Právě je 21.7.2019 2:51:32




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 [D1] Odpočívky, úpravy a rekonstrukce 
Autor Zpráva
Autor

Příspěvky: 4458
Příspěvek Re: [D1] Odpočívky, úpravy a rekonstrukce
To není žádná velká akce, jen změna organizace odpočívky v rámci stávajících pozemků:
Příloha:
Humpolec.PNG
Humpolec.PNG [ 273.37 KiB | Zobrazeno 343 krát ]


10.7.2019 13:56:54
Profil
 

Příspěvky: 1124
Příspěvek Re: [D1] Odpočívky, úpravy a rekonstrukce
Popravdě nevím jestli je přidání 8 míst pro nákladní automobily na tak velké chlubení :D
Ale za každé rozšíření jedině :ok:


10.7.2019 14:06:28
Profil
 

Příspěvky: 75
Příspěvek Re: [D1] Odpočívky, úpravy a rekonstrukce
Aram96 píše:
Popravdě nevím jestli je přidání 8 míst pro nákladní automobily na tak velké chlubení :D
Ale za každé rozšíření jedině :ok:

Souhlasím, žádná hitparáda to sice není, ale co je důležité, že je tu snaha!

Mapmanovi děkuji


10.7.2019 14:12:20
Profil
Autor

Příspěvky: 5619
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: [D1] Odpočívky, úpravy a rekonstrukce
Letos by měl začít ještě Střechov vpravo a tam už těch míst přibudou desítky (40 stání).
Příští rok se znovuotevře malá na km 70, tam bude nějakých 12 stání (reálně tak 15 když se postaví na BUS). Takové drobky, ale po letech ničeho aspoň něco.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


10.7.2019 17:46:15
Profil ICQ
 

Příspěvky: 1124
Příspěvek Re: [D1] Odpočívky, úpravy a rekonstrukce
Martin z Ostravy píše:
Letos by měl začít ještě Střechov vpravo a tam už těch míst přibudou desítky (40 stání).
Příští rok se znovuotevře malá na km 70, tam bude nějakých 12 stání (reálně tak 15 když se postaví na BUS). Takové drobky, ale po letech ničeho aspoň něco.

Ano určitě, po letech se alespoň začíná rozšiřovat něco. Jen v tomto celém "dlouhodobém projektu" vidím jednu slabinu, a to je D1. Ono má vzniknout hromady míst pro NA, ovšem je to kvůli nově postaveným dálnicím spolu s odpočívkami nebo nových odpočívek na stávajících dálnicích, ale ve většině je to tam, kde to není tak hrozné jako na D1. Tam je realita taková, že každá sjezd z dálnice a jeho rampy jsou plné kamionů, které nemají kde stát. Říkám si, že by mohly pomoci ty odpočívky u Brna, tam se má nějaká rozšiřovat, poté by svým způsobem mohly pomoci na D2,D52, či ta velká na D0, ovšem problém samotné D1 se tím dle mě moc nevyřeší, toho rozšiřování na D1 je prostě málo a ani D35 s odpočívkami tomu zase tolik nepomůže. Ono je to možná dáno tím, že D1 pro mnoho míst vychází zrovna na spaní, když si vezmeme odkud kam kamiony vyjíždí a míří. Pro ČR je to spíše Rozvadov, ale pro zahraniční asi právě ta D1 :?:


11.7.2019 0:07:01
Profil
Autor

Příspěvky: 2401
Příspěvek Re: [D1] Odpočívky, úpravy a rekonstrukce
Nejhorší dálnice byla překvapivě dálnice D8. Pokud se vyřeší místa tam, výrazně to pomůže i dálnici D1...


11.7.2019 5:53:03
Profil
 

Příspěvky: 75
Příspěvek Re: [D1] Odpočívky, úpravy a rekonstrukce
Aram96 píše:
Martin z Ostravy píše:
Letos by měl začít ještě Střechov vpravo a tam už těch míst přibudou desítky (40 stání).
Příští rok se znovuotevře malá na km 70, tam bude nějakých 12 stání (reálně tak 15 když se postaví na BUS). Takové drobky, ale po letech ničeho aspoň něco.

Ano určitě, po letech se alespoň začíná rozšiřovat něco. Jen v tomto celém "dlouhodobém projektu" vidím jednu slabinu, a to je D1. Ono má vzniknout hromady míst pro NA, ovšem je to kvůli nově postaveným dálnicím spolu s odpočívkami nebo nových odpočívek na stávajících dálnicích, ale ve většině je to tam, kde to není tak hrozné jako na D1. Tam je realita taková, že každá sjezd z dálnice a jeho rampy jsou plné kamionů, které nemají kde stát. Říkám si, že by mohly pomoci ty odpočívky u Brna, tam se má nějaká rozšiřovat, poté by svým způsobem mohly pomoci na D2,D52, či ta velká na D0, ovšem problém samotné D1 se tím dle mě moc nevyřeší, toho rozšiřování na D1 je prostě málo a ani D35 s odpočívkami tomu zase tolik nepomůže. Ono je to možná dáno tím, že D1 pro mnoho míst vychází zrovna na spaní, když si vezmeme odkud kam kamiony vyjíždí a míří. Pro ČR je to spíše Rozvadov, ale pro zahraniční asi právě ta D1 :?:

Ano, problém je v tom, že nové odp. resp. rozšíření stávajících se plánuje tam, kde to není až tak žhavé. Největší problém je Praha, především D0 a dálnice D5,D8,D1,D10,D11 v jejím bezprostředním okolí. Zde jsou odpočívky nedostatečné kapacity a kromě Beranky-vpravo a Klíčan-vpravo se rozšíření nepřipravuje. Nevím jak je to s připravovanou u Osnic na D0? Proč se nepřipravuje např. velká na D10 u Radonic , kde je vhodná konfigurace terénu? Mohly by se tak nahradit ty stávajíci u Radonic (MOL vlevo a BENZINA vpravo), které jsou spíše parodií. O D5 Rudná nemluvě, tam vše blokuje NAM Property s Armenským vlastníkem a nejasným záměrem s bývalým hotelem ATOL. Klíčany-vpravo je běh na dlouhou trať (pozemky MOLu) a D11 Beranka bych uvítal rozšíření i -vlevo. Na D0 by mohla být připravována alespoň malá na 511 mezi D1 a D11.


11.7.2019 7:41:24
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz