úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

ku8a
Příspěvky: 316
Registrován: 7.10.2016 22:29:38

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od ku8a »

kot píše:2 ku8a: Předpokládám, že jsi se radoval z termínu 6.11. Čekat dalších 10 měsíců :lol: by bylo pruda.
Raduju se z toho, ze je dokončen 6 úsek z 21
D3 nad zlato
kot
Příspěvky: 10361
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od kot »

Hezká práce, tak to mě ani ve snu nenapadlo... :D
bumbik
Příspěvky: 7941
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od bumbik »

je to fajn 6 úseků dle vyjádření šéfa ŘSD Jana Kroupy to bude už celkem 43 km opraveno (1/4 modernizace) zároveň se pracuje na dalších 37 km, na konci příštího roku bychom měli mít celkem opraveno 64 km (úseky 6 18 a 22) ovšem na konci roku 2018 s trochou štěstí budeme mít hotovy úseky 4 10 15 a 20, tedy dalších 26 km, celkem tedy na konci roku 2018 bude opraveno 90 km, což je konečně aspoň více než polovina celé modernizace!!! + bude spousta úseků v modernizaci (úseky 2 7 12 16 19 a 23
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
ada031
Příspěvky: 2387
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od ada031 »

Tak úsek ode dneška plně průjezdná, bez jakéhokoliv omezení.
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od siesa »

Dnes jsem si projel usek smerem na Brno a musi konstatovat, ze kvalita povrchu je velice spatna. Cele je to zvlnene, clovek si pripada jako na lodi. A to nepomohlo ani extremni mnozstvi (snad kazdych 100m alespon jeden) vybrusovanych useku....
bumbik
Příspěvky: 7941
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od bumbik »

Je to opravdu takova bida?
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
kot
Příspěvky: 10361
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od kot »

sieso, opravdu se tě nechci dotknout, ale mám stejně "chytrý" dotaz. Opravdu velký pr...r ? :?:
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od siesa »

No, je jasny, ze to je jen moje zcela subjektivni hodnoceni.... Ale ano, je to pomerne dost spatne. Treba se mi to priste nebude zdat byt tak hrozny no..
Vsak uvidite sami. Jsem zvedav na dalsi nazory ;)
ada031
Příspěvky: 2387
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od ada031 »

Jel jsem již několikrát oběma směry a nezaznamenal jsem žádné problémy na povrchu .....
ku8a
Příspěvky: 316
Registrován: 7.10.2016 22:29:38

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od ku8a »

Jel jsem tam a taky to dost házelo, pak jsem zjistil ze mi uletělo zavažíčko na kole. ::D Projeto několikrát a bez vyhrad
D3 nad zlato
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od siesa »

Tak ne...Jel jsem tam predevcirem znovu a opet ten stejny dojem. Predevsim druha polovina useku ve smeru na Brno. Za me je to urcite nejhorsi novy CB na vsech dosud zprovoznenych usecich zmodernizovane D1 :ko:
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od balance »

Videoprůjezd směr BM ... CB opravdu není A+, některá místa jsou trochu profrézována "do lavoru", ale zas úplná tragédie to není...

siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od siesa »

balance píše:Videoprůjezd směr BM ... CB opravdu není A+, některá místa jsou trochu profrézována "do lavoru", ale zas úplná tragédie to není...

Na 4km useku je zhruba 20 frezovanych mist. To mi opravdu neprijde normalni... ;) Skoda no, kdyz uz to stalo tolik usili/casu/penez....
mbmat
Příspěvky: 1381
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od mbmat »

Podle mě je to protože třeba jeli betonáž, pak museli třeba kvůli počasí přerušit, pak to zas rozjeli, tak tam kde se to napojovalo, to přebrousili. Normální jev, jen to vypadá vizuálně špatně, to je pravda.
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od _jan91 »

Povrch je skutečně horší než ostatní modernizované úseky ale úplně tragicky bych to neviděl. Že to je víc broušené je jedině dobře, jen to vypadá hůř opticky. Škoda, třeba 226-220L se Skansce povedl mnohem víc.
Dost mě překvapil CB u úseků, kde pokládala Eurovia...povedlo se jim to.
Za mě tedy zatím:
1) Metrostav
2) Eurovia
3) DSP
4) Skanska
hekor
Příspěvky: 100
Registrován: 4.5.2016 22:14:32

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od hekor »

Tak jsem si taky projel včera po dlouhé době D1 a u tohoto úseku jsem byl trochu překvapen, jak je to špatný. Musím se ztotožnit s kolegou siesou, za mě palec dolu. Je pravda, že mam auto na loukotích s nějakýma sportovníma pružinama, což tomu moc nepomůže, ale furt je to auto střední třídy, relativně hodně pohodlné. Ostatní úseky bez výhrad.
Georg
Příspěvky: 50
Registrován: 13.8.2014 23:29:30

Re: úsek 25, MÚK 178 Ostrovačice – MÚK 182 Kývalka

Příspěvek od Georg »

Asi je to i o subjektivním pocitu a možná i o tom, jak rychle člověk jede. Já jsem jel před třemi týdny Břeclav - Praha a pak zpátky Praha - Ostrava a subjektivně mi to tak špatné nepřipadá. A to ani opravený úsek na D2 směr Brno, kdo mají být příčinou nerovností zapomenuté vinné sklepy (viz vlákno s rekonstrukcemi D2), ani opravený úsek na D35 za Olomoucí směr Ostrava, kde se to taky někomu zdá příliš hrubé. A to mám Fabii a jezdím na dunlopáckých galuskách, co se přehušťují na 2,6 (Dunlop Sport SP01). Subjektivně vnímám více nerovnosti v osmdesátce, než ve stotřicítce. Podobně drsnou jsem před dvěma lety se stejnou Fábii vnímal třeba dálnici mezi Bratislavou a Vídní, nebo mezi Vídní a Salzburgem, kde se pocitově střídají hrubší úseky s hladšími. Nevzpomínám si už přesně, ale možná to byl úsek Mondsee - Salzburg, kde byly navíc začínající trhliny v CB krytu.
Odpovědět

Zpět na „D1 Modernizace“