I/3 stavební úpravy u Benešova
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Právě že to firma dělá k kvůli tomu, aby nedostala pokutu. Ve smlouvě mají podat žádost do určitého data, tak ji podají, ikdyž vědí, že je neúplná. Ale termín splní.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
To je trochu nesmysl a určitě to tak není. Minimálně ve smlouvě musí být, že žádost musí splňovat předepsané náležitosti podle § 86 stavebního zákona. A to zde splněno nebylo, pokud taková základní podmínka ve smlouvě není, tak je to totální selhání ŘSD a je to na vyhazov.Lenny píše:Právě že to firma dělá k kvůli tomu, aby nedostala pokutu. Ve smlouvě mají podat žádost do určitého data, tak ji podají, ikdyž vědí, že je neúplná. Ale termín splní.
Představte si, že uzavřete smlouvu na koupi nového auta a dostane auto bez motoru, jenom aby se stihnul termín plnění smlouvy.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Což je v praxi poměrně běžné.Lenny píše:Právě že to firma dělá k kvůli tomu, aby nedostala pokutu. Ve smlouvě mají podat žádost do určitého data, tak ji podají, ikdyž vědí, že je neúplná. Ale termín splní.
K určitému datu se třeba na SÚ podají skoro prázdné desky a nechá se potvrdit předání. Termín splněn, přestože v deskách chybí polovina věcí - to se dá napravit do konce lhůty.
Aktuálně máme u jednoho (miniaturního) projektu všechna vyjádření, projekt leží už několik měsíců na SÚ a jediné co chybí je smlouva o umístění potrubí mezi soukromým investorem a LČR. Osoba vyřizující povolení může maximálně urgovat investora, ale pokud ten nekoná, řízení bude zrušeno.
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Satra sepsala odvolání vůči tomu nevydání ÚR: https://www.kr-stredocesky.cz/web/urad/ ... eLevelPage
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Ministerstvo odvolání zamítlo a potvrdilo rozhodnutí krajského úřadu o zamítnutí žádosti o vydání ÚR: https://www.mdcr.cz/Ministerstvo/Uredni ... edni-deska
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
A co na to Alternativa D3?
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
I/3 přeci není D3, takže se určitě nic nezmění...
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Tohle ani nemohlo dopadnout jinak. Jako vážně nechápu proč se vůbec odvolávali jestli museli nebo to jenom zkusili (ale muselo jim být jasný, že to neprojde).
Tady mě MD dost pobavilo a přesně to vykresluje proč byla žádost zamítnuta KÚ:
Tady mě MD dost pobavilo a přesně to vykresluje proč byla žádost zamítnuta KÚ:
Pokud jde o odvolací námitku týkající se nedostatečného poučení ze strany krajského úřadu
a rozporu rozhodnutí s legitimním očekáváním odvolatele, pak Ministerstvo dopravy uvádí
následující. Jeden z největších státních investorů,
• který disponuje odborným aparátem, jež dalece přesahuje možnosti „běžných“
účastníků řízení,
• který se téměř ve všech řízeních nechává zastupovat odbornými společnostmi
vykonávajícími inženýring nebo advokacii a
• o němž Nejvyšší správní soud v rozsudku č. j. 1 As 236/2018-86 ze dne 17.12.2021,
odst. [64] uvedl, že je „bezesporu profesionálem s unikátním postavením v oblasti
přípravy a realizace dopravní infrastruktury, u kterého lze důvodně předpokládat natolik
komplexní a detailní znalosti zásad plánování, umisťování a realizace záměrů
pozemních komunikací, včetně související judikatury českých soudů a SDEU, že se
přinejmenším vyrovnají odbornosti orgánů státní správy.“
opravdu není účastníkem řízení ala „babička z Horní Dolní“, kterého je nezbytné s ohledem na
složitost řízení dle stavebního zákona podrobně, důkladně a dlouze poučovat. Poučení krajského
úřadu týkající se doplnění žádosti tak byla zcela přiměřená poměrům odvolatele. Zvláště bizarně
odvolací námitka o „překvapivosti“ rozhodnutí působí s ohledem na některá vyjádření odvolatele
v průběhu prvostupňového řízení, jež prokazují, že si byl nezbytnosti úpravy dokumentace pro
územní rozhodnutí sám vědom.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Tentokrát to sepsání na MD pojali celkem lidovým jazykem. Běžně je to jen samá úředničina, ale kromě výše zmíněného je tam např.: Zvláště úsměvná je výše uvedená část vyjádření odvolatele, že „Veškeré úpravy vyplývající z námitek některých uvedených vlastníků jsou dohodnuty dopracováním podrobností ve zpracování dalšího stupně PD (DSP).“
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Když krajský úřad zamítl ŘSD to vydání územka, Alternativa na to reagovala tvrzením, že to byl záměr ŘSD, aby mohli protlačit D3, tak se dá nyní čekat podobná reakcemichal píše:I/3 přeci není D3, takže se určitě nic nezmění...
https://www.alternativad3.cz/priprava-k ... /1/2/107/0
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Nevíte někdo, co se s tou stavbou teď bude dít? Leták na ni už ze stránek ŘSD zmizel
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Tak tohle se mi opravdu líbí. Dobrá práce. Když si ŘSD stěžuje na to, že ekoteroristé dávají k soudům formality, nevím, proč tak samo činí jinde. MD jednoznačněSaljack píše:Tohle ani nemohlo dopadnout jinak. Jako vážně nechápu proč se vůbec odvolávali jestli museli nebo to jenom zkusili (ale muselo jim být jasný, že to neprojde).
Tady mě MD dost pobavilo a přesně to vykresluje proč byla žádost zamítnuta KÚ:Pokud jde o odvolací námitku týkající se nedostatečného poučení ze strany krajského úřadu
a rozporu rozhodnutí s legitimním očekáváním odvolatele, pak Ministerstvo dopravy uvádí
následující. Jeden z největších státních investorů,
• který disponuje odborným aparátem, jež dalece přesahuje možnosti „běžných“
účastníků řízení,
• který se téměř ve všech řízeních nechává zastupovat odbornými společnostmi
vykonávajícími inženýring nebo advokacii a
• o němž Nejvyšší správní soud v rozsudku č. j. 1 As 236/2018-86 ze dne 17.12.2021,
odst. [64] uvedl, že je „bezesporu profesionálem s unikátním postavením v oblasti
přípravy a realizace dopravní infrastruktury, u kterého lze důvodně předpokládat natolik
komplexní a detailní znalosti zásad plánování, umisťování a realizace záměrů
pozemních komunikací, včetně související judikatury českých soudů a SDEU, že se
přinejmenším vyrovnají odbornosti orgánů státní správy.“
opravdu není účastníkem řízení ala „babička z Horní Dolní“, kterého je nezbytné s ohledem na
složitost řízení dle stavebního zákona podrobně, důkladně a dlouze poučovat. Poučení krajského
úřadu týkající se doplnění žádosti tak byla zcela přiměřená poměrům odvolatele. Zvláště bizarně
odvolací námitka o „překvapivosti“ rozhodnutí působí s ohledem na některá vyjádření odvolatele
v průběhu prvostupňového řízení, jež prokazují, že si byl nezbytnosti úpravy dokumentace pro
územní rozhodnutí sám vědom.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
O kolik let se tahle akce odsouvá? Doufám že to začne až po dostavbě D3
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Já hlavně doufám, že to ŘSD uchopí jako příležitost a místo těch strašidelných OK tam udělá MÚK
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Proč stavět nákladné MÚK pro krajskou dvojku.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Pokud by středočeská část D3 byla postavena, můžeme se tomu celému samozřejmě zasmát, na ty 4000 aut denně co zbydou do Benešova a těch 1500 aut co pojedou dál to bude fakt jedno. Jenže ta budoucí dvojka, dnes I/3, napojuje prakticky veškerý provoz z jihočeské části D3 na Prahu, a tak supluje a ještě dobrých 10-15 let suplovat bude tu chybějící část D3. Hernajz, to je strašný, to budu někde na prahu důchodu, jestli to někdy vůbec bude stát.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Protože most pro jednu z nich se má stejně stavět. A přesto tam zůstane OK. To je naprosto na hlavu.Honey72 píše:Proč stavět nákladné MÚK pro krajskou dvojku.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Lepší stav bude dřív. Za chvíli bude hotová D4 a po rozšíření I/20 na 2+1 se část provozu z D3 + I/3 přesune tam. Otázkou pak bude, jestli to pobere I/20. Ale těch 15 tis. by to mělo dát. Ono to chce taky ohleduplnost řidičů jedoucích v pravém pruhu, protože drtivá většina z nich nedodržuje bezpečnou vzdálenost a pak se strašně diví, když jim to tam někdo pošle před čumák a celý pravý pruh pak brzdí. A to ani nemluvím o těch, kteří rádi ještě přidají, aby znemožnili předjetí.RedBaron píše:Pokud by středočeská část D3 byla postavena, můžeme se tomu celému samozřejmě zasmát, na ty 4000 aut denně co zbydou do Benešova a těch 1500 aut co pojedou dál to bude fakt jedno. Jenže ta budoucí dvojka, dnes I/3, napojuje prakticky veškerý provoz z jihočeské části D3 na Prahu, a tak supluje a ještě dobrých 10-15 let suplovat bude tu chybějící část D3. Hernajz, to je strašný, to budu někde na prahu důchodu, jestli to někdy vůbec bude stát.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
D4 přece obsluhuje úplně jinou část kraje. Ano, pokud jsou cílem Budějovice, pak si jde vybrat mezi D3 a D4, ale většina provozu na jedné z těchto dálnic není nahraditelná druhou.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Však já právě píšu o úseku Č. Budějovice - Praha. Když se podíváš na sčítání dopravy tak od Budějovic až po Votice je provoz mezi 13 - 18 tis. aut. Pak až roste k 26 tis. Takže min. pro pár tisíc bude alternativa jet na D4, což uleví I/3, o čemž jsem psal. Nikde jsem nepsal, že má nahradit.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
D4 moc nesníží provoz na I/3. Hlavně je to z bláta do louže. D4 u Prahy je na tom často stejně jako I/3 a jakmile vjede člověk do Prahy, tak je to šílený. Z východu Prahy se to moc nevyplácí. Navíc pak člověk dojede na I/20 a to je taky peklo. 2+1 tomu moc nepomůže, to není na 10 tisíc aut. Navíc na D3 ještě Tábor a jiná městečka. Pokud jede tranzit dál na jih, tak se D4 vůbec nevyplatí. Navíc brzo se otevře další část D3, otevřel se obchvat Olbramovic, takže obě trasy přináší zlepšení.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
2+1 od ČB do Písku mělo smysl tak před 20 lety, ne že se to teď plánuje, že to bude za 15 let stát...
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
tady by mohlo drobné zlepšení nastat po otevření D0-511Saljack píše:... Z východu Prahy se to moc nevyplácí. ...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit