Prešov, západ - Prešov, jih (v provozu)
Napsal: 5.3.2010 11:02:17
info web: https://obchadzamuzpresov.sk/
Úsek Prešov, západ - Prešov, jih Délka úseku: 7,87 km
Začátek výstavby: 06/2017
Odevzdání do provozu: 10/2021
Zhotovitel: Eurovia, Doprastav, Metrostav
Náklady: vysoutěžená 356,35 mil. € bez DPH; na úsek je sleva 15,2 mil. €
Technická studie: 1996-1999-1998 (první studie ještě v 70. a 80. letech 20. století)
EIA: environmentální studie byli vydané v r. 1993, poslední 11/2002
Projektová dokumentace: Dopravoprojekt v roce 2008
Státní expertíza: 376,394 mil. € bez DPH v cenové úrovni 2008
Trasa úseku dálnice D1 přechází náročním pahorkovitým terénem, částečně geologicky nestabilním. Začíná na MÚK Prešov západ, kterej část se buduje již na předcházejícím úseku D1 Svinia-Prešov (jde do provozu v tomto roku). Dále je vedená tunelem atd. a při obci Haniska se napájí na již dálnici v provozu D1 Prešov-Košice.
Na úseku se bude nacházet:
- 1 tunel: Prešov (2 244m)
- 18 mostů
- 2 křižovatky: Prešov (západ) – neúplná, Prešov (jih)
Zdroj informací: http://www.ndsas.sk
Úsek Prešov, západ - Prešov, jih Délka úseku: 7,87 km
Začátek výstavby: 06/2017
Odevzdání do provozu: 10/2021
Zhotovitel: Eurovia, Doprastav, Metrostav
Náklady: vysoutěžená 356,35 mil. € bez DPH; na úsek je sleva 15,2 mil. €
Technická studie: 1996-1999-1998 (první studie ještě v 70. a 80. letech 20. století)
EIA: environmentální studie byli vydané v r. 1993, poslední 11/2002
Projektová dokumentace: Dopravoprojekt v roce 2008
Státní expertíza: 376,394 mil. € bez DPH v cenové úrovni 2008
Trasa úseku dálnice D1 přechází náročním pahorkovitým terénem, částečně geologicky nestabilním. Začíná na MÚK Prešov západ, kterej část se buduje již na předcházejícím úseku D1 Svinia-Prešov (jde do provozu v tomto roku). Dále je vedená tunelem atd. a při obci Haniska se napájí na již dálnici v provozu D1 Prešov-Košice.
Na úseku se bude nacházet:
- 1 tunel: Prešov (2 244m)
- 18 mostů
- 2 křižovatky: Prešov (západ) – neúplná, Prešov (jih)
Zdroj informací: http://www.ndsas.sk