úplná uzavírka dálnice D1 za účelem provádění akce "D1 modernizace – úsek 14, EXIT 104
Větrný Jeníkov – EXIT 112 Jihlava" v km 107,280 dne 13. 7. 2014 v době od 4:30 do 4:45, od
5:45 do 6:00, od 7:00 do 7:15 a od 8:30 do 8:45, z důvodu provádění montáže nosníků mostního
objektu SO 221 v km 107,280.
úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Viděl jsem správně, že někde tady : http://mapy.cz/s/b23k na řídiče směrem na Prahu bliká radar? Předpokládám, že jde o opatření, aby měl vůbec někdo od Jihlavy šanci vyjet ...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
kus předtím je cedule zkušební úsek a na ni několik firem, jednou z nich je i Eltodo. Mám takový pocit, že se tam snaží protlačit úsekové měření rychlosti v omezení.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
I značka měření rychlosti tomu nasvědčuje, že se tady někdo snaží protlačit na další etapy úsekovku, aneb máme se na co těšit při představě, kam všude ji můžou nacpat, anebo ji pak nechají i pro normální provoz...
Tento úsek ze tří, kdy se pokládal povrch je nejvíce opožděn. Chybí dodělat 2 dálniční mosty, položit na nich AB vozovku a položit AB vozovku v MÚK Jihlava a na přilehlých mostech. Rozhodně se tady nudit nebudou.
CB povrch vypadá velice pěkně.
Tento úsek ze tří, kdy se pokládal povrch je nejvíce opožděn. Chybí dodělat 2 dálniční mosty, položit na nich AB vozovku a položit AB vozovku v MÚK Jihlava a na přilehlých mostech. Rozhodně se tady nudit nebudou.
CB povrch vypadá velice pěkně.
- Přílohy
-
- fotka.jpg (171.78 KiB) Zobrazeno 22540 x
-
- fotka2.jpg (177.13 KiB) Zobrazeno 22540 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Když jsem viděl v jakém je stavu most u Smrčné a u Pávova tak moc nevěřím tomu, že se na přelomu měsíce bude přehazovat provoz...
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 25.9.2012 7:33:40
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
nechápu...Tak zcela jistě ten pravý důvod není zimní počasí. To nevěděli před tím?? Podle mě naprosto zástupný argument. Nikde sem nečet vyjádření ministra k tomuto. Být ministrem,tak trvám striktně na dodržení termínu.
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Ano, další pěkná ukázka naprostého diletantismu na straně ŘSD. Stihne ta banda mamlasů letos dát do kupy alespoň jeden z těch rozkopaných úseků?
Jinak možná by stálo zato udělat anketu, kolik let si myslíte, že bude D1 v tomto rozkopaném a tudíž zcela nepoužitelném stavu? Já myslím, že při stávající kvalitě práce ŘSD a MD ČR nejméně to dřív než v roce 2025 rozhodně neskončej. Pak budou plynule moci začít opravovat ty první úseky.
Jinak této komunikaci jsem se začal vyhýbat a do doby dokončení rekostrukce jí nehodlám používat. Místa, kam nevede pořádná silnice (jako např., České Budějovice a nyní i Brno), nestojí za návštěvu.
Jinak možná by stálo zato udělat anketu, kolik let si myslíte, že bude D1 v tomto rozkopaném a tudíž zcela nepoužitelném stavu? Já myslím, že při stávající kvalitě práce ŘSD a MD ČR nejméně to dřív než v roce 2025 rozhodně neskončej. Pak budou plynule moci začít opravovat ty první úseky.
Jinak této komunikaci jsem se začal vyhýbat a do doby dokončení rekostrukce jí nehodlám používat. Místa, kam nevede pořádná silnice (jako např., České Budějovice a nyní i Brno), nestojí za návštěvu.
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Nezbývá se než připojit se k hodnocení diletantismu.
Pekelné byly třeba ty záběry v Událostech. Nová právě dokončená polovina vyznačená žlutým značením připraveným na pondělní provoz v režimu 2+2.
A nikdo neví, co bude dál, kolik to bude stát stát (to není překlep , kdy a jak se převede provoz do standardního režimu atd.
Absolutní nepřipravená improvizace, za kterou stát v důsledku zaplatí zbytečně desítky milionů.
Pekelné byly třeba ty záběry v Událostech. Nová právě dokončená polovina vyznačená žlutým značením připraveným na pondělní provoz v režimu 2+2.
A nikdo neví, co bude dál, kolik to bude stát stát (to není překlep , kdy a jak se převede provoz do standardního režimu atd.
Absolutní nepřipravená improvizace, za kterou stát v důsledku zaplatí zbytečně desítky milionů.
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Co je to jako za demenci?! Z duvodu bezpecnosti vystavba pozastavena, ovsem provoz bude i nadale v provizoriu s mobilnimi svodidly?? Jak by tedy byli ridici ohrozeni, kdyby rekonstrukce pokracovala?? Nechapu....
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Nechápu proč ten údiv nad tím, že něco u nás nefunguje, nejde, nebo že skoro všude převládá diletantimus. Být to na stránkách osterreichischeautobahnen.at, tak to ještě pochopím, že tam, se ještě někdo občas podiví. Ale u nás?
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Tak, vyblili ste se, a teď jen pro info: na vysočině fakt muže začít sněžit už v říjnu, nebo minimálně bejt zima na pokládání dostatečně kvalitního CB. A představte si, že by začali pokládat, nepočkali by na jaro, a za 7 let by se to začalo rozpadat. Co si radši vyberete, kvalitní povrch nebo ježdění po novém o půl roku dřív?
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Ano, začít sněžit může. A taky nemusí. Stejně jako mezi Loktem a Hořicemi, Šternovem a Psáři nebo za Brnem, kde se start opravy D1 teprve chystá a kde oficiální (!) termín dokončení je dokonce později, než měl být u Jihlavy.
Ale že se na to, že může sněžit v říjnu, přijde 3 dny před převedením provozu, kdy už je nová vozovka celá žlutá, je neomluvitelný amatérismus. Že nikdo neví, jak se bude jezdit v pondělí, úterý a dále, je taky neomluvitelný amatérismus.
Navíc jsou to stejně jen výmluvy a skutečné důvody budou někde úplně jinde.
Ale že se na to, že může sněžit v říjnu, přijde 3 dny před převedením provozu, kdy už je nová vozovka celá žlutá, je neomluvitelný amatérismus. Že nikdo neví, jak se bude jezdit v pondělí, úterý a dále, je taky neomluvitelný amatérismus.
Navíc jsou to stejně jen výmluvy a skutečné důvody budou někde úplně jinde.
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
to mbat: To co píšeš má hlavu patu, ALE... Nikdo by neňafal, kdyby se s tím počítalo v plánu modernizace. Takhle zase KAŽDÉHO zaskočil neplánovaný zádrhel. Copak zima bude na Vysočině letos poprvé?
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Zajímavé je, že o 40 km na úseku 9 se začalo teď a nikomu nic nevadí. CB se přece nebude pokládat v listopadu ale v září...průser tady budou spíše mosty. Chápu argumenty pro a proti ale to samé se stalo už loni a aby se 8 km úsek bez velkých mostů a jánevímčehoještě rekonstruoval 3 stavební sezóny už je i na mě moc a to jsem zastáncem modernizace. Jak to potom bude chápat laická veřejnost? Už dva úseky s půlročním zpožděním. Letos se měly rozjet další tři úseky, v 2015 další tuším 4. Rozjede se ho*** a myslím že ani na jaře to nestihnou, možná tak v létě...
Jsem zvědavý jak se k tomu postaví COLAS, chtělo by to nějakou tiskovku v TV, kde by byli zástupci MD, ŘSD a zhotovitele...
Btw, je to už definitivní? Když se mělo přehazovat až od pondělka, tak je pořád čas, aby si to investor se zhotovitelem vyříkali a něco vymysleli...
Jsem zvědavý jak se k tomu postaví COLAS, chtělo by to nějakou tiskovku v TV, kde by byli zástupci MD, ŘSD a zhotovitele...
Btw, je to už definitivní? Když se mělo přehazovat až od pondělka, tak je pořád čas, aby si to investor se zhotovitelem vyříkali a něco vymysleli...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Zadny bliti, ale pouze opravneny udiv nad tim, s jakou samozrejmosti nam vsem lzou zodpovedni lide do oci.... Pocasi nema smysl resit. Co je ovsem do nebe volajici blbost, to je to presouvani dopravy. At to tedy nechaji do Brna po novem a na Prahu po starem. Nikomu by to az tak prilis nevadilo jezdit jeste jednu zimu po nezrekonstruovanem povrchu.... Mbmate, oficialnim duvodem je totiz "bezpecnost ridicu" a nikoliv technologicka nezvladatelnost rekonstrukce. To je to, co je pro me cervenym hadrem, ze se pro (a kvuli) bezpeci neudela vubec nic a jen se to cele protahne o rok.....mbmat píše:Tak, vyblili ste se, a teď jen pro info: na vysočině fakt muže začít sněžit už v říjnu, nebo minimálně bejt zima na pokládání dostatečně kvalitního CB. A představte si, že by začali pokládat, nepočkali by na jaro, a za 7 let by se to začalo rozpadat. Co si radši vyberete, kvalitní povrch nebo ježdění po novém o půl roku dřív?
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Pro dokreslení chaosu tisková zpráva MD z pátku:
http://www.mdcr.cz/cs/Media/Resort+dopr ... eku_D1.htm
"Vloni ředitelství silnic zahájilo modernizaci prvních čtyř úseků, které by měly být podle harmonogramu dokončeny letos. Úsek mezi Lhotkou a Velkou Bíteší se ale v termínu téměř jistě dokončit nepodaří."
O zastavení úseku 14 ani řádka.
http://www.mdcr.cz/cs/Media/Resort+dopr ... eku_D1.htm
"Vloni ředitelství silnic zahájilo modernizaci prvních čtyř úseků, které by měly být podle harmonogramu dokončeny letos. Úsek mezi Lhotkou a Velkou Bíteší se ale v termínu téměř jistě dokončit nepodaří."
O zastavení úseku 14 ani řádka.
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Přesně tak, je to důsledek totální nestability posledních let a amatérismu nových "vůdců". Povrch by se stihl položit v říjnu, v listopadu by šlo jen o dodělávky... a pokud by napadl sníh, má někdo z Vás pocit, že třeba taková rakouská A1 mezi Salzburgem a Linzem byla při rekonstrukci v zimě nesjízdná v režimu 2+2 na jedné polovině? Prostě se při spadu sněhu nedalo předjíždět ale tak proč taky, intenzity jsou v zimě stejně nižší a když sněží tak lidí jezdí mnohem míň.
Skutečně důvody jsou někde jinde ... podívejte se na to třeba i z pohledu firmy, která má povrch betonovat - dělá všechny úseky a pro ni je jistě lepší dělat 3 na podzim a 2 na jaře, než to hrotit, udělat 4 teď a na jaře jen jeden ...
Má to ale jednu výhodu - už brzy se !možná! svezeme plnohodnotnou 130kou po modernizovaném úseku... To je ale jen malá útěcha ...
Skutečně důvody jsou někde jinde ... podívejte se na to třeba i z pohledu firmy, která má povrch betonovat - dělá všechny úseky a pro ni je jistě lepší dělat 3 na podzim a 2 na jaře, než to hrotit, udělat 4 teď a na jaře jen jeden ...
Má to ale jednu výhodu - už brzy se !možná! svezeme plnohodnotnou 130kou po modernizovaném úseku... To je ale jen malá útěcha ...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
tak ŘSD místo aby nechala dodělat práce do zimy, tak raději zaplatí firmám škody, no toto ...
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... ove-skody/
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... ove-skody/
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Ono to není tak složité, jsou pouze dvě možnosti. Buďto nevěděli předem, že na Vysočině začíná zima v říjnu a pak jsou to diletanti, nebo to věděli, a současné pozdržení je řešením nějakého "jiného problému" a pak jsou to sprostí lháři. Oboje znamená, že osoba odpovědná za modernizaci tohoto úseku by měla letět na hodinu.
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 25.9.2012 7:33:40
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
čekám pořád na vyjádření ministra k tomuto...nikde sem nic nezaznamenal. očekávám, že mistr sjedná pořádek, protože takhle to opravdu nejde!
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Proč furt chcete krev a někoho vyhazovat!? To je totiž ten důvod naprostého úpadku na ŘSD a i tohoto problému. Všichni už byli vyhození a teď je tam banda amatérů, kteří se to učí, dělají chyby, ale jestli přijde brzy další banda amatérů, tak to bude zase horší.pivko píše:Ono to není tak složité, jsou pouze dvě možnosti. Buďto nevěděli předem, že na Vysočině začíná zima v říjnu a pak jsou to diletanti, nebo to věděli, a současné pozdržení je řešením nějakého "jiného problému" a pak jsou to sprostí lháři. Oboje znamená, že osoba odpovědná za modernizaci tohoto úseku by měla letět na hodinu.
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
a ono to vůbec může být horší? já myslím, že ty personální karnevaly už by bylo záhodno konečně ukončit a nastolit pravou personální a finanční stabilitu, ale jak to tak vypadá, začíná být v módě personální maškaráda ... takže já tvrdím, že už to moc horší ani být nemůže ... aspoň doufám!hh píše:pivko píše:jestli přijde brzy další banda amatérů, tak to bude zase horší.
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
To se ale musíme modlit, aby zůstala alespoň chvíli jak ředitelka tak ministr. Chvílí myslím rok...
Re: úsek 14, MÚK 104 Větrný Jeníkov – MÚK 112 Jihlava
Bumbíku, pozor na to, nikdy není tak zle, aby nemohlo být hůře !