úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

kot
Příspěvky: 10490
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od kot »

Bumbiku, chlape nezkoušej to ani přivolávat ! To snad opravdu neplatí, beru, že (doufejme) dvs má pravdu . Doba se posunula výrazně dál a ŘSD se v tom "naučilo chodit"... Tvůj štulec beru jako vtip, neboť ty by jsi byl poslední kdo by z toho měl radost.
bumbik
Příspěvky: 7955
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od bumbik »

kot píše:...neboť ty by jsi byl poslední kdo by z toho měl radost.
:ok:

máš pravdu, já jsem asi jediný hlasitý zastánce modernizovat klidně 10 úseků najednou, pokud jde o režim 2+2 byť zúžené pruhy, tak klíďo píďo, a když už EIA brzdí výstavbu, tak ať nám ekoteroristé nebrzdí aspoň opravy a firmy ať nebrzdí obstrukcemi v tendrech či kvůli vícepracem a raději ať makají co mohou, klidně nepřetržitě, na klíčové dopr. tepně nic divného ... ale kromě úseku 15 se letos již určitě nic nezačne, je to nereálné stihnout vysoutěžit ..., takže začnou až na jaře ... :-) ale ta 3. etapa na úseku 22 by byla vskutku velký pokrok, ale asi bude velmi záležet na počasí :?
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Přes veškerou nedůvěru k OHL se i dnes na úseku pracovalo na rozšíření L části úseku.
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Tak v levé části úseku je hotovo rozšíření vozovky v celé délce, takže teď předpokládám v nejbližší době přechod na rekonstrukci SDP, což by mohlo být hotovo tak do konce srpna a pak hned rekonstrukce pravé části vozovky do konce roku 2016.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10799
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od Lenny »

Oni už mají položeny všechny vrstvy AB vozovky? Včera jim ještě 2 chyběli v některých úsecích.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Dnes v podvečer již komplet hotovo...
_jan91
Příspěvky: 974
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od _jan91 »

To stihli rychle :ok: , na kamerách to dlouho vypadalo na nulovou aktivitu a najednou tam byl asfalt. Tak ještě nalajnovat a položit svodidla a hurá na další etapu. Už se těším, až se na Vánoce projedu na Brno po novém CB :jidlo:
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Nooo, dle webu dopravní info je toto omezení plánováno do 18. 6. 2016, takže o víkendu by mělo dojít ke změnám.
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Takže vše platí, ode dneška omezení v úseku:

Ředitelství silnic a dálnic provede během víkendu změnu vedení dopravy na modernizovaném úseku dálnice D1 Velká Bíteš – Devět křížů. Ve směru na Prahu bude doprava v sobotu i neděli vedena v jednom jízdním pruhu, v neděli pak bude stejný systém vedení dopravy i ve směru na Brno.

Vedení dopravy:

od 18. 6. 2016, 6:00 hod. do 18. 6. 2016, 13:00 hod. (1+2 - provedení změny přechodného dopravního značení pro navazující etapu)

Ve směru na Prahu je v km 168,900 doprava svedena do jednoho – levého – jízdního pruhu a následně je převedena přejezdem středního dělicího pásu (dále jen „SDP“) v km 168,380 – 168,260 do protisměrného – pravého – pásu dálnice a takto pokračuje až k přejezdu SDP v km 163,030 – 162,910, kterým je převedena zpět do levého pásu dálnice.

Ve směru na Brno je doprava od km 162,670 vedena ve dvou pomocných pruzích do vnější části pásu dálnice a takto pokračuje až do km 168,260, kde končí přechodné dopravní omezení. Do levého pomocného pruhu je zakázán vjezd vozidel, jejichž okamžitá šířka přesahuje 2,2 m.


od 18. 6. 2016, 13:00 hod. do 19. 6. 2016, 6:00 hod. (1+2 - provedení změny přechodného dopravního značení a stavby dočasných svodidel)

Ve směru na Prahu je v km 168,800 doprava svedena do jednoho pomocného pruhu v oblasti zpevněné krajnice a takto pokračuje podél pracoviště (montáž svodidel) až do km 162,080, kde končí přechodné dopravní omezení.

Ve směru na Brno je doprava od km 162,670 vedena ve dvou pomocných pruzích do vnější části pásu dálnice a takto pokračuje až do km 168,260, kde končí přechodné dopravní omezení. Do levého pomocného pruhu je zakázán vjezd vozidel, jejichž okamžitá šířka přesahuje 2,2 m.


od 19. 6. 2016, 6:00 hod. do 19. 6. 2016, 15:00 hod. (1+1 - provedení změny přechodného dopravního značení a otevření staveništních vjezdů)

Ve směru na Prahu je v km 168,900 doprava svedena do jednoho pomocného pruhu v oblasti zpevněné krajnice a takto pokračuje podél pracoviště (montáž svodidel) až do km 162,080, kde končí přechodné dopravní omezení.

Ve směru na Brno je v km 162,500 doprava svedena do jednoho pomocného pruhu v oblasti zpevněné krajnice a takto pokračuje podél pracoviště (otevření staveništních vjezdů) až do km 168,500, kde končí přechodné dopravní omezení.


od 19. 6. 2016, 15:00 hod. do 19. 6. 2016, 19:00 hod. (1+2 - provádění stavebních prací ve středním dělicím pásu)

Ve směru na Prahu je v km 168,900 doprava svedena do jednoho pomocného pruhu v oblasti zpevněné krajnice a takto pokračuje podél pracoviště (montáž svodidel) až do km 162,080, kde končí přechodné dopravní omezení.

Ve směru na Brno je od km 162,670 doprava svedena ve dvou pomocných pruzích o šířce 2,5 m a 3,15 m do pravé části pásu dálnice, ve které pokračuje podél pracoviště až do km 168,450, kde končí přechodné dopravní omezení. Do levého pomocného pruhu je zákaz vjezdu vozidel, jejichž okamžitá šířka přesahuje 2,2 m.


od 19. 6. 2016, 19:00 hod. do 6. 8. 2016 (2+2 - provádění stavebních prací ve středním dělicím pásu)

Ve směru na Prahu je od km 168,660 doprava svedena ve dvou pomocných pruzích o šířce 2,5 m a 3,15 m do pravé části pásu dálnice, ve které pokračuje podél pracoviště až do km 162,130, kde končí přechodné dopravní omezení. Do levého pomocného pruhu je zákaz vjezdu vozidel, jejichž okamžitá šířka přesahuje 2,2 m.

Ve směru na Brno je od km 162,670 doprava svedena ve dvou pomocných pruzích o šířce 2,5 m a 3,15 m do pravé části pásu dálnice, ve které pokračuje podél pracoviště až do km 168,450, kde končí přechodné dopravní omezení. Do levého pomocného pruhu je zákaz vjezdu vozidel, jejichž okamžitá šířka přesahuje 2,2 m.
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Práce i na tomto úseku rychle pokračují, v pondělí začali a už je celý SDP vybagrován.
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Stanovení přechodné úpravy provozu - přípravné práce a provedení etapy č. 3 - tedy rekonstrukce pravé poloviny úseku dálnice:

http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/3C3C192 ... /0/216.pdf
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Stále probíhají práce v SDP. Dnes již na některých místech kompletně hotovo a hlína srovnána a uvalcována až po horní okraj vozovky. Původně měly tyto práce končit již dne 6.8.2016, nyní posunuto do 13.8.2016, poté by se mělo přejít na rekonstrukci pravé strany.
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2961
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od Majkii »

Včera jsem tam jel a nezdálo se mi, že by to za týden mělo být hotovo.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Já bych jim dal ještě šanci, od čtvrtku udělali kus práce, dokonce na některých místech dnes již měli přichystané staré stojky na svodidla.
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Tak dle dnešního průjezdu je již celý SDP hotov, na většině úseku jsou již zpět namontována stará svodidla. Myslím, že by v neděli mohlo být hotovo, pak převod dopravy 2+2 na levou stranu.
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Tak, řece jen platí termín v sobotu 13.8.2016:

Ředitelství silnic a dálnic zahajuje v sobotu 13. srpna modernizaci pravého jízdního pásu dálnice D1 v úseku Velká Bíteš – Devět křížů. V průběhu soboty budou instalována dočasná svodidla a přechodné dopravní značení a doprava bude vedena v režimu 1+1. Od sobotního večera bude následně doprava převedena do levého jízdního pásu a dále bude vedena v režimu 2+2 jízdní pruhy. Modernizace první poloviny dálnice v tomto úseku potrvá do konce letošní stavební sezóny.

https://www.rsd.cz/wps/portal/web/domu/ ... 51673e0a27
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2961
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od Majkii »

Dnes kvůli přeznačování totální kolaps dopravy, od Brna kolony až ke km 180 (sjeli jsme na km 182 a vrátili se zpátky až na 162), od Prahy byla kolona kratší díky dalšímu zúžení u km 152, dohromady bych to z protisměru viděl na 3 + 7 km.

Spíše mě napadlo, co tam vlastně bylo potřeba s těmi mobilními svodidly dělat, když už tam byly připraveny z předchozí etapy? Zůžení do jednoho pruhu bylo po celých 6 km.

A uzavírky jsou psány do 3. prosince, takže listopad se asi za zimní a stavbu ohrožující měsíc už nepovažuje ;)
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10799
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od Lenny »

Veškeré problémy byly způsobeny opravou zpevněné krajnice.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Pokračuje odstraňování původního povrchu z celého úseku ... stroje se rozjely z obou stran a včera ráno chybělo odvést ještě cca 1 km ...
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Dnešní průjezd - na celém úseku pokračují práce na rozšíření vozovky
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Celý úsek rozestavěn, pokračuje se na rozšíření vozovky, novostavbě strženého mostu na začátku úseku, atd. ....... dnes už od rána intenzivní činnost na celém úseku, jak v mraveništi .....
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Během víkendu se podařilo kompletně srovnat a vyčistit zhruba druhou polovinu úseku, v první polovině pokračují práce na rozšíření vozovky a úpravě svahování po rozšíření.
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Úsek komplet srovnán a připraven k pokladů stabilizační vrstvy, chybí jen Finišer .....
_jan91
Příspěvky: 974
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od _jan91 »

Tak už je připraven i CB finišer Eurovie. Pravděpodobně bude pokládat nejdřív od mostu přes II/395 směrem k V. Bíteši...
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 22, MÚK 162 Velká Bíteš – MÚK 168 Devět křížů

Příspěvek od ada031 »

Tak Finišer se nám už rozjel skutečně od mostu směrem na začátek úseku, dnes již byl asi v 1/2 této části. Na pokládku již připraven celý úsek, činnost se teď hlavně přesunula na práce na odpočívce......
Odpovědět

Zpět na „D1 Modernizace“