úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Zítra to vypukne. Od 28. března do 29. července proběhne rekonstrukce levé poloviny.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Silničáři omezí provoz na D1 u Jihlavy, budou ho přesouvat do protisměru
http://jihlava.idnes.cz/omezeni-kvuli-m ... -zpravy_mv
Ráno ještě chybělo nalajnovat přejezdy SDP. Jinak už téměř vše nainstalované. Aktivita byla jen u mýtné brány, kde se asi přidávaly detektory pro obousměrný provoz v pravém pásu.
Btw. proč není na mostě přes I/38 vyměněn povrch?
http://jihlava.idnes.cz/omezeni-kvuli-m ... -zpravy_mv
Ráno ještě chybělo nalajnovat přejezdy SDP. Jinak už téměř vše nainstalované. Aktivita byla jen u mýtné brány, kde se asi přidávaly detektory pro obousměrný provoz v pravém pásu.
Btw. proč není na mostě přes I/38 vyměněn povrch?
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Dle vodorovneho znaceni se pripojovaci pruh, na MUK s I/38 u Jihlavy smer Praha, prubezne zmeni na stoupaci a pokracuje stejne jako pred tim az skoro k Vetrnemu Jenikovu. Za toto propojeni palec nahoru. Jen skoda, ze nedoslo k dostavbe ctyrlistku s kolektorem. Asfalt na moste pres I/38 mi prisel od pohledu jiny nez pred a za mostem. Delalo se neco s timto mostem nebo neprosel rekonstrukci?
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
S povrchem na mostě se nedělalo nic ani na jedné straně.
A jak je řešeno připojení odpočívky Pávov? Přes stopku do stoupacího?
A jak je řešeno připojení odpočívky Pávov? Přes stopku do stoupacího?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Ne, je to klasický připojovák, který se změní plynule na stoupací pruh. Bylo to tam tak přemalováno už cca 2 roky před modernizací... V opačném směru je nově průplet mezi odpočívkou Pávov a MÚK Jihlava...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Odpocivka je pres stopku do stoupaciho. Ani mini pripojovak tam neni, jako u jedne odpocivky blize ku Praze v modernizovanem useku. Je mozne, ze jeste dojde k premalovani.Lenny píše:S povrchem na mostě se nedělalo nic ani na jedné straně.
A jak je řešeno připojení odpočívky Pávov? Přes stopku do stoupacího?
Jsi si tim jisty? Pamatuji si, ze pripojovak na MUK Jihlava byl dost kratky a koncil kousek za mostem. Ze by byl protazeny dal si vubec nevybavuji a to jsem tak najizdel od Jihlavy casto._jan91 píše:Ne, je to klasický připojovák, který se změní plynule na stoupací pruh. Bylo to tam tak přemalováno už cca 2 roky před modernizací... V opačném směru je nově průplet mezi odpočívkou Pávov a MÚK Jihlava...
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Do roku 2012 bylo ve směru na Prahu napojení přes stopku, pak v rámci bezpečnostní akce zkrátili stoupací pruh a vytvořili na úkor něho připojovací pruh. Takže teď je návrat k původnímu?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Jste si jistý? Já tam teda jel naposledy v době kdy byl ještě provoz veden po krajnici a provizorní stopka tam samozřejmě byla ale teď už to tam musí být normálně jako připojovák, který se mění plynule ve stoupací, tak jak to bylo krátce přemalováno před modernizací. Dnes jsem jel sice opačným směrem ale směr na Prahu byl už bez omezení a jediné čeho jsem si náhodou všiml bylo šrafování v odstavném u odpočívky Pávov, takže tam ten stoupací už není jak býval kdysi dávno a proto tam tedy nemůže být ani ta stopka...-xdas- píše: Odpocivka je pres stopku do stoupaciho. Ani mini pripojovak tam neni, jako u jedne odpocivky blize ku Praze v modernizovanem useku. Je mozne, ze jeste dojde k premalovani.
Teď asi nerozumím co myslíte... Připojovák na MÚK Jihlava směr Praha byl a je standardní a směr Brno je velmi krátký ale to se bude ještě řešit navazujícím úsekem. Ten průplet mezi odpočívkou a MÚK je ve směru na Brno...-xdas- píše: Jsi si tim jisty? Pamatuji si, ze pripojovak na MUK Jihlava byl dost kratky a koncil kousek za mostem. Ze by byl protazeny dal si vubec nevybavuji a to jsem tak najizdel od Jihlavy casto.
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Za modernizaci úseku D1 u Jihlavy chce firma po státu až 120 milionů navíc
http://www.rozhlas.cz/zpravy/politika/_zprava/1529218
http://www.rozhlas.cz/zpravy/politika/_zprava/1529218
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Jel jsem v neděli z Vranova n. Dyjí na Prahu a tento úsek je radost projíždět. Ono celkově takhle se projíždí už po snad třech úsecích a je to paráda, D1 začíná být opravdu dálnicí... Jen ten pravý pruh z V. Jeníkova na Prahu je snad z celého úseku co jsem jel nejhorší. Škoda, že jej nezbrousili jako ostatní.
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Dnes odpoledne již úsek kompletně zmodernizován v obou směrech a zprovozněn.
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Zapomněli odstranit značky zákaz tranzitu nad 12 t na MÚK Jihlava.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Dnes jsem si konečně tenhle úsek projel tak, že jsem netelefonoval a vnímal cestu a musím říct, že směrem na Prahu je to naprostý luxus. Skvělý CB a tři pruhy
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Průjezd zmodernizovaným úsekem směr Praha
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Co se nyni deje (posledni tyden dva) deje na 110-112? Vypada to na betonovani patek dopravniho znaceni..
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Ano, budou tam nové portály DZ.
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Diky za info, Mapmane, myslel jsem si to.
Ale precijen mi to neda..... To se o tom jako nevedelo driv, kdyz to bylo cely dva roky v omezenem provozu a v kompletni prestavbe ?
Ale precijen mi to neda..... To se o tom jako nevedelo driv, kdyz to bylo cely dva roky v omezenem provozu a v kompletni prestavbe ?
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Co jsem se doslechl, tak v dokumentaci úseku 14 nebyl zahrnut požadavek na nové portály a až následně se zjistilo, že nové značky na staré portály už jít nemůžou, takže se to dodatečně doprojektovalo.
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
dobrej for....mapman píše:Co jsem se doslechl, tak v dokumentaci úseku 14 nebyl zahrnut požadavek na nové portály a až následně se zjistilo, že nové značky na staré portály už jít nemůžou, takže se to dodatečně doprojektovalo.
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Bohužel realita, i když ne úplně černobílá. Taky jsem se divil, proč z lidí děláme debily a vracíme se do míst kde má být dávno hotovo...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Ale tak stane se... Hlavne, aby podobne veci nebyly pravidlem, coz doufam, ze tomu tak nebudemapman píše:Bohužel realita, i když ne úplně černobílá. Taky jsem se divil, proč z lidí děláme debily a vracíme se do míst kde má být dávno hotovo...
Jinak vcera na Prima Zoom zajimavej dokument o modernizaci D1. Je dobre, ze se takovy veci dostanou na ceske obrazovky. Kdyz se muzeme kochat londynskym metrem nebo cinskym mostem, proc nepustit i neco z naseho rybniku