Beztak se po jedné polovině bude jezdit stejně.Lenny píše:Tak jako na všech civilních stavbách, stavět. Pokud to nedodělají, nelze zprovoznit stavbu bez omezení na zimu. To chcete, aby se tam jezdilo po jedné polovině i v zimě a nic se tam nědělo?
úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Most nad D1 na 104 km vypadá hotový. Zatím ale neprůjezdný.
Viz foto.
Viz foto.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Včera jsem projížděl, pracovalo se ale na konec listopadu tempo nic moc. Navíc v části úseku jsou v SDP pořád ještě napůl rozebraná a shozená svodidla - to se chystají ještě rozkopat?
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Na tomto úseku je tempo stále nic moc. Jednotlivé práce se zde špatně popisují.
Na stavbě jsou prováděny tyto práce - nový nadjezd D1-132 na 92,021 km - zatím se pracuje jen na podpěrách, ekodukt na km 94,76 - zatím jen středový nosník, a nadjezd D1-138 na 103,991 km - téměř hotov.
Dále jsou prováděny práce v SDP téměř v celém úseku, v druhé části úseku někde od km 95 do KÚ skoro hotovo, na některých částek již zpět usazují staré svodidla, někde ještě probíhají dokončovací práce. V části cca 92,5 - 95 jsou práce v různém stavu rozestavěnosti, a v části ZÚ - 92,5 se zatím ani nezačalo, bohužel.
Myslel jsem, že při všem tom zdržení alespoň dodělají v roce 2018 komplet práce v SDP …….
Na stavbě jsou prováděny tyto práce - nový nadjezd D1-132 na 92,021 km - zatím se pracuje jen na podpěrách, ekodukt na km 94,76 - zatím jen středový nosník, a nadjezd D1-138 na 103,991 km - téměř hotov.
Dále jsou prováděny práce v SDP téměř v celém úseku, v druhé části úseku někde od km 95 do KÚ skoro hotovo, na některých částek již zpět usazují staré svodidla, někde ještě probíhají dokončovací práce. V části cca 92,5 - 95 jsou práce v různém stavu rozestavěnosti, a v části ZÚ - 92,5 se zatím ani nezačalo, bohužel.
Myslel jsem, že při všem tom zdržení alespoň dodělají v roce 2018 komplet práce v SDP …….
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Tak most od 4.12. Ale zbytek …
https://www.jihlavskadrbna.cz/zpravy/do ... zorne.html
https://www.jihlavskadrbna.cz/zpravy/do ... zorne.html
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Zaskočilo mě v článku, že podle Ťoka se bude stavět i v lednu a podle Geosanu práce od půlky prosince dle plánu přeruší.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Na dopravniinfo.cz je naplánováno omezení v celém úseku až do 5. ledna... :/
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Neschopnost zhotovitele nezná mezí. Uzavírky budou na úseku nejméně do půlky ledna, zčásti až do jeho konce.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Pro zimní údržbu PROBLÉM, ale Geosan by mohl nabrat na měsíc až dva profese, které mají volno, neb jejich činnost jinde skončila. Asi by ho to mělo přijít levněji, než průběžné penále za zpoždění.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Holt se bude stavět celou zimu bez technologické přestávky a nakonec se stejně termín nestihne. Kdyby jim ŘSD rovnou napálilo penále, tak na tom alespoň vydělá.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
No to by nám to tam zůstalo v rozestavěném stavu. Nechat dokončit na zimní přestávku a pak vyhodit. A řešit.
Ach jo, zrovna tenhle úsek potřeboval opravu snad nejvíc.
Ach jo, zrovna tenhle úsek potřeboval opravu snad nejvíc.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
A k tomu jeho délka...
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Na Vysočině kolabuje kvůli sněžení dálnice D1, v obou směrech jsou kolony
Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/dalnice-doprava ... omaci_kuce
Měli je vyhodit už před zimou, tohle se dalo čekat. Nechat to zúžené přes zimu, to je další příšerný šlendrián ze strany ŘSD, to ať se na mě nikdo nezlobí. V úseku přes Vysočinu je prakticky jistota, že tam takovéto průsery budou nastávat.
Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/dalnice-doprava ... omaci_kuce
Měli je vyhodit už před zimou, tohle se dalo čekat. Nechat to zúžené přes zimu, to je další příšerný šlendrián ze strany ŘSD, to ať se na mě nikdo nezlobí. V úseku přes Vysočinu je prakticky jistota, že tam takovéto průsery budou nastávat.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Navic tohle neni zadna zima. Pokud opravdu zima prijde, tak tu dalnici mohou zavrit na tyden.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Včera jsem tam nadával jako špaček, a to jsem ještě relativně dobře projel, ale těch 14 km mi přišlo jako věčnost.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Přesně tak. Nechat někoho stavbu šudlat a doufat, že to něják dodělá, to můžou někde, kde se staví mimo stávající komunikace, ale ne proboha za provozu ! A na Vysočině k tomu ! Takovou firmu je potřeba vyhodit hned na začátku, ještě než to rozvrtá. A oni měli zpoždění hned od začátku. Už tam to měli utnout.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
A jaké je řešení ? Rozvrtaná dálnice a nová soutěž na zhotovitele ?
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Řešení bylo vyhodit je hned na začátku, už tehdy bylo jasné, že to nezvládají. U takovéhlo úseku nelze riskovat, že to nechají přes zimu zúžené, což se taky bohužel stalo.
No a teď nezbyde asi nic jiného, než to řešení dle vás. Resp. nechat je, ať to dokončí tak aby se to dalo zase rozšířit a pak vyhodit. Doufám, že na to alespoň smlouva pamatuje tučnými sankcemi
No a teď nezbyde asi nic jiného, než to řešení dle vás. Resp. nechat je, ať to dokončí tak aby se to dalo zase rozšířit a pak vyhodit. Doufám, že na to alespoň smlouva pamatuje tučnými sankcemi
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
Řešením nejspíše je, asi jen čekat až zhotovitel dokončí rozdělané práce a nastane zimní pauza. Jestli si někdo myslí, že teď hned tam nastoupí jiná firma, a bude tam něco dodělávat, tak žije ve snu. Takhle to u státních zakázek nefunguje. To by bylo nejméně na měsíc, a za ten měsíc to mohou mít hotové.
Po dokončení rozdělané etapy by dalším postupem mohlo být rozvázat smlouvu se zhotovitelem, neboť neplní, a hledat nového zhotovitele. Samozřejmě kolem toho budou hry, jako že to co tam prováděl současný zhotovitel je vše špatně a mělo by se celé předělat apod.
Tučné sankce mohou dosáhnout jen 30 % ceny o dílo.
Po dokončení rozdělané etapy by dalším postupem mohlo být rozvázat smlouvu se zhotovitelem, neboť neplní, a hledat nového zhotovitele. Samozřejmě kolem toho budou hry, jako že to co tam prováděl současný zhotovitel je vše špatně a mělo by se celé předělat apod.
Tučné sankce mohou dosáhnout jen 30 % ceny o dílo.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
To je ve smlouvě, nebo dle zákona?Lenny píše:Tučné sankce mohou dosáhnout jen 30 % ceny o dílo.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
A nemohou být nějáké sankce navíc za to, že tam ta banda pitomců vytváří cosi jako obecné ohrožení ? Protože to není jenom o zdržení díla, to je v tuto chvíli druhotné, ale hlavní a nejzávažnější následek jsou právě ty zimní kolapsy, které také někdo nedejbože může odnést zdravím či dokonce životem.
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
To je snad v každé smlouvě, co uzavírá ŘSD na stavební práce. Smlouva je volně dostupná na smlouvy.gov.cz.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 12, MÚK 90 Humpolec – MÚK 104 Větrný Jeníkov
To je blbost ne? Za bezpečnost odpovídá ŘSD a pokud si neumí ohlídat stavby, tak je to jejich chyba. Že si dam nedají sankce třeba 50% jde taky zanima.Lynx píše:A nemohou být nějáké sankce navíc za to, že tam ta banda pitomců vytváří cosi jako obecné ohrožení ? Protože to není jenom o zdržení díla, to je v tuto chvíli druhotné, ale hlavní a nejzávažnější následek jsou právě ty zimní kolapsy, které také někdo nedejbože může odnést zdravím či dokonce životem.