úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Odpovědět
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Lenny »

Taky jsem dneska nepochopil, proč je ve směru na Prahu omezení na 80, ještě k tomu je umístěno jen vpravo, vlevo úplně chybí.

Sankce jsou zakomponovány v každé smlouvě. Smlouvy se dají najít na internetu, není to nic tajného. Problémem je, když projekt neodpovídá skutečnosti jako v tomto případě. Zhotovitel nemůže konat, vícepráce jsou na skoro kriminál a co teď. A za zdržení z vyšší moci může zhotovitel, není to trochu divné? A postup investora, který vysoutěžil stavbu o 350 milionů méně a pak se hádá o 6 milionů za vícepráce, mi přijde taky podivný.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
hovi
Příspěvky: 1182
Registrován: 19.11.2010 10:41:31
Bydliště: Liberec

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od hovi »

"Ředitelství silnic a dálnic zprovozňuje ve čtvrtek 3. září modernizovaný úsek dálnice D1 mezi Lhotkou a Velkou Bíteší. Nejpozději v devět hodin večer budou odstraněna veškerá dopravní omezení a na úseku již budou pokračovat pouze dokončovací práce, které nijak neomezují provoz."
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/rsd/a ... 26facb4ae1
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od _jan91 »

Takže 2 roky a 4 měsíce... Ten problém s podložím bych pochopil a snad si na to už dají na dalších úsecích bacha ale zaráží mě jak dlouho trvají všechny tyhle dodělávky, při kterých pracuje sotva pár lidí a řidiči jezdí týdny a měsíce 80 v zúžených pruzích... snad se to taky s dalšími úseky zlepší. Ale hlavně, že je to za námi :ok: :jidlo:
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Lenny »

Dodělavky jsou na každé stavbě nejhorší, trvají dlouho a není nic vidět, to není jako když se klade beton, tam to přibývá.
Ale je pravdou, že by se měl někdo odpovědný zamyslet nad rychlostmi v uzavírkách, a kór tady na tom úseku, kde při standardně širokých pruzích 3,75 m bylo omezení zákaz vjezdu vozidel nad 2,2 m a omezení na 80 km/h, to nevede k dodržování zákona o pozemních komunikacích u řidičů.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
bumbik
Příspěvky: 7942
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od bumbik »

zajímavé bude sledovat, jak dopadne dohadování o penále za nedodržení termínu zhotovení 62 týdnů, viz. audio na Českém rozhlasu - zřejmě nás čeká soud ...
http://www.rozhlas.cz/zpravy/politika/_ ... i--1528935
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
michal
Příspěvky: 4517
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od michal »

Ten kilometr 158 je snad zakletý. Levý jízdní pruh směr Praha je něco jako jeden velký retardér, protože to úplně neuvěřitelně rozvibruje celé auto... :ko:
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Lenny »

Takhle to vypadalo v neděli odpoledne při demolici 3 nadjezdů na úseku 22. Uklizeno, technika zaparkovaná, železo vytříděné.
Začali v 20:00 a další den v 8:30 uvedli opět dálnici do provozu. O hodinu a půl dříve než byla povolená uzavírka.

Další fotky na http://www.apb-plzen.cz/seznam-galerii/ ... dalnice-d1
Přílohy
nadjezd.jpg
nadjezd.jpg (151.19 KiB) Zobrazeno 23464 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Georg
Příspěvky: 50
Registrován: 13.8.2014 23:29:30

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Georg »

Článek o nejasnostech kolem kvality úseku 21 http://ekonomika.idnes.cz/opravy-dalnic ... oprava_lve
bumbik
Příspěvky: 7942
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od bumbik »

Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Rudyk
Příspěvky: 27
Registrován: 14.3.2009 20:34:37

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Rudyk »

Tak kolik mám jet chlapci? Bylo to tam ted 4x. Opravdu nebezpečně lidi brzdil ze 100 na 80. Doufám ze to napraví nebo předá tady někdo dal.
Rudyk
Příspěvky: 27
Registrován: 14.3.2009 20:34:37

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Rudyk »

Foto
Petr61
Příspěvky: 25
Registrován: 24.7.2011 18:19:50
Bydliště: Morava

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Petr61 »

Včera jsem jel celým opraveným úsekem směr Praha v rychlém pruhu (pomalý byl ucpaný kamiony a v rychlém se jelo cca 80 km/h). To co mě vyděsilo byla kvalita povrchu, mimo mosty jsem měl pocit, že mám defekt, vibrace přes auto do volantu na CB vrstvě. Možná kdybych jel rychleji, tak ty vibrace nebudou tak znát, ale toto byla fakt síla. Ten CB povrch je špatně položený a doufám, že to zbrousí. To, že to je nový úsek, tak to mi hlava nebere.
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Sosa »

Však ho taky ŘSD odmítlo převzít.
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od balance »

IMHO kvalitu CB povrchu ŘSD nerozporuje. Jednalo se o nějaké závady na kanalizaci. Někde dříve v diskuzi byl odkaz na článek, který to více rozebírá ...
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Majkii »

Třeba zde: http://www.rozhlas.cz/zelenavlna/motozu ... y--1717485

Teď jsem po úseku jel a CB mi přišel naprosto OK. Horší už je to s asfaltem okolo mostů, kde je to jak na houpačce, ale mám pocit, že to je problém snad všech modernizovaných úseků.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Majkii »

Soutěží se akce D1 Velká Bíteš, rekonstrukce mostu ev. č. D1-201 vlevo, což je při modernizaci vynechaný most s krátkými úseky původního CB na Exitu 162 směr Praha. Někde se to tady i dříve diskutovalo. Otevírání nabídek aktuálně za týden.
D1Exit162most.jpg
D1Exit162most.jpg (192.29 KiB) Zobrazeno 15166 x
wazer.cz
Pište česky, prosím!
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od _jan91 »

Bude to i včetně spodní stavby pravého mostu? Když se sjíždí od Náměště směrem k D1, vypadá to dost hrozně. Divím se, že to neřešili spolu s modernizací.
Realizace ještě letos?
tominode
Příspěvky: 53
Registrován: 9.1.2020 23:25:37
Bydliště: Bystřice pod Hostýnem / Mnichov

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od tominode »

vi nekdo jak to dopadlo s nabidkama?
michal
Příspěvky: 4517
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od michal »

Může mi prosím někdo shrnout, proč tenhle kus zůstal nedodělaný?
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od 1975 »

tominode píše:vi nekdo jak to dopadlo s nabidkama?
Podle TA takto:

Pořadové číslo nabídky 1.
Nabídková cena v Kč bez DPH 40.987.319,71
Doba pro uvedení stavby do provozu ve dnech 91
Pořadové číslo nabídky 2.
Nabídková cena v Kč bez DPH 48.399.930,07
Doba pro uvedení stavby do provozu ve dnech 110
Pořadové číslo nabídky 3.
Nabídková cena v Kč bez DPH 34.777.726,09
Doba pro uvedení stavby do provozu ve dnech 91

Pořadové číslo nabídky 4.
Nabídková cena v Kč bez DPH 36.453.958,14
Doba pro uvedení stavby do provozu ve dnech 91
ada031
Příspěvky: 2388
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od ada031 »

Na úseku pokračují práce na mostu MÚK 162 směr Praha, nyní již začali odstraňovat i původní povrch před a za mostem. Tímto byl odstraněn jeden z posledních původních povrchů na D1, poslední zbytky již jen u mostu Šmejkalka ...
ada031
Příspěvky: 2388
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od ada031 »

Pokračuji práce okolo opravovaného mostu v MÚK směr Praha, zejména se pracuje na podkladních vrstvách před a za mostem, jsou prováděny dokončovací práce na mostu ...
mravenecnik
Příspěvky: 79
Registrován: 10.11.2020 10:31:12

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od mravenecnik »

Dnes již provoz převeden zpět do obou pásů 2+2, byť zatím zúžených.
ada031
Příspěvky: 2388
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od ada031 »

Provoz na úseku po rekonstrukci mostu již zcela bez omezení ...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš

Příspěvek od Lenny »

Přidány fotky z dubna na stránky ŘSD.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Odpovědět

Zpět na „D1 Modernizace“