úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Vzhledem k vývoji v posledních letech to může být už jen horší. Všichni dobří jsou již vyoheni a nebudou se vracet.
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Co na úseku 14 teď vlastně vůbec brání převedení provozu do obou pásů bez omezení?
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Spousta věcí Stavba pravého pásu byla připravená na provoz na 2+2 při 80 km/h - pro uvedení do plného provozu se 130kou se musí upravit středová svodidla, zakrýt mostní zrcadla, vybrousit už připravené žluté značení. Vše toto bude trvat cca tři týdny - během této doby se přesune doprava směr Brno na nový pás do jeho pravé části v zúžených žlutých pruzích, udělají se práce v SDP, pak se doprava zas vrátí ve 2+2 na levou polovinu a dokončí se práce na pravé polovině. Pak se dočkáme 130ky ve směru na Brno a ve směru na Prahu se budou odstraňovat dočasná svodidla...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Ok, díky za info, bál jsem se, že to visí zas jen na nějakých byrokratech...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
To jakoze bude ten novy povrch hned vzhledove poskozen??mapman píše:vybrousit už připravené žluté značení
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Ano, bude - ale to platí pro pravé poloviny všech modernizovaných úseků.
U žlutého značení jsou dvě varianty - buď se nalepí žlutými páskami (to má ale nízkou výdrž a zejména pro přerušovanou čáru se nehodí z důvodu nutnosti jeho časté obměny a je taky několikanásobně dražší) a nebo se nastříká žlutou barvou. Zhotovitel si vybral nástřik s tím, že žluté značení otryská vodou a zároveň se zaručí za kvalitu nového povrchu dle zadávací dokumentace - pohledově to však bude na dálnici vidět...
U žlutého značení jsou dvě varianty - buď se nalepí žlutými páskami (to má ale nízkou výdrž a zejména pro přerušovanou čáru se nehodí z důvodu nutnosti jeho časté obměny a je taky několikanásobně dražší) a nebo se nastříká žlutou barvou. Zhotovitel si vybral nástřik s tím, že žluté značení otryská vodou a zároveň se zaručí za kvalitu nového povrchu dle zadávací dokumentace - pohledově to však bude na dálnici vidět...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Jinak to asi nejde - ostatně je to celkem běžný jev na západ od našich hranic.
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
No tak ono ani nejde o to, jestli je to bezny jev na zapad nebo na vychod od nas...
Uz delsi dobu si vsimam toho, ze si zhotovitele prilis nedelaji hlavu s tim, jak bude vysledek jejich prace vypadat. Chapu, ze na kvalitu a zivotnost vozovky to nema vubec zadny vliv. Ale dost me mrzi to, ze kdyz uz se neco dela, tak to dopadne tak nejak napul....Je to hotove, ale jak to vypada, to nikoho netrapi. Copak neni esteticka stranka veci nijak postihnutelna v zadani zakazky? Me to proste prijde smutny a hloupy... Jako bych si koupil nove auto a to bylo z vyroby obtazeny klicem -- na funkci to vliv nema, ovsem nikdo z nas by to asi neakceptoval...
Uz delsi dobu si vsimam toho, ze si zhotovitele prilis nedelaji hlavu s tim, jak bude vysledek jejich prace vypadat. Chapu, ze na kvalitu a zivotnost vozovky to nema vubec zadny vliv. Ale dost me mrzi to, ze kdyz uz se neco dela, tak to dopadne tak nejak napul....Je to hotove, ale jak to vypada, to nikoho netrapi. Copak neni esteticka stranka veci nijak postihnutelna v zadani zakazky? Me to proste prijde smutny a hloupy... Jako bych si koupil nove auto a to bylo z vyroby obtazeny klicem -- na funkci to vliv nema, ovsem nikdo z nas by to asi neakceptoval...
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 25.9.2012 7:33:40
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
...no a příští jaro to zas nastříkají a pak zase vytryskají. to jsem zvědav jak se po 2x vytryskaném povrchu pojede. Moc by mě zajímal pravý důvod proč se to odložilo na jaro?
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Ještě by se to dalo přetřít správně šedivou barvou
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
No už tak tři týdny jsem na dálnici neviděl ani nohu a to ještě někde chybí vyměnit svodidla v SDP a dosypat ornici na svazích. Jediná aktivita je občas na budovaném nadjezdu a potom na skládce u Pávova kde probíhá nějaký přesun materiálu (?). Na I/38 je pořád omezen provoz kvůli lešení pod mostem.
Tohle všechno mohli mít už teď hotové a mohlo se odstranit omezení, když už to stát takto zprznil...
Tohle všechno mohli mít už teď hotové a mohlo se odstranit omezení, když už to stát takto zprznil...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Já ten postup neobhajuju, jen realisticky konstatuju, že ani v Německu nevymysleli zatím nic lepšího. Je to protivné, zvlášť za deště za tmy kolikrát pod vodou zmizí aktuální značení a jsou vidět ty vyfrézované fleky. V tom Německu jsou ještě někdy vidět v zástupu bobky od lepidla, kterými byly přilepeny přechodné plastové odrazky k vozovce. U nás se toto značení vlastně v devadesátých letech používalo také, ani nevím, kdy a proč vlastně vymizelo.andrewkrap píše:...no a příští jaro to zas nastříkají a pak zase vytryskají. to jsem zvědav jak se po 2x vytryskaném povrchu pojede. Moc by mě zajímal pravý důvod proč se to odložilo na jaro?
Pravdou je, že u Jihlavy mohli žluté čáry přes zimu nechat a na zimu je "zneplatnit" svislou dopravní značkou. Myslím, že jsem takový případ v Rakousku v létě viděl...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
No takže nakonec to na byrokratech visí...Majkii píše:Ok, díky za info, bál jsem se, že to visí zas jen na nějakých byrokratech...
http://www.rozhlas.cz/zpravy/regiony/_z ... c--1394897
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Mohli by prioritně opět zprovoznit MÚK Jihlava.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
V neděli byla zahájena rekonstrukce 215-220 L, dokonce o celý měsíc později. Když vidím tento článek kladu si zcela zásadní a klíčové otázky, jak to mohou do zimy stihnout? To tam nebude prováděna zimní údržba? A jak to tam bude z bezpečností? Budu tam moci vyjet anebo mám raději nechat auto přes zimu v garáži? A budou zásobovány supermarkety na Moravě, nebo se mám raději předzásobit?http://www.rsd.cz/doc/Informacni-servis/v-useku-mezi-jihlavou-a-vetrnym-jenikovem-se-zacina-ode-dneska-jezdit-po-novem-povrchu píše:Ředitelství silnic a dálnic ČR po dohodě s dodavatelem rozhodlo na tomto úseku nezahájit modernizaci druhé poloviny dálnice D1. Tomuto rozhodnutí předcházela odborná debata a obava, že by se nestihlo odstranění starého povrchu a veškeré modernizační práce včetně položení nového cementobetonového povrchu do příchodu zimy. V případě, že by se nestihly stavební a také nutné dokončovací práce, prakticky by to znemožnilo zimní údržbu dálnice a mohlo by dojít k ohrožení bezpečnosti provozu v zúženém úseku.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Lenny: tos zabil
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
@Lenny: tak jestli třeba v 600 metrech n m. nepřichází první sníh a mráz dřív než ve 200... Ale jinak Ti dávám za pravdu - mediálně je kolem Praha-Brno větší humbuk než třeba Brno-Vyškov, i když tam podle mne příští rok sečtou stejné, ne-li vyšší intenzity než třeba na D1 u Jihlavy...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Pokud by nedošlo ke stopnutí rekonstrukce, mohli příští týden pokládat CB vozovku.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Trest za rychlejší opravu D1? Česko může přijít o miliony
http://zpravy.aktualne.cz/domaci/trest- ... 5900fea04/
http://zpravy.aktualne.cz/domaci/trest- ... 5900fea04/
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Od 19. do 29. března bude probíhat příprava pro převedení provozu na pravou polovinu, tj. vyznačení čar a pokládka provizorních svodidel.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Možná se pletu, ale přišlo mi, že na jednom z těhle míst značených v mapě, buď mezi 1. a 2., nebo mezi 3. a 4., je buď nový asfalt pěkně odfláknutý, nebo ho dokonce zapomněli vyměnit...
http://www.mapy.cz/letecka?vlastni-body ... %20Jihlava
http://www.mapy.cz/letecka?vlastni-body ... %20Jihlava
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Je to mezi 3 a 4 a pokud si to dobře pamatuju, tak tam ještě není hotovo...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Ale jinak všude kole to už je nové, přijde mi to zvláštní. Asi to bude něco jako výhybna Starý Kolín...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Pri jizde od Prahy smer Jihlava, ve stoupani k Vetrnymu Jenikovu, mi prislo ze cedule informovali 600 m pred zuzenim o ukonceni leveho pruhu (dal pravy a stoupaci), ale pak dale byly cedule s tim, ze konci stoupaci. Muze to nekdo potvrdit nebo jsem spatne videl?
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Je to pěkně pitomé.-xdas- píše:Pri jizde od Prahy smer Jihlava, ve stoupani k Vetrnymu Jenikovu, mi prislo ze cedule informovali 600 m pred zuzenim o ukonceni leveho pruhu (dal pravy a stoupaci), ale pak dale byly cedule s tim, ze konci stoupaci. Muze to nekdo potvrdit nebo jsem spatne videl?
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
V podstatě to jde ze 3 pruhů do jednoho a spousta zmatků.Prve měl být podle mně ukončen stoupací a následně levý až nejmíň po 500 m