úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od vondr »

Ředitelství silnic a dálnic zahajuje 2. března modernizaci levého jízdního pásu dálnice D1 mezi Velkou Bíteší a Devíti kříži
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/domu/ ... df2a71b849
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od Lenny »

Při cestě od Brna jsem potkal ceduli exit Velká Bíteš a Devět Křížů uzavřeny a zůstal užasle hledět na oranžovou značku Domašov doprava na MÚK Ostrovačice. Čekal jsem Velká Bíteš, což mi přijde rozumnější cíl než vesnice Domašov.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Tak se nám rozjely práce na levém pásu, most na začátku úseku je již rozebrán a pokračuje odstraňování původní CB vozovky z obou stran, včetně odpočívky 9 křížů ....
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Původní povrch v celé délce odstraněn, včetně odpočívky. Na celém úseku už probíhají další zemní práce.
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Tak na tomto úseku práce viditelně pokračují. Na celém úseku je již hotova podkladní vrstva, umisťují se již vodící kříže po stranách, takže v brzké době můžeme očekávat pokládku stabilizační vrstvy...
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Na části úseku od odpočívky po konec úseku je již položena stabilizační vrstva, na zbylé části pokračují práce na úpravě povrchu před jejím položením. Myslím, že do 14 dnů, by jsme mohli vidět na úseku finišer ..... s pokládku CB povrchu.
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Tak tady máme velké, ale i příjemné překvapení. Finišery na tomto úseku již vyjely. Hotová je část od začátku úseku po most D1-202. Dnes se pracovalo na pokládce CB povrchu na části od konce úseku zpět ...
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od Majkii »

Pro zajímavost: cement se naváží z železniční stanice Vlkov u Tiškova.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od Lenny »

Pokud si dobře pamatuji, tak tato stanice byla pro návoz materiálu využita i při budování dálnice.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Ales
Příspěvky: 75
Registrován: 23.1.2013 20:40:49

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od Ales »

Dnes byl nějaký problém na km 153 směr Praha a řekl bych, že se dost projevilo to, že jsou zavřené oba sjezdy, jak v km 162, tak 168, takže kdo nesjel u Ostrovačic, měl smůlu. A že to bylo výživné... A to si ještě možná předtím postál 196-185 nebo se to snažil objet přes Brno, což taky nebylo nic moc.

Jak je to s těmi uzavírkami sjezdů, neříkalo se, že bude v rámci úseku zavřený vždy jen jeden?
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Tak Finišer se nám rozjel dále ve směru ke konci úseku, nyní od mostu D1-202 a zatím dojel po km 164 ...
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Finišer se nám opět posunul, nyní hotový nový povrch až po km 166,7, tedy po úroveň odpočívky ...
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Na celém úseku je již položen nový CB povrch, finišer se nám posunul k odpočivce 9 křížů, kde se ještě budou dodělávat odbočovací a připojovací pruhy ....
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Tak už máme hotové CB povrchy připojovacího a odbočovací pruhu, teď se ještě připravuje pokládka na MÚK Devět křížů....
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

CB povrch komplet položen, nyní se dělá odvodnění po obou stranách povrchu .....
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Na celém úseku jsou prováděny terénní práce, pokládka AB povrchu na MÚK Devět Křížů, práce na odpočívce ......
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od Lenny »

Docela jsem dneska hleděl, že na MÚK Velká Bíteš je stále kus původního CB krytu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od Lenny »

Po prostudování fotek a projektových dokumentací (PDPS) úseku 21 a 22 jsem dospěl k závěru, že to někdo těžce nezvládl. Fotka představuje definitivní stav do doby opravy mostu přes I/37. Původní povrch je v délce cca 70 m.
Přílohy
D1 usek 22.jpg
D1 usek 22.jpg (329.96 KiB) Zobrazeno 18153 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

A to se bude dálniční most D1-201 opravovaz ??? V letáku z hotového úseku 21 je, že most "nebylo nutné rozšiřovat, v rámci modernizace došlo ke kompletní opravě mostního svršku a vybavení mostu". :shock:
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od Lenny »

Spodní stavba by opravu snesla, viz foto. Dávám to za vinu I. etapě modernizace, teď se např. soutěží oprava spodní stavby mostu přes Blanici na úseku 05.
Přílohy
D1 MÚK 162.jpg
D1 MÚK 162.jpg (110.34 KiB) Zobrazeno 18112 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Tak foto hovoří za vše ..... ale je to fakt katastrofa, aby se pár roků po modernizaci znovu omezoval provoz kvůli rekonstrukcí mostů :evil:
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Na dokončované levé části již provádí instalaci VDZ, svodidla ve vnější části hotova. O víkendu by měla být doprava na Prahu již svedena na nově zrekonstruovanou část s omezením v levém jízdním pásu, kde budou probíhat dokončovací práce v SPD.....
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Levá část se již připravuje k převedení dopravy, probíhá instalace dočasných dopravních značek a omezení pro dokončovací práce v SPD...
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Tak už se jezdí po nově zrekonstruované levé straně, začalo se s odstraňováním starých svodidel v SDP, pokračují práce na odpočívce 9+ v levé.....
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Na úseku pokračují práce v SPD a na odpočívce devět křížů. V SDP hotovy svodidla, nyní se hlavně pracuje na přejezdech v SDP a instalaci mobilních svodidel.
Odpovědět

Zpět na „D1 Modernizace“