úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
tak prispevek vyse pise o podpisu smlouvy v srpnu. rsd v listopadu pise o probihajicim hodnoceni...
to ma rsd tech akci tolik, ze nevi, co se na ktere deje?
to ma rsd tech akci tolik, ze nevi, co se na ktere deje?
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
rozklad Děti Země se ZAMÍTÁ!!
Rozhodnutí ministra dopravy o rozkladu spolku Děti Země - Klub za udržitelnou dopravu proti rozhodnutí MD, odboru infrastruktury a územního plánu, ze dne 16.11.2016, č. j. 179/2016-910-IPK/11 (D1 Modernizace - úsek 12 a 13, Humpolec – Větrný Jeníkov)
http://www.mdcr.cz/Ministerstvo/Uredni- ... edni-deska
Rozhodnutí ministra dopravy o rozkladu spolku Děti Země - Klub za udržitelnou dopravu proti rozhodnutí MD, odboru infrastruktury a územního plánu, ze dne 16.11.2016, č. j. 179/2016-910-IPK/11 (D1 Modernizace - úsek 12 a 13, Humpolec – Větrný Jeníkov)
http://www.mdcr.cz/Ministerstvo/Uredni- ... edni-deska
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Dobrá zpráva, povrch v tomto úseku patří dlouhodobě k nejhorším.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Dobrá určitě je, ale proč to rozhodnutí trvalo více než rok?
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Ten několikakolový pingpong je v dokumentu docela slušně popsaný, včetně impozantního seznamu stanovisek, o kterých se muselo říct "ano, je to v pořádku". Nevypadá to, že by seděli v křesle a točili palcema.
http://www.mdcr.cz/getattachment/Ministerstvo/Uredni-deska/Rozhodnuti-ministra-dopravy-o-rozkladu-spolku-(6)/c-j-10-2017-510-RK-52,-verejna-vyhlaska.pdf.aspx
http://www.mdcr.cz/getattachment/Ministerstvo/Uredni-deska/Rozhodnuti-ministra-dopravy-o-rozkladu-spolku-(6)/c-j-10-2017-510-RK-52,-verejna-vyhlaska.pdf.aspx
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Tak dnes zahájena rekonstrukce!
Škoda, že jim nestačí dvě stavební sezóny a neotevřou koncem 2019, ale až v půlce 2020:
https://jihlava.idnes.cz/dalnice-d1-hum ... -zpravy_mv
Škoda, že jim nestačí dvě stavební sezóny a neotevřou koncem 2019, ale až v půlce 2020:
https://jihlava.idnes.cz/dalnice-d1-hum ... -zpravy_mv
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Konečně, ten úsek byl už skoro děsivý.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Jak je to s harmonogramem stavby? Co lze stihnout do zimy?
D3 nad zlato
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Letos jsou v plánu etapy: 0., 1., 2.A, 2.B a 2.C.
Podstatné je, že v plánu je rekonstrukce LJP km 98,000-104,817. Příští rok by měl být hotov povrch v celé délce. V roce 2020 se bude dokončovat pouze ekodukt.
Podstatné je, že v plánu je rekonstrukce LJP km 98,000-104,817. Příští rok by měl být hotov povrch v celé délce. V roce 2020 se bude dokončovat pouze ekodukt.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Koukal jsem do stanovení přechodné úpravy provozu pro tento úsek a dle toho vznikly v současné etapě zhruba v km 100 - 103 ve směru na Brno 4 jízdní pruhy
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Jo, to je pravda I při projednávání dopravního opatření to u některých účastníků vzbudilo úsměvné reakce Uzavírka, která namísto snížení počtu průběžných pruhů přinese jejich zvýšení
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Tak by to ale mělo být vždy. Aby nedošlo ke koloně, je třeba v případě snížení rychlosti zvýšit počet pruhů. Pak zůstane kapacita komunikace zachována.mapman píše:Jo, to je pravda I při projednávání dopravního opatření to u některých účastníků vzbudilo úsměvné reakce Uzavírka, která namísto snížení počtu průběžných pruhů přinese jejich zvýšení
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
I kolem výstavby přejezdu SDP u MÚK 90 je v rámci DIO zcela nezřetelné VDZ (ve směru na Prahu)
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Na úseku se pracuje hlavně na rozšíření části pravé strany vozovky ...
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
ad makr: naopak při snížení rychlosti se kapacita zvyšuje, protože auta nemusí mít tak velké rozestupy... teda samozřejmě teoreticky, pokud jinak ty rozestupy dodržují.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Dovolím si nesouhlasit. Touhle logikou by byla kapacita při 60km vyšší než při 80, při 40 ještě víc a při 20km by stačil snad i jeden pruh pro přívod do Prahy.ElWapp píše:ad makr: naopak při snížení rychlosti se kapacita zvyšuje, protože auta nemusí mít tak velké rozestupy... teda samozřejmě teoreticky, pokud jinak ty rozestupy dodržují.
Abych nerozpoutal flame, víte někdo o nějaké studii, výpočtu či simulátoru kapacit komunikací?
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Dopravní inženýři tvrdí (s tím že je to i modelově prokázáno), že největší kapacita komunikace je zhruba kolem 80 km/h, kdy je provoz dostatečně homogenní a dobře reaguje na změny v dopravním proudu. Při vyšších rychlostech průměrný řidič udržuje větší rozestup a při velmi hustém provozu má tendenci zpomalovat a navíc se v něm vyskytují i vozidla, která nesmí tuto rychlost překročit. Záleží ale na vícero faktorech. Před lety jsem na německé A3 Frankfurt - Bonn zažil naprosto natřískanou dálnici plnou osobních aut (byla neděle - zákaz jízdy kamionů) a proud aut byl velmi homogenní a pohybující se rychlostí 100-140 km/h...
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Nejlepší využití kapacity silnice je při 70 - 80 km/h, vyšší i nižší rychlost kapacitu snižuje.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
S tim ekoduktem to je dobra zprava. Myslim, ze ekoduktu by D1 snesla mnohem vice... Budou jeste na jinych usecich (treba i tech jiz zrekonstrukovanych) budovany dalsi prechody/podchody pro zver? Nektere useky se k tomuto ucelu primo nabizeji...Lenny píše:Letos jsou v plánu etapy: 0., 1., 2.A, 2.B a 2.C.
Podstatné je, že v plánu je rekonstrukce LJP km 98,000-104,817. Příští rok by měl být hotov povrch v celé délce. V roce 2020 se bude dokončovat pouze ekodukt.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Ekodukt bude i na úseku 23 za Domašovem.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
No to je jedine dobre...ale D1 by jich snesla mnohem vic...tak snad se v brzkem budoucnu dockamemapman píše:Ekodukt bude i na úseku 23 za Domašovem.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Ještě bude u Řehořova na úseku 16.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
To jsou vyborne zpravyLenny píše:Ještě bude u Řehořova na úseku 16.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Přechody pro zvěř jsou jistě chválihodné. Jen v případě toho zde diskutovaného u Slavníče https://mapy.cz/turisticka?vlastni-body ... 31.998%22E mi prostě nejde do hlavy, k čemu je zde navržen přechod, když kousíček od něj již je podchod.
Za mne jsou to vyhozené peníze. 100 nebo možná 200 mil. Kč? Nevím. Každopádně hodně.
Zabýval se například někdo otázkou kolik zvířat například za rok přešlo přes každý ze dvou ekoduktů na stavbě 512 D0?
Za mne jsou to vyhozené peníze. 100 nebo možná 200 mil. Kč? Nevím. Každopádně hodně.
Zabýval se například někdo otázkou kolik zvířat například za rok přešlo přes každý ze dvou ekoduktů na stavbě 512 D0?