Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Svrčinovec - Skalité (ve výstavbě 1/2 profil)
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 14.6.2021 16:59:36, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
prve videa sa zacinaju objavovat
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
Díky za video ! Impozantní stavba ve složitém terénu.
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
Zavidím 100km/h.
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
V tunelu tam mají podle videa 80 km/hod. Což je ale v pořádku , vzhledem k tomu, že je tam jeden tubus s protisměrným provozem.
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
Víte někdo jaké jsou intenzity na nově otevřeném úseku a kolik tranzitu to ubralo z I/11? Díky
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
DEFINITÍVNA ÚPRAVA PORTÁLOV TUNELA POĽANA A SVRČINOVEC NA DIAĽNICI D3-SVRČINOVEC-SKALITÉ (odbornější článek + fotky)
V polovici júna bol otvorený nový 15 kilometrový úsek diaľnice D3 Svrčinovec – Skalité v polovičnom profile, na ktorom participovala aj spoločnosť MACCAFERRI CENTRAL EUROPE s.r.o. ako dodávateľ vystužených a oporných konštrukcií v hlavnej trase, ale aj na prístupových komunikáciách.
V polovici júna bol otvorený nový 15 kilometrový úsek diaľnice D3 Svrčinovec – Skalité v polovičnom profile, na ktorom participovala aj spoločnosť MACCAFERRI CENTRAL EUROPE s.r.o. ako dodávateľ vystužených a oporných konštrukcií v hlavnej trase, ale aj na prístupových komunikáciách.
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
Nevím, ale otevření tohoto úseku nemohlo na I/11 tranzit ubrat, ale naopak přidat.FAST píše:Víte někdo jaké jsou intenzity na nově otevřeném úseku a kolik tranzitu to ubralo z I/11? Díky
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
Proč by nemohlo ubrat ?
- Cesta do Bílsko-Bělá trvá přes ČR stejně dlouho.
- Kamiony do Polska nemusí řešit CZ mýtné.
I takové malé drobnosti mohou ovlivnit kudy kamiony pojedou.
- Cesta do Bílsko-Bělá trvá přes ČR stejně dlouho.
- Kamiony do Polska nemusí řešit CZ mýtné.
I takové malé drobnosti mohou ovlivnit kudy kamiony pojedou.
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
No právě. Nějaké kamiony, které by dříve jely přes ČR nebo přes Oravu, na I/11 přibudou.Warcz píše:Proč by nemohlo ubrat ?
- Cesta do Bílsko-Bělá trvá přes ČR stejně dlouho.
- Kamiony do Polska nemusí řešit CZ mýtné.
I takové malé drobnosti mohou ovlivnit kudy kamiony pojedou.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
DIAĽNICA D3 SVRČINOVEC – SKALITÉ (odbornější článek + fotky)
Predmetný úsek diaľnice D3 je súčasťou základného komunikačného systému Slovenskej republiky a jeho účelom je zabezpečiť bezpečné, kapacitné a rýchle cestné odvedenie tranzitnej osobnej a nákladnej dopravy z územia Kysúc smerom od severu na juh. Diaľničný úsek D3 Svrčinovec – Skalité je súčasťou diaľničného ťahu D3 Hričovské Podhradie štátna hranica SR/PR. V úseku katastrálnych území obcí Svrčinovec, Čierne a Skalité viedla doprava po cestách 1/11 a 1/12 a takmer v celom úseku prechádzala zastavaným územím týchto obcí.
Predmetný úsek diaľnice D3 je súčasťou základného komunikačného systému Slovenskej republiky a jeho účelom je zabezpečiť bezpečné, kapacitné a rýchle cestné odvedenie tranzitnej osobnej a nákladnej dopravy z územia Kysúc smerom od severu na juh. Diaľničný úsek D3 Svrčinovec – Skalité je súčasťou diaľničného ťahu D3 Hričovské Podhradie štátna hranica SR/PR. V úseku katastrálnych území obcí Svrčinovec, Čierne a Skalité viedla doprava po cestách 1/11 a 1/12 a takmer v celom úseku prechádzala zastavaným územím týchto obcí.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
Ad předchozí debata. Po dokončení D3 se očekává nárůst provozu na I/11 o 5.000 vozidel. Více zde: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=213&t=6006
A ještě článek z reálu: https://nasekysuce.sme.sk/c/20577544/uz ... nisti.html .
Ale to se všechno vědělo, že dostavbou tohoto úseku D3 to samotné obci Svrčinovec nepomůže a bude naopak ještě hůř, jenomže bohužel to by se D3 musela vybudovat najednou a to se nedá.
A ještě článek z reálu: https://nasekysuce.sme.sk/c/20577544/uz ... nisti.html .
Ale to se všechno vědělo, že dostavbou tohoto úseku D3 to samotné obci Svrčinovec nepomůže a bude naopak ještě hůř, jenomže bohužel to by se D3 musela vybudovat najednou a to se nedá.
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
Omlouvám se, že jsem špatně formuloval svůj dotaz. Šlo mi o českou část I/11 (Jablunkovsko).
To, že dál na Žilinu je to kritické, je mi naprosto jasné. Díky
To, že dál na Žilinu je to kritické, je mi naprosto jasné. Díky
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
a jo už to chápu. Ja mluvil o I/11 v ČR kde podle mého mohou intenzity trochu opadnout. Vy mluvíte i I/11 na Slovensku kde zase provoz zhoustne
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
Záleží jaký tranzit tam zůstane. Přeci jen to bude téměř druhé dálniční spojení ČR/SR i když parametrově k D2 to má dost daleko. Pro MSK je tato silnice páteřní spojnicí se Slovenskem a možná po dobudování I/11 (či I/68 nebo jak se to bude jmenovat) k D1 u Bohumína, tak zase může přibýt Polský transit. Výhledově se moc nepočítá s dobudováním na plný profil v úseku Svrčinovec (SK) - Żywiec (PL). To máte přibližně 40km a na CZ straně to je pouhých 15km. Dále se do toho promítne zásobování obcí, kde cesta -> PL, CZ, SK obsluhuje více měst než úsek od Żywiec po Svrčinovec, která je čistě tranzitní.FAST píše:Omlouvám se, že jsem špatně formuloval svůj dotaz. Šlo mi o českou část I/11 (Jablunkovsko).
To, že dál na Žilinu je to kritické, je mi naprosto jasné. Díky
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
Na tomto úseku se nadále investují další miliony €, prozatím 7,5. Více pak zde: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=218&t=6244 .
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
Byl jsem včera v Žilině a v pátek jedu zase a tak jsem se těšil, že si tento úsek projedu. Bohužel ho již NDS zpoplatnila, to jsem u 1/2 teda nečekal.
Většina aut tak pokračovalo směrem do ČR. Před Čadcou směrem na Žilinu pak zdržení na víc jak 15 min.
Většina aut tak pokračovalo směrem do ČR. Před Čadcou směrem na Žilinu pak zdržení na víc jak 15 min.
R48 -> D48 se podařilo!
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
Včera jsem si úsek projel a provoz de facto nulový. Jsem zvědav jestli se to změní po dostavbě obchvatu Čadci, ale myslím si, že 1/2 je definitivní věc. Bohatě to stačí a podle mě bude ještě dlouho stačit. Zpoplatnění pro OA podle mě zbytečné, mělo se kdyžtak zavést až po dokončení navazujícího úseku.
Na odpočívce Čierne je postaveno prodejní místo, do kterého je včleněn záchod.
Prodejní místo je zatím mimo provoz, prodej probíha stále v provizorních buňkách.
Dětské hřiště z technických důvodu mimo provoz.
Zde pár fotek:
https://photos.app.goo.gl/rFBx6GsU8E1uPguW8
Na odpočívce Čierne je postaveno prodejní místo, do kterého je včleněn záchod.
Prodejní místo je zatím mimo provoz, prodej probíha stále v provizorních buňkách.
Dětské hřiště z technických důvodu mimo provoz.
Zde pár fotek:
https://photos.app.goo.gl/rFBx6GsU8E1uPguW8
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
Obchvat Čadce zde nic nezmění, větší změna bude po dokončení S1 okolo Wengieske Gorki na polské straně, případně celého nové trasování S1 až k A4, to pak už nikdo přes Těšín nepojede ...
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
Petice obcí na trase k úpřavě napojení se na dálnici
https://mykysuce.sme.sk/c/20945174/tri- ... ticiu.html
*v článku jsou ale taky informace k finančnímu shrnutí nákladů na výstavbu včetně dalších prováděných prací na úseku a další zajímavá fakta k zprovozněnému úseku
https://mykysuce.sme.sk/c/20945174/tri- ... ticiu.html
*v článku jsou ale taky informace k finančnímu shrnutí nákladů na výstavbu včetně dalších prováděných prací na úseku a další zajímavá fakta k zprovozněnému úseku
Re: Svrčinovec - Skalité (v provozu 1/2 profil)
Proč tam to napojení z I/12 na D3 nepostavili rovnou? Vždyť by to vzhledem k rozsahu stavby a nákladům na ní byla maličkost.