úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Tak to začíná vypadat, že zhotovitel nebude schopen do Vánoc pravý pás zprovoznit a až do ledna/února budeme jezdit 2+2 na levém pásu... To bude žůžo.
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Proč? Pohoda ne..?
https://www.cd.cz/pristevlakem
https://www.cd.cz/pristevlakem
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Reportáž k tomu úseku:
Hlavně nikde nejmenovat firmu ...
Ťok tam také prohlásil, že zvažují zákaz účasti v dalších soutěžích.Dálnice D1 nebude během zimy zcela volně průjezdná
S komplikacemi musejí řidiči počítat na Vysočině v úseku u Velkého Meziříčí. Firmě se tady nepodařilo do 20. listopadu stavbu předat a stále na místě pracuje. Ředitelství silnic a dálnic teď společnosti vyměřuje penále. http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097 ... deo/587985
Hlavně nikde nejmenovat firmu ...
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
jsou strašně překvapení - dozor jim přece už měsíce musel hlásit že se to nestihne.
No jo dokud to budou všichni kamarádi ŘSD, projektanti, MO, stavební firmy tak to nepůjde.
Jaké penále, tam má být performance bond na jednotlivé etapy stavby min 10 %, zavolám si ho, do 3 dnů mám peníze na účtě a Colas čau, čau.
"Pro mě z naprosto nepochopitelných důvodů jedna z největších stavebních firem nedodržuje smlouvu,“ uvedl za Ředitelství silnic a dálnic ředitel organizace Jan Kroupa.
„Musím říct, že mě ta firma velmi zklamala. Firma Colas prostě nedodržela žádný z termínů, který měla,“
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci ... -nestihaji
No jo dokud to budou všichni kamarádi ŘSD, projektanti, MO, stavební firmy tak to nepůjde.
Jaké penále, tam má být performance bond na jednotlivé etapy stavby min 10 %, zavolám si ho, do 3 dnů mám peníze na účtě a Colas čau, čau.
"Pro mě z naprosto nepochopitelných důvodů jedna z největších stavebních firem nedodržuje smlouvu,“ uvedl za Ředitelství silnic a dálnic ředitel organizace Jan Kroupa.
„Musím říct, že mě ta firma velmi zklamala. Firma Colas prostě nedodržela žádný z termínů, který měla,“
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci ... -nestihaji
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Jo, jo, v létě tam lelkovali, a teď to nemůžou dohnat.
Každopádně práce na úseku jsou nyní již jen na mostech. Na samotné vozovce hotovo, je již nalajnováno VDZ, hotovy terénní úpravy, instalována vnější svodidla.
Most D1-184 - zde ještě hodně práce,
Most D1-186 - na místě již Finišer a probíhala pokládka AB povrchu před, na a za mostem, tady bude určitě do 19.12.2017 hotovo,
Most D1-187 - příprava pro pokládku AB povrchu, tady bude určitě do 19.12.2017 hotovo,
Most D1-190 - zde ještě také hodně práce.
Tak se necháme překvapit ....
Každopádně práce na úseku jsou nyní již jen na mostech. Na samotné vozovce hotovo, je již nalajnováno VDZ, hotovy terénní úpravy, instalována vnější svodidla.
Most D1-184 - zde ještě hodně práce,
Most D1-186 - na místě již Finišer a probíhala pokládka AB povrchu před, na a za mostem, tady bude určitě do 19.12.2017 hotovo,
Most D1-187 - příprava pro pokládku AB povrchu, tady bude určitě do 19.12.2017 hotovo,
Most D1-190 - zde ještě také hodně práce.
Tak se necháme překvapit ....
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
D1-184 most měl být rozšířen dobetonováním konzol + sanace mostu.
D1-190 most měl být rozšířen novými římsami + sanace mostu.
Buď byl nedostatečný projekt, anebo stavbu organizačně a stavebně nezvládli.
Mosty realizují IS Košice.
D1-190 most měl být rozšířen novými římsami + sanace mostu.
Buď byl nedostatečný projekt, anebo stavbu organizačně a stavebně nezvládli.
Mosty realizují IS Košice.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Tak to se,vzhledem k zhotoviteli, ani nedivím, že to takto dopadlo.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Francouz a Slovák, že nás ty zahraniční firmy zachrání. (ironie)
Nejspíš neměli nasmlouvané lidi a dlouho vybírali subdodavatele. Doufám že bude mastná pokuta.
Nejspíš neměli nasmlouvané lidi a dlouho vybírali subdodavatele. Doufám že bude mastná pokuta.
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Tak na druhou stranu Colas už zmodernizoval úseky 9 a 14 a bylo to bez větších problémů (zpoždění na úseku 14, kdy se počkalo s druhou půlkou přes zimu, nepřičítám zhotoviteli), proto se možná na ŘSD tolik "diví"...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
A co když byl chybný projekt a řešili jeho změny, které než ŘSD odsouhlasilo trvalo měsíce, což zapříčinilo zpoždění? Tady je hned určen viník zhotovitel, neboť to říkali v radiu, TV, tisku apod.
Ze smlouvy:
Maximální celková výše pokuty je 30 % ze smluvní částky. Smluvní pokuta za den prodlení je buď 400 000 Kč nebo 800 000 Kč, nevím který bod použijí. Možná někdo dovysvětlí.
Ze smlouvy:
Maximální celková výše pokuty je 30 % ze smluvní částky. Smluvní pokuta za den prodlení je buď 400 000 Kč nebo 800 000 Kč, nevím který bod použijí. Možná někdo dovysvětlí.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Dnes
D1-184 - bohulibá činnost dělníků utajena pod zelenou plachtou kryjící konstrukci nad mostem
D1-186 - AB povrch před, na a za mostem položen krom obrusné vrstvy
D1-187 - na místě Finišery připraveny k pokládce AB povrchu
D1-190 - na mostě se dnes betonovalo
D1-184 - bohulibá činnost dělníků utajena pod zelenou plachtou kryjící konstrukci nad mostem
D1-186 - AB povrch před, na a za mostem položen krom obrusné vrstvy
D1-187 - na místě Finišery připraveny k pokládce AB povrchu
D1-190 - na mostě se dnes betonovalo
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
To asi bude hrozná kvalita, když se betonuje v tomhle počasí...
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
V pozemním stavitelství se betonuje skoro pořád. Např. OC Chodov se betonoval i v mrazech v únoru.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Proto je tam postavený stan. Vevnitř se pustí heatery a teplota se vyžene k +5°C. To jako startovací teplota stačí a pak už se beton hřeje sám díky exoergické reakci při tuhnutí. Navíc beton může obsahovat chemii, která umožňuje betonáže až do -10°C.
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Zpoždění na úseku 14 bylo zejména vyvoláno tím, že zhotovitel nedodržel termín 1.půlky (asi o 2 - 3 týdny - to už si přesně nepamatuji) a taky kvůli mostůmMajkii píše:Tak na druhou stranu Colas už zmodernizoval úseky 9 a 14 a bylo to bez větších problémů (zpoždění na úseku 14, kdy se počkalo s druhou půlkou přes zimu, nepřičítám zhotoviteli), proto se možná na ŘSD tolik "diví"...
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Firma nestihla před zimou zrekonstruovat část D1, hrozí dlouhé uzavírky
https://jihlava.idnes.cz/dalnice-oprava ... ravy_epsal
https://jihlava.idnes.cz/dalnice-oprava ... ravy_epsal
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Firmy nestihly opravit část D1 před zimou, hrozí dlouhé uzavírky
https://jihlava.idnes.cz/dalnice-oprava ... ravy_epsal
https://jihlava.idnes.cz/dalnice-oprava ... ravy_epsal
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Ředitelství podle jeho mluvčího žádalo firmu o zrychlení prací od srpna. „Byla tam stavební nečinnost v průběhu letních měsíců,“ uvedl.
Jako zpoždění kvůli nějakým technickým problémům bych bral, ale toto opravdu nechápu...
Zdroj: https://jihlava.idnes.cz/dalnice-oprava ... ravy_epsal
Jako zpoždění kvůli nějakým technickým problémům bych bral, ale toto opravdu nechápu...
Zdroj: https://jihlava.idnes.cz/dalnice-oprava ... ravy_epsal
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
firma které se zvlnila dálnice před ostravou dál vesele soutěží
a most ve studénce spadl sám od sebe
čili nečekám, že na nějaké penále vůbec dojde
hlavní, že tam jsou úsekové měřiče a dojit se tedy bude celou zimu
a most ve studénce spadl sám od sebe
čili nečekám, že na nějaké penále vůbec dojde
hlavní, že tam jsou úsekové měřiče a dojit se tedy bude celou zimu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Auta bourala na staveništi, které mělo z D1 zmizet. Zemřel spolujezdec
https://jihlava.idnes.cz/dalnice-nehoda ... zpravy_evs
https://jihlava.idnes.cz/dalnice-nehoda ... zpravy_evs
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Když přehlédne dopravní značení navádějící ho na levou polovinu dálnice a jede po staveništi takovou rychlostí, že není schopen zastavit před překážkou a ještě mu není divné, že je tam sám. Tak se není čemu divit.
Ještě štěstí, že to nebylo ve dne, to by ještě přejel nějaké stavaře.
Ještě štěstí, že to nebylo ve dne, to by ještě přejel nějaké stavaře.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
https://jihlava.city.cz/zpravodajstvi/d ... ezil/13824
V článku na idnes není explicitně napsáno, že sjížděli na 141. km a na dálnici se dostali zpět přes uzavřený nájezd na 146. km
V článku na idnes není explicitně napsáno, že sjížděli na 141. km a na dálnici se dostali zpět přes uzavřený nájezd na 146. km
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Nepřijde Vám to k těmto řidičům jako zákazníků celkem neuctivé chování? Osobně si myslím, že by to opravdu jako sůl chtělo zavést odpovědnost ŘSD za bezpečný prostor pro řidiče.Lenny píše:Když přehlédne dopravní značení navádějící ho na levou polovinu dálnice a jede po staveništi takovou rychlostí, že není schopen zastavit před překážkou a ještě mu není divné, že je tam sám. Tak se není čemu divit.
Ještě štěstí, že to nebylo ve dne, to by ještě přejel nějaké stavaře.
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Aha to jsem netušil, že najel zpět poté, co sjel. O to více je jeho chování závažnější.
Uzavírka a s ní související přechodná úprava provozu je řádně vyznačena. Co tam mělo být více?
Jestli uzavírka skončí v únoru, tak by mohli začít ihned dělat na 4. etapě.
Uzavírka a s ní související přechodná úprava provozu je řádně vyznačena. Co tam mělo být více?
Jestli uzavírka skončí v únoru, tak by mohli začít ihned dělat na 4. etapě.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Firma nestihla opravy a nájezd na D1 se změnil v past, která má na svědomí první tragédii
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/firm ... &source=hp
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/firm ... &source=hp