úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Odpovědět
bumbik
Příspěvky: 7941
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od bumbik »

tak jsem koukl a paráda ;-) a betonáž ať provede DSP a jsem maximálně spokojen ;-)
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od _jan91 »

mapman píše:Bumbiku, podívej se na kamery z úseku na mapa.dopravniinfo.cz ...
Stačí si přečíst moje příspěvky výše nebo kouknout na Lennyho fotku...
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od balance »

Provoz kompletně na levém pásu ... a už se bourá a frézuje :jidlo:
Přílohy
D1_157.jpg
D1_157.jpg (69.29 KiB) Zobrazeno 25133 x
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od _jan91 »

Provoz se měl údajně převádět ve středu 23. (aspon podle médií) ale ještě ve čtvrtek 24. ráno byla aktivita na dopravním značení u přejezdů SDP. Na exitech stálo a vyčkávalo vyrovnaných několik desítek kusů techniky. Převádělo se někdy v průběhu čtvrtka.

Značka "střídavá jízda" je použita několikrát, a to na téměř všech mostech a pod mýtnou branou. U mostů jsou zbroušeny vnitřní římsy a uděláno provizorní rozšíření do SDP ale přidalo to reálně asi jen pár cm.

Mosty jsou již dole, možná tak polovina délky CB krytu vybouraná, na zbytku funguje gilotina, asflat je odfrézovaný, odstrojen je i most exitu 162 (bude se taky komplet bourat???)...nedá se zde sjet od Prahy, na Brno ale najet lze přes provizorium...na nepoužívané odpočívce kousek od Lhotky je skládka vybouraného CB...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Lenny »

Dnešní odpoledne na 160. kilometru. Zajímavá podívaná.
Přílohy
DSC_5362a.jpg
DSC_5362a.jpg (152.09 KiB) Zobrazeno 24694 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
viky
Příspěvky: 1288
Registrován: 16.3.2009 17:41:34
Bydliště: na trase budoucí R49

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od viky »

Všiml jsem si minulý týden,že bourali minimálně na 2 místech čerstvý beton.Ví někdo,jaký k tomu byl důvod?
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od _jan91 »

A nebylo to třeba u mostů nebo u přídatných pruhů???
Přídatné pruhy se dělají zvlášť a aby nemuseli pořád přestavovat kluznou bočnici na finišeru tak neudělají na kraji hranu ale betonují jen tak do ztracena a pak to rovně zaříznou a odbourají. Totéž u mostů, když je konec CB tak to taky neukončí rovnou hranou ale musí to pak zaříznout...

Btw. nevíte někdo, jestli budou ještě letos dělat nadjezdy?
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od adamos »

.. anebo jim při betonování silně zapršelo a čerstvý beton se znehodnotil. Podobně bourali před dvěma lety pár desítek metrů betonu na R48 u Rychaltic.
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
xman
Příspěvky: 134
Registrován: 13.3.2011 19:13:13

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od xman »

_jan91 píše:
Btw. nevíte někdo, jestli budou ještě letos dělat nadjezdy?
V jednání. Nejspíše jen jeden z nich.
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od balance »

Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Lenny »

Dnes byly znovu zahájeny práce na modernizaci, odbagrována nezpevněná krajnice mezi odbočovacím a připojovacím pruhem v MÚK Lhotka a za připojovacím pruhem MÚK Velká Bíteš za účelem rozšíření zpevněné krajnice o 0,75 m před zahájením rekonstrukce levé poloviny. Do 19. března má býti tato etapa hotova.

Škoda, že se nedělá i v zimě, je spousta činností, kterou lze provádět a venku je po většinu zimy nad nulou nebo lehce pod nulou.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Likas
Příspěvky: 808
Registrován: 21.9.2011 10:08:48

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Likas »

Exit 152 je ve směru Pha-Brno uzavřen. Takže se musí sjíždět buď u Mezříča nebo u Bíteše.
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od _jan91 »

Včera o tom byla krátká reportáž v Událostech:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... &x=73&y=14
A informace má na webu i ŘSD
http://www.rsd.cz/doc/Informacni-servis ... dalnice-d1
bumbik
Příspěvky: 7941
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od bumbik »

dovolím si postnout opravený link na reportáž ČT
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... ravy-na-d1
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od MPMP »

Lenny píše:Škoda, že se nedělá i v zimě, je spousta činností, kterou lze provádět a venku je po většinu zimy nad nulou nebo lehce pod nulou.
To sice ano, ale je problém s jakýmikoli omezeními, pak se tam nemůžou pohybovat vozidla údržby.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Lenny »

Ale není to neřešitelný problém.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od _jan91 »

Dnes jsem jel kolem a kromě prací u obou exitů probíhá ještě jedna akce těsně před Lhotkou ve směru na Brno přibližně mezi portálem s ZPI a samotným sjezdem. Bylo vybouraných několik CB desek a zalepovalo se něco málo v odstavném.

(Btw. zdá se mi, že se teď stav moravské CB části D1 hodně rychle zhoršil. Hlavně úseky mezi V. Beranovem, Měřínem, V. Meziříčím až po Lhotku a pak ještě od V. Bíteše k Devíti křížům. Je to zralé na plošné přebroušení a zaregistroval jsem spoustu prasklých a propadlých desek, které by bylo dobré (=nutné) vyměnit. Myslím si, že by bylo potřeba udělat akci "Oprava úseků před modernizací číslo 2", protože některé nejhorší místa mi už přišly hodně za hranou a vletět do nich osobákem při >100 nebylo moc příjemné.)
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od _jan91 »

Na dálnici znovu začali pracovat dělníci, řidiči budou muset zpomalit
http://jihlava.idnes.cz/dalnici-d1-znov ... zpravy_evs
Na nejstarší české dálnici D1 se po zimní přestávce rozběhnou modernizační práce. Řidiči tak budou muset znovu počítat s řadou omezení. První drobná změna už nastala u Lhotky nedaleko Velké Bíteše.

Když vidím tu úvodní fotku tak si tak říkám, proč ten kousíček v MÚK Lhotka nerozšířili už loni, když dělali pravý pás...
mbmat
Příspěvky: 1381
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od mbmat »

Protože by to byla vícepráce, které jsou přeci peklo a kvůli kterým máme nejdražší dálnice na světě.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Lenny »

Jaká vícepráce? Neboť se končilo k poslednímu říjnu s uzavírkou, pak se odstraňovala svodidla a pak byla půlka listopadu a to už je bohužel zimní období...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Lenny »

V noci ze soboty na neděli od 21:00 do 6:00 nás čeká úplná uzavírka dálnice kvůli osazování nosníků SO 222 (tj. ten druhý nadjezd).
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
hiob
Příspěvky: 783
Registrován: 15.3.2009 19:13:36

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od hiob »

Lenny píše:V noci ze soboty na neděli od 21:00 do 6:00 nás čeká úplná uzavírka dálnice kvůli osazování nosníků SO 222 (tj. ten druhý nadjezd).
Postřehy z průjezdu uzavírkou:
- značení dobré (jen na jednom místě mi trochu chyběla cedule Brno rovně)
- v protisměru za celou objíždku 2 auta
- zúžení a snížení rychlosti na dálnici začlo subjetivně moc brzo (delší pomalá jízda na těch skákajících panelech byla nepříjemná)
- kvalita II/602 ok, I/37 hodně rozbitá, hluboké díry, II/390 o něco lepší - drncala (ale II/348 na km134 D1 je hodně horší)
- oproti např. MSK mi připadá ten stav II nějak moc špatný, jako kdyby to nikdo neudržoval ...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Lenny »

Dnes po šesté hodině večerní svítila na ZPI na 140 a 150? práce na vozovce a na mobilním ZPI taky práce na vozovce, vůbec žádná řeč o nějaké koloně, která měřila 6 km, zdržení 10-15 minut.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
andrewkrap
Příspěvky: 168
Registrován: 25.9.2012 7:33:40

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od andrewkrap »

tak klasika,podobná situace se mi stala mnohokrát a v podstatě se nad tímto stavem už naprosto neznepokojuji. absolutně nevidím jakoukoli možnost zlepšení. svého času jsem párkrát psal na NDIC, abych je upozornil na nedostatky a výsledkem byla pouze obhajoba stávajícího stavu. Jinými slovy klasický přístup. Hledání důvodů proč něco nejde. Snaha o změnu nulová.
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od _jan91 »

Mě spíš zaráží, že jsem už párkrát na ZPI viděl i informaci o délce kolony a zdržení, ale bylo to tak v 1% případů - proč to teda jednou šlo a pak zase stokrát ne???
Odpovědět

Zpět na „D1 Modernizace“