou začínat, když nejsou schopni a ochotni jí normálním tempem realizovat.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
D1: Dálnice, kde hrozí průšvih každým okamžikem
https://zpravy.idnes.cz/dalnice-d1-tok- ... domaci_zaz
https://zpravy.idnes.cz/dalnice-d1-tok- ... domaci_zaz
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Ředitel ŘSD komentuje přímo z místa...Vůle je, peníze jsou, firma bude, teď jen aby bylo počasí...Zítra večer chce Ředitelství silnic a dálnic začít odstraňovat svodidla ve zúženém úseku D1 u Humpolce mezi 90. a 94. kilometrem, kde oprava dálnice vůbec nezačala
https://twitter.com/UdalostiBrno/status ... 0648131584
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Když jsme pranýřovali zhotovitele a potažmo objednatele, tak jsme mnozí ani nevěděli, že po půl roce jsou ještě úseky, kde se vůbec nezačalo.....Budou odstraňovat svodidla ve zúženém úseku D1 u Humpolce mezi 90. a 94. kilometrem, kde oprava dálnice vůbec nezačala
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Jan Kroupa si evidentně vzal Andrejova slova k srdci a je v terénu.o)balance píše:Ředitel ŘSD komentuje přímo z místa...Vůle je, peníze jsou, firma bude, teď jen aby bylo počasí...Zítra večer chce Ředitelství silnic a dálnic začít odstraňovat svodidla ve zúženém úseku D1 u Humpolce mezi 90. a 94. kilometrem, kde oprava dálnice vůbec nezačala
https://twitter.com/UdalostiBrno/status ... 0648131584
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Teď budou každý den Ťok s Kroupou referovat přímo ze závěje.
Asi nemusím říkat, že jejich úloha je úplně jinde a to že z toho dělají "záchranářskou šou" kde to statečný ministr zachraňuje přímo na místě je jenom další nechutné chucpe.
Asi nemusím říkat, že jejich úloha je úplně jinde a to že z toho dělají "záchranářskou šou" kde to statečný ministr zachraňuje přímo na místě je jenom další nechutné chucpe.
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Ja si hned rikal, ze vam by se tam od klavesnice nechtelo...)
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Nechtělo. Ale to s tím zrovna nesouvisí.
Ministr dopravy nebo gen. řed. ŘSD opravdu nejsou potřeba k tomu, aby se fyzicky účastnili posouvání svodidel. Tihle jsou potřeba k tomu, aby zajistili, že se do takové situace vůbec nedostaneme. A když už dostaneme, tak aby byla co nejrychleji vyřešena. K tomu nepotřebují pózovat v závěji, daleko efektivnější je, když zůstanou v kanceláři a použijí klávesnici.
Ovšem pokud jde o politickou reklamu, tak je samozřejmě mnohem efektivnější to pózování v závěji, o tom žádná.
Ministr dopravy nebo gen. řed. ŘSD opravdu nejsou potřeba k tomu, aby se fyzicky účastnili posouvání svodidel. Tihle jsou potřeba k tomu, aby zajistili, že se do takové situace vůbec nedostaneme. A když už dostaneme, tak aby byla co nejrychleji vyřešena. K tomu nepotřebují pózovat v závěji, daleko efektivnější je, když zůstanou v kanceláři a použijí klávesnici.
Ovšem pokud jde o politickou reklamu, tak je samozřejmě mnohem efektivnější to pózování v závěji, o tom žádná.
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
No, souvisí to dost... od klávesnice je vždy hrdinů spoustu.
A v tomto případě konkrétně - ředitel ŘSD měl poměrně jasné zadání od nadšéfa (Andreje), že tam být musí. Takže tam byl, v tom ho celkem chápu. Navíc, je dobré, když občas ukážete svým lidem, kteří to tam musejí fyzicky udělat, že jen nesedíte v kanclu u netu, abyste se nachytřili od Lynxe:o)
A v tomto případě konkrétně - ředitel ŘSD měl poměrně jasné zadání od nadšéfa (Andreje), že tam být musí. Takže tam byl, v tom ho celkem chápu. Navíc, je dobré, když občas ukážete svým lidem, kteří to tam musejí fyzicky udělat, že jen nesedíte v kanclu u netu, abyste se nachytřili od Lynxe:o)
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
nejsem proti tomu, aby vysoce postavení lidé, jako je Ťok nebo Kroupa jezdili do terénu, ono to občas neuškodí zvednout zadek ze židle a podívat se, jak to reálně funguje, ale ta tisková konference v závěji a zezadu zajištění dvěma sypači mi opravdu přišla úsměvná až vtipná, ne-li zcela zbytečná... politické body si musí nahrát jinak než pořádáním estrád na připojovací rampě uprostřed stavby
#sorryjako
#sorryjako
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Zítra večer chce Ředitelství silnic a dálnic začít odstraňovat svodidla ve zúženém úseku D1 u Humpolce mezi 90. a 94. kilometrem, kde oprava dálnice vůbec nezačala.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Ztotožňuji se s tím co už napsal pan xipecko výše.1975 píše:No, souvisí to dost... od klávesnice je vždy hrdinů spoustu.
A v tomto případě konkrétně - ředitel ŘSD měl poměrně jasné zadání od nadšéfa (Andreje), že tam být musí. Takže tam byl, v tom ho celkem chápu. Navíc, je dobré, když občas ukážete svým lidem, kteří to tam musejí fyzicky udělat, že jen nesedíte v kanclu u netu, abyste se nachytřili od Lynxe:o)
Ty neustálé osobní popichování vůči mě je od vás poměrně zbytečné, moje osobní vlastnosti a případné válení se u klávesnice s tématem niják nesouvisí. Takže i když mě poplivete sebevíc, špatnou práci ŘSD tím neobhájíte.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/d1-d ... _domaci_jn
Do hajzlu a proc najednou jde pracovat v noci a pred timhle to neslo a ani po tomhle incidentu to urcite zas nepujde???!!!
Do hajzlu a proc najednou jde pracovat v noci a pred timhle to neslo a ani po tomhle incidentu to urcite zas nepujde???!!!
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Najednou jde pracovat v noci? Kde žijete?
S výjimkou prvních 4 úseků v roce 2013 a 2014 se dočasná svodidla osazují a demontují na všech úsecích modernizované D1 v noci už několik let. Vždy.
S výjimkou prvních 4 úseků v roce 2013 a 2014 se dočasná svodidla osazují a demontují na všech úsecích modernizované D1 v noci už několik let. Vždy.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Kdyz se rusilo omezeni na useku 4 u Sternova, hlasila Zelena vlna, ze zacala demontaz. Pri zpatecni ceste vecer akorat omezeni do jednoho pruhu, kolona na pul hodiny a po stavebnich delnicich ani noha... A nevim jak Vy, ale ja treba pri odstranovani svodidel vloni na podzim na D11 zadne prace v noci nezaznamenal. Zato kolony po vecerech ano.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Noční práce v úseku 12 znamenala, že v pátek od 21 hodin bylo zahájeno zužování do jednoho pruhu. A vlastní odstraňování svodidel až od soboty ráno. Tak alespoň chápu moje informace, nebyl jsem tam.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Michal: Zase ty zbytečné emoce a zase mě jen přesvědčuješ, že kritizuješ aniž bys měl dostatečný přehled, byť jsme tu o tom psali už nesčetněkrát. Při změnách etap na modernizaci D1 i při opravách na jiných zatížených úsecích se pracuje obvykle až 54 nebo 72 hodin v kuse v závislosti na délce úseku a etapě prací. V nočních hodinách se pracuje co se týče zúžení do jednoho pruhu už prakticky od začátku modernizace. To co se děje teď, není nijak výjimečné snad krom toho, že se pracuje v zimě a ne v ostatních ročních obdobích. Loni např. na D1 u Brna probíhaly přestavby etap při opravách v km 182-190 jen v noci nebo o víkendech mimo špičky. Dnes už naprosto běžná věc. Ale vzhledem k tomu, že sleduješ a používáš pravděpodobně jen D11, tak to zkrátka nevidíš... A ano, na D11 tě čeká v tomhle roce opět dopravní peklo, hlavně proto, že se budou opravovat větve D0×D11 a vzhledem k tomu, že není jak kapacitně vést dopravu, tak to bude opravdu masakr. Ale o tom si popovídáme v jiném vlákně...
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Tak ono je super, ze se podle vas (mnozne cislo) pletu a nemam problem priznat, ze nekomu krivdim. Akorat je teda fakt pesek, ze kdyz uz jednou za cas na ty nase cesty vyrazim, tak tam nevidim ani nohu, prestoze me presvedcujete o opaku. A pardon, ale jestli mam brat jako uspech uz nekolik let probihajici nocni prace na D1, a sledovat nemoznost/neschopnost to aplikovat po letech i jinde, tak to jako uspech neberu. Je to jen stejna strana mince jako Tok v zavejich... Dobre si pamatuju tusim ze Vasi (mapman) odpoved k D11 kvuli lonskym kolonam, ze nejaky smysluplnejsi system vedeni dopravy pro uzavirky dosud nebyl posunut dal za Podebrady. Tam dalnice koncila pouze do roku 2006, cili pouhych 12 let asi fakt nestaci... Takze z pohledu uzivatele fakt velmi nepruzny pristup.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Babiš o schůzce s Ťokem: budu se zajímat o smlouvu a o to, proč tam nebyla druhá firma, která by začala pracovat.
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
...tak to je podle mého naprosto normální přístup. Zjistit si fakta a pak si dělat závěry. Jenže Moravcové to dělají obráceně - vnucují názor a hledají si k němu tu část fakt, která to podpoří...
A přesně vidím ten hýkot, kdyby byly podepsané dvě smlouvy - jak je to nehospodárné apod.
Stejně tak jako když tuším před dvěma roky se jedna modernizace ukončila myslím na konci října a byl hýkot, proč se nepokračuje, když je ještě "hezky"..
A přesně vidím ten hýkot, kdyby byly podepsané dvě smlouvy - jak je to nehospodárné apod.
Stejně tak jako když tuším před dvěma roky se jedna modernizace ukončila myslím na konci října a byl hýkot, proč se nepokračuje, když je ještě "hezky"..
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Ve všech případech průser. Nedávno jsem to řešil že minulý rok se opozdili u Měřína (směr Brno) a taky byli penále. Naštěstí se tam nikdo nevyboural a nebylo z toho takové halo..1975 píše:...tak to je podle mého naprosto normální přístup. Zjistit si fakta a pak si dělat závěry. Jenže Moravcové to dělají obráceně - vnucují názor a hledají si k němu tu část fakt, která to podpoří...
A přesně vidím ten hýkot, kdyby byly podepsané dvě smlouvy - jak je to nehospodárné apod.
Stejně tak jako když tuším před dvěma roky se jedna modernizace ukončila myslím na konci října a byl hýkot, proč se nepokračuje, když je ještě "hezky"..
Na D1 jezdím často a obecně v tom zúžení je problém to že ty lidi tam fakt neumí jezdit (pravidlo jízdy v pravo). Když napadne sníh a oni tam jedou pořád 80 nedej bože se tam stane nehoda v hustém sněžení kde neprojede sypač a přitom má být v koloně záchraná ulička. No je to 50 na 50.. Pořád se tu vymlouvají na Řsd ale přitom můj názor je že řidiči neumí jezdit a mohou si za dost problémů sami. To je téma na dlouho..Obecně to lidem nevysvětlíš. To je stejné jako kdybych se dělal chytrého ohledně zdravotnictví a přitom o tom vím prd.
ps. Pamatuji si na leden 2018 kdy tam byla zase nehoda v úseku Humpolec směr Jihlava. Která trunfla rok 2008 a to se neřešilo tak moc jak když je tam nedokončená stavba. Mohli si za to řidiči sami tak proč by se to řešilo Což mě přijde docela neobjektivní.
-
- Příspěvky: 954
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Existuje někde praxe paralelně podepsaných smluv?
"Sorryjako pane premiére", to by vyžadovalo pernamentní připravenost druhé firmy tu první zastoupit v případě neschopnosti dostát závazkům, spolu s blokováním potřebné techniky, pracovních sil a duplicitního nasmlouvání dodavatelů, komunikace s úřady od obecních po ministerstva atd atd.
"Sorryjako pane premiére", to by vyžadovalo pernamentní připravenost druhé firmy tu první zastoupit v případě neschopnosti dostát závazkům, spolu s blokováním potřebné techniky, pracovních sil a duplicitního nasmlouvání dodavatelů, komunikace s úřady od obecních po ministerstva atd atd.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Tohle se zde už řešilo. Držet plnohodnotnou náhradní firmu je nereálné.
Ale mohli by a podle mě měli by mít ve smlouvě, že když firma úsek nezprovozní například do 31.10. tak na její náklady nastoupí jiná firma a alespoň to provizorně před zimou zprovozní. Pak by musela být standardní soutěž na nového zhotovitele.
Ta provizorní firma by mohla být povolána operativně v rámci krizového řešení a nechala by si to pochopitelně extra zaplatit, ale to by šlo k úhradě vyhozenému zhotoviteli. Je přece potřeba počítat s krizovými scénáři (a to už ve smlouvě) a mít připravené jejich řešení. Není možné to nechat dojít do současného stavu tj. dálnice rozkopaná a do toho sněží.
Ale mohli by a podle mě měli by mít ve smlouvě, že když firma úsek nezprovozní například do 31.10. tak na její náklady nastoupí jiná firma a alespoň to provizorně před zimou zprovozní. Pak by musela být standardní soutěž na nového zhotovitele.
Ta provizorní firma by mohla být povolána operativně v rámci krizového řešení a nechala by si to pochopitelně extra zaplatit, ale to by šlo k úhradě vyhozenému zhotoviteli. Je přece potřeba počítat s krizovými scénáři (a to už ve smlouvě) a mít připravené jejich řešení. Není možné to nechat dojít do současného stavu tj. dálnice rozkopaná a do toho sněží.
-
- Příspěvky: 954
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Nemilé ovšem je, že tyto věty zaznívají až v polovině rekonstrukce.