Silniční obchvaty (provoz, příprava)

Vše o výstavbě, provozu a údržbě silnic I. tříd na Slovensku.
Odpovědět
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22548
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Silniční obchvaty (provoz, příprava)

Příspěvek od Diaľničiar »

V období 10/2021 jsem v rámci komplexního pročtení a aktualizace zahraniční části fóra přistoupil k reorganizaci selé sekce silnic I. třídy a části témat ve SK části, čímž v této témě eviduju:

*dokončené obchvaty v rámci silnic I. třídy v provozu
*informace, které směrují k výstavbě obchvatů v rámci silnic I. třídy a to i občasným vpisovaním článků do kokrétního příspěvku tak, že jsou ty informace pohromadě
*všeobecní informace k obchvatům na státních silnicích I. třídy

Seznam obchvatů v provozu v tomto tématu:

*Bardejov, I/77 JZ ... http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 00#p107700
*Galanta, I/75, I/35 ... http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 03#p112003
*Handlová, I/50 centrum ... http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 98#p107698
*Trnava, I/51 SO ... http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 86#p139386

Seznam obchvatů v přípravě do výstavby v tomto tématu:

*Holíč, I/51, I/2 ... http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 78#p243078
*Kežmarok, I/66 ... http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 25#p232625
*Sabinov, I/68 ... http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 25#p248725
*Senica, I/51 ... http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 76#p243076
*Šaľa, I/75 ... http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 82#p127182

Pokud se některý obchvat staví a je to v zájmu informovanosti z pohledu ČR, tak se zakládá po dobu realizace extra vlákno, jináč nemají tyto stavby v tomto fóru prioritu. :idea:
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 21.2.2022 18:19:45, celkem upraveno 15 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22548
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Silniční obchvaty

Příspěvek od Diaľničiar »

Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 19.10.2021 18:10:49, celkem upraveno 2 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22548
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Silniční obchvaty

Příspěvek od Diaľničiar »

Dne 10.10.2021 bylo spojeno vícero příspěvků do výsledné informační hodnoty

provoz: I/77 Bardejov, JZ obchvat :arrow:
zdroj: portál SSC
zdroj: portál SSC
Snímka.PNG (1.78 MiB) Zobrazeno 8116 x
*délka cca. 5,3 km
*náklady: 33 mil. €
*investor: SSC
*zhotovitel: EUROVIA - STRABAG
*město má cca. 33.000 obyvatel

V březnu se začne stavět obchvat Bardejova :arrow: a tak se i stalo:
Nad Bardejovom poklopali základný kameň juhozápadného obchvatu :kladivo:

Obchvat Bardejova se odevzdá do předčasného užívaní, stane se tak v srpnu 2016. Více (včetně fotek) zde: http://bardejov.korzar.sme.sk/c/8212762 ... z4CzgxchMn .

Odevzdáno do provozu: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=210&t=5536 .


Článek ke stavbě:

JUHOZÁPADNÝ OBCHVAT BARDEJOVA (odbornější článek + forografie z již zprovozněného obchvatu)

Cesta I/77 je súčasťou cestnej siete SR a zabezpečuje dopravné napojenie v smere západ – východ. Trasa sa začína v Spišskej Belej, prechádza mestami Stará Ľubovňa a Bardejov a končí sa v križovatke s cestou I/73 vo Svidníku. Cesta I/77 tvorí v danom území základný komunikačný systém, spája okresné mestá a obce severovýchodného Slovenska.

vizualizace:
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 21.12.2022 14:04:52, celkem upraveno 5 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22548
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Silniční obchvaty

Příspěvek od Diaľničiar »

Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 19.10.2021 18:10:29, celkem upraveno 2 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22548
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Silniční obchvaty

Příspěvek od Diaľničiar »

Dne 10.10.2021 bylo spojeno vícero příspěvků do výsledné informační hodnoty

příprava, blízko tendru: Cesta I/75 Šaľa - obchvat

Obchvat Šale je v nedohlednu (jižní Slovensko, západní část)

Zde podrobnosti k projektu: Cesta I/75 Šaľa - obchvat: http://www.enviroportal.sk/sk_SK/eia/de ... la-obchvat .

Parametry obchvatu: Obchvat je navrhnutý v dĺžke 11,8 kilometra v kategórii C so šírkou 11,5 metra a rýchlosťou 80 kilometrov za hodinu. Na úseku bude trinásť mostov, vrátane mosta cez Váh v dĺžke 705 metrov. Projekt výstavby obchvatu Šale bol štúdiou realizovateľnosti potvrdený ako najpotrebnejší na ceste I/75 Galanta – Šaľa – Nové Zámky.


Rok 2017:
Začalo se s výkupem pozemků pod obchvat Šale
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=213&t=5986

Rok 2019:
Výstavba obchvatu Šale sa má podľa rezortu dopravy začať tento rok
https://nasadoprava.sk/vystavba-obchvat ... tento-rok/
https://mynitra.sme.sk/c/22105206/ssc-v ... l-eur.html

Celý obchvat se tendruje najednou, za 60 mil. €. Šance na to je, ministr dopravy je z jihu. :lol: Ale to se nesmí nikdo odvolat. Ale tak či tak je to dobrá zpráva pro to město, i kdyby to šlo do výstavby v roce 2020.

Výstavbu obchvatu Šale brzdia podľa ministra Érseka obštrukcie firiem
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/vy ... ie-firiem/

Rok 2021:
Obchvat Šale se odsouvá. Nebude finanční krytí a jeho výstavba se tak odsouvá. Peníze jdou do Prešova.
https://finweb.hnonline.sk/ekonomika/23 ... -ho-presov

Obchvat Šale sa má rozdeliť, stavebné povolenie má iba prvá časť
https://transport.sk/spravy/cestna-dopr ... prva-cast/

Rok 2022:
01/2022: Súťaž na obchvat Šale má začať čo najskôr, minister Doležal dal slovo primátorovi
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/su ... imatorovi/

03/2022: Cestári by mali vyhlásiť novú súťaž na výstavbu obchvatu Šale v najbližších dňoch, opäť sľubuje Doležal
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/ce ... e-dolezal/

04/2022:
Doležal podpísal pre cestárov prísľub finančného krytia na výstavbu obchvatu Šale, verejné obstarávanie je na spadnutie
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/do ... spadnutie/

Útvar hodnoty za peniaze navrhuje opraviť chybnú analýzu a znížiť stavebné náklady na obchvat Šale
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/ut ... hvat-sale/

06/2022
Hodnocení MFSR: projekt je společensky návratný https://www.mfsr.sk/files/archiv/24/Hod ... 220622.pdf
Studie SSC: https://www.ssc.sk/sk/cinnosti/vystavba ... bchvat.ssc

07/2022
Obchvat Šale čaká verejné obstarávanie
https://www.aktuality.sk/clanok/H3nwbWq ... taravanie/

09/2022
Tender na obchvat Šale sa komplikuje, ÚVO preveruje námietky a lehota na predkladanie ponúk sa zrejme opäť posunie
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/te ... t-posunie/

Lehotu na predkladanie ponúk na výstavbu obchvatu Šale opäť predĺžili
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/le ... predlzili/

11/2022
Cestári museli šiestykrát predlžiť termín na predkladanie ponúk na výstavbu obchvatu Šale
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/ce ... vatu-sale/

Rok 2023:
06/2023
Tender na výstavbu obchvatu Šale sa pre porušenie pravidiel verejného obstarávania opäť posúva
https://sita.sk/nasadoprava/tender-na-v ... at-posuva/

07/2023
Rozhodnutie o zastavení konania o predĺžení platnosti stav.povolenia
http://www.dlhanadvahom.eu/sk/web/107/5 ... a-obchvat/
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 21.8.2023 20:46:48, celkem upraveno 15 x.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22548
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Silniční obchvaty

Příspěvek od Diaľničiar »

Situace ve výstavbě silničních obchvatů je úplně žalostná. Téměř nic se nestaví a i kdyby se třeba hned mohlo, tak není nikde stav připravenosti. Když pomineme nedostatečnou dálniční síť, pro kterou je pak 1/2 zátěž dopravy na silnicích I. třídy, které prochází křížem center mnoha měst a velkých obcí, tak by si to žádalo opravdu reální výstavbu ochvatů. To se ale neděje. Staví se absolutní minimum a i to v drtivé části případů až při velkých hospodářských investicích, kde je to jedna z požadavků nového investora. Rozpočet SSC nestačí ani na cyklické opravy vozovek a má co dělat s profinancováním studií realizovatelnosti a výkupy pozemků. Vždyť výkupy často značí investici v řádu mnoha mil. € na 1 obchvat města. Na výstavbu pak nejsou zdroje vůbec. Všechno stojí a padá na zdroje z EU. Financování ze strany státu je ale slabé, takže to co se dá postavit za 2 roky se staví 7-8 let, protože na víc nejsou prostě peníze. A při silnicích II. třídy, které mají na starost kraje je situace ještě mnohem horší pro reální nedostatek zdrojů na výstavbu, vzhledem k nastavení decentralizace a finančních možností krajů. Na Slovensku reálně chybí 60 silničních obchvatů měst a 50 obchvatů obcí za asi 2 mld. € pouze ve stavebních nákladech bez DPH. Tedy asi 3 mld. € se vším všudy včetně přípravních prací. I při sebe menší vůli je to částka 15x větší než celkový rozpočet SSC. Když se mluví o realizaci nových obchvatů, tak se navíc často myslí dálniční. Pokud máte na vaší trase cestování obce a města na jedničkách, tak počítejte s tím, že i vzhledem na stoupající motorizaci na Slovensku se zdržíte v exponovaných časech o 10-20 min. na 1 město, při hlavních E silnicích aneb koridorech počítejte s ještě delšími časy. Navíc vaše průměrná rychlost klesne i když nebudete stát v kolonách a riziko vzniku DN čas zásadně prodlužuje.

Jako názornou ukázku dám obchvat města Galanta :arrow:

*celý je v provozu od 06/2015
*jeho výstavba trvala 8 let
*délka cca. 10,5 km, rozděleno na 3 etapy
*náklady 42 mil. € (85% z EU fondů)

Do města přišla společnost Samsung a společně s tím návaznost dalších logistických skladů.

Aneb i severní obchvat města Trnava :arrow:

*mapy: https://www.cdb.sk/sk/cestna-siet-sr/vy ... siete.alej
*celý je v provozu od 06/2012
*jeho výstavba trvala 6 let
*délka necelých 5 km, rozděleno na 3 etapy
*náklady 33 mil. € (23,5 mil. € z EU fondů)

Obchvat se už musel vybudovat, protože se odchodem ze severní strany města vyhráželi investoři tam působící a dokonce se i SONY kvůli tomu dříve přesunulo jinam. Zároveň na jižní straně je automobilka Peugeot a chybělo zcelení směrem na sever, kde je řada dodavatelů součástek a tudíž značný tranzit.

Tohle nejsou ale žádné komplikované stavby. Několik mostů, PHS a kde tu kruhový objezd. Na severním obchvatu Trnavy je i problematická úrovňová křižovatka, která způsobuje kolapsové situace a časté DN. Celý severní obchvat přitom ani není v parametrech 4-pruhu, i když se jedná de facto o 1/4 ring roadu nejbližšího největšího města od hlavního zcela na rovině.

Délka výstavby naznačuje jaký enormní problém má SSC nalézat zdroje na spolufinancování. Na Slovensku se prostě nestaví tak, že se řekne za kdy se dá co postavit a vloží se do toho peníze, ale řekne se pouze na tu a tu stavbu půjde takový a takový objem peněz a dle toho se stanoví délka výstavby. Ta se pak musí rozdělit i na několik etap a samozřejmě, že každá sa zvlášť tendruje. To vše pak ale stavbu i prodražuje.

Největším stavebním programem Slovenska je a to desítky let jednoduše jen dálniční program. Nikoliv železniční, ostatní silnice aneb vodohospodářské stavby, i když na kanalizace, vodovody a ČOV směrovalo za ostatní dekádu rovněž několik miliard €.

Do roku 2020 se mají znásobit zdroje na silniční obchvaty. Ve výsledku to bude lepší stav, ale zdaleka se nedá mluvit o nějakém řešení, naopak se dopravní situace stane horší v dalších oblastech.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 19.10.2021 17:16:42, celkem upraveno 1 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22548
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Silniční obchvaty

Příspěvek od Diaľničiar »

Silniční tah I/51 z ČR (Hodonín - Senica - Trnava ...) zná mnoho z vás vzhledem na návaznost. O stavu povrchu silnice se snad nemusíme bavit. Cca. polovina trasy je v dobrém až perfektním stavu (opravy v 2011-2013; třeba Senica - Jablonica mimo obce je dodnes v dobrém stavu, i když by si to již žádalo lokální opravy) a pak polovina trasy v nevyhovujícím až havarijním stavu (10 km mezi Holíčem a Senicou ve 3 částech je již snížená MPR na 70 km/h :!: a to až i v 4 km částech). Města na trase, mosty na trase a obce na trase jsou problémem. Horský průchod Biela Hora ani nemluvím. Bohužel, ale kromě dostavby severního obchvatu města Trnava (i to v 1/2 profilu s vícero úrovňovými křižovatkami) se reálná nová investice nestala. Nový KO na severním vstupu do města Senica byla poslední větší investice. Jinak jsou to nekonečné ( :!: ) přípravy, ale nikoliv výstavba. Snad brzo půjde 1. část 1 etapy v rámci města Holíč. Senica nemá adekvátní přípravu a potrvá roky, než se bude moct zahájit stavební proces, na který se budou muset hledat peníze. Průjezd Senicou přes pracovní týden trvá i mimo dopravní špičky běžně 20 minut. Spojující úsek mezi centrem a největším sídliskem je zároveň jedinou možností pro tranzit. Most, který je na této ulici ve městě již není v nejlepším stavu. Obdobný problém je obec Jablonica, kde je mostní objekt pod strmým kopcem navíc ještě omezený do šířky a není již v dobrém stavu. Ještě Pavol Prokopovič (vláda M. Dzurindy plánoval řešit konceptem celý tah; ale ten tehdy nasliboval takových tahů opravdu mnoho ...). Neřeší se ani tahy, ani se nedokáží opravit zdevastované úseky silnic. Necelý 1 km za městem Holíč (směr Trnava) vyšel na stovky tisíc €, protože to bylo tak zdegradované, že až 3 vrstvy krytu se tam použilo a za plného provozu realizovalo, co není levné. V jednom místě se sesouvalo i těleso silnice a tento problém se pak vyskytuje i před městem Senica a i na horském průchodu Biela Hora. Za tím je celková zanedbaná údržba silnic I. třídy.

No a tady pro názornost realita stavu. Takže po silnici nám jezdí najednou na tomto vytíženém tahu díky jakýmsi propočtům (nový model sčítaní, který změnil čísla nadole, navzdory nárůstu skutečných intenzit a třeba sčítaní mýta máme atd.) pod 8000 vozidel za den. Manipulace za každou cenu. Neseriózní přístup aby se to povedlo sečíst tak, jak chce ministerstvo dopravy. Z vícero důvodů.

Ministerstvo dopravy ľuďom z Jablonice obchvat nesľúbilo, prioritou je Senica
https://nasadoprava.sk/ministerstvo-dop ... je-senica/

Obyvatelia Jablonice v polovici júna zablokujú dopravu
https://nasadoprava.sk/obyvatelia-jablo ... u-dopravu/

Toto se ale děje na mnoha místech po celém státě. Dal jsem to sem jen jak návazný tah na ČR. Kde mimochodem se bude brzo opravovat most - silnice se zcela uzatvoří. U Hodonína pak pozor.

Silniční obchvaty chybí, protože se preferují dálnice; častý argument kompetentních. Ministr dopravy ale prohlásil, že v trasách, kde dálniční síť nepovede se budou obchvaty budovat a bude se provádět investiční činnost. Do nekonečných příprav se děje, ale se nezakoplo. Jdou parlamentní volby, zcela jistě se něco z těch 10-12 km zdevastovaných silnic nějak opraví. Na souvislý odklon dopravy z Holíča a Senice si počkáme další dekádu. Obce Jablonica, Trstín atd. si počkají ještě déleji, protože ano půjde se dle i počtu obyvatel. Jen aby se někdy začalo.

Reální intenzity tohoto tahu jsou jinde i pro fakt, že jde o západní Slovensko zcela jinak zahuštěné továrnami a náhradnou trasou mimo Bratislavy respektivě dálničního koridoru. Reální intenzita se počítá trochu jinak než to realizuje SSC. Výsledek je vidět na úrovni plánování a stavu státní silniční infrastruktury. A bohužel, legislativní procesy nedovedou pohnout dopředu rychleji samotnou výstavbu, kdy si to ani samotné obyvatelstvo neuvědomuje, ale toto zavádění a odvádění pozornosti jinam a neustálé sliby také nemohou vést k ničemu jinému než ke blokádám silnic, které ale teprve nic nevyřeší ... nanejvýš upozorní na situaci. Bez více peněz se to ale nezmění. Systémových peněz pro kapitolu "výstavba silničních obchvatů". Hold si toto století a tento rok vyžaduje dávno jinou strukturu vedení úřadů jakým je i SSC, NDS atd.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22548
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Silniční obchvaty

Příspěvek od Diaľničiar »

příprava: I/66, Kežmarok:
Poprad - Huncovce
Huncovce - Kežmarok

Rok 2021:
Kežmarčania sa obchvatu nedočkajú skôr ako o štyri roky, podľa rezortu má však výstavba najvyššiu prioritu
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/ke ... -prioritu/

Kežmarok je blíže k obchvatu na I/66, část bude 4- pruh
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=225&t=7333

Rok 2022:
Slovenská správa ciest pokračuje v príprave výstavby obchvatu Kežmarku, na dokumentácie pôjde takmer milión eur
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/sl ... ilion-eur/


Od PP směr sever je již část ve 4- pruhu . Proto se dá lépe porozumět tomuto:

Obchvat samotného mesta s dĺžkou 5,6 kilometra sa bude budovať v polovičnom profile, teda ako dvojpruhová komunikácia. Napojenie pred Kežmarkom, medzi Popradom a Huncovcami, s dĺžkou 5,1 kilometra bude štvorpruhové.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 12.5.2022 20:31:24, celkem upraveno 4 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22548
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Silniční obchvaty (evidence)

Příspěvek od Diaľničiar »

příprava: I/51 Senica, sever - Jablonica, sever

*délka: cca. 11,5 km
*náklady: cca. 56 mil. €

stará EIA: https://www.enviroportal.sk/sk_SK/eia/d ... ica-trstin
stálo to tehdy prakticky milion korun: https://www.zmluvy.gov.sk/data/att/46938_dokument.pdf
(EIA tady již jednou byla, ale do platnosti staré se nezakoplo, takže proces se musel obnovit)

Za obchvat tohoto města bojují obyvatelé širšího regionu včetně sousedního okresu Skalica. Na realizaci tlačí i Trnavský kraj. SSC se snaží urychlit zahájení, ale bez relevantních příprav, kam spadá mj. i dopracování EIA není možno obchvat prakticky postavit. Politicky má slíbenou podporu již více než 1 dekádu ...

Výstavba tohoto obchvatu je součástí šírší komplexní stavby v posuzované od Senice po Trstín. Cílem je postupně vybudovat obchvaty na trase včetně tunelu Biela Hora. Ovšem prozatím ministerstvo dopravy nepočítá s obchvatem kolem obce Jablonica, kde je zas "slavný" 1- pruhový most; ten se plánuje brzo vyřešit na 2- pruhový.

Prozatím je nejbližší politický cíl, navázaný na přípravu s datem zahájení 1. etapy na rok 2024/2025; https://www.teraz.sk/ekonomika/obchvat- ... lanok.html .

Výstavba obchvatu Senice do roku 2028 je dle MDV nereální: https://transport.sk/spravy/cestna-dopr ... -nerealna/ .
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 9.3.2022 15:36:27, celkem upraveno 1 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22548
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Silniční obchvaty (evidence)

Příspěvek od Diaľničiar »

příprava: I/51 Holíč

*délka: cca. 10,5 km
*náklady: cca. 61 mil. €

Nedaleko hranic s ČR v návaznosti na město Hodonín se na slovenské straně nachází tohle relativně menší městečko s jménem Holíč. Setkávají se zde důležité silnice: I/2, I/51 a II/426. Projít centrálním úsekem po I/51 se tak stává v dopravních špičkách již neúnosním. Silnici již nelze dát vylepšovat, všechny možnosti jsou vyčerpané. Situaci komplikuje autobusová doprava, která není centralizovaná, ale právě naopak umístněná v rámci hlavních tahů, co dál zpomaluje provoz. Na obchvat tlačí jak kraj, tak okresní centrum a celá řada průmyslných podniků v regionu.

Zde je v rámci I/51 od hranic po město Trnava nejdál příprava a již brzo se bude moct (na SK poměry) zahájit alespoň část etapy, což lokálně pomůže.

Příprava již v minulosti byla nastartovaná a vedla k realizaci: https://www.crz.gov.sk/286402/

CESTA I/51 A I/2 HOLÍČ – OBCHVAT, II. ETAPA, 1. STAVBA: Takhle komplikovaně to zní, protože se to musí rozfázovat vzhledem na finanční obtíže státu.
https://www.ssc.sk/sk/verejne-obstarava ... stavba.ssc

Proces výkupů pozemků:

https://www.mindop.sk/transparentnost-5 ... odatok-c-1
Holíč.JPG
Holíč.JPG (48.96 KiB) Zobrazeno 2369 x
Závisí od dokončení posledních příprav a lze tendrovat do výstavby.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22548
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Silniční obchvaty (provoz, příprava)

Příspěvek od Diaľničiar »

příprava: I/68 Sabinov, přeložka silnice (obchvat)

EIA: https://www.enviroportal.sk/sk/eia/deta ... ozka-cesty
arch. výzkum: https://www.ssc.sk/sk/verejne-obstarava ... vyskum.ssc
celková situace (nákres): https://www.sabinov.sk/attachments/arti ... %A1cia.pdf

vizualizace:


Rok 2022:
SSC plánuje letos tendrovat 10 km obchvat za 60 mil. €, financování z EU fondů: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=232&t=7358
SSC vyhlásila tendr: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=232&t=7384
Náklady sabinovského obchvatu sa ešte dajú znížiť: https://transport.sk/spravy/cestna-dopr ... ju-znizit/
Tender na obchvat Sabinova sa predlžuje, cestári upravili podmienky: https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/te ... podmienky/
Obrázek

Rok 2023:
Obchvat Sabinova postavia firmy zo skupiny Hochtief, bude merať takmer desať kilometrov
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/ob ... ilometrov/
Úrad pre verejné obstarávanie začal pred uzavretím zmluvy skúmať tender na obchvat Sabinova
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/ur ... -sabinova/
Tender na obchvat Sabinova sa zasekol, štátni cestári posúdia pri víťazovi potenciálny konflikt záujmov
https://sita.sk/nasadoprava/tender-na-o ... t-zaujmov/
10-kilometrový obchvat Sabinova by mala stavať skupina Hochtief, Slovenská správa ciest potvrdila jej ponuku
https://sita.sk/nasadoprava/10-kilometr ... ej-ponuku/
Výstavba obchvatu Sabinova má zelenú, štátni cestári podpísali zmluvu so zhotoviteľom
https://sita.sk/nasadoprava/vystavba-ob ... tovitelom/
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 3.11.2023 22:45:29, celkem upraveno 11 x.
Důvod: aktualizace obsahu
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Odpovědět

Zpět na „Silnice I. třídy (SK)“