Ráno ještě chybělo nalajnovat přejezdy SDP. Jinak už téměř vše nainstalované. Aktivita byla jen u mýtné brány, kde se asi přidávaly detektory pro obousměrný provoz v pravém pásu.
Btw. proč není na mostě přes I/38 vyměněn povrch?
Dle vodorovneho znaceni se pripojovaci pruh, na MUK s I/38 u Jihlavy smer Praha, prubezne zmeni na stoupaci a pokracuje stejne jako pred tim az skoro k Vetrnemu Jenikovu. Za toto propojeni palec nahoru. Jen skoda, ze nedoslo k dostavbe ctyrlistku s kolektorem. Asfalt na moste pres I/38 mi prisel od pohledu jiny nez pred a za mostem. Delalo se neco s timto mostem nebo neprosel rekonstrukci?
Ne, je to klasický připojovák, který se změní plynule na stoupací pruh. Bylo to tam tak přemalováno už cca 2 roky před modernizací... V opačném směru je nově průplet mezi odpočívkou Pávov a MÚK Jihlava...
Lenny píše:S povrchem na mostě se nedělalo nic ani na jedné straně.
A jak je řešeno připojení odpočívky Pávov? Přes stopku do stoupacího?
Odpocivka je pres stopku do stoupaciho. Ani mini pripojovak tam neni, jako u jedne odpocivky blize ku Praze v modernizovanem useku. Je mozne, ze jeste dojde k premalovani.
_jan91 píše:Ne, je to klasický připojovák, který se změní plynule na stoupací pruh. Bylo to tam tak přemalováno už cca 2 roky před modernizací... V opačném směru je nově průplet mezi odpočívkou Pávov a MÚK Jihlava...
Jsi si tim jisty? Pamatuji si, ze pripojovak na MUK Jihlava byl dost kratky a koncil kousek za mostem. Ze by byl protazeny dal si vubec nevybavuji a to jsem tak najizdel od Jihlavy casto.
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Do roku 2012 bylo ve směru na Prahu napojení přes stopku, pak v rámci bezpečnostní akce zkrátili stoupací pruh a vytvořili na úkor něho připojovací pruh. Takže teď je návrat k původnímu?
-xdas- píše:
Odpocivka je pres stopku do stoupaciho. Ani mini pripojovak tam neni, jako u jedne odpocivky blize ku Praze v modernizovanem useku. Je mozne, ze jeste dojde k premalovani.
Jste si jistý? Já tam teda jel naposledy v době kdy byl ještě provoz veden po krajnici a provizorní stopka tam samozřejmě byla ale teď už to tam musí být normálně jako připojovák, který se mění plynule ve stoupací, tak jak to bylo krátce přemalováno před modernizací. Dnes jsem jel sice opačným směrem ale směr na Prahu byl už bez omezení a jediné čeho jsem si náhodou všiml bylo šrafování v odstavném u odpočívky Pávov, takže tam ten stoupací už není jak býval kdysi dávno a proto tam tedy nemůže být ani ta stopka...
-xdas- píše:
Jsi si tim jisty? Pamatuji si, ze pripojovak na MUK Jihlava byl dost kratky a koncil kousek za mostem. Ze by byl protazeny dal si vubec nevybavuji a to jsem tak najizdel od Jihlavy casto.
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Teď asi nerozumím co myslíte... Připojovák na MÚK Jihlava směr Praha byl a je standardní a směr Brno je velmi krátký ale to se bude ještě řešit navazujícím úsekem. Ten průplet mezi odpočívkou a MÚK je ve směru na Brno...
Jel jsem v neděli z Vranova n. Dyjí na Prahu a tento úsek je radost projíždět. Ono celkově takhle se projíždí už po snad třech úsecích a je to paráda, D1 začíná být opravdu dálnicí... Jen ten pravý pruh z V. Jeníkova na Prahu je snad z celého úseku co jsem jel nejhorší. Škoda, že jej nezbrousili jako ostatní.
Dnes jsem si konečně tenhle úsek projel tak, že jsem netelefonoval a vnímal cestu a musím říct, že směrem na Prahu je to naprostý luxus. Skvělý CB a tři pruhy
Diky za info, Mapmane, myslel jsem si to.
Ale precijen mi to neda..... To se o tom jako nevedelo driv, kdyz to bylo cely dva roky v omezenem provozu a v kompletni prestavbe ?
Co jsem se doslechl, tak v dokumentaci úseku 14 nebyl zahrnut požadavek na nové portály a až následně se zjistilo, že nové značky na staré portály už jít nemůžou, takže se to dodatečně doprojektovalo.
mapman píše:Co jsem se doslechl, tak v dokumentaci úseku 14 nebyl zahrnut požadavek na nové portály a až následně se zjistilo, že nové značky na staré portály už jít nemůžou, takže se to dodatečně doprojektovalo.
mapman píše:Bohužel realita, i když ne úplně černobílá. Taky jsem se divil, proč z lidí děláme debily a vracíme se do míst kde má být dávno hotovo...
Ale tak stane se... Hlavne, aby podobne veci nebyly pravidlem, coz doufam, ze tomu tak nebude
Jinak vcera na Prima Zoom zajimavej dokument o modernizaci D1. Je dobre, ze se takovy veci dostanou na ceske obrazovky. Kdyz se muzeme kochat londynskym metrem nebo cinskym mostem, proc nepustit i neco z naseho rybniku